Dan is er echt oorlog in huis. Moeder weer hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef MarkyB het volgende:
Geen toestemming geven om het te lenen van je
pakt ie het gewoon
pak jij dingen terug
Leuk om te zien dat je duidelijk nog het kleine broertje bent in huisquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:54 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dan is er echt oorlog in huis. Moeder weer hoge bloeddruk.
dat al 21 jaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:55 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je duidelijk nog het kleine broertje bent in huis
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
21 jaar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef Fokkedop het volgende:
dat al 21 jaar![]()
wordt nooit serieus genomen. herkenbaar?![]()
Ik kan anders goed opschieten met mn broerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:57 schreef PsyCha het volgende:
Broers zijn kut.
helemaal mee eens... dan teruggeven terwijl het zaad nog tussen der benen loopt... krijgt hij ook eens rotzooi terugquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
Lol, mijn broer is 23 en woont nog thuis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef damster het volgende:
[..]
21 jaar?
De hoogste tijd om uit huis te gaan dus.
OMG, de mijne ook. En die viespeuk leent altijd mijn pincet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Lol, mijn broer is 23 en woont nog thuis.
wil niets liever. Maar buitenlanders hebben hier tegenwoordig voorrang (haal maar weg als ik dit niet mag zeggen)quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef damster het volgende:
[..]
21 jaar?
De hoogste tijd om uit huis te gaan dus.
CAPSLOCK!!!quote:
Wat doe jij met een pincet dan? Ik gebruik er noooit een.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
OMG, de mijne ook. En die viespeuk leent altijd mijn pincet.
Wenkbrauwen epileren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat doe jij met een pincet dan? Ik gebruik er noooit een.
Ben je buitenlands of gewoon behaard?quote:
hehequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
LedZep - donderdag 5 januari 2006 @ 19:02
Maak zijn computer stuk. Gooi bier in zijn bed. Kots op zijn mooiste breezerkleren. Teken dikke vrouwen op zijn behang. Ga 's morgens om 6:00 heel hard "WAKKER WORDEN" in zijn oor roepen.
zou wel willen, maar die gast zit al 80 jaar op fitness. Overleef ik nooit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:02 schreef LedZep het volgende:
Maak zijn computer stuk. Gooi bier in zijn bed. Kots op zijn mooiste breezerkleren. Teken dikke vrouwen op zijn behang. Ga 's morgens om 6:00 heel hard "WAKKER WORDEN" in zijn oor roepen.
Is hij al 96?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
zou wel willen, maar die gast zit al 80 jaar op fitness. Overleef ik nooit.![]()
Dude, alle vrouwen epileren hun wenkbrauwen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:03 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ben je buitenlands of gewoon behaard?![]()
OMG ik schaam me nu. Eerst ff profiel checken dus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dude, alle vrouwen epileren hun wenkbrauwen.
Waarom doe jij het dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dude, alle vrouwen epileren hun wenkbrauwen.
Hm... best groot leeftijdsverschil tussen jou en je broer hequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
zou wel willen, maar die gast zit al 80 jaar op fitness. Overleef ik nooit.![]()
Nooit een vraag met een vraag beantwoordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ben je kneus of kneus? En je moet een van de 2 kiezen.
armani, hugo boss, tis op voordat ik er aan geroken heb.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef de_puta_madre het volgende:
Mijn broer had gewoon mijn armani luchtje op zijn kamer staan!!!! WAt denkt die klojo wel niet![]()
Nee man, je moet op een vechtsport. Heb je wel eens naar Bruce Lee films gekeken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef LedZep het volgende:
Fitness is erg breezah. Waarom ga jij niet powerliften? Duw je hem zo uit het raam.
Moet je er eens aan ruiken voor je het koopt. Weet je ook WAT je koopt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:08 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
armani, hugo boss, tis op voordat ik er aan geroken heb.![]()
Nee, ik doe zelf aan de vechtsport van Bruce Lee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nee man, je moet op een vechtsport. Heb je wel eens naar Bruce Lee films gekeken?
Oki, maar het was meer een vraag en tip voor TS.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, ik doe zelf aan de vechtsport van Bruce Lee.
kogel kan ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:12 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Oki, maar het was meer een vraag en tip voor TS.
ben wel's bezig geweest om dingen te verstoppen. Maar hij kent mijn kamer beter dan ik. Dus had ook geen zin.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:14 schreef mrkanarie het volgende:
fijn altijd die broederliefde! Maar kun je geen leuke dingen doen zoals je luchtje minder een luchtje maken, of je sokken vol met stront stoppen?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:18 schreef LedZep het volgende:
Jij bent een behoorlijk kansloos type.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:19 schreef El_Rolando het volgende:
In z'n slaap zijn pik aan zijn buik lijmen.
Dan vind, net als ledzep zegt, hij me erg kansloos. Tot freaky aan zelfs.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:19 schreef de_puta_madre het volgende:
Oplossing: koop een kluis heb ik ook gedaan
geen zin om het zelf te typen, joh.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof je mij quote terwijl er een andere tekst staat?![]()
Wat interesseert jou het dat je broerquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:20 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dan vind, net als ledzep zegt, hij me erg kansloos. Tot freaky aan zelfs.
Gewoon een heel dik slot op je kast? En die sleutel altijd bij je hebben?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:20 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dan vind, net als ledzep zegt, hij me erg kansloos. Tot freaky aan zelfs.
hij leent geen broeken gelukkigquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:22 schreef LedZep het volgende:
[..]
Wat interesseert jou het dat je broekje kansloos vindt?
Of inleveren terwijl haar gezicht onzichtbaar is door de krassenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
helemaal mee eens... dan teruggeven terwijl het zaad nog tussen der benen loopt... krijgt hij ook eens rotzooi terug
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:24 schreef LedZep het volgende:
Of hang een paar naaktfoto's van een paar homo's aan zijn muur vlak voor jullie moeder daar gaat stofzuigen.
kisten kopen en dan vol in zn kruisquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
juistquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
heb er 3 (waarvan 1 bontkraag. slecht, ik weet het, maar was maar 25 euro)quote:
Klinkt als een gevalletje van z'n auto op bierkratjes zetten en z'n velgen jatten. Inclusief het reserve wiel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:42 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
heb er 3 (waarvan 1 bontkraag. slecht, ik weet het, maar was maar 25 euro)
gelukkig neemt ie altijd de lelijkste mee. Zwarte suede jas van V&D. Die die overigens stuk heeft gemaakt.![]()
wagen is deels van m'n moeder. 50-50quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:42 schreef sr_firewire het volgende:
Laat jij zo met je sollen ?
Gewoon molotov door die kutwagen van hem op een nacht.
Zaag je 'em door de helft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:44 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
wagen is deels van m'n moeder. 50-50
god damn it... dat doen broers... ik ook bij mijn broertje .. gewoon net zo lang etteren tot hij gaat slaan... dan vind ik het wel weer mooi geweest en doe ik het een maand of 3 niet meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:44 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
wagen is deels van m'n moeder. 50-50
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef sr_firewire het volgende:
Als mijn broertje bij mij zoiets flikte sloeg ik hem verrot. Je bent gewoon een miezerig onderkruipsel, een mamma'skindje. Pist hem in zijn handschoenen, steek hem een vork tussen zijn schouderbladen of prik zn banden lek, onderneem actie !
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef sr_firewire het volgende:
Als mijn broertje bij mij zoiets flikte sloeg ik hem verrot. Je bent gewoon een miezerig onderkruipsel, een mamma'skindje. Pist hem in zijn handschoenen, steek hem een vork tussen zijn schouderbladen of prik zn banden lek, onderneem actie !
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
Misschien maakt de TS een turflijstje.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:25 schreef LedZep het volgende:
[..]
Godverdomme die hadden we ook nog niet gehad.![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
Elke keer als iemand het voorstelt opnieuw een nachtje?
Dat wordt pompen dan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef LedZep het volgende:
Elke keer als iemand het voorstelt opnieuw een nachtje?
Jeh die gast heeft em nog niet @ pc, want hij heeft geen kabeltje dus moettie wachten tot hij bij zijn neef is :/quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Waar is dat filmpje met die deo-bussen ?
Maar jij zult nooit het genot hebben gekend van een"jonger" broertje of zusjequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:34 schreef Salsagirl het volgende:
nu weet ik weer wrm..ik zo blij bent dat ik enigskind ben![]()
geloof als ik zo leest dat ik dus niet echt iets mis...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:36 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Maar jij zult nooit het genot hebben gekend van een"jonger" broertje of zusje![]()
BLUETOOTHquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:33 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jeh die gast heeft em nog niet @ pc, want hij heeft geen kabeltje dus moettie wachten tot hij bij zijn neef is :/
was je nooit eenzaam als enig kind?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
geloof als ik zo leest dat ik dus niet echt iets mis...
Bij mij blijft alles van mij ...en heel etc..
en zoals ze zegge wat men niet ken,mist men niet..
ja precies, laat ik ook ff duidelijk wezen dat ik echt leuke tijden met hem heb meegemaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:04 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
was je nooit eenzaam als enig kind?
Op vakantie ofzo?
Op de een of andere manier blijven broers altijd te lang hangen, die van mij ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
ja precies, laat ik ook ff duidelijk wezen dat ik echt leuke tijden met hem heb meegemaakt.
Ik hou natuurlijk wel van m'n broer![]()
Alleen hij is nu gewoon rijp om uit huis te gaan en dat ik dan wat later volg.
Waar is je "publiek"quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef MarkyB het volgende:
Geen toestemming geven om het te lenen van je
pakt ie het gewoon
pak jij dingen terug
nee was ik niet..quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:04 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
was je nooit eenzaam als enig kind?
Op vakantie ofzo?
ik hoor me al zeggen:quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:29 schreef TC03 het volgende:
Vraag aan je moeder om een permban voor je broer.
Precies. Dat daar nog niemand eerder op is gekomen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef Furious het volgende:
Als die auto voor de helft van je moeder is.
Steek je toch gewoon z'n vriendin in de brand?
Makkelijk, snel, met een computer van Dell. En het brand als hel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Precies. Dat daar nog niemand eerder op is gekomen.![]()
Dan snij je die overhoop en steek je een brief in hun lichaam met een boodschap aan je broer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:37 schreef Fokkedop het volgende:
hij heeft geen vriendin op dit moment. rijtje exen alleen.
Nee maar is wel een beetje 2005quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan snij je die overhoop en steek je een brief in hun lichaam met een boodschap aan je broer.
Of doe ik nu eng?![]()
en het heeft een beetje een shoarmageur om zich heen ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:40 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Nee maar is wel een beetje 2005
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |