De iritrack versprong net en laat zien dat Stacey 3 km voor ligt. Dus misschien komt het bovengenoemde uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:53 schreef JosvG het volgende:
Gelukkig is Hans goed in het gebied dat nu komt (stenen, gravel) en is Kabirov daar niet zo goed in, dus Hans heeft nog genoeg kans om vandaag de dagzege te pakken!
zou RTL ook eens moeten doen ipv dure reclame blokken verkopen. Begrijpelijk vanuit commercieel oogpunt, meer de verslaglegging lijdt er zeker onder. Net ff de herhaling gekeken van gister om te zien of ik het gister goed zag, maar degene die dus blijkbaar niet meebetalen worden ook niet genoemd in het klassement.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:13 schreef JosvG het volgende:
Eurosport zend gewoon uit wat ze willen, daar kun je niks kopen.
@Impry
Dat is niet waar, ik weet toevallig dat Exact-MAN gewoon aan RTL7 heeft betaald, en niks aan de Rooy.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
zou RTL ook eens moeten doen ipv dure reclame blokken verkopen. Begrijpelijk vanuit commercieel oogpunt, meer de verslaglegging lijdt er zeker onder. Net ff de herhaling gekeken van gister om te zien of ik het gister goed zag, maar degene die dus blijkbaar niet meebetalen worden ook niet genoemd in het klassement.....
Zat de motoren te kijken, de eerste Nederlander werd genoemn, gevolgd door, maar daar tussen zat iig Van Pelt nog (Honda).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef JosvG het volgende:
[..]
Jawel hoorWie is er dan volgens jou niet genoemd omdat hij/zij niet betaald?
dat ja. Of ik moet echt een paar keer niet opgelet hebben ....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef Impry het volgende:
Of bedoel je dat de naam niet voorgelezen wordt? Maar hij wel in het rijtje staat?
De 100+ niet nomen is 1 ding, zeggen dat de beste Nederlander gevolgd word door die-of-die terwijl er nog een voor staat is wat anders. Hou het dat correct en ze de besteN ederlander word gevolgd door de best betalende Nederlanderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
Nou Mirjam Pol heeft ook betaald, maar wordt niet genoemd (omdat ze niet in de top100 staat), maar er worden wel items gemaakt met haar erin (woensdag nog). Dus het heeft denk ik niet alleen met het noemen in de uitslagen te maken,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |