Precies de drie die ik ook zo oplepelde.quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:22 schreef Sokolsky het volgende:
Erroll Flynn, Kevin Costner en Cary Elwes. Welke weet ik dan nog meer?
idd, logische keuzes.quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sean Bean ook.
Matthew Broderick doet toch Simba?quote:
klopt jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[..]
Matthew Broderick doet toch Simba?
Mark + 1quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:59 schreef Mark het volgende:
OK, James Earl Jones, Liam Neeson, Sean Bean en Jeremy Irons
Lion Kingquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:01 schreef Mark het volgende:
Goedkope inkopper
Noem 7 films met Jeremy Irons
Eragonquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:01 schreef Mark het volgende:
Goedkope inkopper
Noem 7 films met Jeremy Irons
Deze reken ik wel goed (hij zat alleen in de eerste Lion King), eventueel met DHWAV als reserve. Had zelf nog Reversal of Fortune en The French Lieutenant's Woman in gedachtenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:03 schreef Patch het volgende:
Eragon
Lolita
The Lion King
Dungeons & Dragons
The Man in the Iron Mask
House of the Spirits
Stealing Beauty
Ehm.. Daniel Webb is fout...Daniel Webb zat in een tv-serie en ik vroeg om film...ten tweede speelde hij niet Robin Hood maar Much, the Miller...quote:Op donderdag 5 januari 2006 00:26 schreef dndiek het volgende:
Erroll Flynn, Kevin Costner en Cary Elwes.
toevoeging:
David Wood
Daniel Webb
Ik pas voor de eventuele volgende vraag
Ik vroeg me ook al af hoe iemand met zulke obscure suggesties komt, terwijl er een aantal veel meer voor de hand liggende opties zijn. Enneh, ik wil op zich het puntje wel sprokkelen hoor, maar Patch heeft er al een aantal in één post geplaatst. Dus, volgens mij kun je hem het punt toekennen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:21 schreef Sheridana het volgende:
Ehm.. Daniel Webb is fout...Daniel Webb zat in een tv-serie en ik vroeg om film...ten tweede speelde hij niet Robin Hood maar Much, the Miller...
Dus deze vraag staat nog open
De versie waar David Wood in speelt is nou ook niet echt dat je zegt erg bekend met 14 votes en een speelduur van 14 minuten...
Oeps, overheen gelezenquote:Op donderdag 5 januari 2006 09:39 schreef Patch het volgende:
Erroll Flynn, Kevin Costner, Cary Elwys, Sean COnnery, John Cleese en Patrick Bergin vond ik de meest logische.
Maar niemand stelt een nieuwe vraag?
ok dan; opstartertje:
Mag ik 4 acteurs hebben, die op 1 of andere manier, als rol, een leeuw in hun CV hebben staan
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:38 schreef ArtyShock het volgende:
Het twintig dertig jaar oude dodelijk konijn kan volgens mij wel een nieuwe vraag stellen.
heheheh, 30quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:38 schreef ArtyShock het volgende:
Het twintig jaar oude dodelijk konijn kan volgens mij wel een nieuwe vraag stellen.
Thanks!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:36 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af hoe iemand met zulke obscure suggesties komt, terwijl er een aantal veel meer voor de hand liggende opties zijn. Enneh, ik wil op zich het puntje wel sprokkelen hoor, maar Patch heeft er al een aantal in één post geplaatst. Dus, volgens mij kun je hem het punt toekennen.
Ook goeiemorgen trouwens.
Hoe oud is KillerRabbit75?quote:
Ik zeg 75!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:00 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hoe oud is KillerRabbit75?
a) 20
b) 21
c) 30
d) 31
e) 40
KillerRabbit75 + 1quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:50 schreef KillerRabbit75 het volgende:
Soldaat van Oranje
Turks Fruit
Starship Troopers
Robocop
De vierde man
Total Recall
Nee het is in het Engels.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef dyonvbaal het volgende:
vraagje, het is geen naar het engels vertaalde quote toch hopelijk he?
Bulletproof Monk?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
hollywood ninja? of hoe heet die film met die dikkere gast...
Er zit wel een dier in de titel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef ArtyShock het volgende:
Ik dacht even aan Dances with Wolves. Maar dit klinkt veel te stoer voor Kevin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |