ik gebruik ie alleen op me broertjes pc, waar ik nu zit omdat mijn eigen pc ergens verspreid door dit huis ligtquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is ZO doorzichtig
Best kut nog he, ineens IE weer gebruiken
Zie ook de edit maar ik vind em geillllquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind hem tegenvallen qua uiterlijk.
Kom je hierheen, genoeg in de kastquote:
Ik vind de andere velgen juist mooierquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zie ook de edit maar ik vind em geillll
Naja dat vind ik een beetje velgen voor de Alto van de shoarmaboerquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind de andere velgen juist mooier!
Doei.?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:kut TS
kut OP
kut TT
kut BMW
kut kut
kut trein
kut printer
Ik wil neit weg
jij bent dan ook een rasracist is het nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Naja dat vind ik een beetje velgen voor de Alto van de shoarmaboer![]()
He waarom ben je boos?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:kut TS
kut OP
kut TT
kut BMW
kut kut
kut trein
kut printer
Ik wil neit weg
Ach Fwnk, je bent gewoon een PISNICHT!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Naja dat vind ik een beetje velgen voor de Alto van de shoarmaboer![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach Fwnk, je bent gewoon een PISNICHT!
Hij rijdt ook Roverquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ach Fwnk, je bent gewoon een PISNICHT!
nee, donderdagavondquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef Solomen het volgende:
[..]
He waarom ben je boos?
Ga je vanavond nog uit?
neequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:47 schreef Mukie het volgende:
tvp en ow kan mn ava in de op aangepast worden?
behoorlijk zelfsquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind hem tegenvallen qua uiterlijk.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:47 schreef Tjabbo het volgende:
he loop ik weer achter als ik dit filmpie post?
http://www.nearlygood.com/video/bangorracing.html
Wat heeft dat met racisme te maken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
jij bent dan ook een rasracist is het niet
quote:
Wat is het verschil tussen woensdag en donderdag qua uitgaan dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef Solomen het volgende:
[..]
Owja het is natuurlijk woensdag hahahaha
sorry![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef Solomen het volgende:
[..]
Owja het is natuurlijk woensdag hahahaha
sorry![]()
Ik vond de vorige mooierquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil ook mn nieuwe avatar in de OP btw, mag dat?
Donderdag is veel gezelligerquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen woensdag en donderdag qua uitgaan dan?
ach,ik benal lang blij met de vlagquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond de vorige mooier.
Nu stampt ie de grond in!
als tf er isquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik wil ook mn nieuwe avatar in de OP btw, mag dat?
Ik ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
niet in leeuwarden
Ik ga toch niet uit in Leeuwarden![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[Dribbel_]tieft op, kutnewbie[/Dribbel_]
daar ging het me niet eens omquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ja, ja je hebt meer post's dan ik (of was het nu als ik ?)
ah, hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
* ijsmeis mept tegen je hoofd.
Dááááár!
Ik vind het echt een wijze bakquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:54 schreef Klonk het volgende:
ik wil gaarne nog even melden dat ik de auto uit de op spuuglelijk vind, vond die blauwe ferrari toch echt mooier van hun....
Dan ik, als mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ja, ja je hebt meer post's dan ik (of was het nu als ik ?)
zonder al dat plastic wel ja, vooral die achterspoilersquote:
Ik ben potdomme de enige magere in min verder 100 kg + familiequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:57 schreef Klonk het volgende:
het is of bewegen of mijn postuur krijgen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef Solomen het volgende:
Trouwens Alexxx ik ga meestal uit in de doelesteeg kom je morgen ook?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:00 schreef Solomen het volgende:
[..]
Nee das gezellig soms ga ik ook naar Noa, Fire PAlace, rock it enzo
Kan ook
ben toch wel benieuwd wat er is gebeurd in huize alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ga de zooi die ik heb vernield maar eens opruimen
nee dat zag ik nl in de OP-tekst staan, dus ik kan het niet aanpassenquote:
Beetje gegooid met dingen, inclusief met Sandraquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:02 schreef Klonk het volgende:
[..]
ben toch wel benieuwd wat er is gebeurd in huize alexxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Den Haag of Amsterdamquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef Solomen het volgende:
[..]
Waar ga meestal heen?
ben wel benieuwd hahaha
je gooit met je vriendinquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beetje gegooid met dingen, inclusief met Sandra
al eens eraan gedacht dat sommigen liever niet gaan stappen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef Solomen het volgende:
[..]
Waar ga meestal heen?
ben wel benieuwd hahaha
Goedmaaksexquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is sandra je vriendin? waarom gooi je met je vriendinquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
je gooit met je vriendin, wou d'r bezem niet starten
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen: zal ik met jou gooien...
Maar ik heof geen hernia![]()
Ja weet ik maar ik dacht dat hij dat wel deed sorry Mevrouw!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
al eens eraan gedacht dat sommigen liever niet gaan stappen?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:06 schreef Solomen het volgende:
ik kan niet zo makkelijk met mijn vriendin gooien hgeb je een opblaaspop ofzo?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:04 schreef Solomen het volgende:
[..]
ow hahaha daar ben ik nog nooit geweest
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:05 schreef Solomen het volgende:
[..]
Is sandra je vriendin? waarom gooi je met je vriendin
[..]
Ja weet ik maar ik dacht dat hij dat wel deed sorry Mevrouw!
Bwhehehehe Fugiequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:06 schreef Solomen het volgende:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij ziet er anders ook nogal opgeblazen uit
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef Klonk het volgende:
zeg het eens vriend, er zit je wat dwars gezien al jesmileys
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef Alexxxxx het volgende:kut TS
kut OP
kut TT
kut BMW
kut kut
kut trein
kut printer
Ik wil neit weg
Dat kan ik toch niet helpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij ziet er anders ook nogal opgeblazen uit
Ga een speaker in je deukenvectra bouwen, ouwequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:09 schreef Solomen het volgende:
[..]
Haha dat is geen leuke smilie![]()
Ik vind je wel aardig
Nou?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:09 schreef Klonk het volgende:
weten jullie trouwens wat je moet doen als je opblaaspop witte ogen heeft ?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:10 schreef Solomen het volgende:
[..]
He kankerkonijn ik ben niet Fugie.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De kut van Sandra werkt niet meer?
Je zaad eruit laten lopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:09 schreef Klonk het volgende:
Wie is herman?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:11 schreef Fugie het volgende:
als het een kloon is, is het van herman![]()
niet dat het mij voor de rest wat kan verotten
Wat doet je poesje?quote:
oud grapjequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:09 schreef Klonk het volgende:
Succesquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef Fugie het volgende:
ik ga even laminaat leggen, zla wel pics posten als het af is![]()
Ok ik ga ook ik moet mijn Opel ophalen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef Fugie het volgende:
even laminaat leggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef Fugie het volgende:
herman had hem wle een foeilellijke avatar gegevenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:11 schreef Fugie het volgende:
als het een kloon is, is het van herman![]()
niet dat het mij voor de rest wat kan verotten
net zoals gister weer tegelijk weg met Fugiequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef Solomen het volgende:
[..]
Ok ik ga ook ik moet mijn Opel ophalen!
tot straks
Toevallig dat jullie allebei weggaan hèquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef Solomen het volgende:
[..]
Ok ik ga ook ik moet mijn Opel ophalen!
tot straks
tipsquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef Fugie het volgende:
Plus dat arme hermie de hele daf afgebeuld wordt op de zaak van pappaquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herman had hem wle een foeilellijke avatar gegeven
een hele daf?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Plus dat arme hermie de hele daf afgebeuld wordt op de zaak van pappa![]()
je pak toast heeft als THT 04-2006 btw.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:20 schreef Klonk het volgende:
ik ga ff stofzuigen, met een pta waardige stofzuiger, hij heeft namelijk een turbo borstel
Jozef444 en ik hadden ook een kloon, maar als je oplet hoe/waar/wanneer komen ze er nooit achter van wie die is, bijv tegelijk op 2 IP's gebruiken die 180km van mekaar liggenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Maar toch ga ik niet vragen of jullie kloons zijn.
IP is het laatste waar naar gekeken word bij kloons herkennen, bovenien zijn groepsklonen eerder regel dan uitzonderingquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jozef444 en ik hadden ook een kloon, maar als je oplet hoe/waar/wanneer komen ze er nooit achter van wie die is, bijv tegelijk op 2 IP's gebruiken die 180km van mekaar liggen![]()
ehmmmm, ik heb een vaag gevoel van herkenningquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je pak toast heeft als THT 04-2006 btw.
Hermmandesperman wel hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een hele daf?
Ach, heeft ie in ieder geval variomatic [afbeelding]
staat hier een pak Euroshopper toast in de kast op je te wachtenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
ehmmmm, ik heb een vaag gevoel van herkenning![]()
had dat gezegd, was met kerst nog in het hoge noorden, was ik m'n toast ff komen halen :quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
staat hier een pak Euroshopper toast in de kast op je te wachten
ik heb het gezegd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:24 schreef Klonk het volgende:
[..]
had dat gezegd, was met kerst nog in het hoge noorden, was ik m'n toast ff komen halen :![]()
waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
kutspits
kutrandstad
kutNS
kutarrivanoordnedofhoezezichzelfookmaarnoemen
aaahh, dat is je probleemquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
thuisen das beter als bij schoonma thuis
ja, en dat we nu te laat komenquote:
Wil je hier onderduiken?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
thuisen das beter als bij schoonma thuis
nee. moet ik nog steed sin die kankertrein die straks weer bomvolziit.quote:
Van de week 2x in de spits in de trein gezeten, nog nooit zo leeg gezien dat ding rond die tijd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee. moet ik nog steed sin die kankertrein die straks weer bomvolziit.
40 euro betalen om in een stinkende hal met plee te staan
vroeg ik jou wat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van de week 2x in de spits in de trein gezeten, nog nooit zo leeg gezien dat ding rond die tijd.
Dan heb je óf mazzel óf rijd je op een traject dat standaard rustig is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van de week 2x in de spits in de trein gezeten, nog nooit zo leeg gezien dat ding rond die tijd.
Nee, dus waarom reageer je dan?quote:
Traject is normaliter een veewagon zo vol, ik kom er vaak, dus ik ken het traject echt wel, mazzel was het ook niet, want de dag erna exact hetzelfde, plus dat er de hele week nog nouwelijks files staan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:37 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dan heb je óf mazzel óf rijd je op een traject dat standaard rustig is.
Lekker tochquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:41 schreef Fwnk het volgende:
Alexxx ik heb een VW transporter gefotografeerd gister, maar alleen van achter, mag die wel op Buzzybee?
Oh, hehequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Traject is normaliter een veewagon zo vol, ik kom er vaak, dus ik ken het traject echt wel, mazzel was het ook niet, want de dag erna exact hetzelfde, plus dat er de hele week nog nouwelijks files staan.
Hequote:
Weet ik veel, ze schijnt nu bij een of andere gozer in huis te wonen hoorde ik gisteren.quote:
Ow en moet ik daar een aparte categorie voor aanmaken? aangezien er verder niets volkswagenachtigs in staatquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]waarom zou het niet mogen.. we zijn autogespot niet
Alexxxxx heeft slechte zin, pas maar opquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Weet ik veel, ze schijnt nu bij een of andere gozer in huis te wonen hoorde ik gisteren.
Ik ben niet bang voor Alexxxxxquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alexxxxx heeft slechte zin, pas maar op!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:43 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ow en moet ik daar een aparte categorie voor aanmaken? aangezien er verder niets volkswagenachtigs in staat
hoe kom je er bij en hou je bekquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Alexxxxx heeft slechte zin, pas maar op!
Oepsquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]je kunt zlef niet bedenken dat een VW transporter topic te vinden is onder het kopje 'bestelwagens en pick ups'
sandra wil pas gaan als ik mn excuses aan heb geboden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je moet naar je schoonmoeeeeder! Schiet toch eens op!
Kansloos, eerst je vriendin slaan en vervolgens niet je excusses aanbiedenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sandra wil pas gaan als ik mn excuses aan heb geboden.
kan wel eens laat worden dus
whehehe, leuk ruziequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moeilijkdoenerd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb haar niet geslagen, waar zieje me voor aanquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kansloos, eerst je vriendin slaan en vervolgens niet je excusses aanbieden![]()
Met haar gegooid dan, what ever, al het persoonlijkgeweld keur ik af, lichamelijk en/of geestelijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb haar niet geslagen, waar zieje me voor aan
schijnheiligerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met haar gegooid dan, what ever, al het persoonlijkgeweld keur ik af, lichamelijk en/of geestelijk.
Zulke uitspraken staan je goedquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
schijnheiligerd
en Sandra is gelukkig uitstekend in staat zichzelf te verdedigen, en aangzein er geen dioktyer is, heb ik me ook heel erg in weten te houden.
Hoezo schijnheilig??? Ik heb nog NOOIT geweld gebruikt op een andere manier als verdedigend. En ik hoef me niet in de houden, het komt niet eens in me opquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
schijnheiligerd
en Sandra is gelukkig uitstekend in staat zichzelf te verdedigen, en aangzein er geen dioktyer is, heb ik me ook heel erg in weten te houden.
Geloof me nu maar.. Sandra is aardig bedrevener in huiselijk geweld als ikquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan vind ik je helemaal een loser.
Dus als die er wel was geweest had je je niet ingehouden en haar dus wel wat aangedaan?quote:
En dan denk je dat jij het ook mag?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geloof me nu maar.. Sandra is aardig bedrevener in huiselijk geweld als ikweg
Ik kan me er niks bij voorstellen, ik heb altijd leuke schoonouders gehadquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Klonk het volgende:
schoonmoeders kunnen wat los maken, dat blijkt
Ik heb er ook wel ervaring mee jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef Klonk het volgende:
schoonmoeders kunnen wat los maken, dat blijkt
Tims moeder ook niet zo lief?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel ervaring mee ja![]()
!
mn server is traagquote:
Ja, dan ben je wel de lulquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:00 schreef BaraCuda het volgende:Als je vriendin je dwing om mee te gaan naar je schoonouders dan weet je wel wie de baas is thuis
![]()
quote:
Als ze echt om je geeft laat ze je lekker thuisquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt ook meegaan om je vriendin een plezier te doen.
Mijn ouders zijn ook zo, wat betreft die eerste zinquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]mn eerste echt relatie die vader noemde me na de 2e keer dat ik daar was al "mijn zoon"
en van mn laatste die ouders zagen mij liever als hun dochter
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
Je kunt ook meegaan om je vriendin een plezier te doen.
Je komt dan ook erg vrouwelijk over.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]mn eerste echt relatie die vader noemde me na de 2e keer dat ik daar was al "mijn zoon"
en van mn laatste die ouders zagen mij liever als hun dochter
![]()
![]()
En als je echt om haar geeft ga je netjes meequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als ze echt om je geeft laat ze je lekker thuis![]()
ZIJ gaat toch ook mee naar jou ouders?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als je echt om haar geeft ga je netjes mee!
Het was zelfs zo erg, bij hun was het gewoonte dat binnen de familie de oudere generatie de jongere op het voorhooft zoent en kennissen/vrienden kort omhelst, ik kreeg altijd een kus op mn voorhooft van heel haar familiequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ook zo, wat betreft die eerste zin!
Ik wist dat ik dit niet ging winnen van jequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En als je echt om haar geeft ga je netjes mee!
Vraag dat binnenkort maar aan je zusje als ze wat raar looptquote:
En als je lieft wilt zijn, fiets je lekker met haar mee en ga je beleeft bij haar ouders zitten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:05 schreef Klonk het volgende:
ik heb het goed geregeld, mijn schoonouders wonen een dorpje verderop, daar kan m'n vriendin prima op de fiets heen
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag dat binnenkort maar aan je zusje als ze wat raar loopt
"O wat was die voorbinddildo groot"quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraag dat binnenkort maar aan je zusje als ze wat raar loopt
Je denkt toch zeker niet dat ik met jou in 1 huis blijf hequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
"O wat was die voorbinddildo groot"
Kijk maar uit als je na die dag ineens met een plakkerige bek wakker word
Dit word me te ranzigquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
"O wat was die voorbinddildo groot"
Kijk maar uit als je na die dag ineens met een plakkerige bek wakker word
als ik lief wil zijn, breng ik haar met de auto en ga leuke dingen doenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En als je lieft wilt zijn, fiets je lekker met haar mee en ga je beleeft bij haar ouders zitten.
Ik ben niet te beroerd een eindje te rijdenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik met jou in 1 huis blijf hemn tante heeft een huis 25km onder Groningen in een of ander gat, daar ga ik wel heen. En die voorbinddildo is er wel een die doormn ouders 9mdn voordat ik geboren werd al voorgebonden werd
Ik merk het al, ik ben te liefquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
als ik lief wil zijn, breng ik haar met de auto en ga leuke dingen doen![]()
Kleine worstmannetjes komen niet binnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik ben niet te beroerd een eindje te rijden
ik ook hoor, soms wel van een takkehumeur, maar toch....quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik merk het al, ik ben te liefik ben echt zo'n iedeale schoonzoon die altijd naar alle verjaardagen van opa en oma, ooms en tantes mee gaat
![]()
Ik heb geen uitnodiging nodigquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kleine worstmannetjes komen niet binnen
Iets noordelijkerquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:11 schreef Fwnk het volgende:
25 kilometer onder groningen, toevallig ergens bij sellingen / Vlagtwedde / Jipsingboertange enzo?
Dat had ik ook, lekker makkelijk, ziij dan wel weer pissed omdat je met hem praatquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kon met de vader van m'n ex beter praten als met haar soms
Relaxte kerel was dat.
Mwoah mijn ex had wat rare trekken af en toe. Kwam ik uit Utrecht overzetten, ging ze oppassen en mocht ik niet mee, of de hele dag weer met d'r scoutingvrienden in een blokhut fik stoken, dan zat ik daar maar in huis. Naja die ma was niet te harden maar die pa was echt heel aardig. Beetje samen aan computers lopen frotten etc. Heb gewoon een duikbrevet + basisuitrusting en een vakantie van 3 weken op Aruba van die kerel gekregen, en rijk waren ze echt niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat had ik ook, lekker makkelijk, ziij dan wel weer pissed omdat je met hem praat
Zo'n schoonpa moet je ook hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mwoah mijn ex had wat rare trekken af en toe. Kwam ik uit Utrecht overzetten, ging ze oppassen en mocht ik niet mee, of de hele dag weer met d'r scoutingvrienden in een blokhut fik stoken, dan zat ik daar maar in huis. Naja die ma was niet te harden maar die pa was echt heel aardig. Beetje samen aan computers lopen frotten etc. Heb gewoon een duikbrevet + basisuitrusting en een vakantie van 3 weken op Aruba van die kerel gekregen, en rijk waren ze echt niet.
Cp: Playlist Hiphopquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:20 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk|ZzZzZ Draait: the beholder and balastic - Bigger, Better, Louder @ 128kbps - 5m29s of 8m7s (3491/3933)
Jij past toch niet in een wetsuitquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:20 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zo'n schoonpa moet je ook hebbenLekker relaxt
Serieus?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:23 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe en toen het uitging hebben ze een foto van me aan de muur gehangen![]()
Anders zeg ik het toch niet.quote:
Waar de neuk heb je het over?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef Fwnk het volgende:
Bah, haalt iemand me in, wil ie gelijk de binnenbocht nemen en neemt zo de hele "Pack" mee het gras in....
En wie krijgt de schuld
Het harde levenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Xtreem het volgende:
tering, bijna een heel topic gemist in 3 uur
Vrij zijn sucksquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:03 schreef Xtreem het volgende:
tering, bijna een heel topic gemist in 3 uur
je klanten bedoel je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrij zijn sucks![]()
morgen ook weer een halve dag maarwordt tijd dat die lui weer aan het werk gaan
Clienten, hoeren hebben klantenquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
je klanten bedoel je?
Vrij zijn... pff. heb je zelf in de hand.
Ik ben koos werkloos en toch niet vrij
Wat misschien ook werkt, is vaker op tijd zijnquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Clienten, hoeren hebben klanten![]()
Ik ben nu al zoveel vrij geweest dat ik echt niks meer te doen heb
alweer of nogsteeds?quote:
Ik kom echt nooit te laat, op die ene keer na dan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat misschien ook werkt, is vaker op tijd zijn
Er is genoeg voor je te doen.
Studie voorbereiden
Ander werk zoeken
Opruimen
etc
etc
Allebeiquote:
Waarom drink je whisky op je werk?quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:03 schreef ook_gek het volgende:
zit je dan. alleen op je werk met een half blikje cola en een lege fles whisky
Waarom is de fles nou op
Zat nog maar een klein beetje in en nu is het op
ZWAAR KUT![]()
Omdat het kan!quote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:03 schreef ook_gek het volgende:
zit je dan. alleen op je werk met een half blikje cola en een lege fles whisky
Waarom is de fles nou op
Zat nog maar een klein beetje in en nu is het op
ZWAAR KUT![]()
Uhm 1 omdat het lekker is en 2 waarom niet?quote:
Nou, ik vroeg het me gewoon af, omdat het niet de meest normale dingen zijn, zegmaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Uhm 1 omdat het lekker is en 2 waarom niet?
computergroothandel. En het is iets wat we elke dag doen. En helemaal op vrijdag. er gaan aardig wat kratjes bier en flessen whisky of vodka door heen op het werk. Vaak rond 16 uur a 16:30 komt de drank op tafel. En er zijn dagen bij als het echt druk is dat we op een vrijdag al om 15uur aan de drank gaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:01 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg het me gewoon af, omdat het niet de meest normale dingen zijn, zegmaar
Waar werk je?
Wat ::wquote:
Ow ik dacht echt tijdens het werkquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
computergroothandel. En het is iets wat we elke dag doen. En helemaal op vrijdag. er gaan aardig wat kratjes bier en flessen whisky of vodka door heen op het werk. Vaak rond 16 uur a 16:30 komt de drank op tafel. En er zijn dagen bij als het echt druk is dat we op een vrijdag al om 15uur aan de drank gaan.
Gewoon lekker effe relexen en de dag afsluiten met een lekker drankje.
Al was het vroeger wel erger. We hebben een hele grote bar in ons pand met een mooie tap en spoelbakken hele tering zooi. Maar goed zo een fust naar boven tillen is bijna niet te doen dus zijn we daar maar mee gekapt![]()
[..]
Wat ::w
Ik werk tot 17uur. Dus als je dan om 15 uur gaat drinken is het ruim tijdens werk jaquote:
Fugie nu kan je mooi die ledjes inbouwenquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:22 schreef Fugie het volgende:
laminaat ligt erin
mijn ma heeft alleen geen plinten gekochtdus dat doe ik wel een andere keer
nee want aan de randen staat het helemaal volquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Fugie nu kan je mooi die ledjes inbouwen![]()
Ga je dat ook doen of niet?
Ah echt kut man!quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:24 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee want aan de randen staat het helemaal volDus het heeft niet veel nut om dat te doen, helaas
Je vergeet aan het begin van je tekst het volgende.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:24 schreef Solomen het volgende:
Halloik ben net terug van eten enzo, ik ging op de terugweg effe bij die vriend langs en daarna zijn we direct gaan eten
Wat loop je nou te lullen over een kloon?quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:27 schreef Fugie het volgende:
he kijk, mijn kloon die mijn kloon niet is maar dat wel wil zijn
ja is wel vet maja het is de slaapkamer en aan de randen staan gewoon kasten en bedden en een pc en al dat soort zooi. Anders had ik het ook wel gedaanquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ah echt kut man!
als ik ooit laminaat ga leggen komen die lampjes er echt wel in. Ik vind dat zo uitermate mooi er uit zien![]()
Moet dat altijd op fok? ik dacht dat je gewoon mocht doen wat je wouquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vergeet aan het begin van je tekst het volgende.
lief dagboek
wat nouquote:
Goede nederlandse film jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:07 schreef Fwnk het volgende:
Ik kijk nu vet hard das wel een geinige film
het is gewoon zo droogquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goede nederlandse film ja
Collega van mij heeft daar aan meegewerkt![]()
"koop" Hustle and Flow maar van ftder goede film
![]()
http://www.imdb.com/title/tt0410097/
Ik heb geen FTD accountquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Goede nederlandse film ja
Collega van mij heeft daar aan meegewerkt![]()
"koop" Hustle and Flow maar van ftder goede film
![]()
http://www.imdb.com/title/tt0410097/
Toen ik op 'invoeren' klikte nog nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben er tochis dat weer niet genoeg
![]()
Ik ook van jou manquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toen ik op 'invoeren' klikte nog niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |