Copy/Pasten is een optiequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:30 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
zat ik er toch niet ver naastsowwy
Sub, pas je de tt even aan![]()
Heb je goed gezienquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:33 schreef MaRySe het volgende:
Ik vind het een uurwerk?
Ik vind er niet zoveel over te zeggen, tis een klok...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn bovenstaande macro foto Dames
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel over te zeggen, tis een klok...
Zelfs dat is niet bijzonder op een fotoquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]En wat voor één, een stilstaande
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Zelfs dat is niet bijzonder op een foto
Tis een klok ja...quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:10 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat vinden jullie van mijn bovenstaande macro foto Dames
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:02 schreef pea4fun het volgende:
Ja ik ben ook alweer gestopt met nuttige bezigheden.
Troep naar de stort brengen is mannenwerk, dat bleek wel weer toen ik daar als enige vrouw met vuilniszakken en rollen vloerbedekking liep te slepen...tjongejonge wat ben ik geëmancipeerd![]()
Beetje obstinaat, maar verder ok.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:13 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]Shoot me
.
Maar hoe is het met u?
Er is nu een pad waar ik kan lopenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:37 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Er is nu een pad waar ik kan lopen![]()
What's newquote:
quote:
Geen idee. Ondertussen ben ik russisch.. maar doel is hetzelfde, wapens ook..athans, ik pak nazi zooi op, dan heb ik nooit een tekort aan ammoquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:34 schreef HMaster-II het volgende:
Welke missie is dat??? 4.24???
quote:
quote:en nu ga ik maar alvast wat aan het eten voorbereiden, moet zo nog ff een huis kijken
Dan moet je gaan kokenquote:
d'r vriend is al bezigquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan moet je gaan kokenEn niet je zus laten koken en zo
Goed geregeldquote:
quote:
Ik nog nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:24 schreef Xilantof het volgende:
ik heb ondertussen ook lekker gegeten
hoi.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:53 schreef blackbully het volgende:
hey hey goede avond allemaal
Nou ja...verhuisplannen...dat is nog een beetje vroeg om te zeggen. Maar we hebben wel wat leuks gezien, even een nachtje over slapen, nog eens kijken of we het er wel voor over hebben enzo...quote:
Brandstof. Verkrijgbaar in een aantal subvarianten, waarvan landbouwdiesel (ook bekend als "rode diesel"), kerosine, en huisbrandolie de minder bekende zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:45 schreef Shark.Bait het volgende:
ik ben niet cool
Dat vind ik wel kewl eigenlijk
1. Diesel
een cocon-achtig iets?quote:2. iPod
Werkwoord, tevens goede plek om dingen op het web te kunnen zoekenquote:3. Google
Katachtig roofdier, in de VS beter bekend als Mountain-lion. Tevens de bijnaam van een auto en een helicopter.quote:4. Puma
Gezond, vol vitaminesquote:5. Apple
respectievelijk sportschoenen, iets met een spelletje, een website (te oordelen aan de toevoeging .nl), twee heren (heaumeau?), en een winkel die ik langs de Gaasperdammerweg heb gezien. Heb ik nu iets gewonnen?quote:6. Adidas
7. PlayStation
8. Monsterboard.nl
9. Ben & Jerry's
10. Ikea
Ow, het zijn allemaal merken dus. Ik loop achter blijkbaarquote:Ik heb niks met deze merknamen. Googlen doe ik omdat het nodig is, niet omdat ik het een cool merk vind
Als je merken mist, hoe kun je ze dan bespreken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:04 schreef blackbully het volgende:
waar gaat dit over?'
ga lekker in liftyle dit bespreken wat hot is en wat not en welke merken je hebt gemist.
(subtiel kickje om weer opgang te komen)
Wat een klote wapens hebben die russen zeg...teeering.. nou ja, behalve die sniper geweer...dat werkt wel goed...quote:
Reichstag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wat een klote wapens hebben die russen zeg...teeering.. nou ja, behalve die sniper geweer...dat werkt wel goed...
Ik heb bovenop de Reikstag gestaan. Was me een dagje werk daarom. Jammer dat ik niet met de rode vlag mocht wapperen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |