Vraag maar aan pea. Zij wil een rateldingskeflapgevalletje om foto's wat makkelijker te nemen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:06 schreef RonaldV het volgende:
En nu we toch filosofies bezig zijn: hoe kun je iets missen dat je niet kent?![]()
Een watte?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vraag maar aan pea. Zij wil een rateldingskeflapgevalletje om foto's wat makkelijker te nemen.
Ja ik zat me al af te vragen, ik schrijf het fout, maar ik had geen zin om nummer 3 van de merkenlijst te gebruiken om het op te zoeken....quote:
Heeft geen zin, ze kent het toch niet, maar ze mist het welquote:
Ow ja...die wil ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Vraag maar aan pea. Zij wil een rateldingskeflapgevalletje om foto's wat makkelijker te nemen.
Nou hoor.... Ik wil weten wat het is! [insert]stampvoetsmiley[/insert]quote:
Die zijn helemaal zo duur niet hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:09 schreef Mauro het volgende:
Heeft iemand nog een afstandbediening liggen voor mijn D70s? Of een makkelijke belichtingsmeter?
![]()
Omdat niemand wat zegt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Schanulleke het volgende:
Wat is het hier toch vreselijk stil 's-avonds. Hoe kan dat nou
Met die ML-L3 valt dat reuze mee. Zolang ik in een ruimte ben en niet buiten kan ik ongeveer in alle hoeken en standen drukken en hoor ik nog steeds dat mooie geluid van de D70.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:50 schreef blackbully het volgende:
alleen jammer dat er maar aan 1 kant van de D70 een censor zit.
ik sta natuurlijk altijd aan de verkeerde kant en dan werkt het niet goed.
hmm daar heb je wel een punt jaquote:
misschien moet ik er eens een andere baterij in stoppen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Met die ML-L3 valt dat reuze mee. Zolang ik in een ruimte ben en niet buiten kan ik ongeveer in alle hoeken en standen drukken en hoor ik nog steeds dat mooie geluid van de D70.
Gister vond ik het anders best druk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:56 schreef Schanulleke het volgende:
Wat is het hier toch vreselijk stil 's-avonds. Hoe kan dat nou
neeeequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:59 schreef Xilantof het volgende:
hoi!
Ik ben er nu weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gister vond ik het anders best druk!
dat was je msn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Gister vond ik het anders best druk!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef blackbully het volgende:
[..]
neeee
ik wil niet wennen aan jou
ja doe!quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef pea4fun het volgende:
Zal ik anders ff een liedje zingen?
en waar is dat te beluisteren dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:00 schreef pea4fun het volgende:
Zal ik anders ff een liedje zingen?
quote:
Wat voor speeltje??quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef Mauro het volgende:
Nou heb ik wild om me heen geklikt met mijn speeltje en ik heb echt maar 1 mooie foto.
Ja, nog wel een andere maar daar staat een heel erg vervelende lantaarnpaal in de weg
Anders was dat een heel erg mooie foto geworden.
Nee verzoekjes doe ik niet aan, ik ken alleen maar "boer wat heb je mooie kippen"quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja doe!
mag ik verzoekjes indienen?
Hupquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:03 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee verzoekjes doe ik niet aan, ik ken alleen maar "boer wat heb je mooie kippen"
Je moet ook niet wild om je heen klikken, je moet goed kijken, stilstaan, compositie zoeken door je zoeker, adem in-adem uit, en dan rustig klikquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:01 schreef Mauro het volgende:
Nou heb ik wild om me heen geklikt met mijn speeltje en ik heb echt maar 1 mooie foto.
Ja, nog wel een andere maar daar staat een heel erg vervelende lantaarnpaal in de weg
Anders was dat een heel erg mooie foto geworden.
nou vooruitquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef blackbully het volgende:
Xil ben je er nog?
hmmm heb ik mijn frustraties teveel ge uit?
sorry
heb ook de heledag gewerkt.
krijg je dat he
zakdoekje?quote:
en dan vraag je je thuis af waar de focus rig voor is?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet ook niet wild om je heen klikken, je moet goed kijken, stilstaan, compositie zoeken door je zoeker, adem in-adem uit, en dan rustig klik
Boooeeer wat hééééb je mohooie kippenquote:
Dat weet ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je moet ook niet wild om je heen klikken, je moet goed kijken, stilstaan, compositie zoeken door je zoeker, adem in-adem uit, en dan rustig klik
quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:05 schreef blackbully het volgende:
[..]
zakdoekje?
en stoffer en blik om je smily op te vegen?
Dan moet je een snellere camera nemen. En vooral veel oefenenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar voorbijrazende vliegtuigen gaan niet ineens stilhangen in de lucht
ik doe toch geen manual focus zekerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
en dan vraag je je thuis af waar de focus rig voor is?
nog wat leuks?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef RonaldV het volgende:
sorry, ik was even wat Top Gear filmpjes aan het spieken
Als je het goed kunt is het wel snellerquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik doe toch geen manual focus zeker![]()
flabber.nlquote:
meen je dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:07 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik doe toch geen manual focus zeker![]()
Voor mij welquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat weet ik
Maar voorbijrazende vliegtuigen gaan niet ineens stilhangen in de lucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |