Een kinderhand is snel gevuldquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:30 schreef pea4fun het volgende:
Goedemorgen...Beetje kinderachtig wel om bij F3 te gaan trollen, maar jullie hebben je lolletje weer gehad denk ik dan maar...
Ow ik heb net genoeg mee gekregen om míjn oordeel klaar te hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon eens inlezen in de geschiedenis dan voordat je gaat oordelenEn verder ga ik het er niet over hebben.
Dat lijken me wijze woorden om dit ge**** mee af te sluiten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef PoseidonVS het volgende:
Verder niets tegen jou als persoon maar die forumvetes, daar kan ik met mijn pet niet bij.
Je bent waarschijnlijk gewend dat iedereen je een stomme zak vindt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met jou vast nog een hoop anderenEn heel eerlijk gezegd kan ik me daar niet druk om maken
Hoi peaquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:30 schreef pea4fun het volgende:
Goedemorgen
sorry...was net te laat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Dat lijken me wijze woorden om dit ge**** mee af te sluiten.
Kijk en dit soort gedoe krijg je er dan van...jij trolt bij mij, ik trol bij jou...quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:37 schreef Robertje het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk gewend dat iedereen je een stomme zak vindt.
Ja ze heeft een kerngezond dochtertje Arwen, en is gister thuisgekomen. Ik heb al foto's gezien, maar het is natuurlijk aan haar om ze hier te laten zien.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:38 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hoi peanog iets gehoord van evenstar?
En foto's maken van kerngezonde kleine babietjes ookquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:43 schreef Vliegvrager het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kerngezonde dochtertjes zijn okay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Arwen, mooie naamquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja ze heeft een kerngezond dochtertje Arwen, en is gister thuisgekomen. Ik heb al foto's gezien, maar het is natuurlijk aan haar om ze hier te laten zien.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Arwen, mooie naam
Evenstar- als je dit leest- Heel veel geluk, gezondheid en plezier met jullie dochter!gefeliciteerd!!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Arwen, mooie naam
Evenstar- als je dit leest- Heel veel geluk, gezondheid en plezier met jullie dochter!gefeliciteerd!!
kleine edit- Armamania natuurlijk ook
wij willen ook foto's zienquote:
Ik heb vorige maand een shoot gedaan met een zwangere dame, en zit nou te wachten tot dat kind eens een keer naar buiten komt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wij willen ook foto's zien
ik ga morgen een shoot doen met een zwangere dame, ik hoop dat ik ook foto's van hun babietje mag maken als die eenmaal geboren is
oeps...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:21 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Ik zit lekker te Fok!ken werken, hoor ik ineens een kabaal buiten![]()
ik gelijk kijken natuurlijk, en ik zie dit:
[afbeelding]
grotere versie:http://xs62.xs.to/pics/06013/kopiers.jpg
[afbeelding]
grotere versie:http://xs62.xs.to/pics/06013/kopiers1.jpg
chauffeur had de stangen niet goed vastgemaakt
lekker blauw...quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:27 schreef eL. het volgende:
Mogguh, ik ben weer terug uit Oostenrijk. Ik heb alvast een voorproefje (niet op het juiste formaat nee. ) van wat ik mee heb genomen, al kan het nog een paar dagen duren voor ik met de rest op kom draven :
[afbeelding]
Super goeie sneeuw gehad, een paar zonnige dagen tussendoor en een zware terugreis die ik deels overdwars heb gereden (met een jeep nota bene), kortom lekker glijden ....
het waren niet woorden in die strekking die ik de chauffeur hoorde brullenquote:
Helemaal super ! Dank je.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef Vliegvrager het volgende:
weL.kom terug eL. Leuk gehad?
En wit !quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef pea4fun het volgende:
lekker blauw...
Jaja, ik kwam er net achter dat ik mijn resizer er nog niet op heb staan, ben te druk voor CS nu (wel tijd om te fokkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
mooie foto El, maar beetje kleiner mag wel he?
Maar het kwam vast op hetzelfde neerquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:30 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het waren niet woorden in die strekking die ik de chauffeur hoorde brullen
Je hebt ook helemaal gelijk, maar ik kom niet aan bewerken toe momenteel en dacht ik ontken het gewoon, misschien dat niemand het ziet.quote:
Hee tijger, ja die staat al als achtergrond idd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:47 schreef PoseidonVS het volgende:
Wow, goeie plaat wEl!
Die zal het goed doen als bureaubladachtergrond (2x3x woordwaarde)!
Je hebt pech...ik ben vandaag vervelendquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef eL. het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk, maar ik kom niet aan bewerken toe momenteel en dacht ik ontken het gewoon, misschien dat niemand het ziet..
quote:
Er zijn er teveel. Ik zit achterop een truck en ik word telkens opgeblazen door ze. Zo kan ik Europa nooit bevrijden van Hitlerquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er zijn er teveel. Ik zit achterop een truck en ik word telkens opgeblazen door ze. Zo kan ik Europa nooit bevrijden van Hitler
heet Call of Duty 1 trouwens....
Kan nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:20 schreef PdeHoog het volgende:Beetje spelletjes doen als je ziek bent
Ga eens gauw werken
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Kan niet
ik lig in stukjes verspreid achter in een truck ergens in Duitsland
Welke missie is dat??? 4.24???quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Er zijn er teveel. Ik zit achterop een truck en ik word telkens opgeblazen door ze. Zo kan ik Europa nooit bevrijden van Hitler
heet Call of Duty 1 trouwens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |