Nee het is in het Engels.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:15 schreef dyonvbaal het volgende:
vraagje, het is geen naar het engels vertaalde quote toch hopelijk he?
Bulletproof Monk?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:37 schreef dyonvbaal het volgende:
hollywood ninja? of hoe heet die film met die dikkere gast...
Er zit wel een dier in de titel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:43 schreef ArtyShock het volgende:
Ik dacht even aan Dances with Wolves. Maar dit klinkt veel te stoer voor Kevin.
Vanmorgen besloot ik dat ik deze vraag zou stellen, als ik vandaag een punt zou scoren. Toen kwam jij ook met een Grizzly Man vraag... heb even getwijfeld of ik 'm zou vervangen.quote:
Wat voor cijfer geef je de film dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:59 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Overigens krijg ik die film niet goed uit m'n kop. Ik denk dat ik mijn cijfer maar eens op moet hogen.
Dunequote:Op donderdag 5 januari 2006 14:17 schreef Asap het volgende:
William Hurt:
Lost in Space
A.I.
The Simian Line
Sheridana +1quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:18 schreef Sheridana het volgende:
William Hurt
Altered States
Lost In Space
Smoke
Blue in the Face
The Village
A History of Violence
Syrianana
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:30 schreef Sheridana het volgende:
Ja en volgens mij is het ook Syriana en niet nanana...HAHAHHA![]()
Why the sour face?quote:
uhm.... krijg nu weer een sour face....quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:39 schreef Sheridana het volgende:
Welke film is dit?:)
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:40 schreef Asap het volgende:
[..]
uhm.... krijg nu weer een sour face....![]()
Neee, niet Schots of Iers...quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Shit, die ken ik geloof ik wel. Iets Schots cq. Iers volgens mij. Maar de naam...
Die mevrouw is geen Lena en ook geen Juliette...quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:06 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik dacht eigenlijk eerst Frans. Maar nu gok ik op: The Unbearable lightness of Being ?
Natuurlijk kennen ze 'm wel...maar op de juiste naam komen kan soms lastig zijnquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Niemand kent hem...
Goede reden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Niemand kent hem...
Dacht ikquote:
Oke, bedankt voor deze infoquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heb hem maar opgezocht: 6,8 op IMDB... Ook niet echt mijn stijl...
kortom: Ik wacht wel even op de volgende vraag...quote:
Ow!!! Mute Witness natuurlijk. Ik heb deze ook gewoon gezien.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:30 schreef Sheridana het volgende:
zeg maar dikke hint...a mute makeup artist working on a slasher film being shot in Moscow, is locked in the studio after hours...
Joh. Check PI.quote:
He he!! Zie je wel!!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ow!!! Mute Witness natuurlijk. Ik heb deze ook gewoon gezien.![]()
Mjah, had hem nog nooit gezien, is het een aanrader?. Arty Shock, next question plz....quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:38 schreef Sheridana het volgende:
[..]
He he!! Zie je wel!!
ArtyShock +1
Wel aardig, niet heel bijzonder. 't Is voor een groot gedeelte een beetje een achtervolgingsfilm omdat ze van haar belagers moet zien te ontsnappen. Redelijke formule film. Een aantal plottwists over wie nu de schuldige is enzo. De film doet nogal grauw aan en ziet er ouder uit dan 'ie is. Maar dat komt misschien ook omdat het in Rusland speelt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mjah, had hem nog nooit gezien, is het een aanrader?. Arty Shock, next question plz....
Geen Klaus, geen Maria en ook geen Brandauer. Hij is wel van het regisserende type.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:48 schreef Sheridana het volgende:
Klaus Maria Brandauer?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:56 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Geen Klaus, geen Maria en ook geen Brandauer. Hij is wel van het regisserende type.
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Mike Nichols !
nope...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:30 schreef Sokolsky het volgende:
Billy Wilder?
je hebt hem zelf in dit topic geplaatst....quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:39 schreef ArtyShock het volgende:
Mel Brooks? (Welke foto trouwens?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |