Ik wil wel, maar aan de andere kant ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:23 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ja, nu zijn daar ook wel andere opties voor ...maar toch ...
Klaar? Dussssssss ... naar je nest.![]()
Willen ...tja, soms moet een mens wat.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar aan de andere kant ook niet
Maar PieDobbelJoe! Fijne nacht toegewenst en hoor/zie je![]()
Zo nu ga ik echtquote:Op woensdag 4 januari 2006 01:27 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Willen ...tja, soms moet een mens wat.
Mod .. dank je, ook jij een fijne nacht ...cu ltr.
Mijn moeder heeft heel lang vergelijkbare klachten gehad. Pas heel laat in het traject heeft iemand aan haar gevraagd of ze eigenlijk wel een goed kussen had. Dat was voor verbetering vatbaar en daarmee trok de klacht ook weg. Nu zijn moeder en kussen haast onafscheidelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:03 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Al maanden last van schouderpijn aan de rechterkant, Fysio er bij gehaald ... klachten werden alleen maar erger. Van schouder 24 uur per dag uitstraling naar de rechterhand en vingers. Nu speelt al ff de nek ook nog mee, zodat de neuroloog bezocht moeten worden. Huisarts en fysio hebben sterke vermoedens van een nekhernia.![]()
Ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 07:49 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!!
wat lees ik toch een terughoudende en ietwat negatieve houding tegenover het nieuwe idee waar we mee bezig zijn te ontwikkelen?het is zeker geen aftreksel van Fok, Fok blijft gewoon Fok, wij gaan een vanuit een heel ander standpunt de nieuwe site opzetten.
Maar dat is nog niet helemaal rond dus is het nog even afwachten.
het heeft ook helemaal niets met Fok te maken eigenlijk
Beetje jammer, ik snap echt het nut hier van niet. FFF is een leuk forum en heeft dingen te bieden die Fok niet heeft. Waarom zou je elkaar niet gewoon lekker je eigen ding laten doen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhOp F3 hebben ze onze slowchat opgeruimd
![]()
![]()
Ik geloof niet dat ze me nog aardig vinden daar
![]()
Zie het als een gezonde antipathie tegen de heersende admin-dictatuur aldaar in combinatie met een gigantisch flauwe stemming waar een aantal onder ons in verkeerdenquote:Op woensdag 4 januari 2006 08:44 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Beetje jammer, ik snap echt het nut hier van niet. FFF is een leuk forum en heeft dingen te bieden die Fok niet heeft. Waarom zou je elkaar niet gewoon lekker je eigen ding laten doen?
Volgens mij een teken dat je het nog niet verwerkt hebt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou....in een ver verleden op je verjaardag een ban krijgen voor een week, alsnog je account verwijderen en dan een 9 maanden later gaan lopen trollen... nou ja...trollenIk heb nog wel een aardige opmerking gemaakt over wat foto's
Nou ja, het zal wel liggen aan het fijt dat ik nog niet lang genoeg mee draai om de hele geschiedenis te kennen, maar in mijn ogen is het gewoon een beetje buurtje pesten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie het als een gezonde antipathie tegen de heersende admin-dictatuur aldaar in combinatie met een gigantisch flauwe stemming waar een aantal onder ons in verkeerden![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:19 schreef stil het volgende:
[..]
Volgens mij een teken dat je het nog niet verwerkt hebt.![]()
Misschien moet je je gewoon eens inlezen in de geschiedenis dan voordat je gaat oordelenquote:Op woensdag 4 januari 2006 09:22 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Nou ja, het zal wel liggen aan het fijt dat ik nog niet lang genoeg mee draai om de hele geschiedenis te kennen, maar in mijn ogen is het gewoon een beetje buurtje pesten.
Als het je niet bevalt kun je toch gewoon lekker wegblijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |