abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage donderdag 5 januari 2006 @ 22:46:53 #226
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33747627
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:44 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

zo wie zo raar dat hij na zijn dood naar zijn gevangenis terug gaat, hij was immers ontsnapt.
Ja. Al is het nog maar de vraag of ie echt ontsnapt is in zn boekenkist. Ik was er vorige maand en die kiest krijg je echt niet zomaar uit de kist. Naar alle waarschijnlijkheid is De Grote gewoon oogluikend vrijgelaten, hij was immers politieke gevangene en het klimaat was alweer veranderd.
pi_33747784
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef pikki het volgende:

[..]

Het zijn toch slechts de meest sceptische onwetenden en naieve beinvloedbaren(door scep) ... die hier op het forum zitten ,he....
Zij die er helemaal niets van begrijpen hoe het in de para- en medium wereld werkt...
Ik heb hier al véél goede raad gegeven , doch nu wel minder ...wat baat het immers....
Zij delven hun eigen graf ....en zullen er nooit uit geraken ...en als ze eruitkomen, dan als nog grotere twijfelaar ....
Pikki, ik kan je van harte aanbevelen om eens de volgende docufilm te bekijken: Derren Brown - Messiah

Overigens van harte aanbevolen voor iedereen hier: het zal wellicht je ogenen doen openen voor het feit dat skeptisch nadenken vaak ontbreekt bij hen die in paranormale verschijnselen geloven.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  donderdag 5 januari 2006 @ 22:55:15 #228
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33748070
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef onemangang het volgende:

[..]

Pikki, ik kan je van harte aanbevelen om eens de volgende docufilm te bekijken: Derren Brown - Messiah

Overigens van harte aanbevolen voor iedereen hier: het zal wellicht je ogenen doen openen voor het feit dat skeptisch nadenken vaak ontbreekt bij hen die in paranormale verschijnselen geloven.
ik heb hem maar gelijk in de download gezet. [bedankt voor de tip ookal was hij niet voor mij ]
Die gast was ook tof op tv... [tenminste als ik me niet vergis... dat is toch die kerel van die russische roulette en zo?]
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33748226
Het komt waarschijnlijk ook al niet op shownieuws

Ik dacht dat dit wel groot nieuws zou zijn.
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2006 @ 23:01:25 #230
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33748352
Hier ben ik best wel trots op: http://niburu.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=2510
En dan ,zo'n beetje onderaan, lezen wat die moderator schrijft.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33748535
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jawel gewoon ontkennen. Ik zou de pers gerust te wood staan. Laat hun maar bewijzen dat jij die foto's met een plaatje voor je camera hebt gepakt daar zijn toch geen keiharde bewijzen van.
Dat doet er niet toe. Er zijn keiharde bewijzen dat

1. hij de foto's *niet* maakte op het moment dat hij op de muur stond te flitsen
2. dat de foto's op zijn camera kwamen ná hun bezoek aan die kamer en vóór de scene beneden
3. dat hij toneel speelde toen hij die foto's voor de camera liet zien.

Dat is voldoende bewijs dat die foto's nep zijn, en hij een bedrieger en een leugenaar. Hoe de foto's dan precies zijn genept is niet belangrijk.
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:07:34 #232
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33748593
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33748757
Is er iemand die straks het nieuwe deel wil openen?
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:11:59 #234
137525 pikki
pok! pok !
pi_33748780
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:06 schreef Micheleangelo het volgende:

[..]

Dat doet er niet toe. Er zijn keiharde bewijzen dat

1. hij de foto's *niet* maakte op het moment dat hij op de muur stond te flitsen
2. dat de foto's op zijn camera kwamen ná hun bezoek aan die kamer en vóór de scene beneden
3. dat hij toneel speelde toen hij die foto's voor de camera liet zien.

Dat is voldoende bewijs dat die foto's nep zijn, en hij een bedrieger en een leugenaar. Hoe de foto's dan precies zijn genept is niet belangrijk.
Keiharde bewijzen van keiharde lullen .
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_33748854
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef pikki het volgende:

[..]

Ga naar bed jochie, 't is al veel te laat voor jou.

[ Bericht 75% gewijzigd door Micheleangelo op 05-01-2006 23:37:39 ]
  Redactie Frontpage donderdag 5 januari 2006 @ 23:15:24 #236
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33748924
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef Stenny het volgende:
Is er iemand die straks het nieuwe deel wil openen?
Kan Hugo de Grote het niet vanuit gene zijde
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:16:28 #237
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33748968
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:11 schreef pikki het volgende:

[..]

Het lijkt me een feit dat
- een fototoestel NIET 4 verschillende flitsfoto's maakt met 3 flitsen
- een modern digitaal fototoestel er niet zo lang over doet om de foto's op het scherm te tonen
- Robbert pas 'verbaasd' was toen Irene de foto zag, direct erna liet hij het aan de camera zien en de tijd was al weg, wat pas na een aantal seconden gebeurt.
- Robbert 'verbaasd' was over een foto die niet de laatste foto was en dat hij dus daarnaartoe heeft moeten gaan terwijl hij de andere nonnenfoto's gewoon de revu zag passeren
- Robbert de cameraman afgeleid heeft nádat hij de foto's maakte, waarom niet ervoor?
- Robbert de nonnenfoto's 6 minuten na de vorige foto heeft gemaakt en dat ze dus wel erg snel alles hebben moeten verplaatsen en opstellen omdat ze ook nog 2 minuten moesten praten
- Er een foto in het niets is verdwenen
- Geen enkele geest het woord 'genverbrander' ipv 'jeneverbrander' zou zeggen, tenzij de geest ook gebruikt maakt van google.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:16:45 #238
137525 pikki
pok! pok !
pi_33748983
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:15 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Kan Hugo de Grote het niet vanuit gene zijde
Of aartsengel Lucifer?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  Redactie Frontpage donderdag 5 januari 2006 @ 23:17:51 #239
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33749018
Die Robbert is gewoon een autist, die Rabobankvader is de boosdoener.
pi_33749066
Wie zo wil openen, Genverbrander?, mail me even, dan geef ik je de code voor de links.

mailto:steno@xs4all.nl
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:20:10 #241
137525 pikki
pok! pok !
pi_33749099
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:16 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Het lijkt me een feit dat
- een fototoestel NIET 4 verschillende flitsfoto's maakt met 3 flitsen
- een modern digitaal fototoestel er niet zo lang over doet om de foto's op het scherm te tonen
- Robbert pas 'verbaasd' was toen Irene de foto zag, direct erna liet hij het aan de camera zien en de tijd was al weg, wat pas na een aantal seconden gebeurt.
- Robbert 'verbaasd' was over een foto die niet de laatste foto was en dat hij dus daarnaartoe heeft moeten gaan terwijl hij de andere nonnenfoto's gewoon de revu zag passeren
- Robbert de cameraman afgeleid heeft nádat hij de foto's maakte, waarom niet ervoor?
- Robbert de nonnenfoto's 6 minuten na de vorige foto heeft gemaakt en dat ze dus wel erg snel alles hebben moeten verplaatsen en opstellen omdat ze ook nog 2 minuten moesten praten
- Er een foto in het niets is verdwenen
- Geen enkele geest het woord 'genverbrander' ipv 'jeneverbrander' zou zeggen, tenzij de geest ook gebruikt maakt van google.
Mij lijkt géén enkel van al deze punten verbaasd , voor alles is/was een reden, en dat hoeft niemand vooralsnog te weten .
  Redactie Frontpage donderdag 5 januari 2006 @ 23:26:12 #242
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_33749335
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef pikki het volgende:

voor alles is/was een reden, en dat hoeft niemand vooralsnog te weten .
En oplichting kan niet een van de redenen zijn?
pi_33749623
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:19 schreef Stenny het volgende:
Wie zo wil openen, Genverbrander?, mail me even, dan geef ik je de code voor de links.

mailto:steno@xs4all.nl
Doe jij toch zelf lekker, het ging toch prima! Je maakt er elke keer weer een grappige collage

[ Bericht 12% gewijzigd door NoSigar op 05-01-2006 23:42:14 ]
Helpt waar hij kan!
pi_33749855
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:20 schreef pikki het volgende:

[..]

Mij lijkt géén enkel van al deze punten verbaasd , voor alles is/was een reden, en dat hoeft niemand vooralsnog te weten .
Iedereen weet het al, slimbo. BEDROG noemen ze dat, met als objectieven: kijkcijfers scoren, bekendheid krijgen, zodat je veel boeken verkoopt en iedereen readings van je wil en daar grof geld voor wil betalen.
pi_33749956
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:34 schreef NoSigar het volgende:

[..]

Doe jij toch zelf lekker, het ging toch prima! Je maakt er elke keer weer een grappige collage
Dat is aardig van je, maar ik voel dat het nu tijd is voor een ander.
pi_33749985
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:17 schreef SunChaser het volgende:
Die Robbert is gewoon een autist, die Rabobankvader is de boosdoener.
Ga jij eerst eens even wat lezen over autisme en kom dan terug met zinvolle analyses .
pi_33750705
Wat is dat nu mensen? De dag is voorbij en er is niets over de nonnenfoto's op TV geweest? Waarom hebben wij zo hard lopen Peter-R-de-Vriessen afgelopen nacht? Tssss... die journalisten van tegenwoordig...
  vrijdag 6 januari 2006 @ 00:08:48 #248
137525 pikki
pok! pok !
pi_33750909
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 00:03 schreef Micheleangelo het volgende:
Wat is dat nu mensen? De dag is voorbij en er is niets over de nonnenfoto's op TV geweest? Waarom hebben wij zo hard lopen Peter-R-de-Vriessen afgelopen nacht? Tssss... die journalisten van tegenwoordig...
De aliens zitten d'er misschien voor iets tussen ......
pi_33750924
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:43 schreef FuifDuif het volgende:
Ga jij eerst eens even wat lezen over autisme en kom dan terug met zinvolle analyses.
idd
pi_33750994
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef DionysuZ het volgende:
[afbeelding]
LOL!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')