abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:18:05 #101
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33735206
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef KoudeVrouw het volgende:
Misschien komt er wel een uncut dvd uit.
Dan kunnen ze beter gelijk "the making of" maken
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33735345
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

maar waarom bellen ze jou dan???
Wegens: http://www.genverbrander.nl. De verkoop van dit domein. De Vogelbeschermning wil er helaas geen ruchtbaarheid aan geven op hun site enzo.
pi_33735373
Wil die clown erg bedanken met ze stomme programma , een aantal familieleden van mij denken nu op elke foto orbs/verschijningen te zien te zien en gaan nu zelfs opzoek naar die dingen .
Daarom wil ik graag dit topic omdopen in Het mindium orbbert van den broekke
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_33735446
Ja juist omdat het publiek zo kritisch is vind ik het vreemd. Ik geloof niet dat er sprake kan zijn van onderschatting na alle aandacht van o.a. dit forum. Als ik een van die techneuten van het plak en knipwerk was zou ik eventueel bedrog niet voor me kunnen houden. Mischien treed er nog wel een medewerker naar buiten met belangrijke gegevens.
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:16 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de kritische blik van het kijkend publiek hebben onderschat. Het is relatief nieuw dat programma's op fora als deze letterlijk beeldje voor beeldje worden uitgeplozen.
"Luister naar ieders kritiek, maar behoud uw eigen oordeel." (Shakespeare)
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:24:51 #105
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_33735482
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:21 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wegens: http://www.genverbrander.nl. De verkoop van dit domein. De Vogelbeschermning wil er helaas geen ruchtbaarheid aan geven op hun site enzo.
ja sorry, dat had ik me al bedacht net nadat ik "invoeren" inklikte
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_33735544
quote:
Mischien treed er nog wel een medewerker naar buiten met belangrijke gegevens.
Ik denk dat de medewerkers een geheimhoudingsverklaring hebben ondertekend. Lijkt me logisch, gezien de aard van het programma.
pi_33735575
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:24 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

ja sorry, dat had ik me al bedacht net nadat ik "invoeren" inklikte
Ik ga zo voor de buis hangen, nieuws en RTL Boulevard enzo. Willen jullie het melden als het komt of aangekondigd wordt? Doe ik dat ook.
pi_33735695
Ik heb nog een theorie waarom Irene zo reageerde richting de camera. Ze keek niet naar de camera om haar verbaasde blik te laten zien op tv. Maar ze schrok en keek daardoor automatisch naar haar man die de camera bediende!
JJ72 - Heat
pi_33735720
Het is al eens eerder gezegd, de site www.houseoftelevision.nl van Irene Moors lijkt verdacht veel op www.robbertvandenbroeke.nl.

Overigens, volgens de HTML-broncode zijn beide in RapidWeaver gemaakt en lijkt dus inderdaad op een "commercieel" knutselwerkje van (de man van?) Irene Moors.

Hoe zouden de mensen die op TV door het duo Van den Broeke / Moors zijn bezocht zich eigenlijk voelen nu al het bedrog aan het licht komt?

Intense emoties + BEDROG = Kijkcijfers voor het 'theaterburootje' van Irene Moors.

pi_33735823
TVP, ben wel benieuwd of er daadwerkelijk een ontmaskering komt.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_33736063
quote:
Het is al eens eerder gezegd, de site www.houseoftelevision.nl van Irene Moors lijkt verdacht veel op www.robbertvandenbroeke.nl.
Er is mij wel meer opgevallen aan die site van House of Television

Lijkt net of ze bezig zijn om wat ongewenste sporen uit te wissen.
  donderdag 5 januari 2006 @ 17:44:06 #112
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_33736173
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:10 schreef ee-04 het volgende:
Op skepsis staat dit ook nog vermeld (weet niet of het hier al is genoemd)
yep door moi, maar het is wel HET bewijs dat zijn reactie gespeeld was of in ieder geval in scène gezet.
quote:
Het is ongeloofwaardig dat Robbert pas enthousiast wordt als hij de foto van de eerste non bekijkt, want om die te vinden moet hij een paar beelden terugbladeren, waarop ook nonnen staan!
Ik heb de nieuwe revu maar ff aangeschaft. alleen in de Robbert van den Google week ¤ 1,50, dus grijp allemaal je kans
pi_33736793
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 17:12 schreef smalltownboy het volgende:
Ik begrijp het niet. Je zou toch verwachten dat de techneuten van het programma minstens zo kritisch kijken naar de beelden voordat het wordt uitgezonden. Als het bewust doorgestoken kaart is dan zouden ze zoiets als die flits meteen moeten zien. Zijn ze dan zo amateuristisch daar. Daar blijf ik toch nog over twijfelen. Laten ze zich zo makkelijke ontmaskeren?
[..]
Welnee. Die jongens doen dit werk dagelijks en als het materiaal af is vangen ze hun geld. Ze zijn totaal niet kritisch, doen alleen hun werk. Het zal hun allemaal een worst zijn.

En let wel: het zijn maar een paar seconden film die al het bewijs boven water halen: toen de camera filmde hoe Irene op de knopjes ging drukken en zodoende de beeldinformatie naar boven kwam (die Robbert had uitgezet). Bij de vierde nonnenfoto fade-t het beeld zelfs al weg - het was echt op het nippertje!
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:16:20 #114
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33737146
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel

Dat geldt toch of niet soms? Vooral als je liegt in zulke grote mate? Dan is het niet anders dat de waarheid aan het daglicht komt.

En het draait nog altijd om de waarheid. De wereld schiet niets op met halve waarheden, nog sterker, de wereld functioneert minder goed met halve waarheden.

Het draait om de waarheid, in elk geval, overal.

De hele waarheid, vooral in de toekomst belangrijk. De complete waarheid.

De puzzel helemaal compleet en correct..

En dan is het een brave new world

Maar ik draai weer te snel door. Het gaat dus om de waarheid. Easy as that.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:25:52 #115
132191 -jos-
Money=Power
pi_33737420
Komt het nou op RTL Boulevard of niet? Net in het promo filmpje werd het onderwerp niet genoemd
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_33737470
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:25 schreef -jos- het volgende:
Komt het nou op RTL Boulevard of niet? Net in het promo filmpje werd het onderwerp niet genoemd
dan kijk je even om 18.35 de eerste 2 minuten en je weet het.
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:38:37 #117
132191 -jos-
Money=Power
pi_33737773
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:27 schreef .Timp. het volgende:

[..]

dan kijk je even om 18.35 de eerste 2 minuten en je weet het.
nou ik weet het nog steeds niet hoor
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
pi_33737800
gelukkig hebben we Char nog, vanavond om 20.30 RTL7
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:40:57 #119
138227 hakkersszz
The Truth Is Out There
pi_33737830
Ze hebben er niks over gezegt...
Misschien Editie NL wel om 22:30, want die heb ik opgebeld, en ze zouden het in de groep gooien...
Maximaal
4
regels
heur!
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:44:50 #120
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33737931
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:39 schreef milagro het volgende:
gelukkig hebben we Char nog, vanavond om 20.30 RTL7
Die pakken we ook massaal aan

De waarheid komt wel aan het daglicht. Fraude en bedrog zal ooit verleden tijd zijn.

En daarna gaan we gewoon verder met de rest aan te pakken.

Fok! on the rescue!!!!!

donderdag 5 januari 2006 @ 18:50:45 #121
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33738118
Wat heeft RTL toch met dat pararnomale? Hebben ze een zwever aan de top zitten?

Niet dat paranormaal per definitie zweverig hoeft te zijn, je kunt het best ervaren en toch met 2 benen stevig op de bodem te staan. Maar dan wordt het vanzelf dat the thruth echt hier aanwezig is.

En dat niet de leugen en wazigheid aanwezig is.

Paranormaliteiten als helderheden, dat is toch ook een optie? Dat je helder bent en toch paranormaal. Dat het meer een wetenschap gaat worden ook. Dat het beter in kaart wordt gebracht zonder die onzin programma's van rtl4 en 7.
pi_33738161
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:50 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat heeft RTL toch met dat pararnomale? Hebben ze een zwever aan de top zitten?
Ik w8 ook nog steeds...
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:54:17 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33738263
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:52 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik w8 ook nog steeds...
Ik had het ook nog ff over het paranormale ervaren zonder zweverig te zijn

Dat je weet wat je ervaart en voelt. Dat het duidelijk is. Paranormaal zijn kan ook duidelijk zijn. Je hoeft geen zwever te zijn of wat dan ook. Dan is het gewoon een duidelijk iets. En misschien wordt het ooit allemaal gewoon waarheid, dat het een plek krijgt in het dagelijkse leven. Maar dan is het gewoon een heel ander paranormaal iets, waar meerdere mensen vrede mee kunnen hebben.

Ik kan nu ook mensen begrijpen die hier kritiek leveren van alle kanten op wazige onderwerpen. Dat Fok! The thruth is in here verplaatst heeft naar wetenschap is een goede zet Uiteindelijk zal alles wetenschappelijk verklaarbaar moeten zijn. Maar hoeft niet, bij pesoonlijke missies. Gaat het om bewijslast overdragen omdat je iets wilt aantonen wel dus.

En dan hoeft het zelfs voor de grootste sceptici niet als raar aan te voelen, als ze direct een duidelijk bewijs krijgen van wat beweerd wordt. Dan is het als 1+1=2 ook.

Geen twijfel over mogelijk etc etc

Duidelijke visioenen en nog meer. Ga zo door. Foto-grafisch geheugen en nog verder. Alles is mogelijk. Zolang je jezelf en anderen maar niet in de maling neemt.
pi_33738325
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 18:44 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Die pakken we ook massaal aan

De waarheid komt wel aan het daglicht. Fraude en bedrog zal ooit verleden tijd zijn.

En daarna gaan we gewoon verder met de rest aan te pakken.

Fok! on the rescue!!!!!

Ja, pakken we Stenny ook meteen aan. Heeft zelfs een boek over haar hersenspinselen geschreven. Waarom hoor ik daar niemand over???? Waarom gaat zij wel vrijuit???

Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 5 januari 2006 @ 18:58:42 #125
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_33738426
M-Schtoppel. Ik zie Stenny als slimme meid aan op dit moment met een eerlijk hart. Dus ik ga niet twijfelen aan haar. Ik zie bij die Robbert overal bedrog.

En nog meer, op dit moment gaat het om Robbert. Het is gewoon niet aan de orde dat je Stenny mag aankaarten en aanvallen. Doe dat maar elders.

En misschien zijn die hersenspinsels van Stenny wel op waarheid gebaseerd. Ik geef haar het voordeel van de twijfel. Zie ik dat programma van Moors en Robbert dan twijfel ik niet meer aan de waarheid, eerder aan het bedrog.

Misschien zijn die hersenspinsels van Stenny gewoon abstract van aard ook. Dat ze duidelijk zijn. Misschien zijn het duidelijke signalen voor haar ook. Dat het niets wazigs is. Dat ze gewoon duidelijk contact heeft met het een en ander.

Ik geloof persoonlijk dus in duidelijk contact. Maar dan is het duidelijk en clear en zuiver. Ik geloof dus. Maar ik geloof niet in leugens en wazigheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')