quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:06 schreef ook_gek het volgende:
WTF doe ik elke keer in die op?
quote:
mja. m'n specialiteitquote:
Geil? Wie wat waarquote:
Die moet ik idd nog downkopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef ook_gek het volgende:
de nieuwe cd van Katie Melua is goed zeg![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:32 schreef ook_gek het volgende:
de nieuwe cd van Katie Melua is goed zeg![]()
Mein fuhrerquote:
Ich hab nicht gewüsst wass ich tunn sollte ohne dich!quote:
Junkers Ju87 bedoel je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:38 schreef Stan_the_Man het volgende:
Geef mij maar een Stuka (die met die gebogen vleugels). Veel indrukwekkender; zeker in duikvlucht.
[afbeelding]
Wie is Fugie?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Met schonma gaat het goed, de ford feest is weer gerepareed![]()
Er zitten weer ramen in
En hoe gaat het met Fugie, Solomen?
Nou, fijn om te wetenquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:48 schreef Fwnk het volgende:
Ik ben effe douchen.
ik heb ooit een topic geopend met een vrij compleet overzicht met britse trackday cars. gebruik de search maarquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan er iemand zich iets bedenken wat lichter is dan een Radical overigens ?
[afbeelding]
de Ariel Atom zou je denken, vreemdgenoeg zit die op 500 kg! (zwaardere motor denk ik)
Fugie is er nu niet, stomme fries.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de persoon die tegelijk met je komt en gaat
Ligt er aan welke Radical je hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
kan er iemand zich iets bedenken wat lichter is dan een Radical overigens ?
[afbeelding]
de Ariel Atom zou je denken, vreemdgenoeg zit die op 500 kg! (zwaardere motor denk ik)
nee,omdat ie nu als Solomen zit te posten, stomme Friesquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef Solomen het volgende:
[..]
Fugie is er nu niet, stomme fries.
Hahahaha ik ben ook friesquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,omdat ie nu als Solomen zit te posten, stomme Fries
Westfield bouwt ook Super 7 kloontjes als Mega..... (en op de puntjes Blade, Busa en Bird. afkomstig van de motorfiets motor die er in zit ) die wegen ook 440 kgquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:59 schreef spectrumanalyser het volgende:
tja een stukje veiligheid met een hayabusa motor en gaan!
wat zou dat mooi zijn
Lijkt me heeerlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
zie je het al voor je, doorgassen tot 9800 toeren
10.000 tpm in een Westfield Megabladequote:Op woensdag 4 januari 2006 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
zie je het al voor je, doorgassen tot 9800 toeren
ja, maar 't max. vermogen ligt bij 9800quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:19 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lijkt me heeerlijk
Maar zo een motorblok wil toch wel tot 11k ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |