Haha hoi alexxx gekke fries hoe was het bij je schoonmoeder?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goh wat teovallig, wel 5 minuten na Fugieik zat er al op te wachetn
Samir A. heeft een uitnodiging gekregen van de Noordelijke Hogeschool in Leeuwarden om daar scheikunde te gaan studerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:00 schreef Xtreem het volgende:
Alexxxx M. de radical Fries.... Wanneer ga je scheikunde studeren?
Jij wordt z'n klasgenootje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samir A. heeft een uitnodiging gekregen van de Noordelijke Hogeschool in Leeuwarden om daar scheikunde te gaan studeren![]()
Patserquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik stond een 8.45 op mn eindlijst van de mavo voor scheikunde, de lerares weigerde om me een (afgeronde) 9 te geven op mn eindlijst(was wel fair, ik had geen flikker uit gevoerd
)
Ik stond gemiddeld een 7.6 op mn eindlijstquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak werkeloos
per direct ontslag genomen, wat kunnen sommige mensen schooiers zijn zeg![]()
![]()
WTF happend?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak werkeloos
![]()
Dude, wtf?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak werkeloos
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak werkeloos
![]()
Idd, mag niemand meer zeiken dat er niet genoeg gemod wordtquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]!!
lekkere binnenkomer
Ach zo kan je wel fulltime Fokken en Modden![]()
![]()
Hmm neeh, maar een jaar ervoor had ik de bui al zien hangen dus heb ik m'n beurs laten verlagen naar 40 euro ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb je het destijds niet netjes met de IB afgerond/geregeld?
Waar werkte je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:24 schreef ThaFreak het volgende:
laten we het erop houden dat als hun iets willen gebeurt het altijd wel van mij kant maar heb ik een probleempje kijken ze de andere kant opniet de eerste keer maar deze keer ben ik het helemaal beu!!!
Had ik al gezegt dat de polo (net een jaar oud) van me pa flinke motorschade heeft.....en dit niet het eerste probleem is met die auto sinds we hem hebben
![]()
![]()
![]()
nou tel eerste verhaal met de zin van de polo bij elkaar op en je bent er.....
Het zit echt diep bij je niet?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi, niemand meer een reden om ook maar aan Volkswagen te denken![]()
Lokale Ferrari dealerquote:
inderdaadquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:29 schreef ook_gek het volgende:
OEH ik wil BoJo zijn belslet wel worden![]()
ik bedoelde eigenlijk "hmm na een jaar al motorschade"quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad
succes met het zoeken naar een nieuwe baan TFEn succes met het afslaan van BoJo zn aanbieding om belslet te worden
Ssst, daar ligt nog een brief van mij te wachtenquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Tief dan ook gewoon een graftiefus eind op!![]()
hij is een verloren Italiaanse ziel, we moeten hem terug naar zijn roots krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ssst, daar ligt nog een brief van mij te wachten![]()
Achja, het is geen Alfa he, dat zie je maar weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk "hmm na een jaar al motorschade"![]()
Daar zit wat inquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
hij is een verloren Italiaanse ziel, we moeten hem terug naar zijn roots krijgen![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk "hmm na een jaar al motorschade"![]()
shit... ze hebben me doorquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]je hebt zelfs mij aangeboden belslet te worden man
Met je bonussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |