abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33851836
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaat dit nog steeds door over stofdeeltjes
Jij hebt een swiffer
pi_33851898
Ja
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_33851924
Maar Ticker hoe zie je dat verschil dan tussen stof en een entiteit?
  zondag 8 januari 2006 @ 23:51:05 #79
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33852119
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar Ticker hoe zie je dat verschil dan tussen stof en een entiteit?
Door met een stofdoek in je hand, foto's te maken. Stofdeeltjes zijn als de dood voor stofdoekjes.. geesten daarintegen niet.
Had je zelf ook kunnen bedenken hé!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_33852139
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Ticker het volgende:

[..]

En de reden dat dit voor de 8e keer nu word gezegt is..?
Als je oplet weet ik allang wat stofdeeltjes zijn.. daarintegen weet ik ook het verschil tussen een stofweerkaatsing, en een entiteit.
Ga nu niet weer dezelfde discussie aan, alles maar over 1 kam scheren, word er zo moe van. Kom dan niet in dit forum onderdeel blijf lekker bij Wetenschap of algemeen ofzo.
Ticker, wat is precies het verschil tussen stofweerkaatsing en entiteit?

-edit- zie dat de vraag al gesteld en beantwoord is
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_33852168
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:51 schreef Ticker het volgende:

[..]

Door met een stofdoek in je hand, foto's te maken. Stofdeeltjes zijn als de dood voor stofdoekjes.. geesten daarintegen niet.
Had je zelf ook kunnen bedenken hé!
Jezus dit meen je echt niet
Dus jij denkt dat door met een stofdoek te zwaaien,dat alle deeltjes verdwijnen?
  zondag 8 januari 2006 @ 23:53:02 #82
35048 WokMaster
De maat-schap-pij dat ben jij
pi_33852205
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:43 schreef Ticker het volgende:

[..]

En de reden dat dit voor de 8e keer nu word gezegt is..?
Als je oplet weet ik allang wat stofdeeltjes zijn.. daarintegen weet ik ook het verschil tussen een stofweerkaatsing, en een entiteit.
Ga nu niet weer dezelfde discussie aan, alles maar over 1 kam scheren, word er zo moe van. Kom dan niet in dit forum onderdeel blijf lekker bij Wetenschap of algemeen ofzo.
Moet idd 1st bewezen worden ja.,anders bulltshit wat je zegt.
Innocent until proven otherwise he
Ennuh psies leg het verschil tussen een uche entiteit en een stofweerkaatsing ff uit dan, want dat vehaal met je stofdoekje is wel erg slap.
aahh durka durka durka
pi_33852248
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja
Ik ga ook maar een swiffer kopen en dan pas een foto maken.

Maar nu eerst slapen, welterusten iedereen.
  zondag 8 januari 2006 @ 23:55:25 #84
35048 WokMaster
pi_33852317
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Jezus dit meen je echt niet
Dus jij denkt dat door met een stofdoek te zwaaien,dat alle deeltjes verdwijnen?
Ticker denkt wel meer rare dingen zo te zien, cker dingen die niet bewezen zijn en nergens op slaan
aahh durka durka durka
pi_33852318
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:53 schreef Gronings_Mopje het volgende:

[..]

Ik ga ook maar een swiffer kopen en dan pas een foto maken.

Maar nu eerst slapen, welterusten iedereen.
weltrusten
Het leven is prachtig.
stewardess opleiding
pi_33852332
Ja slaap lekker
Stofzuig eerst onder je bed
  zondag 8 januari 2006 @ 23:56:09 #87
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33852347
Jongens wat doen jullie nou hier. Even serieus.
Gefrustreerd omdat jullie alles wat je weet baseer uit boeken? Blijkbaar toch de verkeerde boeken gelezen.
Zo uit de hoogte en bijdehand, want ja wat dik 60% van de bevolking op deze aardbol gelooft is toch onzin.

Nou sorry hoor, maar ik hoop toch dat ik nog zelf mag mee maken dat jullie mond keihard gesnoeid wordt.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  zondag 8 januari 2006 @ 23:57:41 #88
35048 WokMaster
pi_33852410
quote:
Op zondag 8 januari 2006 23:56 schreef Ticker het volgende:
Gefrustreerd omdat jullie alles wat je weet baseer uit boeken? Blijkbaar toch de verkeerde boeken gelezen.
Zo uit de hoogte en bijdehand, want ja wat dik 60% van de bevolking op deze aardbol gelooft is toch onzin.

Nou sorry hoor, maar ik hoop toch dat ik nog zelf mag mee maken dat jullie mond keihard gesnoeid wordt.
Nee waar jij het over heb staat juist in toverboekjes....dus zeg jij maar nix
aahh durka durka durka
pi_33852439
quote:

Haha je bent lachwekkend. Volgens mij bedoel je dat minstens 60% van wat jij gelooft onzin is
  maandag 9 januari 2006 @ 00:00:13 #90
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33852511
vorm een clupje, looser-squad, en ga de wereld vertellen dat het allemaal nep is! Jullie hebben vast meer succes dan hier bij mij!
pi_33852531
quote:

Nou ja sorry hoor maar jij komt ook niet met overtuigende bewijzen van het tegendeel wel? Ik geloof wel in instincten van dieren en dat wij als mens instincten kwijt zijn maar dat doet me echt niet zomaar in lichtbolletjes op fotos geloven als dat het overledenen zijn hoor. Sorry maar nee.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gronings_Mopje op 09-01-2006 00:04:08 (haakje sluiten) ]
pi_33852592
ja nieuweling.
pi_33852714
Ja kolerezooi wel zo
  maandag 9 januari 2006 @ 00:04:59 #94
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33852740
Overtuigende bewijzen? Er liggen goderverdomme duizenden bewijzen in boekenwinkels en op internet. Als jullie allemaal te beroerd zijn om zelf eens op onderzoek uit te gaan, en behalve dan natuurlijk proberen stofdeeltjes te fotograferen, kan ik er ook niks aan doen dat mijn kennis qua het onbekende iets verder is dan die van jullie.
Er zijn genoeg wetenschappers die hier onderzoek naar hebben gedaan met positieve resultaten. Maar blijkbaar hebben jullie zelfs google nog niet ontdekt.
pi_33852746
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja kolerezooi wel zo
Ik ga NU naar bed.
pi_33852766
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Ticker het volgende:
Overtuigende bewijzen? Er liggen goderverdomme duizenden bewijzen in boekenwinkels en op internet. Als jullie allemaal te beroerd zijn om zelf eens op onderzoek uit te gaan, en behalve dan natuurlijk proberen stofdeeltjes te fotograferen, kan ik er ook niks aan doen dat mijn kennis qua het onbekende iets verder is dan die van jullie.
Er zijn genoeg wetenschappers die hier onderzoek naar hebben gedaan met positieve resultaten. Maar blijkbaar hebben jullie zelfs google nog niet ontdekt.
Welke wetenschappers?
Welke boeken
Geef is bronnen dan man,het is een onzinverhaal zo
  maandag 9 januari 2006 @ 00:08:10 #97
35048 WokMaster
pi_33852842
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Ticker het volgende:
waarom kom jij dan aan met een stofdoekje.....
aahh durka durka durka
  maandag 9 januari 2006 @ 00:12:27 #98
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_33853011
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Welke wetenschappers?
Welke boeken
Geef is bronnen dan man,het is een onzinverhaal zo
Hier begin hier maar eens mee, misschien dat je dan het dan zelf ook wat serieuser ziet:
http://www.castleofspirits.com/orbs.html

Ik zal morgen kijken of ik wat andere links kan geven.
  maandag 9 januari 2006 @ 00:29:21 #99
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33853505
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef Ticker het volgende:

[..]

Hier begin hier maar eens mee, misschien dat je dan het dan zelf ook wat serieuser ziet:
http://www.castleofspirits.com/orbs.html

Ik zal morgen kijken of ik wat andere links kan geven.
Lees jij je bron wel?
quote:
Further investigation showed that if I stood near some dust I could easily stamp my foot on the ground, take a photo with my digital camera(use a flash and it usually works better) and low and behold orbs would show up! In fact I could do this in the most cleanest place or the most dirtiest, orbs would show up no matter what, especially if I didn't clean the lens before using my camera. I don't believe for one minute these are ghosts or spirits that are being captured in my photos, and I decided not to be fooled by the numerous mistaken "orb" ghost photos that are now available on the Internet.
Orbs, genomen met een digitale camera worden ook door hem als ongeldig verklaard.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  maandag 9 januari 2006 @ 00:34:00 #100
35048 WokMaster
pi_33853623
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:29 schreef Knarf het volgende:

[..]

Lees jij je bron wel?
[..]

Orbs, genomen met een digitale camera worden ook door hem als ongeldig verklaard.
psies jij verdient applaus

Ik ben niet ongeloving..maar die rommel waarmee ticker en vele andere te goed gelovige mee aankomen is echt erg.
aahh durka durka durka
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')