Ik start in een D4+quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:02 schreef theSummoner het volgende:
En, wie maakt morgen z'n opwachting op de Skøllcup? Ik ben vlothond![]()
Ik start in het Heren onervaren C4+ veld, maar ik denk dat we weinig kans maken, aangezien we de avond er voor wel naar het feest op skoll gaanquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:46 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik start in een D4+(onvervaren dames 4+ veld)
Vredestijn laten affikken, en daarna voorzichtig roerenquote:Op vrijdag 14 april 2006 15:14 schreef nogeenmaarten het volgende:
Ocf81, wat voeren julie allemaal uit met dat kanaal???
" In de modder van het Twentekanaal zijn unieke bacteriën gevonden. De bacteriën zijn in staat om het broeikasgas methaan af te breken. Er is wereldwijd al vijftig jaar naar deze bacteriën gezocht, over de hele wereld. Vorig jaar vond een microbioloog van de Radboud Universiteit in Nijmegen de microben al. Na een jaar onderzoeken is gebleken dat de bacteriën door middel van het opnemen van nitraat het methaan af kunnen breken, zonder zuurstof te gebruiken. Dit werd vooralsnog onmogelijk gehouden. Het verbranden van methaan, beter bekend als aardgas wordt gezien als een van de oorzaken van het broeikaseffect."
Maar de Skoll-cup is toch een verplicht onderdeel van de Oocuz? Hoe kan een van je ploegjes dan niet aanwezig zijn? (dumpen die ongemotiveerde hapquote:Op donderdag 20 april 2006 00:04 schreef ocf81 het volgende:
Ik coach twee herenploegen, waarvan een nu wat minder vaart ATM (Het Gezeik, tevens niet aanwezig bij de skøll cup). Mijn andere ploegje (VICTVRI) is een kleine achterstand 3e geworden. Helaas kwam de eindsprint te laat op gang, en waren ze net geen 2e.
Waarschijnlijk heb je met Roald gesproken, die coached de Zware Jongens 2006. Zijn "dames" zijn de laatste tijd wat uit vorm.
Yep, ik help mee op de ZRB.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:41 schreef theSummoner het volgende:
Nog iemand op de ZRB/Orca's mixed/België dit weekend?
Oh maar we kunnen realistisch zijn, blik trekken zit er dit seizoen gewoon niet meer in. Er zijn in ieder geval op Orca al meerdere ploegen die 3 of zelfs 4x in week trainen. Wij trainen 'maar' 2x per week (maar ja wat wil je met 2 afstuderende mensen).quote:Op zondag 14 mei 2006 22:35 schreef nogeenmaarten het volgende:
Goed gegaan op de PEiL? Een blik/ taart verzacht uiteraard de pijn en dat zat er volgens mij dit jaar niet in voor Orca's Bosma.
Nee we zijn net overgeslagen, de 2 Orca ploegen voor ons 139 en 140 staan er wel op. Op sportpix.nl stonden we gelukkig wel, maar ik heb de illusie om ooit charmant op een roei-foto te staan al een tijd terug op gegevenquote:Op maandag 15 mei 2006 11:40 schreef nogeenmaarten het volgende:
PEiL op http://www.proshots.eu/
julie staan er net niet op volgens mij. delftenaren hadden de prioriteiten weer goed voor elkaar gezien de foto van het stratenmakersdecolleté.
Niet vreemd dat er tussen je 5k en 8k niet zoveel snelheidsverschil zit. Het duurverschil is relatief klein (ca. 18:20 om 30 min). Pas als je richting 2k tijd gaat kijken neemt de snelheid (tijd / 500 m) wat meer toe. Gedurende 60 min trap ik 1:48 en gedurende 30 min 1:46. Dit is een verschil van krap 2% op een duurverschil van 100%. 2k gaat in 1:38 en dat is dan ineens 10% sneller in vergelijking met 5k.quote:Op maandag 15 mei 2006 12:00 schreef Ericr het volgende:
Gemiddeld op een 5K haal ik 1:50,2 en op die 30 minuten 1:51,4. Dat zit te dicht op elkaar, 5K moet dus nog een stuk sneller.
congrats. ging niet helemaal moeiteloos zo te zien.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:09 schreef E-Jey het volgende:
goed, we hebben gister gewonnen op de Peil
Super! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 15 mei 2006 13:09 schreef E-Jey het volgende:
goed, we hebben gister gewonnen op de PeilErg leuk. Nog twee overwinningen verwijdert van het b4 bokaal
Naast de overwinning hebben we ook het baanrecord verbroken met een paar seconde
Dat stond al 13 jaar
![]()
Ja... we kregen al van onze coach te horen dat onze catch nog iets te 'rommelig' is. (En zo zijn er nog 100 puntjes van verbeteringquote:Op maandag 15 mei 2006 12:58 schreef nogeenmaarten het volgende:
een ietsje ongelijk.
Hahaha, LOL :p Deze methode wordt nog steeds bij Nereus gehanteerd, als je al die compo dames met gelakte nagels, oorbelletjes en roze jasjes ziet.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:51 schreef nogeenmaarten het volgende:
Vroeger kregen de damesroeiers punten voor stijl. Daarbij ging het ook om de mooie rokken en het keurig verzorgde uiterlijk. Verder weet iedereen dat vroeger alles beter was en dat we leering moeten trekken uit het verleden. Alsdus zijn de voorbij gekomen aandachtspunten zo gek nog niet!
De heren werden gewoon geacht hard te gaan.
Dat had ik vorig jaar toch wel een keer verteld? Over een Nereus compo-ploegje met zilveren (glitterende!) bomberjacks met roze bestikking en allemaal dezelfde zonnebrilquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:54 schreef horney_dorney het volgende:
[..]
Hahaha, LOL :p Deze methode wordt nog steeds bij Nereus gehanteerd, als je al die compo dames met gelakte nagels, oorbelletjes en roze jasjes ziet.
[edit] lamaar, vraag gaat niet op [/edit]quote:Op maandag 15 mei 2006 13:09 schreef E-Jey het volgende:
goed, we hebben gister gewonnen op de PeilErg leuk. Nog twee overwinningen verwijdert van het b4 bokaal
Naast de overwinning hebben we ook het baanrecord verbroken met een paar seconde
Dat stond al 13 jaar
![]()
de goede allicht hier: http://www.worldrowing.com/display/modules/events/dspEvent.php?pageid=37&eventid=25975&categoryid=60quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:20 schreef WanEnOonlie het volgende:
waar zijn alle wedstrijdroeiers?
Vanaf volgend jaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:20 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
[edit] lamaar, vraag gaat niet op [/edit]
En meer on-topic: waar zijn alle wedstrijdroeiers hier? Ik lees alleen maar compo-posts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |