abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37998043
Verdomme, wilde net naar thetis sprint gaan kijken, wordt t afgelast
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
  vrijdag 19 mei 2006 @ 20:25:03 #227
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_37999546
quote:
Op donderdag 18 mei 2006 17:20 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

[edit] lamaar, vraag gaat niet op [/edit]
En meer on-topic: waar zijn alle wedstrijdroeiers hier? Ik lees alleen maar compo-posts
Vanaf volgend jaar
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_38011083
Vorig jaar nog wel, dit jaar niet meer
waarschinlijk nooit meer
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:31:43 #229
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_38015277
Nooit meer? Waarom niet? Blessure of gewoon klotejaar gedraaid?

Godver, de ARB vandaag afgelast door komende storm. Nota bene tijdens mijn voorwedstrijd (die ik als een ouwe zou gaan winnen natuurlijk).
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:42:36 #230
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_38015588
Shit zie net dat mijn LSA8+ baanrecord op watersportbaan tilburg er aan is
Heeft toch maar weer 5 jaar gestaan. Maar helaas dus ook al een poosje geen wedstrijdroeier meer om hier te posten
pi_38020909
WanEnOonlie -> nooit meer door een blessure of aandoening. Misschien weet ik woensdag meer, dan ga ik naar de reumatoloog om over de laatste foto's te praten.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2006 17:29:55 ]
pi_38131898
nog mensen die zondag de OCT / OOCUZ-finale gaan starten??

Het weekend was trouwens weer lekker 'blik-vruchtbaar' op de gedeeltelijk afgelaste ARB voor onze vereniging > 2 blikken!!!
  FOK!fossiel dinsdag 23 mei 2006 @ 23:54:12 #233
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38145332
Wij starten de OCT
Chick on a mission
  FOK!fossiel woensdag 24 mei 2006 @ 16:52:20 #234
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38168204
Kut storm nu is er vaarverbod.

En ik had echt zin om te gaan roeien
Chick on a mission
  FOK!fossiel zondag 28 mei 2006 @ 23:01:43 #235
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38318324
Zo, flink windje vandaag op de OCT vandaag.

Omdat het de hele week al zo gigantisch regende had ik me op het ergste voorbereid: veel droge kleren! (De schrikbeelden van de Skoll-cup van vorig jaar zaten er nog flink in: door vertraging 3 kwartier in de regen moeten wachten voor de start).

Een blik op het water deed niet veel goeds voorspellen, we hadden dan wel wind mee: maar het leek meer op zee-roeien (had ik al verteld dat ik graag overdrijf ).

Eerste heat, de 1000m, alles wat niet goed zou kunnen gaan ging niet goed. Ongelijkheid, neigingen tot snoeken en veel te hard oprijden. Kortom we kwamen zeer ongelukkig over de finish.

Toen mochten we 5 uur (en dit overdrijf ik dan weer niet) wachten op de volgende heat (ja dat lees je goed, bedankt he Okeanos!) Dus in de naastgelegen sportkantine hebben wij 5 uur lang de tijd moeten doden, mijn god wat is dat gruwelijk...

Maar de dag eindigde gelukkig alsnog erg goed. De 2e heat (2k) ging bij het oproeien al lekker, en de race verliep ook nog naar tevredenheid. Wij lagen in de baan naast onze coaches en die hebben we 1600 m. toch aan onze zijde gehad. Toen namen zij een eindsprint en vielen wij wat uit elkaar... dus helaas.

Misschien moet ik maar naar boeg verhuizen
Chick on a mission
  maandag 29 mei 2006 @ 00:39:58 #236
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_38321542
DAar is de OCT bekend om, ooit eens om half 8 sávonds nog naar een OOCUZ finale zitten kijken.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_38362599
Gister een heel verhaal getypt over de OOCUZ/OCT.....grom, kan de server niet gevonden worden....hele verhaaltje kwijt !!

Maar iig....: Mijn ploegje werd laatste in de OOCUZ kwartfinale. Race zag er goed uit volgens coaches, maar snelheid miste waar de andere ploegen dat wel hadden...

Andere damesploegje wel door. Uiteindelijk 4de geworden in B-finale....net niet naar de NARF dus!

van de 2 heren ploegjes....1tje meteen gediskwalificeerd....ze waren te laat aanwezig en dus niet op tijd om het water op te gaan. de ander is 2de geworden in de B-finale en mag dus naar de NARF.

Verder nog 2 ploegen in OCT. mannenploegje laatste, damesploegje (heb ik ook gestuurd) 6de van de 20.

Heb veel gestuurd, 1000m heren, 1000m en 500m damesploegje, 2k heren.

vond ik trouwens leuk met die vlothond daar bij de 2k! ligt daar ineens zo'n kind op dat vlot om je boot vast te houden. was hartstikke bang dat dat kind door mij het water in zou vallen....ik lag namelijk op een gegeven moment niet helemaal meer onder dat vlot maar er iets naast !!! Maar ja, het is allemaal goed gegaan!
  FOK!fossiel dinsdag 30 mei 2006 @ 12:26:36 #238
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38365419
Ik weet nog dat bij de eerste keer een 2k starten op de bosbaan de zenuwen echt door mijn keel gierden.

Eerst het goed manouvreren van de boot naar het vlot (met al die compo-stuurtjes gaat dat altijd een stuk minder soepel ), dan die lichten die op rood springen en *piep* op groen.

(Nanana, er is een heel mooi truukje als je bij zo'n vlotje ligt en de boot heel erg afdrijft. Als het niet met klapjes van de sb/bb boeg is te corrigeren, kun je die persoon de riem door laten geven aan de persoon voor zich, en die moet daarmee dan haaltjes maken. Lig je in mum van tijd weer recht. Werkt echt perfect!)
Chick on a mission
pi_38369390
zoiets zei de slag ook al, maar toen gingen we al bijna beginnen aan de startprocedure...dus wilde ik dat niet meer doen op die manier....leuk trouwens als je je coach gaat sturen!! had verder ook nog nooit een 2k gestuurd en hij bleef af en toe dingen roepen, ben behalve de 'gewone' commando's voor opzetjes met die dingen helemaal op hem afgegaan!!! (rust op slidings en soepel doorkeren, etc)..

nu op trouwens naar de driekamp!!! nog mensen die meedoen??
  FOK!fossiel dinsdag 30 mei 2006 @ 15:56:09 #240
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38373097
Jaa de Asopos driekamp!

(Vorig jaar daar blik getrokken )
Chick on a mission
pi_38404045
zie ik je daar wel.....misschien leuk om op die manier een gezicht bij een naam te hebben....
  FOK!fossiel woensdag 31 mei 2006 @ 15:38:11 #242
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38412072
Je kunt ook gewoon op het fototoestel-ding naast mijn post klikken hoor
Chick on a mission
pi_38459704
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 15:38 schreef Keroppi het volgende:
Je kunt ook gewoon op het fototoestel-ding naast mijn post klikken hoor
Dat kan, maar leek me wel grappig gewoon irl een praatje te maken ofzo!!!

Heb me trouwens ingeschreven voor de Driekamp ! Ik start sowieso in een C4+, maar heb me ook, samen met mijn coach, ingeschreven voor het 2xmixed veld !!!

Heb tot nu toe 1x in een 2x gezeten, mijn coach is wel afgeskiffed (schrijf je dat zo?? ) en we gaan komende week 2x trainen volgens mij. Composlot en Jopenrace zitten ook in de planning voor dat veld. Beetje in een dolle bui naar voren gekomen en inschrijvingen zijn nu gesloten !!

Ach ja, het wordt vast heel leuk..... !!

Waar heeft de rest van hier die allemaal meedoet zich voor ingeschreven???
  FOK!fossiel donderdag 8 juni 2006 @ 09:38:10 #244
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38647087
Heee nanana,

Heb je de loting al gezien? Wat een ramp zeg. Wij moeten in het eerste blok starten en dat houdt in dat we de trein van 6.00 moeten hebben op Utrecht CS...

Groter probleem is dat we ook een stuurtje nodig hebben, normaal geen groot probleem, maar niemand staat vrijwillig zo vroeg naar z'n bed om een ploegje te sturen. Dus we hebben echt een major problem...
Chick on a mission
pi_38673255
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 09:38 schreef Keroppi het volgende:
Heee nanana,
blablabla ..
een stuurtje nodig
blablabla ..
Zoiets bedoel je?
  FOK!fossiel donderdag 8 juni 2006 @ 23:08:05 #246
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38676258
Wat heb jij mij ongeloofelijk goed door

Maar goed ons probleem is toch opgelost. Want we hebben een (ex)wedstrijdstuurtje zover gekregen dat ze ons gaat sturen. Enige tegenprestatie: wij regelen het ontbijt in de trein.

Zo, dus wij hebben nu een profi stuur, ook nog eens bijna niks weegt (alsof dat er toe doet in het compo-veld )

Oh en ik heb van de week geroeid in de 2+ (nee, geen C2+ ), een eerste begin naar een overstap naar de 2-?
Chick on a mission
pi_38676520
super om in de 2- te gaan roeien. ziet er prachtig uit (als het goed gaat).

Helaas is het stuurprobleem ons niet vreemd. We of beter mijn ploeg (zelf geblesseerd) zijn nog op zoek naar stuur voor zwarte waterregatta aanstaande zondag in zwolle, blok 1, 12:00. moet een kleintje zijn, want het gaat om een voorlader.
  FOK!fossiel vrijdag 9 juni 2006 @ 00:00:20 #248
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38678064
Moet je niet gaan hinten richting mij (ik vind sturen eigenlijk stiekem best leuk, maar heb een biologisch nadeel van een centimeter of 30 )

We hebben nu een aantal voorgestuurde boten die naar het competitieveld zijn doorgeschoven, en bij mijn coaches stuur ik die nog wel eens, maar erg relaxed is het niet. Ziet er trouwens ook erg grappig uit, een stuur die met haar complete bovenlijf uitsteekt
Chick on a mission
pi_38702662
Keroppi, tja.....het is vroeg ja. Zelf moet ik in het eerste en tweede blok starten en derde en vierde blok hulpkrachten!

Start niet meer zelf in de C4+, met boordroeien toch weer last van mijn rug. vandaag in 2x ging het heel erg goed weer met mijn rug....:S! Nu ga ik mijn ploeggenootjes maar sturen in de C4!

Als het trouwens zulk lekker weer is als vandaag, dan is het aan de kant heel erg lekker, op het water ook, behalve als je hard gaat roeien!
  FOK!fossiel zaterdag 10 juni 2006 @ 18:09:42 #250
1455 Keroppi
kool kikker
pi_38727782
Nanana, heb jij vandaag mixed 2x geroeid in blok 2? En roei je bij de Asopos (ja want je had je gaat hulpkracht spelen )

Volgens mij heb ik dan met jou 'gepraat' tijdens het wachten op de voorstart van de 1500m. Wij zaten in een geleende 4+ van Asopos
Chick on a mission
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')