Dat ook wel. Maar ik ben in 1998 in Paradiso naar een zogenaamde Spoken Word optreden van Henry Rollins geweest en daarin heeft 'ie inderdaad uitgelegd dat Ian McKay en hij zo'n beetje samen opgegroeid zijn en hun bands (Black Flag en Fugazi) later in dezelfde scene zaten. Moest Ian McKay dus wel zijn. Vandaar.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:49 schreef ranja het volgende:
Ik heb geen idee wie Ian MacKay is of wat die met een van beide te maken heeft
Dus zo makkelijk was-ie niet. Maar volgens mij zit schaap wel in de US-alternative muziek...
reactie verwijderd omdat er misschien een hint uit kan worden opgemaaktquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:26 schreef peaceman het volgende:
Nee kon ook bijna niet... deze mevrouw ziet er wat minder stralend uit dan Annie
ja, dat weet ik, maar voor peaceman zou dit een hint kunnen zijn, weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:31 schreef schaap001 het volgende:
Hints mogen, hoor! Sterker nog: zijn, tenzij ze meteen alles weggeven, vaak welkom!
ze komt me btw wel bekend voor...
Met hints weet ik jouw vragen vaak nog nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:31 schreef schaap001 het volgende:
Hints mogen, hoor! Sterker nog: zijn, tenzij ze meteen alles weggeven, vaak welkom!
ze komt me btw wel bekend voor...
Ohja? Misschien dat ik vragen stel die een beetje buiten jouw 'ding' liggen? Ik weet bijvoorbeeld van dance vrij weinig: dan kun je hints geven wat je wilt, ik weet er bijna niks vanaf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Met hints weet ik jouw vragen vaak nog niet![]()
When in Rome, do as the Romans doquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ohja, haha! Nou, ik heb als nuchtere hollander 7 jaar in Breda gewoond en dat begon bij die mensen zo rond deze tijd altijd al te kriebelen, het carnaval. Vond het vroeger ook niks, maar als je er middenin zit en je kunt toch geen kant op, dan maar meedoen... If you canŽt beat them, join them. Ofzoiets.
sssstt, dat wordt me volgende hintquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:39 schreef lubje25 het volgende:
Is het je vriendin? aangezien je haar in het echt kent?![]()
je bent warm, of zullen we eerder zeggen koud deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:44 schreef peaceman het volgende:
Meja?
Het is jammer dat ze het eigelijk alleen thuis goed doet. Het is een schatje die het wel verdiend, ze werkt er hard genoeg voor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:51 schreef ranja het volgende:
argh net 5 minuten te laat terug
Ik heb vorig jaar de dvd van Another Day gekocht. Erg goed en erg
Ja hij ook, maar ik bedoel iemand andersquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:56 schreef lubje25 het volgende:
pete Philley
Het is Berge, maar het is close genoegquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:58 schreef schaap001 het volgende:
Thomas Berger (of Bergen), helaas dat ik dat weet...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:11 schreef ranja het volgende:
aangezien het een vervolgvraag is: Petra Berger? maar die is niet zo wild dacht ik
En het is al geraden! Bekend van '(Out Here) On My Own' uit 1981. Ze probeert het tegenwoordig als een soort rockbitch, maar dat gaat nog niet echt lekker, alhoewel haar CDs best okee zijn. En haar stem ook trouwens.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:12 schreef Captain_Redbeard het volgende:
nikka costa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |