Dan is er echt oorlog in huis. Moeder weer hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:53 schreef MarkyB het volgende:
Geen toestemming geven om het te lenen van je
pakt ie het gewoon
pak jij dingen terug
Leuk om te zien dat je duidelijk nog het kleine broertje bent in huisquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:54 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
Dan is er echt oorlog in huis. Moeder weer hoge bloeddruk.
dat al 21 jaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:55 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat je duidelijk nog het kleine broertje bent in huis
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
21 jaar?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:56 schreef Fokkedop het volgende:
dat al 21 jaar![]()
wordt nooit serieus genomen. herkenbaar?![]()
Ik kan anders goed opschieten met mn broerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:57 schreef PsyCha het volgende:
Broers zijn kut.
helemaal mee eens... dan teruggeven terwijl het zaad nog tussen der benen loopt... krijgt hij ook eens rotzooi terugquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
Lol, mijn broer is 23 en woont nog thuis.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef damster het volgende:
[..]
21 jaar?
De hoogste tijd om uit huis te gaan dus.
OMG, de mijne ook. En die viespeuk leent altijd mijn pincet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:59 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Lol, mijn broer is 23 en woont nog thuis.
wil niets liever. Maar buitenlanders hebben hier tegenwoordig voorrang (haal maar weg als ik dit niet mag zeggen)quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:58 schreef damster het volgende:
[..]
21 jaar?
De hoogste tijd om uit huis te gaan dus.
CAPSLOCK!!!quote:
Wat doe jij met een pincet dan? Ik gebruik er noooit een.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:01 schreef PsyCha het volgende:
[..]
OMG, de mijne ook. En die viespeuk leent altijd mijn pincet.
Wenkbrauwen epileren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:01 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat doe jij met een pincet dan? Ik gebruik er noooit een.
Ben je buitenlands of gewoon behaard?quote:
hehequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
Zijn vriendin neuken.
LedZep - donderdag 5 januari 2006 @ 19:02
Maak zijn computer stuk. Gooi bier in zijn bed. Kots op zijn mooiste breezerkleren. Teken dikke vrouwen op zijn behang. Ga 's morgens om 6:00 heel hard "WAKKER WORDEN" in zijn oor roepen.
zou wel willen, maar die gast zit al 80 jaar op fitness. Overleef ik nooit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:02 schreef LedZep het volgende:
Maak zijn computer stuk. Gooi bier in zijn bed. Kots op zijn mooiste breezerkleren. Teken dikke vrouwen op zijn behang. Ga 's morgens om 6:00 heel hard "WAKKER WORDEN" in zijn oor roepen.
Is hij al 96?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
zou wel willen, maar die gast zit al 80 jaar op fitness. Overleef ik nooit.![]()
Dude, alle vrouwen epileren hun wenkbrauwen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:03 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ben je buitenlands of gewoon behaard?![]()
OMG ik schaam me nu. Eerst ff profiel checken dus.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dude, alle vrouwen epileren hun wenkbrauwen.
Waarom doe jij het dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Dude, alle vrouwen epileren hun wenkbrauwen.
Hm... best groot leeftijdsverschil tussen jou en je broer hequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:04 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
zou wel willen, maar die gast zit al 80 jaar op fitness. Overleef ik nooit.![]()
Nooit een vraag met een vraag beantwoordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ben je kneus of kneus? En je moet een van de 2 kiezen.
armani, hugo boss, tis op voordat ik er aan geroken heb.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef de_puta_madre het volgende:
Mijn broer had gewoon mijn armani luchtje op zijn kamer staan!!!! WAt denkt die klojo wel niet![]()
Nee man, je moet op een vechtsport. Heb je wel eens naar Bruce Lee films gekeken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef LedZep het volgende:
Fitness is erg breezah. Waarom ga jij niet powerliften? Duw je hem zo uit het raam.
Moet je er eens aan ruiken voor je het koopt. Weet je ook WAT je koopt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:08 schreef Fokkedop het volgende:
[..]
armani, hugo boss, tis op voordat ik er aan geroken heb.![]()
Nee, ik doe zelf aan de vechtsport van Bruce Lee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:09 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Nee man, je moet op een vechtsport. Heb je wel eens naar Bruce Lee films gekeken?
Oki, maar het was meer een vraag en tip voor TS.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, ik doe zelf aan de vechtsport van Bruce Lee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |