bedankt voor de infoquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:35 schreef Scoutmaster het volgende:
Ik haat homo's.
Ik vind het gewoon smerig
Tss, die homo's kunnen dat allemaal zomaar maken natuurlijk. Hetero's hebben het zwaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef schatje het volgende:
Homo's.
Ze moeten alleen wel van m'n tieten afblijven. Ze zijn echt handtastelijk als de kolere![]()
![]()
Niet allemaal natuurllijk.
Waarom zouden ze aan je tieten willen zitten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef schatje het volgende:
Homo's.
Ze moeten alleen wel van m'n tieten afblijven. Ze zijn echt handtastelijk als de kolere![]()
![]()
Niet allemaal natuurllijk.
Ze zeggen gewoon dat ze homo zijn maar ondertussen zijn ze harstikke hetero. GENIAALquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze aan je tieten willen zitten?![]()
Wat?quote:het
Hoe bedoel je die?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef Sport_Life het volgende:
Ik hou niet van de gedachte die zij hebben, maar accepteer ze wel zoals ze zijn.. Lekker boeiend.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ze zeggen gewoon dat ze homo zijn maar ondertussen zijn ze harstikke hetero. GENIAAL
Zeg, drugsgebruiker, zo werd het niet gezegd hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef teknomist het volgende:
Frappant altijd dat domme mensen zich altijd excuseren met "dat is mijn mening".
Daar denken ze hun domheid mee in te dekkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef teknomist het volgende:
Frappant altijd dat domme mensen zich altijd excuseren met "dat is mijn mening".
En wie vroeg er om jouw mening?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij is de TS zelf een kasthomo.
Wel ongeveer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeg, drugsgebruiker, zo werd het niet gezegd hoor.
Ik heb trouwens het homo drug, poppers gebruikt. Waar je aarsch van open zou gaan staan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij is de TS zelf een kasthomo.
Jij snapt hem.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar denken ze hun domheid mee in te dekken. Het is n.l. ten allertijde hen mening ensow
Tuurlijk. Alsof ik dat niet door hebquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ze zeggen gewoon dat ze homo zijn maar ondertussen zijn ze harstikke hetero. GENIAAL
Sinds moet er eerst om je mening gevraagd worden op een forum eer je je mening mag geven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |