Jij hebt een swifferquote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaat dit nog steeds door over stofdeeltjes
Door met een stofdoek in je hand, foto's te maken. Stofdeeltjes zijn als de dood voor stofdoekjes.. geesten daarintegen niet.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar Ticker hoe zie je dat verschil dan tussen stof en een entiteit?
Ticker, wat is precies het verschil tussen stofweerkaatsing en entiteit?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
En de reden dat dit voor de 8e keer nu word gezegt is..?
Als je oplet weet ik allang wat stofdeeltjes zijn.. daarintegen weet ik ook het verschil tussen een stofweerkaatsing, en een entiteit.
Ga nu niet weer dezelfde discussie aan, alles maar over 1 kam scheren, word er zo moe van. Kom dan niet in dit forum onderdeel blijf lekker bij Wetenschap of algemeen ofzo.
Jezus dit meen je echt nietquote:Op zondag 8 januari 2006 23:51 schreef Ticker het volgende:
[..]
Door met een stofdoek in je hand, foto's te maken. Stofdeeltjes zijn als de dood voor stofdoekjes.. geesten daarintegen niet.
Had je zelf ook kunnen bedenken hé!![]()
Moet idd 1st bewezen worden ja.,anders bulltshit wat je zegt.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
En de reden dat dit voor de 8e keer nu word gezegt is..?
Als je oplet weet ik allang wat stofdeeltjes zijn.. daarintegen weet ik ook het verschil tussen een stofweerkaatsing, en een entiteit.
Ga nu niet weer dezelfde discussie aan, alles maar over 1 kam scheren, word er zo moe van. Kom dan niet in dit forum onderdeel blijf lekker bij Wetenschap of algemeen ofzo.
Ik ga ook maar een swiffer kopen en dan pas een foto maken.quote:
Ticker denkt wel meer rare dingen zo te zien, cker dingen die niet bewezen zijn en nergens op slaanquote:Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jezus dit meen je echt niet
Dus jij denkt dat door met een stofdoek te zwaaien,dat alle deeltjes verdwijnen?
weltrustenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Ik ga ook maar een swiffer kopen en dan pas een foto maken.
Maar nu eerst slapen, welterusten iedereen.
Nee waar jij het over heb staat juist in toverboekjes....dus zeg jij maar nixquote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Ticker het volgende:
Jongens wat doen jullie nou hier. Even serieus.
Gefrustreerd omdat jullie alles wat je weet baseer uit boeken? Blijkbaar toch de verkeerde boeken gelezen.
Zo uit de hoogte en bijdehand, want ja wat dik 60% van de bevolking op deze aardbol gelooft is toch onzin.
Nou sorry hoor, maar ik hoop toch dat ik nog zelf mag mee maken dat jullie mond keihard gesnoeid wordt.
Haha je bent lachwekkend. Volgens mij bedoel je dat minstens 60% van wat jij gelooft onzin isquote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Ticker het volgende:
Gefrustreerd omdat jullie alles wat je weet baseer uit boeken? Blijkbaar toch de verkeerde boeken gelezen.
Zo uit de hoogte en bijdehand, want ja wat dik 60% van de bevolking op deze aardbol gelooft is toch onzin.
Nou sorry hoor, maar ik hoop toch dat ik nog zelf mag mee maken dat jullie mond keihard gesnoeid wordt.
Nou ja sorry hoor maar jij komt ook niet met overtuigende bewijzen van het tegendeel wel? Ik geloof wel in instincten van dieren en dat wij als mens instincten kwijt zijn maar dat doet me echt niet zomaar in lichtbolletjes op fotos geloven als dat het overledenen zijn hoor. Sorry maar nee.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Ticker het volgende:
Welke wetenschappers?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Ticker het volgende:
Overtuigende bewijzen? Er liggen goderverdomme duizenden bewijzen in boekenwinkels en op internet. Als jullie allemaal te beroerd zijn om zelf eens op onderzoek uit te gaan, en behalve dan natuurlijk proberen stofdeeltjes te fotograferen, kan ik er ook niks aan doen dat mijn kennis qua het onbekende iets verder is dan die van jullie.
Er zijn genoeg wetenschappers die hier onderzoek naar hebben gedaan met positieve resultaten. Maar blijkbaar hebben jullie zelfs google nog niet ontdekt.
waarom kom jij dan aan met een stofdoekje.....quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Ticker het volgende:
Overtuigende bewijzen? Er liggen goderverdomme duizenden bewijzen in boekenwinkels en op internet. Als jullie allemaal te beroerd zijn om zelf eens op onderzoek uit te gaan, en behalve dan natuurlijk proberen stofdeeltjes te fotograferen, kan ik er ook niks aan doen dat mijn kennis qua het onbekende iets verder is dan die van jullie.
Er zijn genoeg wetenschappers die hier onderzoek naar hebben gedaan met positieve resultaten. Maar blijkbaar hebben jullie zelfs google nog niet ontdekt.
Hier begin hier maar eens mee, misschien dat je dan het dan zelf ook wat serieuser ziet:quote:Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Welke wetenschappers?
Welke boeken
Geef is bronnen dan man,het is een onzinverhaal zo
Lees jij je bron wel?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef Ticker het volgende:
[..]
Hier begin hier maar eens mee, misschien dat je dan het dan zelf ook wat serieuser ziet:
http://www.castleofspirits.com/orbs.html
Ik zal morgen kijken of ik wat andere links kan geven.
Orbs, genomen met een digitale camera worden ook door hem als ongeldig verklaard.quote:Further investigation showed that if I stood near some dust I could easily stamp my foot on the ground, take a photo with my digital camera(use a flash and it usually works better) and low and behold orbs would show up! In fact I could do this in the most cleanest place or the most dirtiest, orbs would show up no matter what, especially if I didn't clean the lens before using my camera. I don't believe for one minute these are ghosts or spirits that are being captured in my photos, and I decided not to be fooled by the numerous mistaken "orb" ghost photos that are now available on the Internet.
psies jij verdient applausquote:Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef Knarf het volgende:
[..]
Lees jij je bron wel?
[..]
Orbs, genomen met een digitale camera worden ook door hem als ongeldig verklaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |