allemaal aan het tanken bij de BP voor de zegeltjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:37 schreef area51 het volgende:
Volgens Iritrack is er een verkeerstopstopping bij KM 163 met
van Deijne, Leyds, Harkel, Metge, Loomans, Aarts, Hutten, Voerman
mijn vinding word nog steeds gebruiktquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:23 schreef jozef444 het volgende:
Gewoon t eerste stuk ff achter Henk hangen en dan op een vooraf uitgekozen punt de aanval inzetten. Of wachten op die turbo die kapotgaat bji Henkie
Gelukkig moet Henk dan nog eerst een 1/2 uur wachten voor dat Kabierhof er is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef Impry het volgende:
En Kabirov wordt helemaal zoek gereden:
1 508 CHAGIN (RUS) 13:06:45 03:16:15
2 524 STACEY (HOL) 13:13:22 03:18:52
3 509 LOPRAIS (CZE) 13:34:55 03:34:25
4 500 KABIROV (RUS) 13:38:04 03:41:34
Dus als Henk problemen krijgt moet Kabirov gewoon stoppen en onderdelen afstaan.
Bij mij ook tweede;quote:
Inderdaad... hopen dat het klopt!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens de tracking Stacey nu 8 km voor op Henk
Je weet het maar nooit met die Trackingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:57 schreef Impry het volgende:
Het ziet er naar uit dat Henk problemen heeftstaat al best lang stil op 303 en Bierhof is er voorbij gereden.
quote:16:02:23 ► Chagin in trouble
At km 290 of the day's stage, overall truck leader Vladimir Chagin was seen stuck in the sand. His big Kamaz truck has been stopped for the last hour.
misschien toch die mijn?quote:
De kosten van het meedoen met de motor liggen om en nabij de 70.000 euro. Dit is exclusief machine, maar inclusief 7000(!!) euro om uberhaupt op RTL7 te kunnen komen in de uitzendingen. Mirjam Pol (enige Nederlandse vrouw) had het daar tenminste over. Ze rijdt op de motor van Arjan Brouwer en heeft zodoende wat kosten kunnen uitsparen..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:25 schreef stinkie het volgende:
Zag net die post over kosten van meedoen met auto...iemand een idee van de kosten met motor
Machine zal om en nabij de 20K kosten, maar verder?
63000 dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
De kosten van het meedoen met de motor liggen om en nabij de 70.000 euro. Dit is exclusief machine, maar inclusief 7000(!!) euro om uberhaupt op RTL7 te kunnen komen in de uitzendingen. Mirjam Pol (enige Nederlandse vrouw) had het daar tenminste over. Ze rijdt op de motor van Arjan Brouwer en heeft zodoende wat kosten kunnen uitsparen..
Mirjam rijdt gesponsord dus voor haar zijn de kosten 70k, die zullen vast betaald worden door de sponsoren, maargoedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:45 schreef stinkie het volgende:
[..]
63000 dus
RTL is alleen interesant als je gesponserd rijd, en op moment dat je dat doet, zijn die kosten ook wel te regelen
Vorig jaar was iritrack optioneel en moest je betalen om het te hebben, dit jaar is het verplicht en dus ook Loprais heeft het. Ik heb hem trouwens al vaker gevolgd en hij heeft het ook altijd gedaan verderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:46 schreef At_Fundum het volgende:
Loprais heeft volgens mij geen zendertje van iriTrack in z'n auto, want die heeft het tot nu toe nog nooit bij mij gedaan in het systeem. Kan me van vorig jaar ook nog wel enkele equipes herinneren die niet zichtbaar waren.
Bij mij tot nu toe nog niet, maar zoveel heb ik het ook niet bekeken. Ik geloof het systeem sowieso altijd maar half en kijk liever naar de doorkomsttijden, die wel het echte verschil aangeven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef JosvG het volgende:
[..]
Vorig jaar was iritrack optioneel en moest je betalen om het te hebben, dit jaar is het verplicht en dus ook Loprais heeft het. Ik heb hem trouwens al vaker gevolgd en hij heeft het ook altijd gedaan verder
Iedereen rijdt gesponsord, het is gewoon dom om het niet te doen omdat het handen vol geld kost. Meedoen is sowieso dom als je een normale persoon bent met een normaal loon omdat het gewoon enorm duur is. Je moet niet alleen denken aan de kosten om het voertuig op te bouwen en de inschrijving, maar je moet ook benzine/diesel meerekenen, transportkosten van de voertuigen van Nederland naar de start en van Dakar naar huis, alle reserveonderdelen, eventuele servicevoertuigen, hotelkosten bij de start en in Dakar, ook eten etc bij de start en in Dakar, alles bij elkaar kost het handenvol geld en is het alleen aantrekkelijk voor fabrieksteams of mensen die toch geld genoeg voor handen hebben.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Mirjam rijdt gesponsord dus voor haar zijn de kosten 70k, die zullen vast betaald worden door de sponsoren, maargoed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |