met 't meetingtopic was je ook net wat snellerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:02 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Weer
Dit is mijn eerste SC-topic in FOT
Ow op die manierquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
met 't meetingtopic was je ook net wat sneller
Mwahquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goeeeeedenavond P. Wie gehts?
Oja, ik mag weer zoeken naar een ander model
Jeetje man....ik dacht dat je haar inmiddels wel al geportretteerd hadquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef Xilantof het volgende:
ik ben druk bezig met 't bedenken van een shoot met een vriendin die eindelijk model wilt staan
Dat red ik nu noooooit meerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
MwahIk zit nog op mijn werk he
Maareh....ik begin nu wel te snappen hoe jij aan dat achterlijk hoge post-aantal komt
90 posts per dag
![]()
nee joh!quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jeetje man....ik dacht dat je haar inmiddels wel al geportretteerd had![]()
volgens mij kun je daar nooit veel aan missenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dat red ik nu noooooit meerHeb PUB achter me gelaten
_
Neuquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij kun je daar nooit veel aan missen
Ik sinds 20 juliquote:
Geregistreerd op: donderdag 21 juli 2005 @ 00:06quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
NeuWat een breezah volk
![]()
[..]
Ik sinds 20 juli
Ah bah, werken enzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maandag moet ik weer werken.
Kijken of ik nog weet hoe dat ook weer gaat. Bazen enzo.
Nu je het zo gaat bekijken, moet je ook eens naar mijn registratiedatum kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
![]()
![]()
lolquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nu je het zo gaat bekijken, moet je ook eens naar mijn registratiedatum kijken
En mijn opmerking over eind oktober van net
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij hebt bij de brandweer gesolliciteerd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
En nu wacht ik op antwoord van de Rozenburgse Brandweer.
Ik stuurde mijn mail 1 januari via de mail en op 3 januari kreeg ik bericht dat hij in behandeling isquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:21 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jij hebt bij de brandweer gesolliciteerd?
Ik ook. Maar dan in Groningen.
Nooit iets van gehoord verder
Geeft niks. Maandag moet ik beginnen bij mijn nieuwe werk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:22 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik stuurde mijn mail 1 januari via de mail en op 3 januari kreeg ik bericht dat hij in behandeling is
Rot voor je. Succes verder
![]()
Nu heb ik nog even lang weekendquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:09 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik ben weer even weg
Waar werk je dan?
newbiequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nu je het zo gaat bekijken, moet je ook eens naar mijn registratiedatum kijken
En mijn opmerking over eind oktober van net
quote:
hoop ik niet dat ik ooit brand krijg hieroquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:17 schreef _moder8or_ het volgende:
En nu wacht ik op antwoord van de Rozenburgse Brandweer.
Pijlsnelquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:06 schreef Esto het volgende:
Goedeavonddddd!!!
Wat gaat het hard hier!
ik denk dat de pijl vast zit.quote:
achja...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik denk dat de pijl vast zit.
gaat niet echt vlot
altijd leuk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Hallo allemaal
Morgen mag ik om half zeven mijn bed uit
Aaaaaw, knuffffquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:44 schreef RonaldV het volgende:
ouwe lul meldt zich...
Ik heb GEEN leuke opdracht. om kwart voor 7 de deur uit, en om half 9 thuis
Het erge is dat ik niet eens meer aan fotograferen toe komquote:
Tis bijna weekend...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het erge is dat ik niet eens meer aan fotograferen toe kom
dat betekent niet meteen dat je dan tijd hebtquote:
Dat is waar....quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:54 schreef blackbully het volgende:
[..]
dat betekent niet meteen dat je dan tijd hebt
Niet zeuren lange, werken zal je!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:44 schreef RonaldV het volgende:
ouwe lul meldt zich...
Ik heb GEEN leuke opdracht. om kwart voor 7 de deur uit, en om half 9 thuis
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:17 schreef blackbully het volgende:
ben naar een rennnende bruid aan het kijken
eerste keer.
vaag he dat ik die nog niet gezien had
Doe eens een beetje lief tegen hem johquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet zeuren lange, werken zal je!![]()
Ik werk ook, en ondertussen ben ik diplomaat, allesredder, regelneger, projectleider, telefonist, communicatie-expert, en aannemer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:01 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Niet zeuren lange, werken zal je!![]()
Jonge vent als hij moet niet zeurenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe eens een beetje lief tegen hem johWe hebben niet allemaal zo'n baas als jij die je gewoon een paar dagen vrij geeft
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik werk ook, en ondertussen ben ik diplomaat, allesredder, regelneger, projectleider, telefonist, communicatie-expert, en aannemer.
als je nog tijd voor een zonnebank hebt werk je nog niet genoegquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik werk ook, en ondertussen ben ik diplomaat, allesredder, regelneger, projectleider, telefonist, communicatie-expert, en aannemer.
Ik krijg niet genoeg betaald
Veel negers zijn bijna blank in de winterquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:22 schreef pea4fun het volgende:
[..]
als je nog tijd voor een zonnebank hebt werk je nog niet genoeg![]()
Fantastquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Veel negers zijn bijna blank in de winter
Goudaquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik begon vandaag een beetje hetzelfde gevoel te krijgen
En ik kreeg ook te horen dat ik morgen om 09.00 in Utrecht moet vergaderen en om 13:30 in Gouda
Moet ik nog in pak ook want er zitten hoge piefen bij
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:27 schreef blackbully het volgende:
[..]
Gouda![]()
als je langs dump toko komt noem eff mijn naam en vraag of ze schoenen (kisten heeft in mijn maat )
zit al 3 jaar te wachten
270B
alvast bedankt als je er langs komt
(ps. roep dan maar dat ze ze achter moet houden voor me)
Bolwerk ken ik nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef blackbully het volgende:
toko zit op bolwerk
waar moet je wezen?
is 3 minuten van snelweg (op mijn tempo)
Bel ze op en vraag of ze ze bij mij af kunnen leverenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef blackbully het volgende:
nee das best ver van toko.
das 5 minuten krossen
ik mis alleen mijn kisten
EN dat isquote:
Hij gaat zijn PC afsluitenquote:
Nog engerquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij gaat zijn PC afsluitenof registreren op DPZ
Nog netquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog net
ik ga voor 11 uur naar bed
ik ga dat niet redden vandaagquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog net
Je hebt nog 5 minutenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dag _Moder8or_![]()
ijs ijs ijs
[afbeelding]
[afbeelding]
En een beetje sneeuw
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:54 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Nog net
die tijd is dus niet speciaal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Slaap lekker voor nu. Ik ga om 00:00
Morgen half zeven erut
Ah jongen toch. Ik draai me maandag extra voor je omquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:58 schreef blackbully het volgende:
[..]
die tijd is dus niet speciaal.
die heb ik elke werkdag.
soms eerder
ik zal aan je denken als je wekker gaat en ik lekker aan de koffie zitquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ah jongen toch. Ik draai me maandag extra voor je om![]()
Is goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als je wekker gaat en ik lekker aan de koffie zit
Ik ben pas een halve dag op eigenlijk. Voor mij is het dus het begin van de avondquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:08 schreef blackbully het volgende:
goede morge dan maar.
hmm wel vaag om dat te zeggen als je nog naar je nest moet
Nee hoor, die ijs was van 2 dagen terug, dat sneeuw was op 30 dec dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 07:51 schreef Schanulleke het volgende:
Die ijs, dat sneeuw.![]()
Goeiemorgen allemaal!
Een kerngezond dochtertje?quote:
Ingmar is best wel een jongensnaam, op zich.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Een kerngezond dochtertje?woeiiii....babyfoto's
Echt waar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ingmar is best wel een jongensnaam, op zich.![]()
en kerngezond is ie
Ik zet zo de voorkant van het geboortekaartje wel even online.
quote:
Mooi gemaakt, en wat een schattig fotomateriaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Zegt mijn broer vandaag tegen mij:
"Weet jij wat het verschil is met (_moder8or_) en een fles bier?"
Ik keek hem aan en zij: ,,Geen idee".Moest stiekem beetje lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 34 (Inschrijving geopend tot maandag 25 sep 11:59)
Maandvoorspelling augustus. (Inschrijving gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025! (Inschrijving gesloten)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef _moder8or_ het volgende:
Zegt mijn broer vandaag tegen mij:
"Weet jij wat het verschil is met (_moder8or_) en een fles bier?"
Ik keek hem aan en zij: ,,Geen idee".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Xilantof Flickrt
foto-nerd
Altijd gezellig toch?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:17 schreef pea4fun het volgende:
Waarom ik het kom melden weet ik niet...maar ik ga boodschappen doen....
van harte gefeliciteerd!!!quote:
Geen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vandaag?
ik zit me nu de tandjes te vervelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef _moder8or_ het volgende:
En wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Het mooie van de Wiki is dat je zelf alles kunt aanpassen wat je wilt!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:26 schreef Xilantof het volgende:
ik zie op de FOT wiki dit staat:
Twee-ogige spiegelreflexcamera
maar dat klopt niet helemaal.
okee, deze camera's hebben wel een spiegel. maar geen "reflex".
er zit verder geen artikel achter ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:31 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Het mooie van de Wiki is dat je zelf alles kunt aanpassen wat je wilt!
Maar ik zal het wel even voor je wijzigen.
Huisje opruimenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga vandaag de hele dag niks doen... Bijkomen.En m'n huisje opruimen!
Goeiemiddagquote:
Hoi S.quote:
Ach, zolang je geen voorzitter of notulist bent is een vergadering niet zo'n ramp...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoi S.Eerste vergadering net achter de rug
Duurde gewoon bijna 3 uur
Ben net een half uur op kantoor en heb snel een lunch naar binnen gewerkt
Zo even voorpraten over de volgende vergadering
Dan kan je gewoon doorslapen bedoel je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ach, zolang je geen voorzitter of notulist bent is een vergadering niet zo'n ramp...
zou'k niet doen ...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Mauro het volgende:
ff telefoonnummer erbij voor al jullie me willen bereiken want ik ben zo weg namelijk en kom niet eerder dan zaterdagavond online.
Daarom schrijf ik het ook volledig uit!quote:
Kun jij hem morgen dan ff weg editten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef Subhuman het volgende:
Hmm ik weet inderdaad niet of telefoonnummers posten wel zo slim is.
Morgen pas? Okee, als ik het niet vergeet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kun jij hem morgen dan ff weg editten?
ik heb ook wel trek in patat. maar ik weet dat dat niet op het menu staat...quote:
Hier ook!quote:
aardappelen komen uit zuid amerika, daar is niets Hollands aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:28 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga straks een lekkere Hollandse maaltijd voor mezelf klaarmaken: ik ga aardappeltjes koken, ik heb gemarineerde speklapjes gekocht die ga ik heerlijk bakken, eitje erbij koken en lekkere spinazie!![]()
Als het gehaktballen waren geweest in plaats van speklapjes dan was het mijn lievelingsmaaltijd geweest!
die laatste zinquote:Kannibaal
Mijn onderzoek naar het syndroom begon bij een stam in Australi�. Daar werden de gestorvenen opgediend als feestmaal voor de vrouwen en de kinderen. En daar stuitte ik ook op deze spongiforme encefalopathie. Vooral veel vrouwen leden eraan. Kwam dat door hun kannibalisme? Buiten Australi� was het syndroom ook weleens gesignaleerd. Die slachtoffers bleken een transplantatie te hebben ondergaan. Of ze hadden ooit bloed gekregen. Ik herkende hierin modern kannibalisme. Want fysiologisch gezien maakt het geen verschil of de soortgenoot met mes en vork wordt genuttigd, danwel per infuus of operatief wordt ingebracht.
Ook andere zoogdieren kenden het syndroom. Bij schapen heette het scrapie. Het manifesteerde zich in kuddes waarin na het aflammeren de placenta's werden opgegeten. Koeien werden gek zodra ze hun vermalen soortgenoten verschransten. Telkens was er sprake van kannibalisme. Ik zag hierin een verwantschap met inteelt - met de syndromen die de vrucht voortgekomen uit twee bloedverwanten treft. Of het nu om sex gaat of om ons dagelijkse maal, moeder natuur heeft blijkbaar liever niet dat wij onze lusten te dicht bij huis bevredigen.
De laatste tijd is er weer veel commotie rond het syndroom. Complete veestapels worden afgeslacht als betrof het een ordinaire virus- of bacterieziekte. En ondertussen zijn we blind voor de gevaren van gewoon alledaags kannibalisme. Ach, zegt u, u kannibaliseert niet. Nee nee, maar u geeft wel rustig uw kind een kusje op z'n geschaafde knie. Nooit wat geproefd? Weet u eigenlijk wel zeker dat u tijdens het beffen of pijpen nooit een stukje van uw partner doorslikt? Maar de belangrijkste risicogroep vormen de free-fighters. Voor hen is het afbijten van een oor dagelijkse kost. Inmiddels is al niet meer duidelijk of dit gebijt de oorzaak van hun gekte is, of juist een symptoom ervan.
Zelf heb ik mijn onderzoek voortgezet. Ik bedacht dat er dieren zijn waarvoor kannibalisme normaal is. Het spinnenwijfje peuzelt na de paring haar partner op. Jonge spinnetjes doen zich te goed aan hun moeder. De spin wordt daar niet ziek van. Ik ben op zoek gegaan naar het gen waarop deze eigenschap vastligt. En ik heb geprobeerd deze eigenschap over te brengen op het menselijke gen. Om zo een mens te maken die niet vatbaar is voor Creutzfeldt-Jakob.
De eerste resultaten waren niet geheel bevredigend. De deelnemende ouderparen schrokken nogal toen ze zagen dat hun baby acht harige poten had. Maar later ging het beter. Ik heb nu een hele generatie GM-kinderen voortgebracht die uiterlijk geen kenmerken van de spin meer vertonen. Er is alleen een minuscule afwijking in hun gedrag waarneembaar. Ze zitten de godganse dag op het web.
Jaa! Goed ideequote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Als we samen gaan eten, hebben we meer
Nou, dan eet ik een Zuid-Amerikaanse maaltijd, ik doe daar niet moeilijk over. Zolang die aardappelen maar lekker blijven.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
aardappelen komen uit zuid amerika, daar is niets Hollands aan
Aardappelen zijn bagger. Vooral als je dat elke dag eet. Lang leve pasta/rijst.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:06 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, dan eet ik een Zuid-Amerikaanse maaltijd, ik doe daar niet moeilijk over. Zolang die aardappelen maar lekker blijven.
Uh.... Nu?quote:
Dan moet het eten opschietenquote:
Ja!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadMaar het ruikt wel lekker
ik ben zelf niet bekend met opleidingen in belgië.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef sararaats het volgende:
heeft er nu niemand mijn vraag gelezen?
in NL zijn iig ook veel opleidingen op MBO niveau...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef sararaats het volgende:
bijna alle opleidingen zijn hogeschool
en ik zal nog wel eens googlen
Geen ideequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wat staat er op het programma?.
Dus lekker Zuid-Amerikaans etenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Geen idee![]()
ik ben niet van de keuken
maar iets met kip en gekookte aardappeltjes..
FC Portoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:15 schreef sararaats het volgende:
ik maak morgen appelcrumble MET porto
Zeker! Patat smaakt altijd!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hè![]()
Ik ook hoor. Heeft het gesmaakt meid?
Ja hoor. Ik heb zelf gefrituurd. Dus lekker krokante frietjes + frikandellen en kipnuggets/bitterballenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef Esto het volgende:
[..]
Zeker! Patat smaakt altijd!
Was 't daar ook lekker?
Oehhh! Lekkerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb zelf gefrituurd. Dus lekker krokante frietjes + frikandellen en kipnuggets/bitterballen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Zeker, had je maar op mij gewacht![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef Xilantof het volgende:
morgen komt de pakketdienst langs als 't goed is!
Je krijgt een schoonmoeder?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef Xilantof het volgende:
morgen komt de pakketdienst langs als 't goed is!
Ruziesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:28 schreef PdeHoog het volgende:
HoiOok weer thuis
Vandaag nog ff flinke ruzie veroorzaakt met collega's geloof ik
Af en toe ben je als medewerker net een speelbal van managers
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach volgende keer beter meid. Dan neem ik wel wat extra's mee
Coolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
een flitsparaplu, een flitsparapluhouder en een slavesensor.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Cool
En dat allemaal voor de portret foto?
Neeeeee neequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar ik wilde 't zowiezo kopen... dus 't is niet speciaal voor de wedstrijd van deze maand
Doe ik!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:30 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Moet je me wel even van te voren waarschuwen dat je honger hebt.
Is goedquote:
Zo'n ding moet ik ook hebben. Lijkt me wel handig voor de keuken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:41 schreef Xilantof het volgende:
een slavesensor.
Ik kan me er effe geen voorstelling van maken. Een slaafsensor??quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zo'n ding moet ik ook hebben. Lijkt me wel handig voor de keuken.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:02 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik kan me er effe geen voorstelling van maken. Een slaafsensor??
Ow... dus ik kan er geen "hulp in de huishouding" mee vinden?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is een blokje waarin ik een flitser kan schuiven (gewoon een hotshoe) en dat blokje ziet als ik flits en laat die flitser die ik er inschuif ook flitsen...
snapje?
Ik snap hetquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat is een blokje waarin ik een flitser kan schuiven (gewoon een hotshoe) en dat blokje ziet als ik flits en laat die flitser die ik er inschuif ook flitsen...
snapje?
sorry als ik je teleurstelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow... dus ik kan er geen "hulp in de huishouding" mee vinden?![]()
Alweer niks om van je vastgespijkerde slofjes achter het aanrecht af te komen, en haal je schortje ook maar weer uit de kastquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:05 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow... dus ik kan er geen "hulp in de huishouding" mee vinden?![]()
Ik heb een 5 in 1 schermquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:53 schreef Ymke het volgende:
Even een vraag tussendoor , wat gebruiken jullie allemaal als refelectie scherm? Ik ben nog niet in het bezit van een , maar merk wel dat ik er een nodig heb.
Aanbevelingen?
Vertel er was meer over Xilantof , wat is 5 in 1? Is die duur enz enzquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:54 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb een 5 in 1 scherm
dat is wel lekker.
geen ronde trouwens, maar zo'n afgeronde rechthoek
5 in 1 houdt in dat ie een hoes heeft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:55 schreef Ymke het volgende:
[..]
Vertel er was meer over Xilantof , wat is 5 in 1? Is die duur enz enz
Fijn dingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
5 in 1 houdt in dat ie een hoes heeft.
als je 't scherm uit de hoes haalt is ie "half doorlatend" (om fel licht zachter te maken dus).
de hoes heeft een binnen- en buitenkant. en een voor- en achterkant. totaal 4 vlakken dus.
wit, zilver, goud en zwart.
mijn was volgens mij rond de 40 euro, maar wel behoorlijk groot... 90x60 cm
Dat klinkt wel goed . 40 euro vind ik ook wel te doen, gewoon te koop bij de normale fotozaak?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:58 schreef Xilantof het volgende:
[..]
5 in 1 houdt in dat ie een hoes heeft.
als je 't scherm uit de hoes haalt is ie "half doorlatend" (om fel licht zachter te maken dus).
de hoes heeft een binnen- en buitenkant. en een voor- en achterkant. totaal 4 vlakken dus.
wit, zilver, goud en zwart.
totaal 5 "functies" dus
mijn was volgens mij rond de 40 euro, maar wel behoorlijk groot... 90x60 cm
Ik heb mijne toen gekocht bij Foto Klein Professional in Rotterdam.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:01 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed . 40 euro vind ik ook wel te doen, gewoon te koop bij de normale fotozaak?
er zit een haakje aan waaraan je hem op kan hangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:03 schreef Ymke het volgende:
Nog een vraagje Xilantof , zit er een haakje of voetje aan zodat je hem op kan hangen en /of neer kan zetten , of heb je altijd iemand nodig die hem voor je vasthoudt.?
Ah ok , bedankt voor je info , ik zal vd week eens gaan rondkijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
er zit een haakje aan waaraan je hem op kan hangen.
er zijn ook dit soort dingen in de omloop: (shark.bait heeft er al 1)
klik
deze bevestig je op een statief, en daarin kun je je reflectiescherm "klemmen" en hem zo in een goede positie zetten.
Ik heb een ronde 5-in-1, 52 cm, was 22 E bij Kamera-Express.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik heb mijne toen gekocht bij Foto Klein Professional in Rotterdam.
Exacte prijs weet ik niet meer. En ik denk dat je wel naar de iets gespecialiseerdere zaak moet.
Op internet kun je denk ik wel wat recente prijzen vinden.
geen probleemquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ah ok , bedankt voor je info , ik zal vd week eens gaan rondkijken
Ik heb wel handige broertjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:12 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb een ronde 5-in-1, 52 cm, was 22 E bij Kamera-Express.
Statieven voor die dingen zijn erg duur. Een microfoonstandaard heb je voor de helft, en dan hoef je nog maar een klein beetje te knutselen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zondag naar Blijdorpff lekker een CF-kaartje volknallen
stond al op de planning om mee te nemen jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg Xil, neem jij dat reflectieding van jou ook mee volgende week zondagZo ja, dan hoef ik er niet eentje te gaan halen
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
stond al op de planning om mee te nemen ja
goed idee.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dan schuift die van mij weer door naar mijn verjaardag
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
goed idee.
en ik neem mijn spul dat morgen aankomt ook mee. dan kan ik even oefenen
Dan zie je gelijk waarom sporten ongezond isquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan zie je gelijk waarom sporten ongezond is
eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan zie je gelijk waarom sporten ongezond is
En je nummer isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
ik heb sinds vandaag een vaste telefoon lijn
kan alleen niet bellen.
denk dat de vorige eigenaar van dit huis mafia baas was ofzo.
mijn telefoon werkte niet. dus ik bellen met kpn.
blijkt dat mijn telefoonlijn versleuteld is. is dus een beveiligde lijn die normaal banken enzo gebruiken.
kan ik alleen niet over bellen met mijn telefoon
morgen weer bellen met kpn mogen ze een storings monteur sturen
dan ga je je idd afvragen wat devorige eigenaar deed jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
ik heb sinds vandaag een vaste telefoon lijn
kan alleen niet bellen.
denk dat de vorige eigenaar van dit huis mafia baas was ofzo.
blijkt dat mijn telefoonlijn versleuteld is. is dus een beveiligde lijn die normaal banken enzo gebruiken.
kan ik alleen niet over bellen met mijn telefoon
morgen weer bellen met kpn mogen ze een storings monteur sturen
Is dat strijkijzer toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:59 schreef blackbully het volgende:
de brief die je ook krijgt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:07 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Is dat strijkijzer toch nog ergens goed voor![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef Subhuman het volgende:
Dat is net zo slim als klanten die naar ons mailen Ik ben m'n wachtwoord kwijt en kan mijn mail niet ophalen, kunnen jullie een nieuw wachtwoord mailen?
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef Subhuman het volgende:
Dat is net zo slim als klanten die naar ons mailen Ik ben m'n wachtwoord kwijt en kan mijn mail niet ophalen, kunnen jullie een nieuw wachtwoord mailen?
--> DIGquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:21 schreef Subhuman het volgende:
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:23 schreef Schanulleke het volgende:
Dat soort klanten krijg ik ook aan de telefoon.
'Mijn computer doet het niet. Wat is er mis?'![]()
Oh god, krijgen we dat weer.... nog een subforum dat het wel zonder SC kanquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:27 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Hey, dat is een goed idee, zijn we hier van die slowchat af!
Nou, daar heb je wel een punt, het gaat toch over fotografie hier en niet over of jullie goed geslapen hebben!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Oh god, krijgen we dat weer.... nog een subforum dat het wel zonder SC kan
Worden mods daarop geselecteerd of zo?
Dat had ook in een los topic gekund.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:40 schreef Schanulleke het volgende:
D'r staat in deze draad een uitstekend stuk(je) over reflectieschermen!
Zeg, wil je mij daarbuiten laten ja? Het ergste off topic dat ik gepost heb is dat ik veel te weinig tijd heb om foto's te maken. Als het "goedemorgen"en goedemiddag" je zo irriteert had je op dat moment moeten reageren, en niet midden in de nacht, als iedereen al off-line is.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:38 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nou, daar heb je wel een punt, het gaat toch over fotografie hier en niet over of jullie goed geslapen hebben!
Ik heb ook altijd overal te weinig tijd voorquote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:42 schreef RonaldV het volgende:Het ergste off topic dat ik gepost heb is dat ik veel te weinig tijd heb om foto's te maken.
Dat jij geen tijd hebt om foto's te maken interesseert toch niemand? Mensen willen leren van fotografische technieken e.d. hier! Het interesseert niemand ene ruk wat er zich in jullie persoonlijke levens afspeelt!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 00:42 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, wil je mij daarbuiten laten ja? Het ergste off topic dat ik gepost heb is dat ik veel te weinig tijd heb om foto's te maken. Als het "goedemorgen"en goedemiddag" je zo irriteert had je op dat moment moeten reageren, en niet midden in de nacht, als iedereen al off-line is.
Je kiest nu wel erg de weg van de minste weerstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |