quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:04 schreef gias het volgende:
(volgens pulp fiction dan)
De macdrive krijgt alleen maltquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef Alice89 het volgende:
Bier bij de mac, is dat niet gevaarlijk voor de mensen die daar heen gaan en dan weer de weg op?
Neen, niet met macbierquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:34 schreef Alice89 het volgende:
Bier bij de mac, is dat niet gevaarlijk voor de mensen die daar heen gaan en dan weer de weg op?
Wat was die site ook alweer waar dit gepromoot werd? Was ook van een Fokker ofnie?quote:
Dan is het goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
De macdrive krijgt alleen malt
Nee idd, heineken of bavaria is een stuk beter....quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Zolang de Mac maar niet z'n eigen biersoort gaat produceren, want dan is het natuurlijk huilen met de pet op.
Is de site nog wel online? Dan kunnen mensen nog bumperstickers bestellen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:48 schreef BrauN het volgende:
Ach, een tijd terug had McDonald's al een reclame waarin ook iets over 'bier' werd gezegd door een paar stoere lieden... Langzaam maar zeker sluipt het er dus in. Gewoon een kwestie van tijd...
www.macbier.tkquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is de site nog wel online? Dan kunnen mensen nog bumperstickers bestellen.
Wtf?quote:Dirkh (opschoonheld)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Banwaardige opmerking. Ik zou me vanaf nu maar koest houden.
Wat doe jij in een topic wat over bier gaat? Je bent nog te jong om een sneeuwwitje te bestellen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:12 schreef Maikuuul het volgende:
Hebje al bij de LollerKing geprobeerd ?
Merjeh gek ik denk niet dat het gaat lukken heur
stfu, mac is een algemeen aanvaardt woord in Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
wat is de mac? leer toch godverdomme eens schrijven stel kutkneuzen.
Dat is zooo 2005quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:17 schreef timmeeeh het volgende:
ben ik dan de enige die de mcdonald's nog altijd boycot?
Ik ben 16 heurquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat doe jij in een topic wat over bier gaat? Je bent nog te jong om een sneeuwwitje te bestellen!![]()
de MacSnackquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:58 schreef zoalshetis het volgende:
wat is de mac? leer toch godverdomme eens schrijven stel kutkneuzen.
klinkt idd beter als: "Wilt u McAmstel of McHinniken bij uw Big Mac?"quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:22 schreef remlof het volgende:
Bier bij de Burgerking lijkt me een beter idee! Dan heb je er tenminste nog iets fatsoenlijks bij te eten...
Mag ik 1 Double Cheese Bacon burger met een Double King Beer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |