Dan kunnen ze beter gelijk "the making of" makenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef KoudeVrouw het volgende:
Misschien komt er wel een uncut dvd uit.
Wegens: http://www.genverbrander.nl. De verkoop van dit domein. De Vogelbeschermning wil er helaas geen ruchtbaarheid aan geven op hun site enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
maar waarom bellen ze jou dan???
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de kritische blik van het kijkend publiek hebben onderschat. Het is relatief nieuw dat programma's op fora als deze letterlijk beeldje voor beeldje worden uitgeplozen.
ja sorry, dat had ik me al bedacht net nadat ik "invoeren" inkliktequote:Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wegens: http://www.genverbrander.nl. De verkoop van dit domein. De Vogelbeschermning wil er helaas geen ruchtbaarheid aan geven op hun site enzo.
Ik denk dat de medewerkers een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend. Lijkt me logisch, gezien de aard van het programma.quote:Mischien treed er nog wel een medewerker naar buiten met belangrijke gegevens.
Ik ga zo voor de buis hangen, nieuws en RTL Boulevard enzo. Willen jullie het melden als het komt of aangekondigd wordt? Doe ik dat ook.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
ja sorry, dat had ik me al bedacht net nadat ik "invoeren" inklikte![]()
Er is mij wel meer opgevallen aan die site van House of Televisionquote:Het is al eens eerder gezegd, de site www.houseoftelevision.nl van Irene Moors lijkt verdacht veel op www.robbertvandenbroeke.nl.
yep door moi, maar het is wel HET bewijs dat zijn reactie gespeeld was of in ieder geval in scène gezet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:10 schreef ee-04 het volgende:
Op skepsis staat dit ook nog vermeld (weet niet of het hier al is genoemd)
Ik heb de nieuwe revu maar ff aangeschaft. alleen in de Robbert van den Google week ¤ 1,50, dus grijp allemaal je kansquote:Het is ongeloofwaardig dat Robbert pas enthousiast wordt als hij de foto van de eerste non bekijkt, want om die te vinden moet hij een paar beelden terugbladeren, waarop ook nonnen staan!
Welnee. Die jongens doen dit werk dagelijks en als het materiaal af is vangen ze hun geld. Ze zijn totaal niet kritisch, doen alleen hun werk. Het zal hun allemaal een worst zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef smalltownboy het volgende:
Ik begrijp het niet. Je zou toch verwachten dat de techneuten van het programma minstens zo kritisch kijken naar de beelden voordat het wordt uitgezonden. Als het bewust doorgestoken kaart is dan zouden ze zoiets als die flits meteen moeten zien. Zijn ze dan zo amateuristisch daar. Daar blijf ik toch nog over twijfelen. Laten ze zich zo makkelijke ontmaskeren?
[..]
dan kijk je even om 18.35 de eerste 2 minuten en je weet het.quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:25 schreef -jos- het volgende:
Komt het nou op RTL Boulevard of niet? Net in het promo filmpje werd het onderwerp niet genoemd
nou ik weet het nog steeds niet hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:27 schreef .Timp. het volgende:
[..]
dan kijk je even om 18.35 de eerste 2 minuten en je weet het.
Die pakken we ook massaal aanquote:Op donderdag 5 januari 2006 18:39 schreef milagro het volgende:
gelukkig hebben we Char nog, vanavond om 20.30 RTL7
Ik w8 ook nog steeds...quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat heeft RTL toch met dat pararnomale? Hebben ze een zwever aan de top zitten?
Ik had het ook nog ff over het paranormale ervaren zonder zweverig te zijnquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 18:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Die pakken we ook massaal aan![]()
De waarheid komt wel aan het daglicht. Fraude en bedrog zal ooit verleden tijd zijn.
En daarna gaan we gewoon verder met de rest aan te pakken.
Fok! on the rescue!!!!!
Ja, pakken we Stenny ook meteen aan. Heeft zelfs een boek over haar hersenspinselen geschreven. Waarom hoor ik daar niemand over???? Waarom gaat zij wel vrijuit???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |