Het is een utopie of hoe je het ook noemt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:27 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
was dat maar altijd waar dromenvanger. was dat maar waar...
mensen kunnen zo gemakkelijk hun controle over hun leven verliezen.
En als je denkt sterk te staan, kan je hard vallen.
Tijdens mijn oude werk in de psychiatrie was dat orde aan de dag.
Laatste hoor, anders gaat het wel erg off-topic...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is een utopie of hoe je het ook noemt.
Toch kun je als mens werken aan stabiliteit. Met een beetje inzet en zelfvertrouwen kom je al ver in het leven.
En altijd jezelf voorop stellen. Niet willen dat mensen de controle krijgen over jou ook. Zelf-respect wederom. Dat is niet onmogelijk. Dat is een kwestie weten waar je voor staat, en weten dat je er mag zijn ook.
Niemand en dan ook niemand heeft het recht om jou leven te bepalen. Dat kan makkelijk klinken maar het is bikkelharde waarheid. Niet alleen wil bepalen van geluk, maar ook kan bepalen van geluk. Je kunt situaties naar je hand zetten als je perfect binnen de puzzel past. Inzicht wederom. Goed inzicht.
Mijn levensinstelling is dat ik zelf mijn eigen geluk wil bepalen op ieder moment.
Ik kan nu weer gaan praten over de puzzel waar ik inpas, de dynamische puzzel die verandert en waar ik een plek in zou moeten hebben. De dynamische puzzel waar ieder mens een plek in heeft.
Maar dat is misschien een idee voor een eigen topic.
Ik ga ervan uit dat ieder mens sterk is. Je moet alleen net op de juiste manier naar jezelf kijken. Ieder mens is gelijkwaardig op ieder opzicht en zo kun je het doortrekken en doortrekken en doortrekken.
Ik ga niet over eer praten want dat is misschien fout. Zelf-respect draait het om denk ik eerder. Eer kan een fout woord zijn.
Thank youquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:42 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Laatste hoor, anders gaat het wel erg off-topic...
Ik ben er zeker van dat zoeken naar stabiliteit voorop moet staan, vooral wanneer je niet sterk in je schoenen staat. maar bewust zijn van je eigen zwakte en gebreken is net zo belangrijk.
Anders leef je inderdaad in een utopie en is de val extra hard.
ik lees vaak in je post dat je naar balans en stabiliteit zoekt [of te wel controle]
Volkomen controle is een illusie, Erkenning van zwakte is een onmisbaar element in de zoektocht naar balans.
good luck dromenvanger.![]()
Die conclusie kon je na deze nonnenfotoaffaire (mooi woord voor galgje) al wel eerder trekken. Het is logisch dat hij niet reageert. Ik kan goed ouweh*@ren, maar hier zou ik me zelfs niet mee ruit kunnen praten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:45 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik snap niet waarom die Clown zelf geen commentaar wil geven? Als hij zo echt is als hij beweerd dan wil hij toch commentaar geven.
Conclusie: die gast is harstikke nep![]()
Inderdaad, een truuk die altijd werkt. Glashard blijven ontkennen. Net zo vaak totdat de leugen waarheid wordt. Politieke truuk nummer 1.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef DionysuZ het volgende:
gewoon ontkennen.. blijven ontkennen.er zal altijd een groep zijn die blijven geloven.
en hier verderquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:11 schreef onemangang het volgende:
[..]
Inderdaad, een truuk die altijd werkt. Glashard blijven ontkennen. Net zo vaak totdat de leugen waarheid wordt. Politieke truuk nummer 1.
Dat woord is iedereen wel opgevallen, het was absoluut geen mogelijk gokwoord. Het kwam er ook wel erg snel uit. Wie of wat is de bron geweest? Iemand de naam eigenlijk nog bij de hand?, anders zou ik op de band moeten gaan kijken. Het was iets met een u volgens mij. :-) Als je zo'n naam werkelijk van de andere kant doorkrijgt, is je ontvangstkanaal wel verbluffend helder. Dat doe ik hem (dan) niet na, denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:49 schreef NoSigar het volgende:
Maar goed, we gaan er dus vanuit dat de genverbrander, de nonnenfoto en de Hugo de Groot-foto produkten van een bedrieger zijn.
Maar als hij allles alleen heeft gedaan, zonder inmenging van EriszoveelmeerMoors, hoe kan hij dan de naam van die Poolse broer geweten hebben, om maar een ding te noemen.
En aangezien ik niet geloof aan Robberts paranormale gaven (van niemand trouwens, maar dat doet er niet toe) moet hij dat doorgekregen hebben. En het meest logische en voor de hand liggende is dat Irene Eriszoveelmeer dat door heeft gegeven, (wie anders?) en dat ze dus toch toch bewust de boel geflest heeft.
Het zijn toch slechts de meest sceptische onwetenden en naieve beinvloedbaren(door scep) ... die hier op het forum zitten ,he....quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:13 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar voor mij blijft hij een medium die daarnaast op andere manieren aan informatie is gekomen. En ja, dat is oerdom. Als jullie denken dat ik hierdoor ook maar een fractie minder in het paranormale geloof heb je pech.
Jawel gewoon ontkennen. Ik zou de pers gerust te wood staan. Laat hun maar bewijzen dat jij die foto's met een plaatje voor je camera hebt gepakt daar zijn toch geen keiharde bewijzen van.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Die conclusie kon je na deze nonnenfotoaffaire (mooi woord voor galgje) al wel eerder trekken. Het is logisch dat hij niet reageert. Ik kan goed ouweh*@ren, maar hier zou ik me zelfs niet mee ruit kunnen praten.
Die ziet ie omdat het de bekendste is. Het medium is niet alleen een oplichter maar ook nog dom.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Weet niet of t is gezegd, maar raar dat Robbert bij het Loevensteinstukje alleen Hugo ziet. Hij zat namelijk gevangen met zijn vrouw en kinderen in die ruimte. Bovendien zaten er meer mensen wat Loevestein was een gevangenis.
is goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef hakkersszz het volgende:
Hou me even op de hoogte van hart van nederland..
Dan focus ik me op 4 in het land!
zo wie zo raar dat hij na zijn dood naar zijn gevangenis terug gaat, hij was immers ontsnapt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef SunChaser het volgende:
Weet niet of t is gezegd, maar raar dat Robbert bij het Loevensteinstukje alleen Hugo ziet. Hij zat namelijk gevangen met zijn vrouw en kinderen in die ruimte. Bovendien zaten er meer mensen want Loevestein was een gevangenis.
Ja. Al is het nog maar de vraag of ie echt ontsnapt is in zn boekenkist. Ik was er vorige maand en die kiest krijg je echt niet zomaar uit de kist. Naar alle waarschijnlijkheid is De Grote gewoon oogluikend vrijgelaten, hij was immers politieke gevangene en het klimaat was alweer veranderd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
zo wie zo raar dat hij na zijn dood naar zijn gevangenis terug gaat, hij was immers ontsnapt.
![]()
Pikki, ik kan je van harte aanbevelen om eens de volgende docufilm te bekijken: Derren Brown - Messiahquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef pikki het volgende:
[..]
Het zijn toch slechts de meest sceptische onwetenden en naieve beinvloedbaren(door scep) ... die hier op het forum zitten ,he....
Zij die er helemaal niets van begrijpen hoe het in de para- en medium wereld werkt...
Ik heb hier al véél goede raad gegeven , doch nu wel minder ...wat baat het immers....
Zij delven hun eigen graf ....en zullen er nooit uit geraken ...en als ze eruitkomen, dan als nog grotere twijfelaar ....
ik heb hem maar gelijk in de download gezet. [bedankt voor de tip ookal was hij niet voor mijquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef onemangang het volgende:
[..]
Pikki, ik kan je van harte aanbevelen om eens de volgende docufilm te bekijken: Derren Brown - Messiah
Overigens van harte aanbevolen voor iedereen hier: het zal wellicht je ogenen doen openen voor het feit dat skeptisch nadenken vaak ontbreekt bij hen die in paranormale verschijnselen geloven.
Dat doet er niet toe. Er zijn keiharde bewijzen datquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jawel gewoon ontkennen. Ik zou de pers gerust te wood staan. Laat hun maar bewijzen dat jij die foto's met een plaatje voor je camera hebt gepakt daar zijn toch geen keiharde bewijzen van.
Keiharde bewijzen van keiharde lullen .quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Micheleangelo het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe. Er zijn keiharde bewijzen dat
1. hij de foto's *niet* maakte op het moment dat hij op de muur stond te flitsen
2. dat de foto's op zijn camera kwamen ná hun bezoek aan die kamer en vóór de scene beneden
3. dat hij toneel speelde toen hij die foto's voor de camera liet zien.
Dat is voldoende bewijs dat die foto's nep zijn, en hij een bedrieger en een leugenaar. Hoe de foto's dan precies zijn genept is niet belangrijk.
Ga naar bed jochie, 't is al veel te laat voor jou.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef pikki het volgende:
[..]
Keiharde bewijzen van keiharde lullen .
Kan Hugo de Grote het niet vanuit gene zijdequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef Stenny het volgende:
Is er iemand die straks het nieuwe deel wil openen?
Het lijkt me een feit datquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef pikki het volgende:
[..]
Keiharde bewijzen van keiharde lullen .
Of aartsengel Lucifer?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Kan Hugo de Grote het niet vanuit gene zijde
Mij lijkt géén enkel van al deze punten verbaasd , voor alles is/was een reden, en dat hoeft niemand vooralsnog te weten .quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:16 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Het lijkt me een feit dat
- een fototoestel NIET 4 verschillende flitsfoto's maakt met 3 flitsen
- een modern digitaal fototoestel er niet zo lang over doet om de foto's op het scherm te tonen
- Robbert pas 'verbaasd' was toen Irene de foto zag, direct erna liet hij het aan de camera zien en de tijd was al weg, wat pas na een aantal seconden gebeurt.
- Robbert 'verbaasd' was over een foto die niet de laatste foto was en dat hij dus daarnaartoe heeft moeten gaan terwijl hij de andere nonnenfoto's gewoon de revu zag passeren
- Robbert de cameraman afgeleid heeft nádat hij de foto's maakte, waarom niet ervoor?
- Robbert de nonnenfoto's 6 minuten na de vorige foto heeft gemaakt en dat ze dus wel erg snel alles hebben moeten verplaatsen en opstellen omdat ze ook nog 2 minuten moesten praten
- Er een foto in het niets is verdwenen
- Geen enkele geest het woord 'genverbrander' ipv 'jeneverbrander' zou zeggen, tenzij de geest ook gebruikt maakt van google.
En oplichting kan niet een van de redenen zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef pikki het volgende:
voor alles is/was een reden, en dat hoeft niemand vooralsnog te weten .
Doe jij toch zelf lekker, het ging toch prima! Je maakt er elke keer weer een grappige collagequote:Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef Stenny het volgende:
Wie zo wil openen, Genverbrander?, mail me even, dan geef ik je de code voor de links.
mailto:steno@xs4all.nl
Iedereen weet het al, slimbo. BEDROG noemen ze dat, met als objectieven: kijkcijfers scoren, bekendheid krijgen, zodat je veel boeken verkoopt en iedereen readings van je wil en daar grof geld voor wil betalen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef pikki het volgende:
[..]
Mij lijkt géén enkel van al deze punten verbaasd , voor alles is/was een reden, en dat hoeft niemand vooralsnog te weten .
Dat is aardig van je, maar ik voel dat het nu tijd is voor een ander.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Doe jij toch zelf lekker, het ging toch prima! Je maakt er elke keer weer een grappige collage![]()
Ga jij eerst eens even wat lezen over autisme en kom dan terug met zinvolle analysesquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Die Robbert is gewoon een autist, die Rabobankvader is de boosdoener.
De aliens zitten d'er misschien voor iets tussen ......quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:03 schreef Micheleangelo het volgende:
Wat is dat nu mensen? De dag is voorbij en er is niets over de nonnenfoto's op TV geweest? Waarom hebben wij zo hard lopen Peter-R-de-Vriessen afgelopen nacht? Tssss... die journalisten van tegenwoordig...
iddquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ga jij eerst eens even wat lezen over autisme en kom dan terug met zinvolle analyses.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |