Jezus.. zeg!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef Knarf het volgende:
[..]
Lees jij je bron wel?
[..]
Orbs, genomen met een digitale camera worden ook door hem als ongeldig verklaard.
Jou bron beweert dat geen enkele orb geesten zijn. Dat is toch echt wat anders. Ik had meer een bron verwacht die mij uitlegde wat het verschil is tussen een 'echte' orb en een stofdeeltje.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jezus.. zeg!
Lees jij dit topic wel? Of bash jij zonder te lezen.![]()
Reden dus dat ik deze link post is omdat, als je tenminste de moeite had genomen om eens te lezen, ik niet beweer dat alle orbs, ook geesten zijn.
Tevens hier nog een foto wat voor mij duidelijk laat zien dat niet alle orbs stofdeeltjes zijn:
[afbeelding]
Dit bevestigd voor mij ook dat baby's meer waarnemen dan wij kunnen naarmate we ouder worden.
Dat klopt, ik heb die foto al eerder gepost.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef Knarf het volgende:
En dat fotootje is bekend.
User Tulio heeft hem iets bewerkt:
[afbeelding]
Waar kijkt de baby nu naar?
Deze zin toevallig gemist? Of dacht je dat ik echt niet zelf de pagina had gelezen en wou je het erop wagen?quote:As a general rule of thumb, consider where you took the photo, was it known to be haunted? Did you feel that there was a presence at the time of taking the photo? If not, and you are using a digital camera, consider it may just be camera movement, dust, rain or something else that is in your photo.
We don't want to stop people altogether from believing they may have caught something paranormal in their photo, we just want to present a few facts that might give you a better insight into what it is in your photos.
Nee ik heb hem niet gesoept, user Tulio heeft dat gedaan. Maar kijk eens naar die baby. Waar focused die baby op? Op welke bol? Of toch stiekem geen van beide.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb die foto al eerder gepost.
Voor als je het nou echt nog steeds niet begrepen had:
Zoals ik een orb verklaar is het een entiteit, een geest. Wat het kind ziet zal waarschijnlijk geen vliegende bol zijn.. zo word deze opgenomen door de camera. Wat het kind ziet zal waarschijnlijk een gedaante zijn.. of misschien wel een bol.
Wat jij bedoelt met de gephotoshopte blauwe bol eronder weet ik niet? Die was er niet, en die heb je zelf erbij geplaatst dus het kind kijkt daar in ieder geval niet naar, dat weten we wel zeker.
Nee, wat daar dus staat is dat een foto genomen nooit betrouwbaar is, omdat de fotograaf ook nog moet beweren dat het genomen is op een 'haunted place'. Daardoor is de foto geen bewijs.quote:Daarbij twijfel ik zelf dus ook aan je lees capaciteiten:
[..]
Deze zin toevallig gemist? Of dacht je dat ik echt niet zelf de pagina had gelezen en wou je het erop wagen?![]()
Die foto klopt volgens mij niet echt he... Die vergroting van die orb achter pilaar komt helemaal niet overeen met de rest van de foto: op vergroting zie je een witte muur een bruine pilaarquote:Op maandag 9 januari 2006 11:30 schreef Ticker het volgende:
Hier nog even schuilend stof
[afbeelding]
Ja, want natuurlijk kan stof maar ook voor de helft weerkaatsen, en dat achter een pilaar.
Ja wat de maker daar nou mee bedoeld snap ik dus ook niet echt. Daarintegen plaatste ik hem toch, de foto laat duidelijk zien dat de orb zich voor de helft achter de pilaar bevindt.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:32 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
Die foto klopt volgens mij niet echt he... Die vergroting van die orb achter pilaar komt helemaal niet overeen met de rest van de foto: op vergroting zie je een witte muur een bruine pilaar![]()
zou wel kunnen kloppen:in negatief-->quote:Op maandag 9 januari 2006 14:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ja wat de maker daar nou mee bedoeld snap ik dus ook niet echt. Daarintegen plaatste ik hem toch, de foto laat duidelijk zien dat de orb zich voor de helft achter de pilaar bevindt.
---
bij nader inzien toch wel duidelijk.. het is dezelfde foto, alleen dan in negatief. Herkennend aan de plekken op het hout, links onder de bal. En de plek op de pilaar, rechts ervan, welke nu dus tegenovergestelde kleuren hebben.
Sinds ik een neuwe stofzuiger heb gekocht heb ik er geen last meer van. 2 voor de prijs van 1 laatst bij de blokker.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef stefan2904 het volgende:
Hoi, op bijna alle foto's die ik maak op mn vriendins kamer zijn lichtbollen te zien. Althans ik denk dat het dit zijn. Ook op andere plaatsen waar ik ben met mn vriendin zijn op foto's af en toe lichtbollen te zien. Hieronder een foto als voorbeeld. De muur ziet er zo vaag uit omdat het rare verf is waar je op ziet als je er langs gaat met je vinger enzo..
Is dit normaal, of komt dit niet vaak voor. Is het terug te leiden naar andere oorzaken?
[afbeelding]
Volledige foto..
Op verzoek heb ik nog meer foto's..
Hahaha die baby kijkt er onderdoor man...iig niet naar dat lichtfoutje op deze foto!quote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef Ticker het volgende:
Dit bevestigd voor mij ook dat baby's meer waarnemen dan wij kunnen naarmate we ouder worden.
Wokmaster.. weleens meegedaan aan een IQ test? Ik raad het je alvast af.. zal niet veel soeps zijn!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:44 schreef WokMaster het volgende:
[..]
Hahaha die baby kijkt er onderdoor man...iig niet naar dat lichtfoutje op deze foto!
Ook wel vreemd dat die zogenaamde orbs..(wat niet meer dan cirkeltje betekend), er altijd psies hetzelfde uitzien als een stofdeeltje of een vlokje sneeuw op een foto.
[afbeelding]
Muhaha im boarding on ghosts man!
ps. op die foto met die vrouw met been in verband, stukje hierboven...die vergroting van dat stukje met die halve "orb" klopt volgens mij niet echt...zit die bol daar ineens aan de verkeerde kantKijk maar eens goed. Das pas een slechte fotosoepert geweest
Aan jouw argumenten te zien schat ik jouw iq altijd nog lager in.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wokmaster.. weleens meegedaan aan een IQ test? Ik raad het je alvast af.. zal niet veel soeps zijn!![]()
Ook moeite met lezen? Of kan je helemaal niet lezen en alleen plaatjes kijken?
Orb ineens aan de andere kant? Weet je welke kant LINKS is?![]()
Zucht. Het stof weerkaatst niet voor de helft en is ook niet achter de pilaar.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:30 schreef Ticker het volgende:
Tja helaas, met jou is er niet serieus te praten, want als jij blijkbaar niet eens kan zien waar een baby naar kijkt, en dit alles om zo goed mogelijk aan te tonen dat wetenschap het wint van het paranormale, heeft het natuurlijk geen enkele zin.
Zoiets als praten tegen een muur.. alleen dan net iets anders.
Hier nog even schuilend stof
[afbeelding]
Ja, want natuurlijk kan stof maar ook voor de helft weerkaatsen, en dat achter een pilaar.
Dit was mijn laatste bijdrage voorlopig, heb geen zin meer in dit zielige ontkennende gedrag.
Dat je voor die bash de gehele dag nodig had. Valt me toch weer zwaar van je tegen. Maar geloof je serieus in je eigen verklaring?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:44 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zucht. Het stof weerkaatst niet voor de helft en is ook niet achter de pilaar.
De pilaar is te licht daarom zie je het niet. En als je daar dus weer een negatief van trekt wordt het allebij te donker.
Maar ga je nog in op je eigen bron, die dus zelf zegt dat foto's gemaakt met een digitale camera met flits nooit betrouwbaar zijn. Zelfs je eigen bron zegt dan, want er moet een verklaring van de fotograaf bij, dat het om een 'haunted place' gaat.
Maar ik heb meer zo'n gevoel dat jou engels en natuurkunde niet erg goed is, ook al zit je op het VWO.
Sommige mensen moet ook werken. Moet jij niet naar school?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat je voor die bash de gehele dag nodig had. Valt me toch weer zwaar van je tegen. Maar geloof je serieus in je eigen verklaring?![]()
![]()
Dit is een foto die ik al eerder gepost heb....Tulio wees me erop dat het punt waarnaar het kind kijkt niet de 'orb' is, maar goed dat zegt nog niets natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 09:18 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jezus.. zeg!
Lees jij dit topic wel? Of bash jij zonder te lezen.![]()
Reden dus dat ik deze link post is omdat, als je tenminste de moeite had genomen om eens te lezen, ik niet beweer dat alle orbs, ook geesten zijn.
Tevens hier nog een foto wat voor mij duidelijk laat zien dat niet alle orbs stofdeeltjes zijn:
[afbeelding]
Werken doe je niet als je op fok zit. Helaas (voor jou) heeft Fok! zoiets als userinfo pagina, waar je kan zien wanneer iemand voor het laatst op fok is geweest. En je was toch echt meerdere malen na mijn post hier terug geweest. Niet liegen he, dan wordt je moeder boos.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:11 schreef Knarf het volgende:
[..]
Sommige mensen moet ook werken. Moet jij niet naar school?
Maar geef jij eens antwoord, want dat kun je niet.
dan nog maar voor jou nog eens de quote van de site (tja het is echt terug in groep 3, met de kids die moeite hebben met engels):quote:Maar ga je nog in op je eigen bron, die dus zelf zegt dat foto's gemaakt met een digitale camera met flits nooit betrouwbaar zijn. Zelfs je eigen bron zegt dan, want er moet een verklaring van de fotograaf bij, dat het om een 'haunted place' gaat.
Nou voor de zwakbegaafde dan nog eens de vertaling in het nederlands, want over woordjes als haunted struikelen we blijkbaar:quote:The second problem with digital cameras I am finding is that a digital photo taken can easily show a second shadow or blur, that is usually reflected or blurred off an object in the photo, especially if the camera is moved even slightly when the photo is taken. This depends on which type of digital camera you are using. Some of the cheaper and lower resolution cameras are particularly bad and a lot of people are fooled by their blurry photos that sometimes show strange brilliant shapes next to people, and or strange shadows in the photo. The answer to this is simple - it's the camera and the camera operator, not anything paranormal.
As a general rule of thumb, consider where you took the photo, was it known to be haunted? Did you feel that there was a presence at the time of taking the photo? If not, and you are using a digital camera, consider it may just be camera movement, dust, rain or something else that is in your photo.
We don't want to stop people altogether from believing they may have caught something paranormal in their photo, we just want to present a few facts that might give you a better insight into what it is in your photos.
Vertaald door babelfish dus wordt er weer gejankt, neem dan contact met hun op.quote:Het tweede probleem met digitale camera's vind ik, is dat een digitaal genomen foto gemakkelijk een tweede schaduw of een onduidelijk beeld kan tonen, dat gewoonlijk wordt nagedacht of van een voorwerp in de foto nagedacht, vooral als de camera zelfs lichtjes wordt bewogen wanneer de foto wordt genomen. Dit hangt van welk type van digitale camera af u gebruikt. Enkele goedkopere en lagere resolutiecamera's zijn bijzonder slecht en heel wat mensen zijn fooled door hun onscherpe foto's die soms vreemde briljante vormen naast mensen, en of vreemde schaduwen in de foto tonen. Het antwoord op dit is eenvoudig - het is de camera en de cameraexploitant, niet paranormal om het even wat. Als algemene regel van duim, waar u overweeg de foto, het werd het geweten om worden achtervolgd nam? Was u dat van mening er een aanwezigheid op het tijdstip van het nemen van de foto was? Als niet, en u gebruikt een digitale camera, nadenkt het enkel camerabeweging, stof, regen of iets anders kan zijn die in uw foto zijn. Wij willen geen mensen totaal tegenhouden van het geloven zij iets kunnen gevangen hebben paranormal in hun foto, willen wij enkel een paar feiten voorstellen die u een beter inzicht in wat zouden kunnen geven het in uw foto's is.
Ik wil niet vervelend doen, maar het is toch echt allebEI en niet allebij. En ik vind het belangrijker dat iemand een hoog EQ heeft dan een hoog IQ, want veel mensen met een hoog IQ schieten niks op, omdat ze een laag EQ hebben. Je kunt beter in balans zijn door wat van beiden te hebben vind ikquote:Op maandag 9 januari 2006 18:44 schreef Knarf het volgende:
[..]
Zucht. Het stof weerkaatst niet voor de helft en is ook niet achter de pilaar.
De pilaar is te licht daarom zie je het niet. En als je daar dus weer een negatief van trekt wordt het allebij te donker.
Maar ga je nog in op je eigen bron, die dus zelf zegt dat foto's gemaakt met een digitale camera met flits nooit betrouwbaar zijn. Zelfs je eigen bron zegt dan, want er moet een verklaring van de fotograaf bij, dat het om een 'haunted place' gaat.
Maar ik heb meer zo'n gevoel dat jou engels en natuurkunde niet erg goed is, ook al zit je op het VWO.
Ach joh, het zijn allemaal gefrustreerde jochies, die niet zo goed weten wat ze met een onderwerp aanmoeten waar ze de ballen verstand van hebben. T'is natuurlijk makkelijk om alles nep te verklaren, maar dat begrijpen de meeste zelf niet eens. Ze weten er half niet zoveel van af, maar hebben allen een mond alsof ze het onderwerp zelf aangesneden hebben.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:12 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Dit is een foto die ik al eerder gepost heb....Tulio wees me erop dat het punt waarnaar het kind kijkt niet de 'orb' is, maar goed dat zegt nog niets natuurlijkHet kan wel zijn dat het kind de orb heeft gezien. Het is een moment opname
Wat vind jij trouwens van www.theghosthunter.nl?
Interessant filmpje van een orb. Volgens Tulio kan je het gemakkelijk doen met een zaklantaarn, maar moet je kijken wat een snelheid en soepelheid. Het is ook 'een ding' althans dat is wat mijn ogen zien.
http://www.theghosthunter.nl/maarten.htm
Ergens op deze site is ook een lichtbol te zien, die achter voorwerpen langs gaat. Kan dus geen licht van een zaklantaarn zijn, maar dan komen ze weer met vuurvliegjes of bolbliksems. Ik word er niet goed van![]()
Die kon ik nog niet, prachtige site, ik denk dat de discussie over stofdeeltjes met zo'n link ook wel snel gesloten is!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
http://home.hetnet.nl/~lichtbol/Behindbranches/behindnl.htm
Hmm....hier staan er nog meer
Precies, want er zijn nog steeds een hoop foto's onverklaarbaar. Wat als we het nu eens omdraaien: Misschien WILLEN de 'Rationeel denkenden' gewoon niet dat er een paranormale wereld is? Er wordt continu gezegd dat wij gewoon willen dat er meer is :Squote:Op maandag 9 januari 2006 19:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach joh, het zijn allemaal gefrustreerde jochies, die niet zo goed weten wat ze met een onderwerp aanmoeten waar ze de ballen verstand van hebben. T'is natuurlijk makkelijk om alles nep te verklaren, maar dat begrijpen de meeste zelf niet eens. Ze weten er half niet zoveel van af, maar hebben allen een mond alsof ze het onderwerp zelf aangesneden hebben.
Hè hè. Helaas staan de (niet overtuigende) alien foto's van RvdB er ook opquote:Op maandag 9 januari 2006 19:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ach joh, het zijn allemaal gefrustreerde jochies, die niet zo goed weten wat ze met een onderwerp aanmoeten waar ze de ballen verstand van hebben. T'is natuurlijk makkelijk om alles nep te verklaren, maar dat begrijpen de meeste zelf niet eens. Ze weten er half niet zoveel van af, maar hebben allen een mond alsof ze het onderwerp zelf aangesneden hebben.
[..]
Die kon ik nog niet, prachtige site, ik denk dat de discussie over stofdeeltjes met zo'n link ook wel snel gesloten is!![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:30 schreef Ticker het volgende:
[..]
Werken doe je niet als je op fok zit. Helaas (voor jou) heeft Fok! zoiets als userinfo pagina, waar je kan zien wanneer iemand voor het laatst op fok is geweest. En je was toch echt meerdere malen na mijn post hier terug geweest. Niet liegen he, dan wordt je moeder boos.
As a general rule of thumb, consider where you took the photo, was it known to be haunted?quote:Tevens valt er geen antwoord te geven op een vraag als dit, want dit is geen vraag:
[..]
dan nog maar voor jou nog eens de quote van de site (tja het is echt terug in groep 3, met de kids die moeite hebben met engels):
[..]
Nou voor de zwakbegaafde dan nog eens de vertaling in het nederlands, want over woordjes als haunted struikelen we blijkbaar:
[..]
Vertaald door babelfish dus wordt er weer gejankt, neem dan contact met hun op.
Ik hoop niet dat ik nog moet gaan ontleden ook, want dan zijn we wel heel lang bezig.
Je eigen bron:quote:Zo en dan mag jij me nu vertellen waar dan staat dat het paranormale niet bestaat, en dat alle orbs, stofdeeltjes zijn.
Gaat de schaduw hier door, of wordt hij door de achtergrond 'weggefilterd'?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
http://home.hetnet.nl/~lichtbol/Behindbranches/behindnl.htm
Hmm....hier staan er nog meer
Welke van de drie?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Okee Frank...eh Knarf, want vind je van dit filmpje (scroll naar beneden totdat je de play knop ziet)
http://www.theghosthunter.nl/maarten.htm
En van bovenstaande foto met de 'shooters'?
Geen idee, ik heb niet zo'n geweldig technisch/natuurkundig inzicht. Ik vind het een vage foto zo, dat wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef Knarf het volgende:
[..]
Gaat de schaduw hier door, of wordt hij door de achtergrond 'weggefilterd'?
[afbeelding]
Met die oranje 'shooter' erbijquote:Op maandag 9 januari 2006 19:53 schreef Knarf het volgende:
[..]
Welke van de drie?
En moet ik nu elk plaatje dat aangedragen wordt gaan verklaren?
Wat een domme manier van, ik moet gelijk hebben dus doe ik het maar zo. Helaas knarf, voor mij ben jij de knurft van het jaar.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:51 schreef Knarf het volgende:
[..]
Gaat de schaduw hier door, of wordt hij door de achtergrond 'weggefilterd'?
[afbeelding]
Ja, ik ontken dat ze achter de voorwerpen zaten.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een domme manier van, ik moet gelijk hebben dus doe ik het maar zo. Helaas knarf, voor mij ben jij de knurft van het jaar.
Vraag me trouwens af of je nu serieus wil ontkennen dat die orbs op pagina van Barb, achter voorwerpen zaten.
Verklaar je nader...? Denk je dat de foto's zijn bewerkt oid?quote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ja, ik ontken dat ze achter de voorwerpen zaten.
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:55 schreef Knarf het volgende:
[..]
Ja, ik ontken dat ze achter de voorwerpen zaten.
lijkt nogal op een langere sluitertijd en de camera iets bewegenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:43 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[afbeelding]
bovenstaande: vast een stofdeeltje
of nee, spray spetters (zou Tulio zeggen...)
Welnee joh, vuurwerk![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou knarf.. hier een leuke link voor jou:
http://www.hansanders.nl/ en dan klikken op "the shop locator" en dan morgen even een afspraak maken hé knul.![]()
Ja filmpje gezien.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:54 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Met die oranje 'shooter' erbij
Filmpje al gezien?
In de verste verte niet, zie je niet wat er gebeurt?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:00 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
lijkt nogal op een langere sluitertijd en de camera iets bewegen![]()
Dat is nou het hele kloterige van het geesten gebeuren.. anders was het een stuk makkelijker te bewijzen he.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:01 schreef Knarf het volgende:
[..]
En je kunt orbs dus opnemen met een video- en foto-kamera, maar je kunt ze niet zien met het blote oog. Ook wel handig.
Wat een humor, hee.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Rufus-Seal het volgende:
[afbeelding]
Is dit ook een zeldzame?
Nee is volgens mij gewoon een doodnormale buffel.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:05 schreef Rufus-Seal het volgende:
[afbeelding]
Is dit ook een zeldzame?
Je moet er wel ff bij zeggen dat de buffel zich in een sneeuwstorm bevindt, anders gaan ze straks nog denkenquote:Op maandag 9 januari 2006 20:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee is volgens mij gewoon een doodnormale buffel.
nee, dat is het nadeel van foto's nemen met een flits. Als iets erg dichtbij en transparant is, weerkaatst dat de flits.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Verklaar je nader...? Denk je dat de foto's zijn bewerkt oid?
Geen idee....ik hou me daar eigenlijk niet zo mee bezig...quote:Op maandag 9 januari 2006 20:07 schreef Knarf het volgende:
[..]
nee, dat is het nadeel van foto's nemen met een flits. Als iets erg dichtbij en transparant is, weerkaatst dat de flits.
En, waarom alleen maar met een digitale camera en een flits. Heeft dit te maken dat een digitale camera veel slechter is dan een analoge? Waarom hebben orbs hier zo'n voorkeur voor? Komt dat door de orbs, of komt dat door de camera?
Ach, neem wat foto's met een digitale camera en het lukt je. Neem ze ook met een analoge en het lukt je niet.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is nou het hele kloterige van het geesten gebeuren.. anders was het een stuk makkelijker te bewijzen he.
editquote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Geen idee....ik hou me daar eigenlijk niet zo mee bezig...
editquote:Op maandag 9 januari 2006 20:08 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Geen idee....ik hou me daar eigenlijk niet zo mee bezig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |