bedankt voor de infoquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:35 schreef Scoutmaster het volgende:
Ik haat homo's.
Ik vind het gewoon smerig
Tss, die homo's kunnen dat allemaal zomaar maken natuurlijk. Hetero's hebben het zwaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef schatje het volgende:
Homo's.
Ze moeten alleen wel van m'n tieten afblijven. Ze zijn echt handtastelijk als de kolere![]()
![]()
Niet allemaal natuurllijk.
Waarom zouden ze aan je tieten willen zitten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef schatje het volgende:
Homo's.
Ze moeten alleen wel van m'n tieten afblijven. Ze zijn echt handtastelijk als de kolere![]()
![]()
Niet allemaal natuurllijk.
Ze zeggen gewoon dat ze homo zijn maar ondertussen zijn ze harstikke hetero. GENIAALquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze aan je tieten willen zitten?![]()
Wat?quote:het
Hoe bedoel je die?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:51 schreef Sport_Life het volgende:
Ik hou niet van de gedachte die zij hebben, maar accepteer ze wel zoals ze zijn.. Lekker boeiend.
Eigenlijk wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ze zeggen gewoon dat ze homo zijn maar ondertussen zijn ze harstikke hetero. GENIAAL
Zeg, drugsgebruiker, zo werd het niet gezegd hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef teknomist het volgende:
Frappant altijd dat domme mensen zich altijd excuseren met "dat is mijn mening".
Daar denken ze hun domheid mee in te dekkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:53 schreef teknomist het volgende:
Frappant altijd dat domme mensen zich altijd excuseren met "dat is mijn mening".
En wie vroeg er om jouw mening?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef teknomist het volgende:
Volgens mij is de TS zelf een kasthomo.
Wel ongeveer.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Zeg, drugsgebruiker, zo werd het niet gezegd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |