quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef RonaldV het volgende:
Dan moet je een snellere camera nemen. En vooral veel oefenen
Top Gear is goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef RonaldV het volgende:
sorry, ik was even wat Top Gear filmpjes aan het spieken
Wil ik ook gaan doen, maar ik kom er achter dat ik dan eerst aan de bril moet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
meen je dat?
laat jij je d70 bepalen wat wel en niet scherp gaat worden?
ik ook hoor als ik lui ben.
als ik wakker ben zeg ik welk vlakje scherp moet zijn.
en als ik active ben ga ik zelf draaien
Manual focus gebruik ik alleen voor macro, of voor dingen die ik verwacht dat ze op een bepaalde plek gaan gebeuren zoals vuurwerk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:09 schreef blackbully het volgende:
[..]
meen je dat?
laat jij je d70 bepalen wat wel en niet scherp gaat worden?
ik ook hoor als ik lui ben.
als ik wakker ben zeg ik welk vlakje scherp moet zijn.
en als ik active ben ga ik zelf draaien
Hey, was jij er ook?quote:
Ow jee...please don't shoot me!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:10 schreef blackbully het volgende:
578 pixels
ben je nieuw hier? nee toch
Zweepje dan?quote:
ik wil het vooral kunnen dus doe het vaak maar ben nog erg traag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wil ik ook gaan doen, maar ik kom er achter dat ik dan eerst aan de bril moet.
Welk moedel staat me het best?![]()
![]()
?
ik voelde me zo in de gaten gehouden daar. niet echt prettigquote:
Die lantaarnpaal soep je er toch zo uit johquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef Mauro het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06013/vliegtuigding_met_stomme_paal.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
zul je altijd zien dat het nu op zaterdag bewolkt isquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
Nog meer blauwe luchtVolgend jaar ga ik ook op zaterdag
Veel gezellliger ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
Helemaal naar friesland? Ik betwijfel of ik wel ga hoor...hoewel er wel een speciaal team schijnt te komen....quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
maar kon wel lief laggen/lachen(ik weet het niet meer) toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Veel gezellliger ookwij stonden met zijn 3tjes... 4tjes eigenlijk, maar #4 had geen camera mee.
Ik moet eerst nog leren kokenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die lantaarnpaal soep je er toch zo uit joh
Ik vind m op zich niet eens zo slecht. Maar misschien moet je volgende keer wat dichterbij kruipen? Het vliegtuig is nu wel erg klein in beeld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef Mauro het volgende:
[[url=http://xs62.xs.to/pics/06013/vliegtuigding_met_stomme_paal.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
dagje camping dan maar vantevoren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Helemaal naar friesland? Ik betwijfel of ik wel ga hoor...hoewel er wel een speciaal team schijnt te komen....
Dat vliegtuig heb ik bewust zo veraf laten gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:19 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik vind m op zich niet eens zo slecht. Maar misschien moet je volgende keer wat dichterbij kruipen? Het vliegtuig is nu wel erg klein in beeld.
De Blue Angels (U.S. Navy demo team) komen inderdaad voor een eenmalig optreden naar Leeuwarden. Een vrij uniek bezoek, ze komen maar één keer in de 10-15 jaar de plas over. En dit keer doen ze ook maar één show: die van Leeuwarden. De recce party is al op bezoek geweest, dus tenzij er rare dingen gebeuren zijn ze er zeker bij!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:18 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Helemaal naar friesland? Ik betwijfel of ik wel ga hoor...hoewel er wel een speciaal team schijnt te komen....
Ik?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Schanulleke het volgende:
Het valt me op dat veel foto's die hier, maar ook op andere fora gepost worden niet beschikken over EXIF-gegevens. Laten mensen dat expres weg, of zorgt bewerking dan wel hosting hiervoor?
(overigens is dit een slecht voorbeeldtopic, hier was alleen Mauro EXIF-los)
OK.....dan twijfel ik of ik gaquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef RonaldV het volgende:
Eén nadeel: de Blues trekken wel HEEL veel volk. Dus het gaat rete druk worden.
Voor zover ik weet zijn de mijne altijd voorzien van EXIF, tenzij ik ze door Irfanview heb gehaald.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Schanulleke het volgende:
Het valt me op dat veel foto's die hier, maar ook op andere fora gepost worden niet beschikken over EXIF-gegevens. Laten mensen dat expres weg, of zorgt bewerking dan wel hosting hiervoor?
Vermoedelijk komt dat door Save For Web. Ik doe altijd Save As en volgens mij blijft de EXIF dan bewaardquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:22 schreef Schanulleke het volgende:
Dat zijn properties aan je bestand waarin sluitertijd en diafragma en ISO e.d. zijn opgeslagenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef blackbully het volgende:
wat is exif?
EXIF-loos bedoelde ik.quote:
Dat ziet er al beter uit dan mijn uur prutsenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef pea4fun het volgende:
Ok, broddelwerk maar ik heb een pilsje op
[afbeelding]
Jullie zijn echt goden zegquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
op zich netjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:26 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
klikquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe heette die site ookalweer waar al de specs op staan van camera's et cetera?
dvpreview?
Look, dankje welquote:
Kwestie van oefenen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Jullie zijn echt goden zeg. Kon ik dat maar zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |