Wat denk je dat het voor de organisatie kost om een dergelijk evenement uit te zetten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
7.000 om uberhaupt in de uitzending te KUNNEN komen is al vrij prijzig, of niet?
Kun je aanpassen door eerst te klikken op de volgende manier:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:56 schreef At_Fundum het volgende:
Hebben jullie eigenlijk ook dat als je in iritrack kijkt je het autootje van Chagin in het blauw wil hebben en dat van Stacey in het oranje/rood![]()
Wat zal Koen Wauters dan wel niet betalen, die zit er elke dag in!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:57 schreef Damzkieee het volgende:
7.000 om uberhaupt in de uitzending te KUNNEN komen is al vrij prijzig, of niet?
Dat wist ik al wel, vroeg me alleen af of ik de enige was met die afwijkingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:03 schreef Impry het volgende:
[..]
Kun je aanpassen door eerst te klikken op de volgende manier:
- Stacey
- Kabirov
- Henk (de belangrijkste 'blauwe')
Henk is trouwens nu pas weer op wegMaar Stacey heeft nu 10 km achterstand op Bierhof.
Nee dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dat wist ik al wel, vroeg me alleen af of ik de enige was met die afwijking![]()
Nee, dat ben je niet. Ik wil Stacey ook altijd in het rood, de rest boeit me niks, als Stacey maar rood isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:05 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Dat wist ik al wel, vroeg me alleen af of ik de enige was met die afwijking![]()
Dit moet overigens allemaal aan fam. De Rooy betaald worden, zij hebben namelijk alle uitzendrechten opgekocht en daar kun je dan zelf weer de rechten kopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:06 schreef JosvG het volgende:
Je moet bij RTL7 gewoon zendtijd kopen per seconde om uitgezonden te worden, de prijs per seconde weet ik niet, maar het is iig wel duur. Koop je geen tijd, dan kom je ook niet in de uitzending
Hoe zit dat met andere zenders/media? Ik kijk RTL omdat ik geen Eurosport kan ontvangen, maar andersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:06 schreef JosvG het volgende:
Je moet bij RTL7 gewoon zendtijd kopen per seconde om uitgezonden te worden, de prijs per seconde weet ik niet, maar het is iig wel duur. Koop je geen tijd, dan kom je ook niet in de uitzending
Dat verhaal had ik bij de pre-proloog gehoord van een redelijk betrouwbare pers-persoonquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:13 schreef JosvG het volgende:
Eurosport zend gewoon uit wat ze willen, daar kun je niks kopen.
@Impry
Dat is niet waar, ik weet toevallig dat Exact-MAN gewoon aan RTL7 heeft betaald, en niks aan de Rooy.
Nee niet echt, Iritrack is vandaag zeer langzaam, Kabirov is al door CP2, en Echter en Hans rijden gewoon doorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat verhaal had ik bij de pre-proloog gehoord van een redelijk betrouwbare pers-persoonMaar die kan het dus ook fout hebben
Het ziet er overigens naar uit dat Echter gestopt is bij Stacey. Henk rijdt ondertussen alweer goed door.
Jij kan de gedachte lezen van iedereen op dit forumquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef Mikkie het volgende:
Zou wel zonde zijn als Henkie dan vandaag tijd verliest, en Stacey nog geen etappe kan pakken doordat Kabirov ineens zo hard gaat rijden.
Vorig jaar had volgens mij maar een man of 20 Iritrack, en de helft van de tijd werkte het niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef JosvG het volgende:
[..]
Vorig jaar was iritrack optioneel en moest je betalen om het te hebben, dit jaar is het verplicht en dus ook Loprais heeft het. Ik heb hem trouwens al vaker gevolgd en hij heeft het ook altijd gedaan verder
Wat verschrikkelijk asociaal dat Kabirov niet gestopt is om Henk te helpen toen ie vast zatquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:35 schreef Taxi het volgende:
1 500 KABIROV (RUS) 16:15:59 06:19:29
2 524 STACEY (HOL) 16:28:24 06:33:54
Waar is de brand?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
KUT
Loprais zit er niet ver achter...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:41 schreef Taxi het volgende:
1 500 KABIROV (RUS) 16:15:59 06:19:29
2 524 STACEY (HOL) 16:28:24 06:33:54
3 509 LOPRAIS (CZE) 16:36:51 06:36:21
De iritrack versprong net en laat zien dat Stacey 3 km voor ligt. Dus misschien komt het bovengenoemde uitquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:53 schreef JosvG het volgende:
Gelukkig is Hans goed in het gebied dat nu komt (stenen, gravel) en is Kabirov daar niet zo goed in, dus Hans heeft nog genoeg kans om vandaag de dagzege te pakken!
zou RTL ook eens moeten doen ipv dure reclame blokken verkopen. Begrijpelijk vanuit commercieel oogpunt, meer de verslaglegging lijdt er zeker onder. Net ff de herhaling gekeken van gister om te zien of ik het gister goed zag, maar degene die dus blijkbaar niet meebetalen worden ook niet genoemd in het klassement.....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:13 schreef JosvG het volgende:
Eurosport zend gewoon uit wat ze willen, daar kun je niks kopen.
@Impry
Dat is niet waar, ik weet toevallig dat Exact-MAN gewoon aan RTL7 heeft betaald, en niks aan de Rooy.
Jawel hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
zou RTL ook eens moeten doen ipv dure reclame blokken verkopen. Begrijpelijk vanuit commercieel oogpunt, meer de verslaglegging lijdt er zeker onder. Net ff de herhaling gekeken van gister om te zien of ik het gister goed zag, maar degene die dus blijkbaar niet meebetalen worden ook niet genoemd in het klassement.....
Zat de motoren te kijken, de eerste Nederlander werd genoemn, gevolgd door, maar daar tussen zat iig Van Pelt nog (Honda).quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef JosvG het volgende:
[..]
Jawel hoorWie is er dan volgens jou niet genoemd omdat hij/zij niet betaald?
dat ja. Of ik moet echt een paar keer niet opgelet hebben ....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:04 schreef Impry het volgende:
Of bedoel je dat de naam niet voorgelezen wordt? Maar hij wel in het rijtje staat?
De 100+ niet nomen is 1 ding, zeggen dat de beste Nederlander gevolgd word door die-of-die terwijl er nog een voor staat is wat anders. Hou het dat correct en ze de besteN ederlander word gevolgd door de best betalende Nederlanderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:12 schreef Damzkieee het volgende:
Nou Mirjam Pol heeft ook betaald, maar wordt niet genoemd (omdat ze niet in de top100 staat), maar er worden wel items gemaakt met haar erin (woensdag nog). Dus het heeft denk ik niet alleen met het noemen in de uitslagen te maken,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |