Met jouquote:
Ik vind je gewoon een stomme lul.quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhOp F3 hebben ze onze slowchat opgeruimd
![]()
![]()
Ik geloof niet dat ze me nog aardig vinden daar
![]()
Een enorme dickheadquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:07 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een stomme lul.![]()
quote:
Met jou vast nog een hoop anderenquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:07 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik vind je gewoon een stomme lul.![]()
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:30 schreef pea4fun het volgende:
Goedemorgen...Beetje kinderachtig wel om bij F3 te gaan trollen, maar jullie hebben je lolletje weer gehad denk ik dan maar...
Ow ik heb net genoeg mee gekregen om míjn oordeel klaar te hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Misschien moet je je gewoon eens inlezen in de geschiedenis dan voordat je gaat oordelenEn verder ga ik het er niet over hebben.
Dat lijken me wijze woorden om dit ge**** mee af te sluiten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:35 schreef PoseidonVS het volgende:
Verder niets tegen jou als persoon maar die forumvetes, daar kan ik met mijn pet niet bij.
Je bent waarschijnlijk gewend dat iedereen je een stomme zak vindt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met jou vast nog een hoop anderenEn heel eerlijk gezegd kan ik me daar niet druk om maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |