het was een top afleveringquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:09 schreef Haaibaaike het volgende:
22.25 pas !
Het begon om 21.45 al. Dus ik heb een half uurtje gemist !quote:
Hier kan je de aflevering van gisteren bekijkenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Het begon om 21.45 al. Dus ik heb een half uurtje gemist !
Zegt mijn man, begon om kwart voor 10 zei .. Ik balen.![]()
Nee hoor ik heb ook gekeken.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Ben ik de enige die heeft gekeken
Leuk dat jij hier ook altijd bentquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb ook gekeken.
Was een leuke aflevering.
Ik kijk altijd héquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Leuk dat jij hier ook altijd bent![]()
Jammer dat de serie maar 1x per week is. Zo tof.quote:
Om Kevin hebben ze idd geen belangstelling.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer dat de serie maar 1x per week is. Zo tof.
Zaterdag ook weer die Kevin, die dan over zijn verleden gaat praten. Niemand boeit het wat. Echt mooi![]()
Met Marc Klein Essinkquote:Op zondag 25 februari 2007 21:45 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij was weer top gisteren.
10 maart is de laatste van het seizoen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Met Marc Klein EssinkDe vroegere tegen speler van Margreet Blanken in ''Medisch Centrum West'' destijds
Marc speelde toen de rol van '' Dokter Jan'' en Margreet als '' Zuster Reini''
Margreet is nu te zien als Heleen over haar heb ik![]()
'k ben benieuwd of je bericht terug krijgt van de AVRO !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
10 maart is de laatste van het seizoen.
heb de avro gemaild of er nog een 3e seizoen komt
hoop het![]()
Iedergeval leesbevestiging gehadquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
'k ben benieuwd of je bericht terug krijgt van de AVRO !
Nóg twee afleveringen![]()
Weinig belangstelling vind je nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iedergeval leesbevestiging gehad![]()
Top serie![]()
Jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
Ja zeker, snap dat niet. Alleen wij 2 nog tegenwoordig hier.
heb je al antwoord gehad? Ik heb ook naar de avro én Holland Harbour gemaild maar geen antwoord gehad...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Iedergeval leesbevestiging gehad![]()
Top serie![]()
quote:Mijn antwoord van Avro
Beste l,
Hartelijk dank voor uw mail. Inderdaad is 10 maart de laatste aflevering van dit 2e seizoen. Op dit moment is het nog niet helemaal duidelijk of er ook nog een 3e seizoen gaat komen. Zo niet dan zal er een andere serie voor in de plaats komen, maar in ieder geval komt er een nieuwe dramaserie.
Met vriendelijke groet,
Mieke de Bruijn
Ass. Producer Drama
Dat is dan mooiquote:Op maandag 12 maart 2007 17:53 schreef kev15 het volgende:
Holland Harbour mailde mij, dat er hoogstwaarschijnlijk... EEN 3DE SEIZOEN KOMT!
Mijn video draait Haaibaaike.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
Eindelijk dan nieuwe afleveringen...weet jij precies wanneer in het najaar @ Peter6000?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |