Ik ben niet wakker vandaag... hoebedoelu?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf de andere kant van de tafel is 'ie wel leuk om te gebruiken overigens...![]()
Als ik een beoordelingsgesprek heb met één van de mensen die ik mag beoordelen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben niet wakker vandaag... hoebedoelu?
Nee, nee, soms, ja, ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:14 schreef Litpho het volgende:
Nee, ja, ja, soms, nee.
Kan ik me nog afmelden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een beoordelingsgesprek heb met één van de mensen die ik mag beoordelen.
We zijn voornemens om [insert een hoop loze beloften]
Ben jij een ondergeschikte dan?quote:
Wegwezen ramptoerist. Jij hebt alweer genoeg gedaan vandaag!quote:
Ik wacht wel op de technische oplossingquote:
Daar zeg je zo wat...quote:
Ik bespeur dienstbaar gedrag!quote:
Klinkt "het niet-functionerende onderdeel compleet vervangen" technisch genoeg?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de technische oplossing
Die mogen ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
ff een grote mok thee...
(Dit gaat zo hard.. alweer een nieuwe TT, zo heb ik nix aan een terugvindpost..)
* MissMSX geeft biertje aan.quote:
quote:
wat mag niet...quote:
Oi Cara!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat mag niet...ik ben er toch..
![]()
hoi Godt..![]()
Thank youquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef Jumparound het volgende:
MissMSX, leuke plaatjes in je FB, vooral die van die computer
Ik vind de versies van Madness, Jasper Steverlinck en Jiskefet beter...quote:
Zekers... doe ik toch bijna altijd....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi Cara!
Ga je echt terug lezen?![]()
weey je toevallig ook van wanneer dat plaatje is?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Thank you
Die vond ik ook erg grappig ja. Dat soort oude voorspellingen zijn altijd wel grappig en dat plaatje erbij maakt 't compleet
Knap!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zekers... doe ik toch bijna altijd....![]()
Dat mag jij...maar alleen maar omdat je Godt bent...quote:
Ik ook, maar dan zonder "quote:
Dat heb je idd wel eens... Waarmee als ik vragen mag?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Heb het echt helemaal gehad
Wat is er?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Heb het echt helemaal gehad
Alles eigenlijk wel. Is niet mijn leven ditquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat heb je idd wel eens... Waarmee als ik vragen mag?
In elk geval een pinguin.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Pheno het volgende:
WHAZZUP!
Geloof me je bent vandaag niet de enigste...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Alles eigenlijk wel. Is niet mijn leven dit
altijd!quote:
Sterkte dan! En jij ook Cara als het niet mee zit...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles eigenlijk wel. Is niet mijn leven dit
Ja, ik las al iets in HVJJNquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof me je bent vandaag niet de enigste...
*Cara geeft knuf...
Ik dacht alleen van 9 tot 5,quote:
is hij een omgebouwd wijfpinguinquote:
Je hebt van die dagen... Dan kruip je gewoon liever terug in je bed...tja..quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:39 schreef Frezer het volgende:
Sterkte dan! En jij ook Cara als het niet mee zit...
met geen of weinig haren...quote:
Alleen onder water hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
met geen of weinig haren...maar een gestroomlijnd lijf..
![]()
Zolang ik die haai er uit kan zwemmen is het goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
met geen of weinig haren...maar een gestroomlijnd lijf..
![]()
Of was het aerodynamisch...![]()
Ik kan ook vliegenquote:
Zo is dat...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ik die haai er uit kan zwemmen is het goed
Wat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef MissMSX het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ook dat nog...quote:
alles goed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef MissMSX het volgende:
Ja, dat heb ik soms ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef MissMSX het volgende:
Gaat het vandaag iets beter met je?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:52 schreef MissMSX het volgende:
Soms... heb je van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven...
Al zijn de dagen nog zo grauw,quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:52 schreef MissMSX het volgende:
Soms... heb je van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven...
Jawel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat het vandaag iets beter met je?
Doe Maarquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al zijn de dagen nog zo grauw,
Ik weet het zeker, als jij wou,
dan verfde jij de wolken blauw!
![]()
Een kenner!quote:
Alleen zijn maakt me bangquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kenner!![]()
Dat durfde ik wel aan na je Nachtzuster van gister...
Ow als je wilt,quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow als je wilt,
Dan is elk ogenblik voor jou.
En alles wat je vragen zou,
maar laat mij dan niet... alleen.
En hoe is het met jou ondertussen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat het vandaag iets beter met je?
Ik ga naar huis... Lekker doe maar aan op de mp3 speler!quote:
Een boel wel geloof ik, zal wel aan het nieuwe jaar liggen.quote:
Ik niet... op zich is m'n week positief, maar ik ben er goed in alles negatief te maken...quote:
dat was voor mij de complete redenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
Nouja, iker nog steeds van dat ik nog steeds niet aan 't werk is.. Geld dat ook?
Ik heb een 'gewoon' -week.quote:
Wat mooi, waar kan je die kopenquote:
Had geen zin op mijn werk maar voel me best prettigquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom ben jij zo springerig?
Toch nog iemandquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had geen zin op mijn werk maar voel me best prettig![]()
Ben alleen minder vaak hier![]()
Nja, begin december had ik gesprekken, maar nu nog geen werk na iets meer dan een maand geeft me wel weer twijfels.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
dat was voor mij de complete reden![]()
Wat is ergquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog iemand![]()
Vindt je dat erg dan dat je minder vaak hier post/lurkt?
Das altijd heel frustrerend ja, zeker als je graag wil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, begin december had ik gesprekken, maar nu nog geen werk na iets meer dan een maand geeft me wel weer twijfels.
Afgelopen dinsdag had ik weer een gesprek, maar daar nog niets over teruggekoppeld gekregen.
Ik zit zeg maar 'duimen te draaien' figuurlijk dan. Heb zelfs tegen 't uitzendbureau in 't dorp gezegd dat ik elke vacature wel aanpak, omdat ik gewoon anders niet rondkom...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das altijd heel frustrerend ja, zeker als je graag wil.
Waar blijf je daar dan niet permanent ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga straks weer naar Pheno voor 2 weken. Gewoon naar waar ik hoor te zijn. Dat is al een wereld van verschil.
You have no idea . . .quote:
Echt shit gewoon dus. Hoop dat je snel wat vindt hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar 'duimen te draaien' figuurlijk dan. Heb zelfs tegen 't uitzendbureau in 't dorp gezegd dat ik elke vacature wel aanpak, omdat ik gewoon anders niet rondkom...
Dat kan mischien nog komen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, begin december had ik gesprekken, maar nu nog geen werk na iets meer dan een maand geeft me wel weer twijfels.
Afgelopen dinsdag had ik weer een gesprek, maar daar nog niets over teruggekoppeld gekregen.
Omdat ik nu eenmaal moeilijk bij mijn schoonouders in kan trekken. Pheno´s broertje had op een gegeven moment ook een dinnetje met koffers en al voor de deur staan. Dat ging niet door toen. En ze maken geen onderscheid tussen hun kinderen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waar blijf je daar dan niet permanent ??
[..]
You have no idea . . .![]()
![]()
![]()
Lekkere schoonouders heb je danquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:11 schreef _Arual_ het volgende:
Omdat ik nu eenmaal moeilijk bij mijn schoonouders in kan trekken. Pheno´s broertje had op een gegeven moment ook een dinnetje met koffers en al voor de deur staan. Dat ging niet door toen. En ze maken geen onderscheid tussen hun kinderen.
Ja. Kan er beter een eind aan gaan maken, want mentaal en fysiek trek ik het niet meer . . .quote:En verder: is t zo erg?!
Ik heb heel lieve schoonouders hoor. Soms zit ik er weken, en dan ga ik voor de vorm weer naar mijn vader en zijn vriendin. Daar houd ik het dan een dag of wat vol.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekkere schoonouders heb je dan![]()
![]()
Dus na 2 weken zit je weer in die hel ??
[..]
Ja. Kan er beter een eind aan gaan maken, want mentaal en fysiek trek ik het niet meer . . .
Jammer wel dat je voor zulke schoonouders met een pinguin moet trouwen.. maar ja, elk voordel hep se nadeelquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb heel lieve schoonouders hoor. Soms zit ik er weken, en dan ga ik voor de vorm weer naar mijn vader en zijn vriendin. Daar houd ik het dan een dag of wat vol.
Psst, Pheno is eigenlijk geen pinguïn. Niet verder vertellen hè? Ook niet tegen Pheno zelf zeggen, dat is beter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer wel dat je voor zulke schoonouders met een pinguin moet trouwen.. maar ja, elk voordel hep se nadeel
welles! en ik ga zometeen een homevideo van zijn ouders bekijken.. over hoe hij geboren isquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Psst, Pheno is eigenlijk geen pinguïn. Niet verder vertellen hè? Ook niet tegen Pheno zelf zeggen, dat is beter.
Mijn schoonma, wat doet zequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
welles! en ik ga zometeen een homevideo van zijn ouders bekijken.. over hoe hij geboren is
Als je er toch al weken achter elkaar zit, waarom dan niet permanent totdat jullie huis af is ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb heel lieve schoonouders hoor. Soms zit ik er weken, en dan ga ik voor de vorm weer naar mijn vader en zijn vriendin. Daar houd ik het dan een dag of wat vol.
Ik zie het niet meer zitten, al die kut steletjes die hand-in-hand langslopen en dat kut gegiegelquote:Je zegt trouwens enge dingen![]()
![]()
ze legt een eiquote:
Is ze een lekker kippetje ??quote:
(Lees een post of zo eerder, ze willen geen verschil maken tussen hun zoons, en daar geef ik ze groot gelijk in.)quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Als je er toch al weken achter elkaar zit, waarom dan niet permanent totdat jullie huis af is ??
[..]
Ik zie het niet meer zitten, al die kut steletjes die hand-in-hand langslopen en dat kut gegiegel
En mijn liefde ligt op het kerkhof . . .![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:26 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is ze een lekker kippetje ??![]()
![]()
![]()
Dat ken ik, zeggen m'n ouders ook altijd. De een is alcoholist, de ander is junk en ik heb de nodige littekens her en der verspreid zitten. Volg je het nog ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:28 schreef _Arual_ het volgende:
(Lees een post of zo eerder, ze willen geen verschil maken tussen hun zoons, en daar geef ik ze groot gelijk in.)
Da's kut ja en dan lijkt het soms of men extra zout in de wond wil wrijven . . .quote:Ik weet nog, toen mijn moeder net was overleden, zag ik waar ik ook kwam meiden en vrouwen met hun moeders rondlopen. Zwaar frusti was dat. Zie je verdomme iemand van 55 nog met haar hoogbejaarde moeder in de stad wandelen.
De foto zou in 1954 gemaakt moeten zijn, echter betreft het een leuk staaltje photoshop. De achtergrond (met dat grote stuurwiel) is een controlekamer van een nucleaire onderzeeër welke te zien was op een tentoonstelling. De 'tafel' waar de printer op staat is eigenlijk een lichtbak met informatie en de oude TV was in de originele afbeelding een plat TFT/LCD scherm. De man op de foto is ook middels photoshop toegevoegd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef Jumparound het volgende:
weey je toevallig ook van wanneer dat plaatje is?
Waar slaat die bovenste zin op?quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:41 schreef Godlike02 het volgende:
Zo op de gegeten!
En lekker op de bank met de flaptop
Ik raak je even kwijt. Niks verkeerds over mijn schoonouders iig. De grootste problemen zitten in een andere hoek. Met ouders is er altijd wat. Of ze zijn dood, of vervelend, of ze knuffelen je juist kapot.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat ken ik, zeggen m'n ouders ook altijd. De een is alcoholist, de ander is junk en ik heb de nodige littekens her en der verspreid zitten. Volg je het nog ??
[..]
Da's kut ja en dan lijkt het soms of men extra zout in de wond wil wrijven . . .![]()
![]()
Omdat ik toch 90 procent vqn de tijd bij pheno benquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:03 schreef Plato1980 het volgende:
Waarom huur je tot dat het moment dat jullie huis klaar is geen kamer Arual?
Dan is het een kwestie van even doorbijten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Omdat ik toch 90 procent vqn de tijd bij pheno ben
en omdat de oplevering over 6 weken al zou moeten zijn.
Ik bijt al 6 jaar door, dus dit gaat wel lukken denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan is het een kwestie van even doorbijten.
Waarom ben je dan niet op kamers gaan wonen toen je studeerde?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik bijt al 6 jaar door, dus dit gaat wel lukken denk ik.
Ik heb haar moede op t sterfbed beloofd om thuis te blijven. Dat was een half jaar voordat ik ging studeren. Toenik ging studeren, leerde pa die vrouw kennen. Echt soap. 2 jaar later had ik weg kunnen gaan, klopt. Maar toen begon alles pas echt tot me door te dringen. Ik had daardoor denk ik niet voor mezelf kunnen zorgen op dat moment.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet op kamers gaan wonen toen je studeerde?
Tis dat je het zelf zegt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waar slaat die bovenste zin op?![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik bijt al 6 jaar door, dus dit gaat wel lukken denk ik.
OK, dan is het wel begrijpelijk dat je thuis bent blijven wonen. Maar ach, het is nog maar even. Meestal verbetert de relatie met je (stief)ouders ook als je niet meer in hetzelfde huis woont.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb haar moede op t sterfbed beloofd om thuis te blijven. Dat was een half jaar voordat ik ging studeren. Toenik ging studeren, leerde pa die vrouw kennen. Echt soap. 2 jaar later had ik weg kunnen gaan, klopt. Maar toen begon alles pas echt tot me door te dringen. Ik had daardoor denk ik niet voor mezelf kunnen zorgen op dat moment.
Tis dat mij vader hier ook een account heeft...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
OK, dan is het wel begrijpelijk dat je thuis bent blijven wonen. Maar ach, het is nog maar even. Meestal verbetert de relatie met je (stief_ouders ook als je niet meer in hetzelfde huis woont.
Hoezo ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef _Arual_ het volgende:
Tis dat mij vader hier ook een account heeft...
Je vader leest alle posts van Pheno?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Tis dat mij vader hier ook een account heeft...
Dat is een dagtaak joh!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je vader leest alle posts van Pheno?![]()
Ik weet niet hoe het er van te voren uitzag.quote:
Jawel, in m'n fotoboekquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het er van te voren uitzag.![]()
Dat klinkt eigenlijk niet al te best. Iets opschrijven wat hij niet wil horen, zolang je maar heel eerlijk bent en niet wil kwetsen moet het toch kunnen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat is een dagtaak joh!
Nee, ik zou het gewoon lullig vinden als ik hier iets opschrijf wat pa niet wil horen-en dat ie dan merkt hoe je iemands postgeschiedenis uit kunt vogelen.
soms is het probleem juist dat ik iets te eerlijk benquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk niet al te best. Iets opschrijven wat hij niet wil horen, zolang je maar heel eerlijk bent en niet wil kwetsen moet het toch kunnen?
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus het heeft alleen veel gekost
Kan dat te eerlijk, of zijn andere te gevoelig (omdat ze weten dat ze fout zitten)?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
soms is het probleem juist dat ik iets te eerlijk ben
Als het goed is heeft de kapper dat gedaanquote:
Hou je een beetje in wil je.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds lekkerrrrr....
Logischquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds lekkerrrrr....
Moet je gewoon schijt aan hebben. Als je daar al mee rekening moet houden, kan je op een gegeven moment helemaal niks meer zeggen . . .quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:38 schreef _Arual_ het volgende:
soms is het probleem juist dat ik iets te eerlijk ben
Soms kom je gewoon mensen tegen waar je niets mee hebt, waar je niet eens ruzie mee kunt maken. Gewoon, niks.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan dat te eerlijk, of zijn andere te gevoelig (omdat ze weten dat ze fout zitten)?
Nee, je krijgt zo'n kut muts op je kop. En dan gaan ze met een tangetje iets plukjes haar door die gaten in die muts trekken. Smeren ze er rotzooi op, folie erover en zit je daar als halve alienquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het goed is heeft de kapper dat gedaan
Over het algemeen gooi ik er ook gewoon alles uit hoor. Maar niet overal meer doe ik dat. Als je toch geen respons krijgt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je gewoon schijt aan hebben. Als je daar al mee rekening moet houden, kan je op een gegeven moment helemaal niks meer zeggen . . .
Ken het helaas. Alleen kan je daar niet te eerlijk tegen zijn hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Soms kom je gewoon mensen tegen waar je niets mee hebt, waar je niet eens ruzie mee kunt maken. Gewoon, niks.
Meid, ik zag dit net op tv... is dat niks voor jou?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:44 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Over het algemeen gooi ik er ook gewoon alles uit hoor. Maar niet overal meer doe ik dat. Als je toch geen respons krijgt.
Er wordt hier gewoon niet meer gecommuniceerd. Het is een cirkeltje geworden. Zij zeggen niks, dus ik ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken het helaas. Alleen kan je daar niet te eerlijk tegen zijn hoor![]()
Als jij het zegt. Bij mij werkt zoiets nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:43 schreef GF het volgende:
[..]
Nee, je krijgt zo'n kut muts op je kop. En dan gaan ze met een tangetje iets plukjes haar door die gaten in die muts trekken. Smeren ze er rotzooi op, folie erover en zit je daar als halve alien![]()
pas als ie 5 jaar oud isquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
nu moet hij zeker voor eieren gaan zorgen?
![]()
Chrisje!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Meid, ik zag dit net op tv... is dat niks voor jou?
http://www.rtl.nl/programma/tobbersentoppers/
(het is maar een suggestie he)
Als jij te beroerd bent om jullie eieren uit te broeden zal hij wel moeten!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:53 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
nu moet hij zeker voor eieren gaan zorgen?
![]()
Das niet leuk nee, toch niet wat je verwacht.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Er wordt hier gewoon niet meer gecommuniceerd. Het is een cirkeltje geworden. Zij zeggen niks, dus ik ook niet.
Je went er aan. Eigenlijk is het best rustig.
quote:
Opaquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
27 wat een ouwe lul
Ik ben blij dat ik pas 22 ben
Geef maar toe.. je doet het ook alleen maar omdat je vriending zei dat je haar weer moest gebeurenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:54 schreef GF het volgende:
[..]![]()
![]()
Als ik er niks aan doe zie je het wel goed, maar dan weer net iets te![]()
Dus jij mag binnenkort uit de luiersquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
27 wat een ouwe lul
maar hoeveel is dat in pinguinjaren?quote:
Hatelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
Geef maar toe.. je doet het ook alleen maar omdat je vriending zei dat je haar weer moest gebeuren
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben net 24, jee, wat klinkt dat oud.
Hij lijkt af en toe wel een ouwe bejaardequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar hoeveel is dat in pinguinjaren?
Ik wordt altijd zo blij als ik gelijk hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:57 schreef GF het volgende:
[..]
Hatelijk
Ok, een klein beetje. Maar ze zeikt al 4 maandenEn ik vond het zelf ook leuk de vorige keer
![]()
Nooit van mijn leven. Ik smijt dat ei kapot tegen een ijsschots of zo,quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jij mag binnenkort uit de luiers![]()
broekiequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
27 wat een ouwe lul
Ik word altijd zo onblij van mensen die ik wordt spellen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik wordt altijd zo blij als ik gelijk heb
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
Zucht... en toen voelde ik me weer vet oud...![]()
quote:The connection has timed out
The server at www.godt.nl is taking too long to respond.
Kan hij niks aan doen, dat doen fietsenmakers bijna allemaal.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik word altijd zo onblij van mensen die ik wordt spellen.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
Wel eens in Rotterdam geweest en daar naar Rotterdammers geluisterd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik word altijd zo onblij van mensen die ik wordt spellen.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Kan hij niks aan doen, dat doen fietsenmakers bijna allemaal.![]()
je hoeft alleen maar die huidplooi die tot je voeten reikt opgetrokken te houdenquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nooit van mijn leven. Ik smijt dat ei kapot tegen een ijsschots of zo,
Hee super dat je op mijn goedbedoelde post in gaat! Waardeer ik echt, dat ik tijd en moeite ergens in steek en dat mensen het dan zo leuk oppikken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:01 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
Alleen voor mezelf vind ik het raar, 24.
Ze zeggen in ieder geval "hij heb" en "hij wilt".quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef _Arual_ het volgende:
[quote]Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel eens in Rotterdam
Ik kon er niet merken of ze ik word of ik wordt zeiden
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar die huidplooi die tot je voeten reikt opgetrokken te houden
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef nixxx het volgende:
[..]vergipsen is menselijk!
Moksy, je bent niet oudalles onder de 40 is nog jong
Ik hoop voor je dat Yvonne niet meeleest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:02 schreef nixxx het volgende:
alles onder de 40 is nog jong
quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:56 schreef Godlike02 het volgende:
27 wat een ouwe lul
Ik ben blij dat ik pas 22 ben![]()
van cynisme krijg je rimpelsquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef Christine het volgende:
<knip>
Laat d'r dan in elk geval zeggen dat ze het niet waardeert als er mensen meedenken. Dan hoef ik ook niet mijn pc aan te zetten omdat ik bij een reclameding op tv aan haar moest denken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
van cynisme krijg je rimpels![]()
kijk maar naar cynix (r)
yvonne is een uitzondering, die is eeuwig 39quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:05 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat Yvonne niet meeleest.
Knuffelkus voor Chris...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat d'r dan in elk geval zeggen dat ze het niet waardeert als er mensen meedenken. Dan hoef ik ook niet mijn pc aan te zetten omdat ik bij een reclameding op tv aan haar moest denken.
Slijmbalquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
yvonne is een uitzondering, die is eeuwig 39
Gelukkigquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:59 schreef Mokster het volgende:
oudere vrouwen zijn cutequote:
??quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Hee super dat je op mijn goedbedoelde post in gaat! Waardeer ik echt, dat ik tijd en moeite ergens in steek en dat mensen het dan zo leuk oppikken.
Dat deed je van de week ook al zo leuk, toen had ik een gigantisch lange post getypt waar je zo diep op in ging. Echt tof van je![]()
![]()
![]()
over dat programmaquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
??
Anderen zeggen gewoon dat ik te veel klets, en te uitvoerig ben enzo. Dat is de algemene teneur.
Ik ga eens aan de koffie.
Ja, zeg dan dat je het niet waardeert dat ik meedenk, daar heb ik tenminste wat aan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
??
Anderen zeggen gewoon dat ik te veel klets, en te uitvoerig ben enzo. Dat is de algemene teneur.
Ik ga eens aan de koffie.
Waar gáát dat nu over?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
Sig aangepast
Don't askquote:
'77 ... ik checkte het.. zo kwam ik bij je site uit... die het dus niet doetquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
Oeh!
Iedereen geloofd me dat ik 22 ben![]()
Dat ben je toch ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
Oeh!
dat je nog 409 dagen hebt om BttD heel gelukkig te maken, en dan leert hij je breakdancen.. dat is toch veel toffer dan tapdansen?quote:
Neh...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
Oeh!
Je bent nog steeds een broekie...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
Oeh!
Nee, tapdance it isquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:14 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat je nog 409 dagen hebt om BttD heel gelukkig te maken, en dan leert hij je breakdancen.. dat is toch veel toffer dan tapdansen?koppelen is zo moeilijk nog niet
En dan je lekker bezatten, goed ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Doe mij maar taphangen in plaats van tapdansen!![]()
Wanneer, zei je?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Moet geen probleem zijn. Ik bel Flatley even, moment!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:16 schreef nixxx het volgende:
Bttd je hebt nog minder dan 409 dagen om te leren tapdansenGet to it!
Das logisch.. jij gaat voor Moks ipv Chrisjequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Dat ga ik vanavond doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Nee voor MissMSX... lees je inquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Das logisch.. jij gaat voor Moks ipv Chrisje
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:19 schreef nixxx het volgende:
Das logisch.. jij gaat voor Moks ipv Chrisje
* AirwiN luister Hans de Booy met Alle Vrouwen!quote:
wintip 16: Spreid je kansenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
* AirwiN luister Hans de Booy met Alle Vrouwen!
Women age like milk, men age like winequote:
niet eens bezwaar dat ik je verkapt een drankorgel noem? zelfs niet een symbolisch "quote:
Yoghurtquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Women age like milk, men age like wine![]()
Ow gosh... ik geloof dat ik iets gemist heb...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet eens bezwaar dat ik je verkapt een drankorgel noem? zelfs niet een symbolisch "hey!"
Dat valt me weer tegen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Women age like milk, men age like wine![]()
blont!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ow gosh... ik geloof dat ik iets gemist heb...
Have fun, doeiquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:32 schreef Mokster het volgende:
Yep!
Maarreh... ik ga naar mn vriendinnetjes toe!!
Dag mensen!
Ik denk dat ik ook eens wat vaker in GC kom rellen.quote:
Jawel, hierblijven jij!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
ik ben even een sudokuutje maken
maar niemand mist me toch
Nee hoor, hoe kom je erbij ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
maar niemand mist me toch![]()
heb je wat te vertellen dan?quote:
Ik mis niemand die sudokuutjes maaktquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
maar niemand mist me toch
Als je dat nou even eerder had gezegd, dan had dat mij een heleboel tijd bespaard...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik mis niemand die sudokuutjes maakt.
Dan moet je dat sudoku-puzzelboek van kruidvat eens halen, die zijn moeilijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:45 schreef nixxx het volgende:
bijna klaar hoor.. die van vandaag is simpel
de tijd die je hebt besteed aan het leren maken van sudoku's om mij te imponeren?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Als je dat nou even eerder had gezegd, dan had dat mij een heleboel tijd bespaard...
de tijd die ik heb geinvesteerd in iets waarvan ik dacht dat het een leuke vriendschap zou worden, om er alleen maar achter te komen dat je geen beschuitjes met me wil eten, en me toch niet mist, omdat ik sudoku's maak.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
de tijd die je hebt besteed aan het leren maken van sudoku's om mij te imponeren?
die heeft mijn ma.. vallen meestal ook wel mee... als je eenmaal weet hoe ze moeten, dan lukt elke sudoku wel, als je maar nauwkeurig bent.. ( www.paulspages.co.uk/sudoku)quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan moet je dat sudoku-puzzelboek van kruidvat eens halen, die zijn moeilijk
mja, ik ben heel nauwkeurig hoor... heeft ze het paarse puzzelboek?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
die heeft mijn ma.. vallen meestal ook wel mee... als je eenmaal weet hoe ze moeten, dan lukt elke sudoku wel, als je maar nauwkeurig bent.. ( www.paulspages.co.uk/sudoku )
Ah, zo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:46 schreef Christine het volgende:
[..]
de tijd die ik heb geinvesteerd in iets waarvan ik dacht dat het een leuke vriendschap zou worden, om er alleen maar achter te komen dat je geen beschuitjes met me wil eten, en me toch niet mist, omdat ik sudoku's maak.
ze heeft er twee.. maar ze is er zelf niet zo goed inquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:48 schreef Christine het volgende:
[..]
mja, ik ben heel nauwkeurig hoor... heeft ze het paarse puzzelboek?
Ik was heel overmoedig aan de drie sterren begonnen, maar de 1 sterren in dat boek was al lastig
Ja zeg!quote:
kusje?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:51 schreef Frezer het volgende:
Kroel?
Kroel?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef JoeyT het volgende:
En?
Ik hou het liever bij kroelen als je het niet erg vindt,quote:
We hadden dan ook al geruime tijd geleden vastgesteld dat wij geen compatibele ruziemakers waren.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja zeg!Ik zit hier een partijtje overstuur te wezen, en jij zegt alleen maar "Ah, zo." Dat helpt ook niet natuurlijk he!
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik hou het liever bij kroelen als je het niet erg vindt,.
Zelfs niet virtueel en fictief...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hadden dan ook al geruime tijd geleden vastgesteld dat wij geen compatibele ruziemakers waren.
Uitgaan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef nixxx het volgende:
dilemma.. als ik nu mijn bed inga kan ik niet slapen, of word ik om 6 uur wakker.. maar als ik nu niet mijn bed in ga, .. tsja.. niet veel dan
Met samenspannen tegen onschuldige derden zijn jullie anders prima compatible!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hadden dan ook al geruime tijd geleden vastgesteld dat wij geen compatibele ruziemakers waren.
whehehehehe!! neequote:
Dat had geen van twee ook ooit ontkend, schatquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met samenspannen tegen onschuldige derden zijn jullie anders prima compatible!![]()
Voorbeeld? Bij mijn weten waren alle derden waar we tot dusver tegen hebben samengespannen verre van onschuldig namelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met samenspannen tegen onschuldige derden zijn jullie anders prima compatible!![]()
Sorry,quote:
Misschien wordt het dan toch tijd om met een groot gebaar er maar een eind aan te maken. Geef jij de pillen door als je klaar bent?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelfs niet virtueel en fictief...Wat moet dat van ons worden!
Your place or right now?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:54 schreef Godlike02 het volgende:
Neucken?
Open jij dan alvast het topic?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch tijd om met een groot gebaar er maar een eind aan te maken. Geef jij de pillen door als je klaar bent?
Krassen! dat is traditie!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien wordt het dan toch tijd om met een groot gebaar er maar een eind aan te maken. Geef jij de pillen door als je klaar bent?
Zelfs hiervoor weiger je een topic te openen?quote:
Ik ben onschuldig tot het tegendeel is bewezen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voorbeeld? Bij mijn weten waren alle derden waar we tot dusver tegen hebben samengespannen verre van onschuldig namelijk.
quote:
Hey, ik open alleen nuttige topics he... zoals topics over tapdancequote:Op donderdag 5 januari 2006 20:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zelfs hiervoor weiger je een topic te openen?.
Riverdance zien en dan sterven, het is weer eens wat anders dan Napels.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey, ik open alleen nuttige topics he... zoals topics over tapdance![]()
dat was de druppelquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Hey, ik open alleen nuttige topics he... zoals topics over tapdance![]()
Die Riverdancers zijn toch al half dood? Gezien het feit dat er nog maar in de helft van hun lichaam beweging zit...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Riverdance zien en dan sterven, het is weer eens wat anders dan Napels.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die Riverdancers zijn toch al half dood? Gezien het feit dat er nog maar in de helft van hun lichaam beweging zit...![]()
Dat klinkt als een Talpa programma...quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij moet "the battle" kijken...
Nee, een scene uit riverdance.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt als een Talpa programma...![]()
Not my cup of tea...quote:
quote:
Vrienden? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef JoeyT het volgende:
![]()
Hoezo ik had geen vrienden op oudjaarsavond
Ik heb de DVDquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Hoezo ik had geen vrienden op oudjaarsavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |