quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef Kurk het volgende:
Oh nee, die vieren geen kerst.
Terug naar de brugklas leer je het weer..quote:
Het was een nepperd. Nog foeilelijk ook.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef Sjengdanny het volgende:
Ik zie het probleem niet?Die boom stond er toch om opgehaald te worden?
Yep, en er komen hier vrijwel nooit jongeren, dus ja, ik ben de enige verdachte.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef petre86 het volgende:
portiek afgesloten?
hang er een a4-tje onder..quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef t0y het volgende:
[..]
Yep, en er komen hier vrijwel nooit jongeren, dus ja, ik ben de enige verdachte.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:40 schreef t0y het volgende:
Dank je wel voor het stelen van de kerstboom....
erg triest als je dat niet kan laten.
Weet je, ik ga dat doen ook. Schijt, ik ga het hard tegen hard spelen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
hang er een a4-tje onder..
"diefstalverzekering oplichten? ziek!"
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:50 schreef SolidasRock het volgende:
geklaard? is dit een brabants woordje of zo?
Ok ok... de klus is geklaard ken ik, maar de boom is geklaard... WTF?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:50 schreef t0y het volgende:
[..]
Weet je, ik ga dat doen ook. Schijt, ik ga het hard tegen hard spelen.
[..]
![]()
Ooit eens meegepikt op de middelbarequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ok ok... de klus is geklaard ken ik, maar de boom is geklaard... WTF?
Zoals reeds vermeld, het was een nepperd. Ze hadden waarschijnlijk het geniale plan om hem volgend jaar weer neer te zetten. Maar je hebt wel gelijk, er zijn wel ergere dingen dan dat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:54 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat ben je voor een triest persoon als je gaat mauwen dat iemand de kerstboom uit je portiek heeft gejat (dat gedeelte snap ik al niet... als de betreffende boom in je huiskamer stond, kan ik er nog enigzins inkomen) NA nieuw jaar... Ik zou al lang blij zijn dat iemand die kutboom had meegenomen. Had er misschien zelfs nog voor betaald ook.
Boeiend, we leven in 2006. Wat mij betreft mag de taboe rondom kanker opgeheven worden.quote:
Dit doen OF aanbellen, politiek correct blijven maar toch duidelijk laten merken dat je pissig bent.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef petre86 het volgende:
hang er een a4-tje onder..
"diefstalverzekering oplichten? ziek!"
precies dat zielige gezeur van mensen die er ineens niet meer tegen kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:59 schreef t0y het volgende:
[..]
Boeiend, we leven in 2006. Wat mij betreft mag de taboe rondom kanker opgeheven worden.![]()
Ik ga er eens goed over nadenken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit doen OF aanbellen, politiek correct blijven maar toch duidelijk laten merken dat je pissig bent.![]()
Maak er dan een foto van hoe de buren kijken als ze het lezenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:50 schreef t0y het volgende:
[..]
Weet je, ik ga dat doen ook. Schijt, ik ga het hard tegen hard spelen.
Dat lieg je!quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef sr_firewire het volgende:
Bel Peter R. de Vries ! Die schijnt tegenwoordig met leugendetectors te werken.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |