Je hebt ook helemaal gelijk, maar ik kom niet aan bewerken toe momenteel en dacht ik ontken het gewoon, misschien dat niemand het ziet.quote:
Hee tijger, ja die staat al als achtergrond idd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef PoseidonVS het volgende:
Wow, goeie plaat wEl!
Die zal het goed doen als bureaubladachtergrond (2x3x woordwaarde)!
Je hebt pech...ik ben vandaag vervelendquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef eL. het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk, maar ik kom niet aan bewerken toe momenteel en dacht ik ontken het gewoon, misschien dat niemand het ziet..
quote:
Er zijn er teveel. Ik zit achterop een truck en ik word telkens opgeblazen door ze. Zo kan ik Europa nooit bevrijden van Hitlerquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er zijn er teveel. Ik zit achterop een truck en ik word telkens opgeblazen door ze. Zo kan ik Europa nooit bevrijden van Hitler
heet Call of Duty 1 trouwens....
Kan nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:20 schreef PdeHoog het volgende:Beetje spelletjes doen als je ziek bent
Ga eens gauw werken
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kan niet
ik lig in stukjes verspreid achter in een truck ergens in Duitsland
Welke missie is dat??? 4.24???quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er zijn er teveel. Ik zit achterop een truck en ik word telkens opgeblazen door ze. Zo kan ik Europa nooit bevrijden van Hitler
heet Call of Duty 1 trouwens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |