Haha hoi alexxx gekke fries hoe was het bij je schoonmoeder?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Goh wat teovallig, wel 5 minuten na Fugieik zat er al op te wachetn
Samir A. heeft een uitnodiging gekregen van de Noordelijke Hogeschool in Leeuwarden om daar scheikunde te gaan studerenquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:00 schreef Xtreem het volgende:
Alexxxx M. de radical Fries.... Wanneer ga je scheikunde studeren?
Jij wordt z'n klasgenootje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samir A. heeft een uitnodiging gekregen van de Noordelijke Hogeschool in Leeuwarden om daar scheikunde te gaan studeren![]()
Patserquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik stond een 8.45 op mn eindlijst van de mavo voor scheikunde, de lerares weigerde om me een (afgeronde) 9 te geven op mn eindlijst(was wel fair, ik had geen flikker uit gevoerd
)
Ik stond gemiddeld een 7.6 op mn eindlijstquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak werkeloos
per direct ontslag genomen, wat kunnen sommige mensen schooiers zijn zeg![]()
![]()
WTF happend?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak werkeloos
![]()
Dude, wtf?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak werkeloos
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:15 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak werkeloos
![]()
Idd, mag niemand meer zeiken dat er niet genoeg gemod wordtquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]!!
lekkere binnenkomer
Ach zo kan je wel fulltime Fokken en Modden![]()
![]()
Hmm neeh, maar een jaar ervoor had ik de bui al zien hangen dus heb ik m'n beurs laten verlagen naar 40 euro ofzoquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb je het destijds niet netjes met de IB afgerond/geregeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |