Nee ik ben niet (slag)
![]()
Ben wel in het middagblok (15.03) gestart, we hebben een blond meisje op slag en ik zit op 2 (en we hadden een gele skoll boot van jullie geleend).
De skoll-cup was trouwens heel erg gaaf! Omdat we dit jaar gewoon niet in staat zijn om, net als vorig jaar, te winnen hadden we na ploegoverleg andere doelen gesteld. Vanaf nu laten we onze coaches een PR bepalen. Verbeteren we dat, dan hebben we in onze ogen 'gewonnen' ofwel
![]()
taart vreten!
![]()
Nu zal dit in de ogen van veel mensen hier een beetje raar doel zijn. Maar omdat we allemaal erg competitie-gericht zijn, wilde we wel iets te 'winnen' hebben. En de wedstrijd winnen is helaas niet realistisch. Dus strijden we dit jaar tegen onszelf
![]()
En het werkt!
De coach had de tijd voor de 2k naar aanleiding van hun prestaties op 9.17 gezet. In onze geleende Skollboot (er starten echt veel dames in de gladde vier namelijk bij Orca) voeren we de eerste heat zo lekker dat we 2e werden. Op naar de A-finale!
En de tijd: 9.11 de taart was binnen!
Toen de A-finale. Een mooi gezicht, van de 6 boten waren er 4 van Orca (plus 2 hele sterke ploegen, Triton en Perlargos). Super gestart, maar de twee andere ploegen liepen helaas snel uit. Het Orca 'peleton' bleef echter als 1 linie varen. SUPERspannend. Maar daarom hebben we denk ik toch wel alles uit onze benen weten te halen.
Resultaat: 4e (heel blij mee) en een na snelste Orcaploeg. Maar (voor ons) belangrijker: 9.03 hoi!
(De winnende boten zaten daar, eerlijkheidshalve, echt ver onder trouwens
![]()
)
Maar mooie dag, erg genoten en achteraf heel moe!