Ik heb trouwens het homo drug, poppers gebruikt. Waar je aarsch van open zou gaan staan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij is de TS zelf een kasthomo.
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar denken ze hun domheid mee in te dekken. Het is n.l. ten allertijde hen mening ensow
Tuurlijk. Alsof ik dat niet door hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ze zeggen gewoon dat ze homo zijn maar ondertussen zijn ze harstikke hetero. GENIAAL
Sinds moet er eerst om je mening gevraagd worden op een forum eer je je mening mag geven?quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef schatje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Alsof ik dat niet door heb![]()
.
Een jongen die meer lipgloss dan ik heb is gewoon een nicht.
Ja, die kick kreeg ik ook. Maar je hebt dus gechecked of je aarsch wijder werd?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:55 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb trouwens het homo drug, poppers gebruikt. Waar je aarsch van open zou gaan staan.Ik kreeg gewoon een fantastische lachkick.
Dat vind ik ook ranzig, maar dat betekent niet dat iets tegen homo's of lesbo's heb.quote:
Ik bedacht het me nu net.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:57 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, die kick kreeg ik ook. Maar je hebt dus gechecked of je aarsch wijder werd?
Geen idee, maar het zou een hoop bagger schelenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Sinds moet er eerst om je mening gevraagd worden op een forum eer je je mening mag geven?
Ik hielp je het alleen te verduidelijken, en zie de fipo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:57 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ranzig, maar dat betekent niet dat iets tegen homo's of lesbo's heb.![]()
De TS zegt... "het is smerig". Dat is mening, dus waarom er nog explicitiet bij vermelden dat het een mening is? Dit soort retoriek gebruiken domme mensen vaak om hun mening te geven maar een verdere discussie uit te sluiten. Vaak omdat ze die toch niet kunnen winnen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:57 schreef skiczukie het volgende:
[..]
ik snap je ook wel, wie niet, maar volgens mij zegt TS het niet op die manier.
Nou gewoon.. Ik vind de gedachte dat 2 mannen het met elkaar doen gewoon onsmakelijk. Ken toevallig 2 homo's en die schaamde zich echt nergens voor... Maar dat zijn wel super coole gasten trouwens, maar bij sommige dingen wat ze zeiden dacht ik ... dat hoef ik niet te weten.quote:
En opeens heb je het, je wordt psycholoogquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
De TS zegt... "het is smerig". Dat is mening, dus waarom er nog explicitiet bij vermelden dat het een mening is? Dit soort retoriek gebruiken domme mensen vaak om hun mening te geven maar een verdere discussie uit te sluiten. Vaak omdat ze die toch niet kunnen winnen...
Ah, okee.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef teknomist het volgende:
[..]
De TS zegt... "het is smerig". Dat is mening, dus waarom er nog explicitiet bij vermelden dat het een mening is? Dit soort retoriek gebruiken domme mensen vaak om hun mening te geven maar een verdere discussie uit te sluiten. Vaak omdat ze die toch niet kunnen winnen...
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:00 schreef teknomist het volgende:
Ik haat spruitjes. En ik haat mensen die dat eten. Echt een onsmakelijke gedachte.
Bij mij op het werk zat laatst een nicht op zn meest verwijfde accent in zn gsm lullen over een spannende nacht met zn gay vriendje sergio.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou gewoon.. Ik vind de gedachte dat 2 mannen het met elkaar doen gewoon onsmakelijk. Ken toevallig 2 homo's en die schaamde zich echt nergens voor... Maar dat zijn wel super coole gasten trouwens, maar bij sommige dingen wat ze zeiden dacht ik ... dat hoef ik niet te weten.
Met slavink dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:00 schreef teknomist het volgende:
Ik haat spruitjes. En ik haat mensen die dat eten. Echt een onsmakelijke gedachte.
Nou als een homo mij gaat vertellen wat hij die nacht heeft gedaan heb ik geen trek meer hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:00 schreef teknomist het volgende:
Dan ga ik zorgen dat seks met je psycholoog therapeutisch weer zinvol wordt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:00 schreef Aurelium het volgende:
[..]
En opeens heb je het, je wordt psycholoog [afbeelding]
Ik snapte hem wel hoor ;;). De rede waarom ik het vroeg is omdat je het een beetje raar formuleerde. Net alsof elke 1 collectieve gedachte heeft.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Nou gewoon.. Ik vind de gedachte dat 2 mannen het met elkaar doen gewoon onsmakelijk. Ken toevallig 2 homo's en die schaamde zich echt nergens voor... Maar dat zijn wel super coole gasten trouwens, maar bij sommige dingen wat ze zeiden dacht ik ... dat hoef ik niet te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |