abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33681443
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Ja, nu zijn daar ook wel andere opties voor ...maar toch ...

Klaar? Dussssssss ... naar je nest.
Ik wil wel, maar aan de andere kant ook niet

Maar PieDobbelJoe! Fijne nacht toegewenst en hoor/zie je
  woensdag 4 januari 2006 @ 01:27:46 #227
118002 PieDobbelJoe
Elk nadeel heeft een voordeel
pi_33681484
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef _moder8or_ het volgende:

[..]

Ik wil wel, maar aan de andere kant ook niet

Maar PieDobbelJoe! Fijne nacht toegewenst en hoor/zie je
Willen ...tja, soms moet een mens wat.

Mod .. dank je, ook jij een fijne nacht ...cu ltr.
pi_33681611
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Willen ...tja, soms moet een mens wat.

Mod .. dank je, ook jij een fijne nacht ...cu ltr.
Zo nu ga ik echt even nieuwe avatar gemaakt (tijdelijk)

-edit-

dit is hem

[ Bericht 11% gewijzigd door _moder8or_ op 04-01-2006 01:46:16 ]
  woensdag 4 januari 2006 @ 07:49:13 #229
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33684685
mogguh!!

wat lees ik toch een terughoudende en ietwat negatieve houding tegenover het nieuwe idee waar we mee bezig zijn te ontwikkelen? het is zeker geen aftreksel van Fok, Fok blijft gewoon Fok, wij gaan een vanuit een heel ander standpunt de nieuwe site opzetten.
Maar dat is nog niet helemaal rond dus is het nog even afwachten.

het heeft ook helemaal niets met Fok te maken eigenlijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:25:19 #230
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_33684856
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 01:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:

[..]

Al maanden last van schouderpijn aan de rechterkant, Fysio er bij gehaald ... klachten werden alleen maar erger. Van schouder 24 uur per dag uitstraling naar de rechterhand en vingers. Nu speelt al ff de nek ook nog mee, zodat de neuroloog bezocht moeten worden. Huisarts en fysio hebben sterke vermoedens van een nekhernia.
Mijn moeder heeft heel lang vergelijkbare klachten gehad. Pas heel laat in het traject heeft iemand aan haar gevraagd of ze eigenlijk wel een goed kussen had. Dat was voor verbetering vatbaar en daarmee trok de klacht ook weg. Nu zijn moeder en kussen haast onafscheidelijk.
Dus: heb je wel eens geïnvesteerd in een goed kussen? Da's het geld zowiezo meer dan waard, daar slaap je altijd beter/langer van.
Life is what you make it.
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:26:51 #231
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_33684868
Oh, en ongezien de goeiemorgen natuurlijk
Life is what you make it.
pi_33684979
Mogguh Op F3 hebben ze onze slowchat opgeruimd Ik geloof niet dat ze me nog aardig vinden daar
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_33684987
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 07:49 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!!

wat lees ik toch een terughoudende en ietwat negatieve houding tegenover het nieuwe idee waar we mee bezig zijn te ontwikkelen? het is zeker geen aftreksel van Fok, Fok blijft gewoon Fok, wij gaan een vanuit een heel ander standpunt de nieuwe site opzetten.
Maar dat is nog niet helemaal rond dus is het nog even afwachten.

het heeft ook helemaal niets met Fok te maken eigenlijk
Ik ben erg benieuwd.

Maar goed, al was het een aftreksel van Fok, dan is dat toch nog niet zo'n probleem? Ik ben momenteel op 4 fotofora, (Fotologie.nl, Fok/Fot, DPZ en FFF) en alle 4 hebben ze voor mij net iets anders te bieden? Volgens mij kunnen als die fora best heel goed naast elkaar en kan er best nog één bij. Kruisbestuiving is geen slecht ding.
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_33685008
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh Op F3 hebben ze onze slowchat opgeruimd Ik geloof niet dat ze me nog aardig vinden daar
Beetje jammer, ik snap echt het nut hier van niet. FFF is een leuk forum en heeft dingen te bieden die Fok niet heeft. Waarom zou je elkaar niet gewoon lekker je eigen ding laten doen?
pi_33685213
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 08:44 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Beetje jammer, ik snap echt het nut hier van niet. FFF is een leuk forum en heeft dingen te bieden die Fok niet heeft. Waarom zou je elkaar niet gewoon lekker je eigen ding laten doen?
Zie het als een gezonde antipathie tegen de heersende admin-dictatuur aldaar in combinatie met een gigantisch flauwe stemming waar een aantal onder ons in verkeerden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_33685382
Jeemig, NU al een nieuwe SpeedChat en die is ook al bijna vol.

Nou Mogeh allemaal
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_33685438
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou....in een ver verleden op je verjaardag een ban krijgen voor een week, alsnog je account verwijderen en dan een 9 maanden later gaan lopen trollen... nou ja...trollen Ik heb nog wel een aardige opmerking gemaakt over wat foto's
Volgens mij een teken dat je het nog niet verwerkt hebt.
-->
ik word er vrolijk van.
-->
http://www.surfrace.nl/index.php?r=50877
pi_33685473
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 09:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zie het als een gezonde antipathie tegen de heersende admin-dictatuur aldaar in combinatie met een gigantisch flauwe stemming waar een aantal onder ons in verkeerden
Nou ja, het zal wel liggen aan het fijt dat ik nog niet lang genoeg mee draai om de hele geschiedenis te kennen, maar in mijn ogen is het gewoon een beetje buurtje pesten.
Als het je niet bevalt kun je toch gewoon lekker wegblijven?
pi_33685646
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 09:19 schreef stil het volgende:

[..]

Volgens mij een teken dat je het nog niet verwerkt hebt.
Ach...er zijn wel meer dingen die ik niet verwerkt heb
pi_33685664
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Nou ja, het zal wel liggen aan het fijt dat ik nog niet lang genoeg mee draai om de hele geschiedenis te kennen, maar in mijn ogen is het gewoon een beetje buurtje pesten.
Als het je niet bevalt kun je toch gewoon lekker wegblijven?
Misschien moet je je gewoon eens inlezen in de geschiedenis dan voordat je gaat oordelen En verder ga ik het er niet over hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')