Ik ben niet wakker vandaag... hoebedoelu?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanaf de andere kant van de tafel is 'ie wel leuk om te gebruiken overigens...![]()
Als ik een beoordelingsgesprek heb met één van de mensen die ik mag beoordelen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben niet wakker vandaag... hoebedoelu?
Nee, nee, soms, ja, ja.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:14 schreef Litpho het volgende:
Nee, ja, ja, soms, nee.
Kan ik me nog afmelden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik een beoordelingsgesprek heb met één van de mensen die ik mag beoordelen.
We zijn voornemens om [insert een hoop loze beloften]
Ben jij een ondergeschikte dan?quote:
Wegwezen ramptoerist. Jij hebt alweer genoeg gedaan vandaag!quote:
Ik wacht wel op de technische oplossingquote:
Daar zeg je zo wat...quote:
Ik bespeur dienstbaar gedrag!quote:
Klinkt "het niet-functionerende onderdeel compleet vervangen" technisch genoeg?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wacht wel op de technische oplossing
Die mogen ook nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef _Cara_ het volgende:
![]()
ff een grote mok thee...
(Dit gaat zo hard.. alweer een nieuwe TT, zo heb ik nix aan een terugvindpost..)
* MissMSX geeft biertje aan.quote:
quote:
wat mag niet...quote:
Oi Cara!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
wat mag niet...ik ben er toch..
![]()
hoi Godt..![]()
Thank youquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:26 schreef Jumparound het volgende:
MissMSX, leuke plaatjes in je FB, vooral die van die computer
Ik vind de versies van Madness, Jasper Steverlinck en Jiskefet beter...quote:
Zekers... doe ik toch bijna altijd....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oi Cara!
Ga je echt terug lezen?![]()
weey je toevallig ook van wanneer dat plaatje is?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Thank you
Die vond ik ook erg grappig ja. Dat soort oude voorspellingen zijn altijd wel grappig en dat plaatje erbij maakt 't compleet
Knap!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zekers... doe ik toch bijna altijd....![]()
Dat mag jij...maar alleen maar omdat je Godt bent...quote:
Ik ook, maar dan zonder "quote:
Dat heb je idd wel eens... Waarmee als ik vragen mag?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Heb het echt helemaal gehad
Wat is er?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Heb het echt helemaal gehad
Alles eigenlijk wel. Is niet mijn leven ditquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat heb je idd wel eens... Waarmee als ik vragen mag?
In elk geval een pinguin.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:33 schreef Pheno het volgende:
WHAZZUP!
Geloof me je bent vandaag niet de enigste...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
Alles eigenlijk wel. Is niet mijn leven dit
altijd!quote:
Sterkte dan! En jij ook Cara als het niet mee zit...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alles eigenlijk wel. Is niet mijn leven dit
Ja, ik las al iets in HVJJNquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:36 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof me je bent vandaag niet de enigste...
*Cara geeft knuf...
Ik dacht alleen van 9 tot 5,quote:
is hij een omgebouwd wijfpinguinquote:
Je hebt van die dagen... Dan kruip je gewoon liever terug in je bed...tja..quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:39 schreef Frezer het volgende:
Sterkte dan! En jij ook Cara als het niet mee zit...
met geen of weinig haren...quote:
Alleen onder water hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
met geen of weinig haren...maar een gestroomlijnd lijf..
![]()
Zolang ik die haai er uit kan zwemmen is het goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
met geen of weinig haren...maar een gestroomlijnd lijf..
![]()
Of was het aerodynamisch...![]()
Ik kan ook vliegenquote:
Zo is dat...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ik die haai er uit kan zwemmen is het goed
Wat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef MissMSX het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ook dat nog...quote:
alles goed?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef MissMSX het volgende:
Ja, dat heb ik soms ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:45 schreef MissMSX het volgende:
Gaat het vandaag iets beter met je?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:52 schreef MissMSX het volgende:
Soms... heb je van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven...
Al zijn de dagen nog zo grauw,quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:52 schreef MissMSX het volgende:
Soms... heb je van die dagen dat je beter in bed had kunnen blijven...
Jawel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat het vandaag iets beter met je?
Doe Maarquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al zijn de dagen nog zo grauw,
Ik weet het zeker, als jij wou,
dan verfde jij de wolken blauw!
![]()
Een kenner!quote:
Alleen zijn maakt me bangquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een kenner!![]()
Dat durfde ik wel aan na je Nachtzuster van gister...
Ow als je wilt,quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow als je wilt,
Dan is elk ogenblik voor jou.
En alles wat je vragen zou,
maar laat mij dan niet... alleen.
En hoe is het met jou ondertussen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat het vandaag iets beter met je?
Ik ga naar huis... Lekker doe maar aan op de mp3 speler!quote:
Een boel wel geloof ik, zal wel aan het nieuwe jaar liggen.quote:
Ik niet... op zich is m'n week positief, maar ik ben er goed in alles negatief te maken...quote:
dat was voor mij de complete redenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:01 schreef Sjowhan het volgende:
Nouja, iker nog steeds van dat ik nog steeds niet aan 't werk is.. Geld dat ook?
Ik heb een 'gewoon' -week.quote:
Wat mooi, waar kan je die kopenquote:
Had geen zin op mijn werk maar voel me best prettigquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom ben jij zo springerig?
Toch nog iemandquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had geen zin op mijn werk maar voel me best prettig![]()
Ben alleen minder vaak hier![]()
Nja, begin december had ik gesprekken, maar nu nog geen werk na iets meer dan een maand geeft me wel weer twijfels.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
dat was voor mij de complete reden![]()
Wat is ergquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch nog iemand![]()
Vindt je dat erg dan dat je minder vaak hier post/lurkt?
Das altijd heel frustrerend ja, zeker als je graag wil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, begin december had ik gesprekken, maar nu nog geen werk na iets meer dan een maand geeft me wel weer twijfels.
Afgelopen dinsdag had ik weer een gesprek, maar daar nog niets over teruggekoppeld gekregen.
Ik zit zeg maar 'duimen te draaien' figuurlijk dan. Heb zelfs tegen 't uitzendbureau in 't dorp gezegd dat ik elke vacature wel aanpak, omdat ik gewoon anders niet rondkom...quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das altijd heel frustrerend ja, zeker als je graag wil.
Waar blijf je daar dan niet permanent ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:53 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ga straks weer naar Pheno voor 2 weken. Gewoon naar waar ik hoor te zijn. Dat is al een wereld van verschil.
You have no idea . . .quote:
Echt shit gewoon dus. Hoop dat je snel wat vindt hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zit zeg maar 'duimen te draaien' figuurlijk dan. Heb zelfs tegen 't uitzendbureau in 't dorp gezegd dat ik elke vacature wel aanpak, omdat ik gewoon anders niet rondkom...
Dat kan mischien nog komen?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, begin december had ik gesprekken, maar nu nog geen werk na iets meer dan een maand geeft me wel weer twijfels.
Afgelopen dinsdag had ik weer een gesprek, maar daar nog niets over teruggekoppeld gekregen.
Omdat ik nu eenmaal moeilijk bij mijn schoonouders in kan trekken. Pheno´s broertje had op een gegeven moment ook een dinnetje met koffers en al voor de deur staan. Dat ging niet door toen. En ze maken geen onderscheid tussen hun kinderen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:58 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waar blijf je daar dan niet permanent ??
[..]
You have no idea . . .![]()
![]()
![]()
Lekkere schoonouders heb je danquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:11 schreef _Arual_ het volgende:
Omdat ik nu eenmaal moeilijk bij mijn schoonouders in kan trekken. Pheno´s broertje had op een gegeven moment ook een dinnetje met koffers en al voor de deur staan. Dat ging niet door toen. En ze maken geen onderscheid tussen hun kinderen.
Ja. Kan er beter een eind aan gaan maken, want mentaal en fysiek trek ik het niet meer . . .quote:En verder: is t zo erg?!
Ik heb heel lieve schoonouders hoor. Soms zit ik er weken, en dan ga ik voor de vorm weer naar mijn vader en zijn vriendin. Daar houd ik het dan een dag of wat vol.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lekkere schoonouders heb je dan![]()
![]()
Dus na 2 weken zit je weer in die hel ??
[..]
Ja. Kan er beter een eind aan gaan maken, want mentaal en fysiek trek ik het niet meer . . .
Jammer wel dat je voor zulke schoonouders met een pinguin moet trouwen.. maar ja, elk voordel hep se nadeelquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb heel lieve schoonouders hoor. Soms zit ik er weken, en dan ga ik voor de vorm weer naar mijn vader en zijn vriendin. Daar houd ik het dan een dag of wat vol.
Psst, Pheno is eigenlijk geen pinguïn. Niet verder vertellen hè? Ook niet tegen Pheno zelf zeggen, dat is beter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Jammer wel dat je voor zulke schoonouders met een pinguin moet trouwen.. maar ja, elk voordel hep se nadeel
welles! en ik ga zometeen een homevideo van zijn ouders bekijken.. over hoe hij geboren isquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:17 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Psst, Pheno is eigenlijk geen pinguïn. Niet verder vertellen hè? Ook niet tegen Pheno zelf zeggen, dat is beter.
Mijn schoonma, wat doet zequote:Op donderdag 5 januari 2006 18:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
welles! en ik ga zometeen een homevideo van zijn ouders bekijken.. over hoe hij geboren is
Als je er toch al weken achter elkaar zit, waarom dan niet permanent totdat jullie huis af is ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:14 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb heel lieve schoonouders hoor. Soms zit ik er weken, en dan ga ik voor de vorm weer naar mijn vader en zijn vriendin. Daar houd ik het dan een dag of wat vol.
Ik zie het niet meer zitten, al die kut steletjes die hand-in-hand langslopen en dat kut gegiegelquote:Je zegt trouwens enge dingen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |