Heel veghel lag eraf blijkbaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:25 schreef jozef444 het volgende:
jaja weer terug nadat @home me vanmiddag afkapteheb de hele tijd zitten denken hoe t in dakar zou gaan
Dat ritueel geschied volgens mij alleen op de laatste dag.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:26 schreef psychosucker het volgende:
Volgens goed gebruik moet ie zeer binnenkort gediskwalificeerd worden ?
ze kotsen op Nederlanders.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:16 schreef DIJK het volgende:
Beetje pover van de dakar site dat ze het alleen maar over vladimir en firdaus hebben. Ze hadden Hans toch op z'n minst kunnen noemen.
Je bedoelt 'Engels' neem ik aan. Of elke willekeurige andere taal..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze kotsen op Nederlanders.
Arrogant volk wat het vertikt Frans te spreken.
nee,ik keek naar nederlanders vanuit een Frans perspectiefquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:06 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Je bedoelt 'Engels' neem ik aan. Of elke willekeurige andere taal..
Erg jammer dat deze rally-der-rallys zo doorspekt is van de Franse kut mentaliteit en vriendjespolitiek.
toch minimaal een tijdstraf vandaag ?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:40 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dat ritueel geschied volgens mij alleen op de laatste dag.
Ken je Henk niet?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:46 schreef TommyGun het volgende:
Hanssssssssssssssss
En wie de fuck is Henk wat ik hier steeds hoor?![]()
Ken ze alleen van achternaamquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ken je Henk niet?Tot vandaag alle truck etappes gewonnen, en je hebt nog nooit van Henk gehoord? tssssk....
[afbeelding]
Dit is Arie btw
Henk IS zn achternaamquote:
Dat is Hoink Hoink, maar zijn ouders hadden teveel goedkope stookwhiskey op en dus is het Henk Henk gewordenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Henk IS zn achternaam
Henk HenkZn ouders hebben hem genoemd naar het geluid van de toeter van hun Kamaz
Vieze rijke kakkertquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef skiczukie het volgende:
Prachtig hoe die Nederlander door zijn bij-rijder werd uitgekaffert. Met dat links en rechts verhaal.
'I can make it!'quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vieze rijke kakkertHuur je voor veel geld een topnavigator in, luister je er neit naar
Logisch dat ie dan zn bek houdt
Hessing een dikke rooie harses van 'hoe red ik me hier nu weer uit'
wat een sukkel ja...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vieze rijke kakkertHuur je voor veel geld een topnavigator in, luister je er neit naar
Logisch dat ie dan zn bek houdt
Hessing een dikke rooie harses van 'hoe red ik me hier nu weer uit'
Ik zit net de video terug te kijken. Geweldig stukquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:15 schreef skiczukie het volgende:
Prachtig hoe die Nederlander door zijn bij-rijder werd uitgekaffert. Met dat links en rechts verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |