quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:06 schreef ook_gek het volgende:
WTF doe ik elke keer in die op?
quote:
mja. m'n specialiteitquote:
Geil? Wie wat waarquote:
Die moet ik idd nog downkopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef ook_gek het volgende:
de nieuwe cd van Katie Melua is goed zeg![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef ook_gek het volgende:
de nieuwe cd van Katie Melua is goed zeg![]()
Mein fuhrerquote:
Ich hab nicht gewüsst wass ich tunn sollte ohne dich!quote:
Junkers Ju87 bedoel je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:38 schreef Stan_the_Man het volgende:
Geef mij maar een Stuka (die met die gebogen vleugels). Veel indrukwekkender; zeker in duikvlucht.
[afbeelding]
Wie is Fugie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Met schonma gaat het goed, de ford feest is weer gerepareed![]()
Er zitten weer ramen in
En hoe gaat het met Fugie, Solomen?
Nou, fijn om te wetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:48 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben effe douchen.
ik heb ooit een topic geopend met een vrij compleet overzicht met britse trackday cars. gebruik de search maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan er iemand zich iets bedenken wat lichter is dan een Radical overigens ?
[afbeelding]
de Ariel Atom zou je denken, vreemdgenoeg zit die op 500 kg! (zwaardere motor denk ik)
Fugie is er nu niet, stomme fries.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de persoon die tegelijk met je komt en gaat
Ligt er aan welke Radical je hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan er iemand zich iets bedenken wat lichter is dan een Radical overigens ?
[afbeelding]
de Ariel Atom zou je denken, vreemdgenoeg zit die op 500 kg! (zwaardere motor denk ik)
nee,omdat ie nu als Solomen zit te posten, stomme Friesquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef Solomen het volgende:
[..]
Fugie is er nu niet, stomme fries.
Hahahaha ik ben ook friesquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,omdat ie nu als Solomen zit te posten, stomme Fries
Westfield bouwt ook Super 7 kloontjes als Mega..... (en op de puntjes Blade, Busa en Bird. afkomstig van de motorfiets motor die er in zit ) die wegen ook 440 kgquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja een stukje veiligheid met een hayabusa motor en gaan!
wat zou dat mooi zijn
Lijkt me heeerlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
zie je het al voor je, doorgassen tot 9800 toeren
10.000 tpm in een Westfield Megabladequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
zie je het al voor je, doorgassen tot 9800 toeren
ja, maar 't max. vermogen ligt bij 9800quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lijkt me heeerlijk
Maar zo een motorblok wil toch wel tot 11k ofzo?
dat is standaard in mijn kamer, anders heb je ruziequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
das een mooie vloer! en nu op sokjes blijven rondhobbelen
Clarkson vind een BMW M5 ook niets, tot dat je een de M-knop in druktquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
Clarkson vond 't maar niets, hij heeft de zonda verslagen op een paar honderste
http://www.sleepy-fish.com/sleepy/TopGear_Westfield_XTR2.mpg
Ik kan er ook niet wakker van liggen :p hij brengt het wel leuk..quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Clarkson vind een BMW M5 ook niets, tot dat je een de M-knop in druktWtf kan jou de mening van die gast schelen? Alsof hij het altijd juist ziet/heeft.
Het is wel vermakelijk ja.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet wakker van liggen :p hij brengt het wel leuk..
en hij vind de golf mk1 gti tof en daarom houd ik van hem
Alleen hopen dat je geen discussie met hem hoeft aan te gaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat is ook zo, toch vind ik het aardige kerel. Met z'n lange hoofd. Ergens wil ik maar al te graag eens een opname van Top Gear bijwonen.
Ik heb ook een Mk1 gehadquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Het is wel vermakelijk ja.Dat ie die Mk1 leuk vindt komt omdat hij er zelf één gehad heeft
anders was het waarschijnlijk ook bagger geweest
Er zijn een aantal mensen die zijn er echt ELKE uitzending bij (kun je herkenen soms op de camera's en soms worden ze ook genoemd), daaronder een bekende britse comedian (bij de laatste uitzending riepen ze em nog naar voren) en een Nederlander.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat is ook zo, toch vind ik het aardige kerel. Met z'n lange hoofd. Ergens wil ik maar al te graag eens een opname van Top Gear bijwonen.
een echte vent heeft teminste een rijbewijsquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
inderdaad, weg, gepeupelnu is het tijd voor de echte mannen
inderdaadquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:14 schreef Alexxxxx het volgende:
inderdaad, weg, gepeupelnu is het tijd voor de echte mannen
* BoJo die film die baracuda vermelde in vorige topic gedwonkoopt heeftquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:16 schreef M5 het volgende:
ik moet nog ff 20 min. wachten tot m'n download complete is. dan pleur ik deze pc uit![]()
ik heb een rijbewijsquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef M5 het volgende:
[..]
een echte vent heeft teminste een rijbewijs
volgens mij heb ik net 'Never been kissd'of zo gekekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo net "The Devil's Rejects" gekeken.
wat een afschuwelijke bout film![]()
Is echt vette film, misschien nog beter als 8 mile.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo die film die baracuda vermelde in vorige topic gedwonkoopt heeft![]()
morgen maar eens kiekn
enne ook Age of Empires 3 , CD1... snap niet dat ze gelijk alle CDs "verkopen" nu moet ik wachten![]()
computer rijbewijs?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Electrische ja
Maar daar hebben we het nu niet overIk heb een rijbewijs
![]()
vond 8 mile goed, dus ben benieuwdquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is echt vette film, misschien nog beter als 8 mile.
TIP: installeer het programmatje "Switch Off" , kan je het uitschakelen van je PC timen. Werkt perfectquote:
mja. ik dacht, dan post ik nog wat op fok eeh. dan maak ik die tijd wel volquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
TIP: installeer het programmatje "Switch Off" , kan je het uitschakelen van je PC timen. Werkt perfect
ik had de boeekn van schoolgekregen, maar zonder CD-ROM en diskettequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is idd ook geen cursus waard
wel zo gezellig, ik ben wat minder gezellig en ga pitten , ciaoquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. ik dacht, dan post ik nog wat op fok eeh. dan maak ik die tijd wel vol
quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel zo gezellig, ik ben wat minder gezellig en ga pitten , ciao![]()
![]()
damn youquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had de boeekn van schoolgekregen, maar zonder CD-ROM en diskette
Dakar kijken
Ik verveel me niet hoor. Ik zeg dat maar omdat men dat verwacht van mijquote:
Trustenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
dakar afgelopen, en nu op bed maar niet voooor...
ik jullie een goede nacht heb gewenst
truste
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:53 schreef Hugster het volgende:
Vriend van m'n pa heeft een Westfield MegaBusa, rijd er niet zo veel mee, maar heeft al 2 blokken opgeblazen nu, en die zijn duur![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:54 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ga lekker domme TV-herhalingen kijken in bed![]()
Z'n 16 jarige zoontje knalt er mee op zandvoortquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
zeker helemaal vergeten uberhaupt nog te gaan schakelen? je kunt 10000+ rpm wel doen maar op een gegeven moment houd het op ja.
mja een hayabusa blok loopt aardig in de papieren zeg. drie keer scheepsrecht, k'hoop dat 'ie nu wel leert rijden
Net LA Confidential gezienquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
wel zo gezellig, ik ben wat minder gezellig en ga pitten , ciao![]()
![]()
Hotel Rwanda die moet je eens kijken. Kijk ook even wat ze er van vinden op IMDBquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Net LA Confidential gezienDat is echt een rete goede film
![]()
Uit 97 krijgt een 8.4 op imdb en ik had hem nog nooit gezien
Voorstukje leek een beetje saai? Maar je raad het zo te zien aan om hem te kijkenquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hotel Rwanda die moet je eens kijken. Kijk ook even wat ze er van vinden op IMDB
ROFLquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:36 schreef ook_gek het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/hersenscheetcom_30988.html
Wheheh
quote:Op donderdag 5 januari 2006 01:38 schreef ook_gek het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/hersenscheetcom_30866.html
dat is lullig
Crazy asians hequote:Op donderdag 5 januari 2006 01:42 schreef ook_gek het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/hersenscheetcom_30892.html
TERING wat gaaf. Alleen je moet echt geen leven hebben om goudvissen te gaan trainen
MAAAR het is uber gaaf
Ik kan er niet echt om lachenquote:Op donderdag 5 januari 2006 01:50 schreef ook_gek het volgende:
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=niggamoment.wmv
hahah hoe fout dit
wat een bout pc heb je dan, ik heb nooit problemen met windowsquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
ja nou dat switch off werkt helaas lang niet altijd bij een microsoft product. of dan is het scherm zwart en dan blijft de pc nog ronken of hij sluit helemaal niet af ... brrr
wh00tquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hotel Rwanda die moet je eens kijken. Kijk ook even wat ze er van vinden op IMDB
een hele aangrijpende fikm vind ik het ook.quote:
ga niet alles verklappenquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
een hele aangrijpende fikm vind ik het ook.
Beste stuk is wanneer de VN en de blanken weg gaan en het hotel met de mensen aan hun lot overlaten.
't is half 11quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh.
Het is weekend en ik ben verdomme vroeg m'n nest uit!
Heb ook maar iets van 3 uur geslapen ofzo..
* Jofunu-kun op een stoel springtquote:
Ik was ook om 09h00 op jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:59 schreef Hugster het volgende:
Ik was ook om 09:00 op
Die doodgraver is weer richting Belgie vertrokken net, was hem even uitwaaien
Dudequote:Op donderdag 5 januari 2006 10:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
* Jofunu-kun op een stoel springt
Fraggles? Waar? Haal ze weg, haal ze weg zeg ik je!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
* Jofunu-kun op een stoel springt
Fraggles? Waar? Haal ze weg, haal ze weg zeg ik je!
beetje quote editten eh? Schavuit!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was ook om 09h00 op ja
En uitwaaien?
quote:
quote:Two weeks, 5 hours, 17 minutes and 53 seconds. 284 cigarettes not smoked, saving ¤ 56,88. Life saved: 23 hours, 40 minutes.
Stoute ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
beetje quote editten eh? Schavuit!![]()
Naja, ik heb 1 bigassmegaunit van een sigaar gerooktquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Hoe kan je nou tijdens oud en nieuw NIET roken?!![]()
![]()
HELD!
ja die wachttijden zijn dodelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Naja, ik heb 1 bigassmegaunit van een sigaar gerookt![]()
Maar dat is geen roken!
Nu het ook proberen vol te houden wanneer ik weer colleges heb enzo
Seizoen 9 van die serie heeft geen NL subsquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:03 schreef Fugie het volgende:
ik ben nu 28 afleveringen van friends tegelijk aan het unzippen
subs zijn nepquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Seizoen 9 van die serie heeft geen NL subsAls je dat belangrijk vind.
Ik vind het altijd wel leuk, kopje koffie, plof maar neer, ik wil die die die en die passen.quote:
Hangt er natuurlijk wel vanaf wáár je schoenen gaat kopenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk, kopje koffie, plof maar neer, ik wil die die die en die passen.
En dan doen ze ze ook nog eens voor me aan
Alleen betalen daarna...
is je vast wel opgevallen dat ze dat bij de scapino dat niet doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk wel vanaf wáár je schoenen gaat kopen
en geen weekendquote:
Dat dacht ik ook jaquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
is je vast wel opgevallen dat ze dat bij de scapino dat niet doen
Goh jij bent zeker de slimste thuisquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
is je vast wel opgevallen dat ze dat bij de scapino dat niet doen
de waarheid is hard he, voor sommige mensenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:35 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb weer eens wat zieltjes gekwetst
Bewerkte (user) foto's, Deel 31
lekker uitrusten dan, hup terug je bed inquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij ben ik ziek aan het worden.
Heb al 2 nachten last van nachtmerries. En ik heb het ontiegelijk benauwd.
Ik hoef maar op te staan of ik ben al uitgeput.
Niet cool.
Beterschapquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Niet cool.
Ik moet nog vanalles doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:41 schreef M5 het volgende:
[..]
lekker uitrusten dan, hup terug je bed in [afbeelding]
mja das kut.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet nog vanalles doen!
OV ophalen bijvoorbeeld.
Erg veel zin in. Het zal ook nog wel weer druk zijn bij het 'postkantoor' zoals altijd. *grmbl*
quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef Sjoewe het volgende:
Vooral de vraag van: doe het eens na dan
ov halen en naar bed jijquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef ijsmeis het volgende:
Niet cool.
netjesquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:00 schreef BaraCuda het volgende:
Godverdomme heb ik gewoon schoenen in de uitverkoop gekocht![]()
65 euro die normaal 130 euro waren
En voortaan ga ik niet meer op me sportschoenen zo'n leerwinkel in want die krijgen haast een hartaanvalquote:
dat is net leukquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En voortaan ga ik niet meer op me sportschoenen zo'n leerwinkel in want die krijgen haast een hartaanval
Das braaf.quote:
en het is niet eens een Italiaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:11 schreef BaraCuda het volgende:
Heb ik weer 1 lampje van m'n dashboard verlichting is kaduuk
Kan heel dat tifus dashboard uit elkaar
En af en toe zegt mijn lampcircuittestlampje dat er een lamp kapot is en af en toe nietquote:
Bisquistjes (of hoe je dat ook schrijftquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ze is ziekdan geef je dat kind toch geen koekjes
![]()
Ja en je ziet wat er van gekomen isquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bisquistjes (of hoe je dat ook schrijft) kreeg ik altijd van mn moeder als ik ziek was.
Dasgaafquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:23 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.prodrive-train(...)t=rijvaardigantislip Dit ga ik doen over 1 weekje![]()
cool, ga ik ook maar eens doen. lijkt me wel lachenquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:23 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.prodrive-train(...)t=rijvaardigantislip Dit ga ik doen over 1 weekje![]()
We gaan met de mannen van 1 kant van de familiequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
cool, ga ik ook maar eens doen. lijkt me wel lachen![]()
Lotusquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
We gaan met de mannen van 1 kant van de familieDus das wel lachen, denk dat m'n oom met z'n elise gaat rijden
Kutfilmpje dudequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:35 schreef Fwnk het volgende:
http://www.newgrounds.com/portal/view/285267
Wat een vet filmpje, en dat muziekje![]()
Ik heb 10 minuutjes in een elise kunnen rijden en ben nogsteeds verliefdquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
We gaan met de mannen van 1 kant van de familieDus das wel lachen, denk dat m'n oom met z'n elise gaat rijden
Mag ik je aanraken?!111onequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb 10 minuutjes in een elise kunnen rijden en ben nogsteeds verliefd
Als je eerst netjes je handjes wastquote:
Gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als je eerst netjes je handjes wast
Ik een hele dagquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb 10 minuutjes in een elise kunnen rijden en ben nogsteeds verliefd
*jaloers isquote:
Ik geloof er niets vanquote:
Oh en met 2 elisesquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja en je ziet wat er van gekomen is![]()
Lekker fris ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:32 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben zo blij dat ik ga verhuizen
Gisteren was echt een naar hoogtepunt weer hier in huisHuisgenoot was aan het krikken in de fucking huiskamer... Ik ga straks naar 'm zusje toe, en dan ligt er een mooie brief voor die kerel klaar, mag ie er ff lekker over na denken als ik weg ben
Mijn bankquote:
Het was gisteravond, ik lag al in m'n bed, ik hoor dat gekerm van die snol weer, maar nu eens niet uit de kamer naast me, dus ik loop de trap af, en ja hoor, uit de woonkamer...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En liep je meteen weg of zei je er wat van?
Mja nu ben ik ook een lul hoor. Ik zeg straks het internet abbonoment op, dat staat op mijn rekening namelijk, en dat ik vertrek moet ie maar merken aan dat er opeens allemaal ingepakte dozen staan.quote:
Begrijpelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het was gisteravond, ik lag al in m'n bed, ik hoor dat gekerm van die snol weer, maar nu eens niet uit de kamer naast me, dus ik loop de trap af, en ja hoor, uit de woonkamer...
Ik ga echt niet binnenlopen, ze horen neuken is erg, maar ze zien neuken... Dan liever dood![]()
Praise the lord dat ik daarvan behoed ben geblevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Ik dacht dat je binnen kwam lopen ofzo!
Je had niet het gevoel dat je in een opel zat?quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:48 schreef Fwnk het volgende:
Ohhh net effe in de nieuwe Saab van me pa geredenwat een power mên
Dunno heb nog nooit in een Opel gezeten (* Fwnk afklopt)quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je had niet het gevoel dat je in een opel zat?
Nee. Heb ik niet. Eerst schilderen, schoonmaken, dan picsquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:50 schreef Fwnk het volgende:
Sjoewe had je al pics van je nieuwe "souterrain", of iig kamer waar je in komt?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee. Heb ik niet. Eerst schilderen, schoonmaken, dan pics
Nee, mijn ouders betalen mijn studie ook en ik krijg gewoon de basisbeurs van 70 euro (nu danquote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:53 schreef ijsmeis het volgende:
Oh trouwens Sjoewe, ik had aan mijn moeder gevraagd waarom ik zoveel kreeg.
Ze zei dat dat kwam doordat mijn studie al helemaal betaald was, dus dat ging er niet meer automatisch af.
quote:Als je 18 jaar of ouder bent en je volgt voltijd een opleiding in het beroepsonderwijs (beroepsopleidende leerweg), dan heb je in principe recht op studiefinanciering. De studiefinanciering start de eerste maand van het kwartaal dat volgt op je 18e verjaardag.
Studiefinanciering kan je krijgen als je vóór je dertigste verjaardag een opleiding gaat volgen én je de studiefinanciering vóór je dertigste verjaardag aanvraagt. Je kan tot en met de maand waarin je 34 wordt studiefinanciering krijgen. Voorwaarde is wel dat je je studiefinanciering na je 30e niet meer onderbreekt. Daarna stopt het, ook als je nog niet klaar bent met je opleiding. Dit laatste geldt niet wanneer je vóór 1 augustus 2005 bent begonnen aan een beroepsopleiding met studiefinanciering.
Je studiefinanciering kan bestaan uit een basisbeurs, een aanvullende beurs, een rentedragende lening en een OV-studentenkaart.
Doe je een beroepsopleiding op niveau 1 of 2 dan is de studiefinanciering die je ontvangt een gift. Na je opleiding betaal je alleen een eventuele rentedragende lening terug. Je hebt recht op studiefinanciering zolang je staat ingeschreven.
Volg je een opleiding op niveau 3 of 4 dan krijg je studiefinanciering in de vorm van een prestatiebeurs.
Maar dat kan ik begrijpen, zoals jij het zegt komt het op mij over dat hij zich gedraagt alsof je niet bestaat.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja nu ben ik ook een lul hoor. Ik zeg straks het internet abbonoment op, dat staat op mijn rekening namelijk, en dat ik vertrek moet ie maar merken aan dat er opeens allemaal ingepakte dozen staan.
Dit is echt de druppel voor me, zo kankerasociaal echt![]()
Gewoon dat je binnen x aantal jaar je studie af moet hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
Wat betekent die prestatiebeurs dan precies.
Dat je het terug moet betalen als je je opleiding niet afmaakt/haalt:) binnen een bepaalde tijd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:00 schreef ijsmeis het volgende:
Wat betekent die prestatiebeurs dan precies.
Owww, dat zal ik dan wel krijgenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je het terug moet betalen als je je opleiding niet afmaakt/haalt:) binnen een bepaalde tijd.
MBO, is nog steeds een gift, hbo/uv is prestatie beursquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Owww, dat zal ik dan wel krijgen!
Bij mij stond er net prestatie blabla, toen ik niveau 3-4 koos. Op niveau 1 en 2 was het een gift.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MBO, is nog steeds een gift, hbo/uv is prestatie beurs
Las ik ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij stond er net prestatie blabla, toen ik niveau 3-4 koos. Op niveau 1 en 2 was het een gift.
Ja, in Sjoewe's verhaaltje staat het ook:quote:
quote:Volg je een opleiding op niveau 3 of 4 dan krijg je studiefinanciering in de vorm van een prestatiebeurs.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat je het terug moet betalen als je je opleiding niet afmaakt/haalt:) binnen een bepaalde tijd.
quote:
50 meter er vandaanquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:30 schreef Fugie het volgende:
hugster, is dat naast je kapper of niet![]()
ik koop mijn schoenen waar ze de goeie hebben
Ga je nog naar de tram kijken in scheveningenquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Weer terug na een dag winkelen, mooie boeken gekocht
Morgen naar de Schevenings haven en het Malieveld (kertscircus) foto's maken, en zaterdag naar Houten (Modellenbeurs)
Misschien. Hangt vooral van Sandra haar voetjes afquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je nog naar de tram kijken in scheveningen![]()
Zou het kunnen dat die hond vanmiddag in de binnenstad was?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef ook_gek het volgende:
Wheheh er ligt hier een hond op mijn werk dat wil je fucking niet weten
Net een koe man. Beest ziet er mega link uit ook![]()
Iedereen die binnen komt schijt 7 kleuren van angst whehehe
Beest gaat ook helemaal los als iemand binnen komt![]()
Gelukkig doet hij niks bij mij![]()
Straks foto's![]()
Bwhehehe, hier loopt ook zo een hond rond, net een kalf zo groot, en dan ook nog wit met zwartquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef ook_gek het volgende:
Wheheh er ligt hier een hond op mijn werk dat wil je fucking niet weten
Net een koe man. Beest ziet er mega link uit ook![]()
Iedereen die binnen komt schijt 7 kleuren van angst whehehe
Beest gaat ook helemaal los als iemand binnen komt![]()
Gelukkig doet hij niks bij mij![]()
Straks foto's![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:22 schreef Fugie het volgende:
* Fugie 1200 euro armer, maar 2 persoons verchroomd bed rijker
Pics?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:22 schreef Fugie het volgende:
hebben je ouders dat kankerbed niet eens betaald?quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:22 schreef Fugie het volgende:
mijn ma vond het niet nodig om een nieuw bed te kopen dus die betaalt niet mee, maar daar ga ik nog wel even om geld zeurenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
hebben je ouders dat kankerbed niet eens betaald?
Ik heb toen 1 zo'n bigass matras gekocht...anders zit er zo'n kutrand in het middenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:31 schreef Fugie het volgende:
mja viel me ook wel tegen, maar ik wil een 2 persoonsbed en dan moet je dus ook 2 matrassen (of 1 huge ass matras) en 2 bodems etc betalen. Dan gaat het nogal snel
[afbeelding]
deze is het, maar dan dat buizenframe verchroomd![]()
mja, ik weet nog niet precies hoe ik het wil doen, maarja 160 bij 210 is best een fors matras en dat hadden ze alleen in de uitvoering van 1000 euro per matras, vond ik wat overdrevenquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb toen 1 zo'n bigass matras gekocht...anders zit er zo'n kutrand in het midden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |