Mijn onderburen hadden zo'n kerstboom staan in het trappenhuis. Ja, wat daar het nut van is weet ik ook niet, bij mij ligt er alleen een mat, maar dat terzijde. Het probleem is dus dat kerstboom geklaard is en hun mij nu met een scheef oog aankijken. Ja, wtf, IK HEB DIE GODVERNEUKTE GRAFKANKERBOOM VAN JULLIE NIET!
Waar slaat het überhaupt op om die kankerboom in zo'n graftakketrappenhuis te zetten. ALSOF IEMAND ER OOK MAAR IETS OM GEEFT DAT DIE HOERENBOOM DAAR STAAT!!
Maar het vage is, er wonen maar 5 gezinnen hier. Naast mij woont een oud mens, die doof is. Boven mij woont een vrouw van middelbare leeftijd en daarnaast woont ook nog een oud stel. En onder mij staat 1 huis leeg, naast hun huis dus. Dus feitelijk kan niemand het gedaan hebben. Toch vinden ze het nodig om een a4-tje op te hangen met daarop de volgende tekst:
Dank je wel voor het stelen van de kerstboom....
erg triest als je dat niet kan laten.
Hier word ik erg pissig van en vooral omdat ik hier nog maar 3 maanden woon zullen ze me al helemaal niet vertrouwen. Wat zijn dit voor treiterpraktijken.
BAH.
[ Bericht 0% gewijzigd door t0y op 04-01-2006 15:45:45 ]
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!