Geen idee, zie ze soms in de TT zitten . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn spaties niet meer nodig dan?
Nee, niet echtquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
ah jij was eerderChrisje was niet echt wakker he
Nu toch ook nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen idee, zie ze soms in de TT zitten . . .![]()
![]()
Jawel, maar ik open geen topicsquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
ah jij was eerderChrisje was niet echt wakker he
Niet eens ??quote:
De inmiddels beruchte topic-open fobie.quote:
Ik luister niet naar haar als ze me opdraagt een topic te openen in haar naamquote:
mutsquote:
sinds het tapdance debaclequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De inmiddels beruchte topic-open fobie.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedenachtzoentjes voor iedereen en een kroel voor de speciale mensen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een rotdag. Ik ken je verder niet maar ik heb eerder vandaag al wat van je gelezen en je komt op mij over als iemand die heel graag meer zekerheid wilt. Ik gun je van harte een fijne baan maar ik vind die onzekerheid zo klote om te lezen. En natuurlijk weet ik niet hoe het is als je een studie hebt gedaan waar heel moeilijk brood in is te verdienen. Gewoon doorzoeken en desnoods nu voor ander werk kiezen. Anders hoeft niet minder leuk te zijn omdat je basisdiploma toch al goed is en je bent nog jong. En als het dan toch zo dopey is dat je bepaalde banen niet krijgt omdat je cv niet voldoet, pas gewoon je cv aan maar dan niet naar Mavo natuurlijk.
En schrijven kun je ook voor je plezier doen en ook mee naar een uitgever gaan. Ook dat is leuren denk ik. Je stelt zulke hoge eisen aan jezelf, joh dat is toch helemaal niet nodig?
lief doenquote:
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
lief doenof alicey en ik gaan op je stampen!
wordt wel vrijdag want morgen moet ik werkenquote:
Dat wil ik zien !!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef nixxx het volgende:
Dat is gewelddadigquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen topics dichtgooien !!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef Christine het volgende:
Ik open al heel lang geen topics meer, tenzij ze echt nuttig zijn![]()
Ja sorry, ik vond dat geen nuttig topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen topics dichtgooien !!![]()
![]()
Dit jaar niet, dat is alleen maar zelfkwelling. Maar vorig jaar ben ik wel geweest, en dat wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan er nog meer naar de vakantiebeurs komende week?
Niet alvast plannen voor over 2 jaar dan bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dit jaar niet, dat is alleen maar zelfkwelling. Maar vorig jaar ben ik wel geweest, en dat was![]()
Plannen voor de komende 10 jaar... Maar dit jaar zit vakantie er even niet in, vrees ik! Dus dan wil ik niet rondlopen tussen duizenden mensen die wél naar de meest exotische oorden kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alvast plannen voor over 2 jaar dan bijvoorbeeld
Die zit er voor mij ook even niet in hoor. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch heen wil, gewoon alleen al voor de sfeer en eens kijken wat voor nieuwe dingen er zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Plannen voor de komende 10 jaar... Maar dit jaar zit vakantie er even niet in, vrees ik! Dus dan wil ik niet rondlopen tussen duizenden mensen die wél naar de meest exotische oorden kunnen.
Volgend jaar ga ik wel weer, en dat gaat er weer een enorme stapel vakantiegidsen mee richting huis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zit er voor mij ook even niet in hoor. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch heen wil, gewoon alleen al voor de sfeer en eens kijken wat voor nieuwe dingen er zijn
en nu ga ik slapen en iig dromen over een tropisch eiland. Ik val bijna om.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef JoeyT het volgende:
En?
Daar is het altijd, minimaal, goed voorquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik wel weer, en dat gaat er weer een enorme stapel vakantiegidsen mee richting huis.
Nee, BttD heeft nog geen vriendinquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef JoeyT het volgende:
En?
Joey is trots op phenoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
en nu ga ik slapen. Ik val bijna om.
en jij al vriend?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, BttD heeft nog geen vriendin
Joey is trots op zichzelfquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat terwijl ie hier maar liefst dertig km vandaan is...
DERTIG!
Wie is bijna leuk? Jongen van FOK! ?quote:
Ik denk dat Marc verliefd op jou is Joey.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wie is bijna leuk? Jongen van FOK! ?
Je hebt het toch gelezen ik zag geen nieuw topic.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een neuroot. Dat geef ik ook toe. Als ik honderd klusjes tegelijk moet doen, dan kan ik me daar heelijk in vastbijten. Maar het vooruitzicht op niets, op leegte - dat trek ik niet.
Het loopt nu toch een beetje fijner af dan gedacht. Ik heb net met mijn inmiddels duffe kop supersnel een mailtje in elkaar geflanst en naar copycat gestuurd.
Dus het datingtopic vind je onnozelquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik open al heel lang geen topics meer, tenzij ze echt nuttig zijn
Hier ben ik het eens met Marc:quote:
Gegeven de successen die daar worden geboekt kan ik me er zo wat bij voorstellenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus het datingtopic vind je onnozel![]()
Dan nog loopt het topic wel als een trein elke keerquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven de successen die daar worden geboekt kan ik me er zo wat bij voorstellen.
Dat loopt het slowchattopic ook. Niemand die dát zou willen betichten van enig nut behalve dan om Cc iets te geven om kletskousen uit het datingsitetopic naar door te verwijzen als ze teveel slowchattenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:47 schreef -Delta- het volgende:
Dan nog loopt het topic wel als een trein elke keer.
En zolang datquote:En de mensen die roepen eente hebben gevonden, is tegenwoordig dagelijks een feit
![]()
Of van een leuke chat sessiequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:50 schreef Litpho het volgende:
En zolang dat's van twee, drie dates zijn sta ik er skeptisch tegenover
.
De ene week een topic "zij is een engel" en de week erna een topic "het leven heeft geen zin meer, ik ga me verhangen", welk R&P is er niet groot mee geworden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of van een leuke chat sessie![]()
Ik lach er hard om, maar goed als die knulletjes er blij mee zijn![]()
M'n relatie is al weer overquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
De ene week een topic "zij is een engel" en de week erna een topic "het leven heeft geen zin meer, ik ga me verhangen", welk R&P is er niet groot mee geworden?.
Je staat versteld voor hoe weinig van dat soort berichten je het stempel "Fancyforum" krijgt opgedruktquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
M'n relatie is al weer over
Hoe lang waren jullie samen?
Een week...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:09 schreef -Delta- het volgende:
Daar hebben we weer een nieuwe melding in het datingtopic
Ik dacht ik zeg maar niksquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik zat al te denken of ik er iets van zou zeggen
.
Wie begint dan ook aan zoiets ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Ik dacht ik zeg maar niks"relatie..... paar weken"
![]()
Hai Moks!quote:
Litph!quote:
Oeh ja, daar zeg ik geen nee tegen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:32 schreef Ynske het volgende:
moggeh moks, airwin en litpho
iemand een wafeltje?
t zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh ja, daar zeg ik geen nee tegen!![]()
Wafeltjes ŕ la Cara (zelfgemaakt) of gewoon gekocht?quote:
zelfgefabriceerdequote:Op donderdag 5 januari 2006 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wafeltjes ŕ la Cara (zelfgemaakt) of gewoon gekocht?
Lang leve de ouderwetse huisvlijt! Ik durf 't wel aan!quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfgefabriceerdewafeltjes ŕ la Yns
zolang vast voedsel er als vast weer uitkomt is het goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:50 schreef Mokster het volgende:
Ik zit braaf aan mn bekertje fruitontbijt (omdat vast voedsel er 's morgens nogal lastig ingaat).
beter zoekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
zolang vast voedsel er als vast weer uitkomt is het goed
Goedemorgen trouwens. Nou ja, goed. Ik kan dat $#^*&^#@*&$%(#@flashpennetje nergens vinden. Nu kan ik niet verder. Grrrrrr.
Het moet gejat zijn door een bezoeker van de arbo dienst!quote:
Je moet het maar gewoon zien als quality-Fok!-timequote:Op donderdag 5 januari 2006 08:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
zolang vast voedsel er als vast weer uitkomt is het goed
Goedemorgen trouwens. Nou ja, goed. Ik kan dat $#^*&^#@*&$%(#@flashpennetje nergens vinden. Nu kan ik niet verder. Grrrrrr.
zo zie ik mijn werk altijdquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je moet het maar gewoon zien als quality-Fok!-time
slaan! da mag niequote:Op donderdag 5 januari 2006 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het moet gejat zijn door een bezoeker van de arbo dienst!
Ik zou eigenlijk niet weten hoe duur het is. Daar let ik nooit zo op. Weet alleen dat als ik mn boodschappen afreken, het me altijd weer tegenvalt hoe weinig er in mn tas zit als ik het vergelijk met hoeveel ik moet betalen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
Fruitontbijt is superlekker. Koop het alleen als 't in de aanbieding is, normaal vind ik
't daarvoor iets te duur
Nee hoor, ik sta nooit in de dagcijfers. Dat haal ik gewoon niet omdat ik zoveel moet doen. 300 posts op een dag lijkt me ziek.quote:
n jaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta nooit in de dagcijfers. Dat haal ik gewoon niet omdat ik zoveel moet doen. 300 posts op een dag lijkt me ziek.
phew, hoe ver gaat die geschiedenis terug van de dagcijfers
Wacht maar tot er weer een goede search is...quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:04 schreef Pheno het volgende:
Wat zou het nu leuk zijn als ik de cijfers kon vinden van die dag dat Godt en jij het speedchatten tot kunst verheven hadden... Volgens mij stond jij toen bovenaan. En het waren er meer dan 300!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta nooit in de dagcijfers. Dat haal ik gewoon niet omdat ik zoveel moet doen. 300 posts op een dag lijkt me ziek.
Gewoon allemaal preventief neerschieten, scheelt ook nog belastingcenten ookquote:
quote:
I know nothing....quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:06 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat zou het nu leuk zijn als ik de cijfers kon vinden van die dag dat Godt en jij het speedchatten tot kunst verheven hadden... Volgens mij stond jij toen bovenaan. En het waren er meer dan 300!
Nja, dat is vaak de reden dat ik geen AH ofzo bezoek, maar alleen de digros en Vomar (voor de aanbiedingenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten hoe duur het is. Daar let ik nooit zo op. Weet alleen dat als ik mn boodschappen afreken, het me altijd weer tegenvalt hoe weinig er in mn tas zit als ik het vergelijk met hoeveel ik moet betalen...
300 posts op een dag is ziek, dan heb je voor de rest niets te doen lijkt mequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Godt is dus modt gemaakt om te voorkomen dat het forum vol raakt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:07 schreef Pheno het volgende:
Godt had er 700+, ik 650+ ... Ik fok alleen tijdens werkuren
jewel hoor, gewoon werken tussendoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
300 posts op een dag is ziek, dan heb je voor de rest niets te doen lijkt me
Volgens mij had ik er 760quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know nothing....
Godt had er 700+, ik 650+ ... Ik fok alleen tijdens werkuren
In het wonderschone dorp waar ik woon is alleen maar een AH. En vaak heb ik geen zin om dan te gaan omrijden. En ik ga daar ook altijd naar de bakker, slager en kaaswinkel (brood, vlees en kaas vind ik daarvandaan lekkerder dan bij de supermarkt).quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, dat is vaak de reden dat ik geen AH ofzo bezoek, maar alleen de digros en Vomar (voor de aanbiedingen), en heeeel soms aldi/lidl (alhoewel laatstgenoemden niet in 't dorp aanwezig zijn). Digros is vaak 10% goedkoper dan de AH, scheelt mij iig bakken met geld.
Tsja, weinig boodschappe voor veel geld, AH is daar goed in. Zelfs 't huismerk van ze is vaak nog duurder dan een Amerk bij de digrosquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
In het wonderschone dorp waar ik woon is alleen maar een AH. En vaak heb ik geen zin om dan te gaan omrijden. En ik ga daar ook altijd naar de bakker, slager en kaaswinkel (brood, vlees en kaas vind ik daarvandaan lekkerder dan bij de supermarkt).
Eigenlijk ben ik gewoon een verwende trut.![]()
Ah! Daar hebben we de lurkende modt!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik er 760![]()
Maar ik zoek die daglijst nogwant mijn pr staat niet op dat aantal
![]()
En vers is vaak 't lekkerstequote:Op donderdag 5 januari 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
Ik ga steeds minder naar de AH of welke supermarkt dan ook.
De kleine turkse supermarkt is spotgoedkoop en allemaal heel erg vers en goed.
Helaas hebben wij geen Turkse supermarkt. Die zijn vaak het allerbeste!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
daar zitten er hier 2 van om de hoekquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Helaas hebben wij geen Turkse supermarkt. Die zijn vaak het allerbeste!
Appelthee en platbrood:quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:23 schreef Godlike02 het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:42 schreef Twisted_fok het volgende:
Smorges!
Je gaat aan de slag of naar studie/school?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weer even een beetje ritme krijgen, anders ga ik volgende week dood.![]()
Handig toch, die zekerheid?quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Weer even een beetje ritme krijgen, anders ga ik volgende week dood.![]()
Volgens mij kan jij zo bij Tell Sell beginnenquote:
Ik oefen dan ook al vanaf m'n 14e.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij zo bij Tell Sell beginnen
Mike is doodquote:
Ik moet ineens aan die "Emerchandizer" van Jiskefet denken. Die was briljant!!!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:51 schreef melismay het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij zo bij Tell Sell beginnen
Ah okquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik moet weer bezig met m'n altijd even toffe opleiding ja.
Ik ook, ik kan multitaskenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Succes
Ik ben beetje internetten denk, en fok!ken
Een held!quote:
Ik ook, scripties schrijven en Fokken gaat prima samen. Dus het komende halfjaar zullen jullie heel veel last van me hebben.quote:
Ja, één van de laatste echte sterren. Tegenwoordig worden ze zo niet meer geboren.quote:
Je kan de dvd nog bestellen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, één van de laatste echte sterren. Tegenwoordig worden ze zo niet meer geboren.
Ik koester de herinnering aan hem liever in mijn hart.quote:
Iemand met jouw intellect wordt dit al veel eerder zat!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ook, scripties schrijven en Fokken gaat prima samen. Dus het komende halfjaar zullen jullie heel veel last van me hebben.![]()
Je bent geen echte fanquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik koester de herinnering aan hem liever in mijn hart.
Ik hou het anders al aardig lang vol.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand met jouw intellect wordt dit al veel eerder zat!
Juist wel, we hadden zo'n diepe band dat ik niet naar herhalingen hoef te kijken.quote:
Voor zover mijn subtiele manipulatiepoging...quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik hou het anders al aardig lang vol.![]()
Daar trap ik niet in.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn subtiele manipulatiepoging...![]()
Dat herken ik. Ik heb mezelf dan ook maar es lekker getracteerd op een dagje vrij morgen... Lekker uitslapen!quote:
hoe voel je je nu _Arual_ ?quote:
Het zal ff pijn doen maar ik ram met alle liefde die dvd daar even inquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik koester de herinnering aan hem liever in mijn hart.
Nou ja... subtiel...quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn subtiele manipulatiepoging...![]()
Beetje brak enzo. Koppijn. Ik heb belachelijk slecht geslapen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe voel je je nu _Arual_ ?
wat beter dan gister?
* Ynske gaat vandaag maar eens in de pen klimmen om ook maar eens een sollbrief te schrijven.
Is nooit één van m'n sterke kanten geweest...quote:
Niet nodig.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het zal ff pijn doen maar ik ram met alle liefde die dvd daar even in![]()
Je watquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:28 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit met zijn caafje op schoot
Vind ik heel lief van je, maar dergelijke emotionele problemen los ik liever zelf op. Ik ben liever alleen met mijn verdriet.quote:
bbq-en? gebruiken voor de sate?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
Wat moet een mens eigenlijk met een cavia?![]()
Op je schoot zetten kennelijk...quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
Je kunt ze schijnbaar eten?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
Mee wandelen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:32 schreef Plato1980 het volgende:
Wandelen met een cavia aan een lijntje.quote:
Een moderator heeft een voorbeeldfunctie.quote:
Dat blauw heeft je taalvaardigheden niet aangepast hequote:
Kleine voetjes dan wel hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
Cavia's zijn goed om:van de trap af te laten stuiteren je voeten aan af te vegen kwijt te raken
Wat ben je toch een gevoelig mens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:41 schreef Ynske het volgende:
Cavia's zijn goed om:van de trap af te laten stuiteren je voeten aan af te vegen kwijt te raken
Sommige geven alleen het slechte voorbeeld.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:36 schreef Plato1980 het volgende:
Een moderator heeft een voorbeeldfunctie.![]()
jah hequote:Op donderdag 5 januari 2006 10:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gevoelig mens.![]()
quote:
Honden zijn inderdaad veel betere huisdieren dan cavia's.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah he
geef mij maar een hond
en dan niet zo'n kuttelikkertje
die moet je meteen onder de bank instampen
Liever een Deense Dog?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
jah he
geef mij maar een hond
en dan niet zo'n kuttelikkertje
die moet je meteen onder de bank instampen
MC Hamsterquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:46 schreef Mokster het volgende:
Ik hou van dieren en heb een diepe afkeer van mensen die dieren slecht behandelen, maar het nut van een cavia zie ik toch echt niet in...
En ik heb nog altijd spijt van die keer dat ik MC Hamster per ongeluk van de trap heb laten vallen![]()
Mechelse Herderquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:46 schreef Mokster het volgende:
Ik hou van dieren en heb een diepe afkeer van mensen die dieren slecht behandelen, maar het nut van een cavia zie ik toch echt niet in...
En ik heb nog altijd spijt van die keer dat ik MC Hamster per ongeluk van de trap heb laten vallen![]()
Was het een zwarte hamster?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:46 schreef Mokster het volgende:
Daar sta ik om bekendquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:45 schreef Plato1980 het volgende:
Je kunt overdrijven.
't Is meer dat toen ik nog thuiswoonde ook een cavia aanwezig was, en ik dat mistte toen ik op kamers kwamquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:46 schreef Mokster het volgende:
goudvissen zijn goed voor in de wcquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:51 schreef GF het volgende:
Wij hebben op dit moment nog 2 katten. Maar we hebben ook een hond gehad, hamsters, tamme ratten, stomme goudvissen, meer dan 2 katten
Kattenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is meer dat toen ik nog thuiswoonde ook een cavia aanwezig was, en ik dat mistte toen ik op kamers kwam..
Heb nu een langharige caaf, zal in de toekomst denk ik geen langharige meer nemen, meer een hamster ofzo, of katje
welke kleurquote:
Als je er geen tijd/ruimte voor hebt is dat de beste oplossingquote:
Coup soleil?quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:56 schreef GF het volgende:
[..]
Blond![]()
Maar niet helemaal. Weet niet meer hoe dat heet
toch geen coupe soleil hequote:Op donderdag 5 januari 2006 10:56 schreef GF het volgende:
[..]
Blond![]()
Maar niet helemaal. Weet niet meer hoe dat heet
Nja, de zus van mijn vriendin heeft een kitten, zo speels en lief, geweldigquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Katten![]()
En wat die hamster betreft: ze zijn niet echt schokbestendig, dus pas op met trappen!![]()
T is vooral dat als ik ze niet neem ik ook zeker weet dat ze niet dood gaan omdat ze weer eens een week of 2 geen eten hebben gehad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:56 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Als je er geen tijd/ruimte voor hebt is dat de beste oplossing
Omgquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik pis hier in mijn broek van het lachen!![]()
Neem een kameel, die trekken dat wel!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is vooral dat als ik ze niet neem ik ook zeker weet dat ze niet dood gaan omdat ze weer eens een week of 2 geen eten hebben gehad.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:55 schreef Mokster het volgende:
En wat die hamster betreft: ze zijn niet echt schokbestendig, dus pas op met trappen!![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:55 schreef Ynske het volgende:
Hier bijna de vis van een huisgenootje door de plee gespoeld.
hij zwom niet meer, hing raar, tja dachten dat ie dood was
eens tegenaangeduwd, en ie zwom weg
das echt niets hoorquote:
quote:
Dat of een tijger ofzo, die regelt zijn/haar eigen eten dan welquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een kameel, die trekken dat wel!
Vrouwen doorgaans ook niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
das echt niets hoor
mannen met een coupe soleil
Bij mij blijkbaar welquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
das echt niets hoor
Rotterdam he.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:02 schreef GF het volgende:
[..]
Bij mij blijkbaar wel![]()
En m'n Anita vindt het in ieder geval ook leuk![]()
Ha das lekker, naar de kapper... goedemorgen btw..quote:
En dat vertel je me nu pasquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
das echt niets hoor
Liefde maakt blind, blijkt alweer...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:02 schreef GF het volgende:
En m'n Anita vindt het in ieder geval ook leuk![]()
lol saampjes kletsen bij de kapperquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
OMFG!! Kunnen we samen naar de kapper! Ik heb ook blonde highlights...![]()
jij bent natuurlijk een uitzonderingquote:
In Brabant gebeurt alles 50 jaar later.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:04 schreef Frezer het volgende:
Moet ik maar weer vlug onder mijn steen gaan zitten als ik niet weet wat een coupe soleil is?![]()
Nee! Je hebt het helemaal goed...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol saampjes kletsen bij de kapper
ik wilde mijn haren laten uitgroeien... zit nu op de 6 cm
maar ben aan t twijfelen of ik ze niet toch weer paars zou verven'
zeg moks, haarlemmermeer das toch bij jou in de buurt he, of is mijn topo echt kut
blonde puntjes en lokken in je haren laten zetten (blonderen)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:04 schreef Frezer het volgende:
Moet ik maar weer vlug onder mijn steen gaan zitten als ik niet weet wat een coupe soleil is?![]()
Das lief doen,quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef _Cara_ het volgende:
En ik heb op de vroege morgen al wat geleerd een "kusjekroel.." hoe gaat dat
![]()
Standaardblond!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ had toen ze Pheno net leerde kennen knalrood haar. Geverfd. En toen zij Pheno dat ie dat leuk vond, omdat ie niet viel op standaardblond.
Oeps.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Mokster het volgende:
[..]
Nee! Je hebt het helemaal goed...
Daar bedoel ik dus van dat gruwelijk saaie net niet blond mee hč. Niet het witblonde dat ik als mini-laura had.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Standaardblond!Dat zie je nog maar weinig tegenwoordig...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Brabant gebeurt alles 50 jaar later.![]()
Bij knippen gaat over het algemeen nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ha das lekker, naar de kapper... goedemorgen btw..
En ik heb op de vroege morgen al wat geleerd een "kusjekroel.." hoe gaat dat
![]()
Ik wil ook weer naar de kapper.. lekker laten verwennen met n hoofdmassage..en iets bij laten knippen.. volgende week maar laten doen.
.. en dan ben ik weer weg.
Ah oke, en dat doe ik idd maar nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
blonde puntjes en lokken in je haren laten zetten (blonderen)
doe maar niet, jouw haar is mooi zo
En dat is ook precies de reden waarom ik het laat highlighten...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Daar bedoel ik dus van dat gruwelijk saaie net niet blond mee hč. Niet het witblonde dat ik als mini-laura had.
ik had vroeger altijd donkerblond haar, dat in de zomer echt heel erg naar blond ging nijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:09 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat is ook precies de reden waarom ik het laat highlighten...
Wel eens iemand zien lopen met vage blonde strepen ofzo in het haar. Ziet er nogal vreemd uit?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:04 schreef Frezer het volgende:
Ah, peper en zout blond, niet platina blond...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Daar bedoel ik dus van dat gruwelijk saaie net niet blond mee hč. Niet het witblonde dat ik als mini-laura had.
Donkerblond dus?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Waarom spreken vrouwen altijd over "saai blond haar"? Volgens mij denkt de gemiddelde man daar heel anders over.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik was gewoon wit. Er zaten krullen in. krullen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik had vroeger altijd donkerblond haar, dat in de zomer echt heel erg naar blond ging nijgen
Nee, dat heet voorlopen op de rest van het land. Alleen hebben die dat niet door en ze zullen het nooit snappen ookquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik was gewoon wit. Er zaten krullen in. krullen!
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:10 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik was gewoon wit. Er zaten krullen in. krullen!
![]()
Nee, peper en zout is dan weer doffer en stukken donkerder. Bij mij glanst het enigszins. Maar platinablond is t ook weer niet. Zeker niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, peper en zout blond, niet platina blond...![]()
Je hebt je wederom goed 'verslapen'quote:
Ik heb sowieso geen voorkeur voor een bepaalde haarkleur. Dat vrouwen zo nu en dan een ander kapsel/haarkleur nemen vind ik dan wel weer leuk overigens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom spreken vrouwen altijd over "saai blond haar"? Volgens mij denkt de gemiddelde man daar heel anders over.![]()
Tijd voor een haarfoto... Dit wordt me te cryptisch...quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee, peper en zout is dan weer doffer en stukken donkerder. Bij mij glanst het enigszins. Maar platinablond is t ook weer niet. Zeker niet.
Picsquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nee, peper en zout is dan weer doffer en stukken donkerder. Bij mij glanst het enigszins. Maar platinablond is t ook weer niet. Zeker niet.
Zo oneerlijk. Als kind had ik supermooi haar, en nu lijk ik nog het meest op een afgeragde pleeborstel of ragebol.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
krullen daar zeg je me wat
van de regen pijpekrullen, die willen nu ook nog regelmatig naar voren komen
ik had wel altijd iets van een slag in mijn haren
Je hebt iig nog haarquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo oneerlijk. Als kind had ik supermooi haar, en nu lijk ik nog het meest op een afgeragde pleeborstel of ragebol.
Ja, maar als ik moet kiezen tussen (half)lang blond of bruin haar en kort knalrood geverfd stekeltjeshaar dan kies ik toch echt voor het blonde of bruine haar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen voorkeur voor een bepaalde haarkleur. Dat vrouwen zo nu en dan een ander kapsel/haarkleur nemen vind ik dan wel weer leuk overigens.
Wat ben jij altijd negatief over jezelf zeg.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:13 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zo oneerlijk. Als kind had ik supermooi haar, en nu lijk ik nog het meest op een afgeragde pleeborstel of ragebol.
Sorry hoor, maar ik schoot even in de lach.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:13 schreef _Arual_ het volgende:
en nu lijk ik nog het meest op een afgeragde pleeborstel of ragebol.
ik noem dat realistischquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat ben jij altijd negatief over jezelf zeg.
Ja, dat doen er meer....quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik schoot even in de lach.
en dat van mij dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik moet kiezen tussen (half)lang blond of bruin haar en kort knalrood geverfd stekeltjeshaar dan kies ik toch echt voor het blonde of bruine haar.
Ik was om kwart over 10 al binnen hoor!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:12 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je hebt je wederom goed 'verslapen'
Ik noem dat jezelf de grond in trappen.quote:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar langer haar ja, maar knalrood geverfd zou me niks uitmaken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar als ik moet kiezen tussen (half)lang blond of bruin haar en kort knalrood geverfd stekeltjeshaar dan kies ik toch echt voor het blonde of bruine haar.
Stekeltjes zijn ieuw. Ik ben verdorie geen pinegel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zal in het echt best wel mee vallenquote:
ik noem dat cynismequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik noem dat jezelf de grond in trappen.
Ik prefereer doorgaans ongeverfd haar, maar jouw haar is zeker niet te extreem.quote:
Met blauwe plukjes zeker?quote:
sommige mensen staat kort haar, ik zou me er niet prettig bij voellen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:16 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat ook uit naar langer haar ja, maar knalrood geverfd zou me niks uitmaken.
" hé jij daar, met je vingers in het stopcontact gezeten?!"quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat zal in het echt best wel mee vallen.
Jij zou er prima mee wegkomen natuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik prefereer doorgaans ongeverfd haar, maar jouw haar is zeker niet te extreem.
Maar goed, ik ben een conservatieve Leienaar, dus mijn mening is wellicht niet standaard.![]()
Inderdaad lijmquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Ik was om kwart over 10 al binnen hoor!
Ik stond in die fijne file op de A20/A13 omdat er een rijbaan was afgesloten ivm een vloeistof op de weg (schijnbaar lijm)
alles beter dan vuurtoren hequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
" hé jij daar, met je vingers in het stopcontact gezeten?!"![]()
Dan ga je samen met GF, gewoon gezelligquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:15 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Ik zie er nu weer uit als een soort van barbabob, moet naar de kapper.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gooit 't senseoapparaat in R&PSlowchat
Koffie any1?
Sommigen staat het idd wel, maar ik heb het idee dat het merendeel er leuker uit zou zien met lang haar. Bovendien krijg ik bij kort haar altijd "huisvrouw, net getrouwd en aan de kinders" visioenen,quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
sommige mensen staat kort haar, ik zou me er niet prettig bij voellen.
maar bij sommige die hun haren lang houden omdat mannen dat mooi vinden vraag ik me soms af of ze niet beter naar een kortere versie kunnen gaan omdat dat veel mooier zou staan
Ja graag!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Koffie any1?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sommigen staat het idd wel, maar ik heb het idee dat het merendeel er leuker uit zou zien met lang haar. Bovendien krijg ik bij kort haar altijd "huisvrouw, net getrouwd en aan de kinders" visioenen,. Maargoed, smaken verschillen
.
Dat idee heb ik ook en 99,9 procent van de mannen met ons. Waarschijnlijk is dat een verschil in denkwijze van de verschillende seksen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:21 schreef Frezer het volgende:
Sommigen staat het idd wel, maar ik heb het idee dat het merendeel er leuker uit zou zien met lang haar.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Koffie any1?
bij mij staat kort haar ongever 354 keer beter dan lang haar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Sommigen staat het idd wel, maar ik heb het idee dat het merendeel er leuker uit zou zien met lang haar. Bovendien krijg ik bij kort haar altijd "huisvrouw, net getrouwd en aan de kinders" visioenen,. Maargoed, smaken verschillen
.
Bij oudere vrouwen is lang haar vaak ordinair.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik was net aan het denken
de meeste oudere mensen hebben korte haren en krullen (vrouwen dan he)
echt zelden dat je een oudere vrouw met lange haren ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |