Nounou, ze vroegen alleen maar wie er Life & Cooking keek, en toen schoot jouw naam gewoon door mijn hoofd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:12 schreef Haaibaaike het volgende:
HH man.. met je gezeik op mij .@ Peter6000
Dan heb je mooi mis..ik kijk nooit naar Life&Cooking!quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nounou, ze vroegen alleen maar wie er Life & Cooking keek, en toen schoot jouw naam gewoon door mijn hoofd.
Dat was alles.
Wordt dat een vervolg op de vorige reeks of een hele nieuwe serie, in dezelfde lijn (met een nieuwe cast dus). Want het eerste seizen was wel echt afgelopen en is bovendien alweer zolang terug dat ze 'm anders eerst wel mogen herhalen, de details zijn me inmiddels ontschoten, vrees ik.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:11 schreef Peter6000 het volgende:
Zaterdag 31 januari: Start Vuurzee-2.
Het wordt een vervolg op de eerste reeks: http://omroep.vara.nl/Vuurzee-II.3496.0.htmlquote:Op vrijdag 7 november 2008 14:10 schreef babette21 het volgende:
Wordt dat een vervolg op de vorige reeks of een hele nieuwe serie, in dezelfde lijn (met een nieuwe cast dus). Want het eerste seizen was wel echt afgelopen en is bovendien alweer zolang terug dat ze 'm anders eerst wel mogen herhalen, de details zijn me inmiddels ontschoten, vrees ik.
Dat dacht ik ook, haha.quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:10 schreef babette21 het volgende:
Ik had in het begin trouwens het idee dat Timo zijn eigen ontvoering in scène had gezet, zodat Max - die zo jaloers liep te doen - de boel kon oplossen en ook promotie zou krijgen... ofzo
Ik had het een mooier en stijlvoller einde gevonden als ze gezamenlijk de lucht in gevlogen waren, maar het moest blijkbaar perse weer goed aflopen.quote:Op donderdag 6 november 2008 22:29 schreef Roberto258 het volgende:
Huh beetje raar einde, hoe zijn Timo en Max nou ongedeerd gebleven?
Beste politieserie ooit gemaakt.quote:
Ik heb, volgens mij, alles gezien, maar dit kwam mij niet bekend voor. Ik dacht dat ze het gewoon verzonnen hadden...quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:55 schreef Corkscrew het volgende:
Weet iemand trouwens hoe die aflevering heet, waar deze enigszins op aansloot (die aflevering waarin Hetting Max kidnapt en uiteindelijk wordt aangereden door een trein)?
'De verdwenen gevangene', seizoen 2 aflevering 7.quote:Op vrijdag 7 november 2008 17:55 schreef Corkscrew het volgende:
Weet iemand trouwens hoe die aflevering heet, waar deze enigszins op aansloot (die aflevering waarin Hetting Max kidnapt en uiteindelijk wordt aangereden door een trein)?
Ja leuk, maar hoe kan je dat overleven danquote:Op zaterdag 8 november 2008 21:53 schreef PeRi het volgende:
Zo, helemaal bijgekeken. Moest afgelopen 5 afleveringen nog zien en ik had vanavond tijd, dus zodoende. Zo tof als je het achter elkaar kijkt
.
Ik moet echt altijd hardop lachen als Ray zegt; 'ik draag haar over aan Érnstige Délicten.'.
Anyway coole afleveringen. Wel voorspelbaar dat ze niet opgeblazen waren. Maar wel heel erg spannend, de hele aflevering door. Creepy toen Didi alleen in dat huis was!
Ben benieuwd of Timo nog wordt overgeplaatst naar Fryslân. Ik had zo het gevoel bij de laatste paar eps dat Ray weg wil/gaat. Dacht ook bij de laatste dat ie op zou stappen met dit gedoe, dat ie gefaald had ofzo.
Vastgebonden zitten, en dan komt er BOEM en dan moet je nog leven?quote:Op zaterdag 8 november 2008 22:00 schreef PeRi het volgende:
Hoe bedoel je, wat overleven?
Dat zei Max volgens mij ook op een gegeven moment "je wilde hem alleen maar weghebben, daarom gaf je hem promotie"quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:53 schreef PeRi het volgende:
Ben benieuwd of Timo nog wordt overgeplaatst naar Fryslân. Ik had zo het gevoel bij de laatste paar eps dat Ray weg wil/gaat. Dacht ook bij de laatste dat ie op zou stappen met dit gedoe, dat ie gefaald had ofzo.
Ze zijn toch niet dood? Max zei toch dat ze veilig waren? Dat hij iig safe was? Of heb ik me nou dingen ingebeeld?quote:Op zaterdag 8 november 2008 @ 22:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vastgebonden zitten, en dan komt er BOEM en dan moet je nog leven?
Uhuh maar ik vraag me af of ze hem daadwerkelijk daar heen zullen sturen.quote:Op zaterdag 8 november 2008 @ 22:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat zei Max volgens mij ook op een gegeven moment "je wilde hem alleen maar weghebben, daarom gaf je hem promotie"
De serie is klaar, dus het maakt geen zak meer uit of ze dood zijn of nietquote:Op zaterdag 8 november 2008 22:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
Uhuh maar ik vraag me af of ze hem daadwerkelijk daar heen zullen sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |