Geen idee, zie ze soms in de TT zitten . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn spaties niet meer nodig dan?
Nee, niet echtquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
ah jij was eerderChrisje was niet echt wakker he
Nu toch ook nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geen idee, zie ze soms in de TT zitten . . .![]()
![]()
Jawel, maar ik open geen topicsquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:38 schreef nixxx het volgende:
ah jij was eerderChrisje was niet echt wakker he
Niet eens ??quote:
De inmiddels beruchte topic-open fobie.quote:
Ik luister niet naar haar als ze me opdraagt een topic te openen in haar naamquote:
mutsquote:
sinds het tapdance debaclequote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De inmiddels beruchte topic-open fobie.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedenachtzoentjes voor iedereen en een kroel voor de speciale mensen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:28 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je echt een rotdag. Ik ken je verder niet maar ik heb eerder vandaag al wat van je gelezen en je komt op mij over als iemand die heel graag meer zekerheid wilt. Ik gun je van harte een fijne baan maar ik vind die onzekerheid zo klote om te lezen. En natuurlijk weet ik niet hoe het is als je een studie hebt gedaan waar heel moeilijk brood in is te verdienen. Gewoon doorzoeken en desnoods nu voor ander werk kiezen. Anders hoeft niet minder leuk te zijn omdat je basisdiploma toch al goed is en je bent nog jong. En als het dan toch zo dopey is dat je bepaalde banen niet krijgt omdat je cv niet voldoet, pas gewoon je cv aan maar dan niet naar Mavo natuurlijk.
En schrijven kun je ook voor je plezier doen en ook mee naar een uitgever gaan. Ook dat is leuren denk ik. Je stelt zulke hoge eisen aan jezelf, joh dat is toch helemaal niet nodig?
lief doenquote:
Zeg dat dan meteenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
lief doenof alicey en ik gaan op je stampen!
wordt wel vrijdag want morgen moet ik werkenquote:
Dat wil ik zien !!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef nixxx het volgende:
Dat is gewelddadigquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen topics dichtgooien !!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef Christine het volgende:
Ik open al heel lang geen topics meer, tenzij ze echt nuttig zijn![]()
Ja sorry, ik vond dat geen nuttig topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen topics dichtgooien !!![]()
![]()
Dit jaar niet, dat is alleen maar zelfkwelling. Maar vorig jaar ben ik wel geweest, en dat wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:47 schreef marcb1974 het volgende:
Gaan er nog meer naar de vakantiebeurs komende week?
Niet alvast plannen voor over 2 jaar dan bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dit jaar niet, dat is alleen maar zelfkwelling. Maar vorig jaar ben ik wel geweest, en dat was![]()
Plannen voor de komende 10 jaar... Maar dit jaar zit vakantie er even niet in, vrees ik! Dus dan wil ik niet rondlopen tussen duizenden mensen die wél naar de meest exotische oorden kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet alvast plannen voor over 2 jaar dan bijvoorbeeld
Die zit er voor mij ook even niet in hoor. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch heen wil, gewoon alleen al voor de sfeer en eens kijken wat voor nieuwe dingen er zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:50 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Plannen voor de komende 10 jaar... Maar dit jaar zit vakantie er even niet in, vrees ik! Dus dan wil ik niet rondlopen tussen duizenden mensen die wél naar de meest exotische oorden kunnen.
Volgend jaar ga ik wel weer, en dat gaat er weer een enorme stapel vakantiegidsen mee richting huis.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zit er voor mij ook even niet in hoor. Maar dat neemt niet weg dat ik er toch heen wil, gewoon alleen al voor de sfeer en eens kijken wat voor nieuwe dingen er zijn
en nu ga ik slapen en iig dromen over een tropisch eiland. Ik val bijna om.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef JoeyT het volgende:
En?
Daar is het altijd, minimaal, goed voorquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik wel weer, en dat gaat er weer een enorme stapel vakantiegidsen mee richting huis.
Nee, BttD heeft nog geen vriendinquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:58 schreef JoeyT het volgende:
En?
Joey is trots op phenoquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:59 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
en nu ga ik slapen. Ik val bijna om.
en jij al vriend?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, BttD heeft nog geen vriendin
Joey is trots op zichzelfquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:03 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
En dat terwijl ie hier maar liefst dertig km vandaan is...
DERTIG!
Wie is bijna leuk? Jongen van FOK! ?quote:
Ik denk dat Marc verliefd op jou is Joey.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wie is bijna leuk? Jongen van FOK! ?
Je hebt het toch gelezen ik zag geen nieuw topic.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:43 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een neuroot. Dat geef ik ook toe. Als ik honderd klusjes tegelijk moet doen, dan kan ik me daar heelijk in vastbijten. Maar het vooruitzicht op niets, op leegte - dat trek ik niet.
Het loopt nu toch een beetje fijner af dan gedacht. Ik heb net met mijn inmiddels duffe kop supersnel een mailtje in elkaar geflanst en naar copycat gestuurd.
Dus het datingtopic vind je onnozelquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik open al heel lang geen topics meer, tenzij ze echt nuttig zijn
Hier ben ik het eens met Marc:quote:
Gegeven de successen die daar worden geboekt kan ik me er zo wat bij voorstellenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus het datingtopic vind je onnozel![]()
Dan nog loopt het topic wel als een trein elke keerquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gegeven de successen die daar worden geboekt kan ik me er zo wat bij voorstellen.
Dat loopt het slowchattopic ook. Niemand die dát zou willen betichten van enig nut behalve dan om Cc iets te geven om kletskousen uit het datingsitetopic naar door te verwijzen als ze teveel slowchattenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:47 schreef -Delta- het volgende:
Dan nog loopt het topic wel als een trein elke keer.
En zolang datquote:En de mensen die roepen eente hebben gevonden, is tegenwoordig dagelijks een feit
![]()
Of van een leuke chat sessiequote:Op donderdag 5 januari 2006 00:50 schreef Litpho het volgende:
En zolang dat's van twee, drie dates zijn sta ik er skeptisch tegenover
.
De ene week een topic "zij is een engel" en de week erna een topic "het leven heeft geen zin meer, ik ga me verhangen", welk R&P is er niet groot mee geworden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of van een leuke chat sessie![]()
Ik lach er hard om, maar goed als die knulletjes er blij mee zijn![]()
M'n relatie is al weer overquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
De ene week een topic "zij is een engel" en de week erna een topic "het leven heeft geen zin meer, ik ga me verhangen", welk R&P is er niet groot mee geworden?.
Je staat versteld voor hoe weinig van dat soort berichten je het stempel "Fancyforum" krijgt opgedruktquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:54 schreef -Delta- het volgende:
[..]
M'n relatie is al weer over
Hoe lang waren jullie samen?
Een week...
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:09 schreef -Delta- het volgende:
Daar hebben we weer een nieuwe melding in het datingtopic
Ik dacht ik zeg maar niksquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:10 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik zat al te denken of ik er iets van zou zeggen
.
Wie begint dan ook aan zoiets ??quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:11 schreef -Delta- het volgende:
Ik dacht ik zeg maar niks"relatie..... paar weken"
![]()
Hai Moks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |