Slijmbalquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De theorie is mooi natuurlijk, maar wie wil nog iemand anders als hij jou heeft...![]()
Ik ga er vanuit dat je hem wel hebt opgeschreven in je aantekeningenboekje?quote:
Daar zeg je zo wat... je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De theorie is mooi natuurlijk, maar wie wil nog iemand anders als hij jou heeft...![]()
Omgekeerd daarintegen...![]()
Zekers niet verkeerd . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Litpho het volgende:
Eén man, meerdere vrouwen. Niet verkeerd.
Ja, dat heb ik van jou overgenomen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zeg je zo wat... je hebt gelijk
Hij staat onder: Te erg voor de hand liggend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga er vanuit dat je hem wel hebt opgeschreven in je aantekeningenboekje?
Na-aperd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik van jou overgenomen!![]()
Nah, ik was slijmerig genoeg om die nog wel te kunnen faken op het gepaste momentquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je hem wel hebt opgeschreven in je aantekeningenboekje?
Te erg voor de hand liggend, doch immer effectief?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hij staat onder: Te erg voor de hand liggend.
100% waarheidquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:11 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik mijn handen al wel vol heb aan 1 vrouw... en het andere is GEEN optie![]()
Nog meer kwaliteiten die wel de moeite waard zijn om over te nemen?quote:
Ik heb je liever zoals je bentquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer kwaliteiten die wel de moeite waard zijn om over te nemen?
Gebeurt vaker zeker ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:10 schreef Godlike02 het volgende:
Zat bijna door het slotje heen
He's losing his touch, zeker sinds dat hij blauw is . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
@Godt: hoe kan dat nou? toen je nog zwart was (like the rest of us) wist je toch ook de laatste post veelal feilloos te gebruiken voor een link naar het volgende topic?
ow... dus dat had ik als ontbijt op....quote:
Nee, 'Alleen te gebruiken indien niet gemeend'.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef AirwiN het volgende:
Te erg voor de hand liggend, doch immer effectief?
Lees: minderwaardig aan jou...quote:
Ik heb er spontaan drie tabbladen bij minimaal.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
Gewaagde TT...
@Godt: hoe kan dat nou? toen je nog zwart was (like the rest of us) wist je toch ook de laatste post veelal feilloos te gebruiken voor een link naar het volgende topic?
Ter ere van onze beschermvrouwe van 'zoveel mogelijk sex met mannen tussen de 16 en de 30'... Jij dus!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
Gewaagde TT...
Wat heb ik daar nou gister over gezegd lieverd?quote:
Hmmm... volgens mij heb je iemand anders voor je. De categorie 16 t/m 21/22-jarigen laat ik namelijk geheel over aan de jongere dames onder ons... Die zijn tegenwoordig verboden terrein voor mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter ere van onze beschermvrouwe van 'zoveel mogelijk sex met mannen tussen de 16 en de 30'... Jij dus!![]()
Moksquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter ere van onze beschermvrouwe van 'zoveel mogelijk sex met mannen tussen de 16 en de 30'... Jij dus!![]()
enquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm... volgens mij heb je iemand anders voor je. De categorie 16 t/m 21/22-jarigen laat ik namelijk geheel over aan de jongere dames onder ons... Die zijn tegenwoordig verboden terrein voor mij![]()
Ik tussen de 20 en 35quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
slaafje spelen kan misschien iets voor jou zijn. SM is geen taboequote:
Mager excuusje hoor Godt...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er spontaan drie tabbladen bij minimaal.
Dus ik heb wat andere ingeleverd
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou gister over gezegd lieverd?
en hoever staat de teller?quote:
Ik kon het me al niet voorstellen bij jouquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm... volgens mij heb je iemand anders voor je. De categorie 16 t/m 21/22-jarigen laat ik namelijk geheel over aan de jongere dames onder ons... Die zijn tegenwoordig verboden terrein voor mij![]()
Ik hoor het alweer, dankbaarheid alom... Had ik toch voor [R&P slowchat] Vieren bijna driekoningen moeten kiezen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb je nog een sms erover gestuurd gekquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen idee, want ik heb m'n logfiles hier niet, maar 't zal vast wel iets liefs zijn geweest dan!![]()
Ik ben vrij dominant aangelegd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
slaafje spelen kan misschien iets voor jou zijn. SM is geen taboe
Ik wilde bijna zeggen: daar zul je mijn nieuwe baan hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet aan je neus hangenquote:
die heeft dan ook een leuke vriendin van zichzelf je moet alles geprobeerd hebben hequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
Die neuk ik dan ook niet!![]()
Ik neuk helemaal niet tegenwoordig... Is weer eens wat anders![]()
Amateurtjequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
dat hoeft niet.. je mag het gewoon typenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet aan je neus hangen
Daar had ik nog niets over gezegd he. Kan nog leuk wordenquote:
Nee bedanktquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat hoeft niet.. je mag het gewoon typen
Zoveel als je wilt en kunt krijgenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb je nog een sms erover gestuurd gek
zoveel als je er overmeesteren kanquote:
Zoveel je maar kan hebben (en zoveel zij willen) . . .quote:
Dankjequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame??![]()
Dat klinkt al een stuk beter dan "eentje".quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoveel als je wilt en kunt krijgen
dat deed ik toch ook nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat vraag je toch niet aan een dame??![]()
GMTAquote:
Taekwando vs. lichamelijk overwicht...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar had ik nog niets over gezegd he. Kan nog leuk worden
Geloof me, er zijn er een paar die zich gigantisch makkelijk laten overmeesteren . . .quote:
Dat went welquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan zit je hier goed!quote:
Ik krijg er zelf ook altijd slaap van.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die leeuw van je ligt ook alleen maar te gapen![]()
Twist!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wilde bijna zeggen: daar zul je mijn nieuwe baan hebben.
Toch maar niet![]()
dames zijn 50+ met een geblondeerd permanentjequote:
http://popolon.xs4all.nl/pub/ en dan 't Martial arts filmpjequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Taekwando vs. lichamelijk overwicht...
Place your bets!![]()
Maar.. maar.. Ilk wil zelf overmeesterd worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn er een paar die zich gigantisch makkelijk laten overmeesteren . . .![]()
Meestal zijn juist die dingen die geen nut hebben het leukst.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:29 schreef petitlapin het volgende:
polygamie is niet aan mij besteed. Ik zie het nut er niet van in
Katten!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://popolon.xs4all.nl/pub/ en dan 't Martial arts filmpje
+1 subtielquote:
Of nog erger: die zichzelf gewoon in de uitverkoop gooien!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geloof me, er zijn er een paar die zich gigantisch makkelijk laten overmeesteren . . .![]()
Je hebt gelijk, je bent een slechte rover!quote:
Ik wil best wel een poging wagen hoor . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:29 schreef Alicey het volgende:
Maar.. maar.. Ilk wil zelf overmeesterd worden.![]()
Nee ?? Niet eens tussen twee lekkere kerels in liggen ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:29 schreef petitlapin het volgende:
polygamie is niet aan mij besteed. Ik zie het nut er niet van in
best cute, met die katquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://popolon.xs4all.nl/pub/ en dan 't Martial arts filmpje
Dat valt tegen hoor. Ik heb verschillende malen op werkervaringsplaatsen gesolliciteerd. Maar dan werd toch echt de voorkeur gegeven aan een praktischere HBO-er.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:26 schreef Ynske het volgende:
te hoog opgeleid, jah.
maar er zijn ook bedrijven die dan aangeven, je wel te willen, maar dat je dan minder betaald krijgt
dus niet als een uniér
ik zeg niet dat het makkelijk is, absoluut niet, maar je moet toch wat
ze heeft het niet eens over voorwaarden in haar vrieven, dat is het dus ook niet. Ze wilt een baan, doen wat ze leuk vindt en het geld is een (leuke) bijzaak.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:26 schreef Ynske het volgende:
te hoog opgeleid, jah.
maar er zijn ook bedrijven die dan aangeven, je wel te willen, maar dat je dan minder betaald krijgt
dus niet als een uniér
ik zeg niet dat het makkelijk is, absoluut niet, maar je moet toch wat
Berenvel en knuppel doet het ook goed!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik wil best wel een poging wagen hoor . . .
*maakt alvast een lasso*
waarom zou je meerderen mannen willen als je die ene ware al hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef Alicey het volgende:
Meestal zijn juist die dingen die geen nut hebben het leukst.
Zeg dan gewoon dat je niets gaat doenquote:
We heten niet allemaal Moksterquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef Mokster het volgende:
Of nog erger: die zichzelf gewoon in de uitverkoop gooien!!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je bent een slechte rover!![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Very true!!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Meestal zijn juist die dingen die geen nut hebben het leukst.
Je zou ze aan het werk kunnen zetten natuurlijk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom zou je meerderen mannen willen als je die ene ware al hebt. De lest is dan toch maar overbodige ballast
nou Alicey! wat een praat!! sgopje SEXquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Berenvel en knuppel doet het ook goed!
Knuppel kan ik nog wel regelen, berenvel wordt wat lastiger . . .quote:
Dat is het lullige. Dan zeggen werkgevers gewoon, oh, je, leuk, maar jij bent over een half jaar toch weer weg omdat je iets hebt gevonden waarvoor je beter betaald krijgt. ik krijg neit eens de kans om het tegendeel te bewijzen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
ze heeft het niet eens over voorwaarden in haar vrieven, dat is het dus ook niet. Ze wilt een baan, doen wat ze leuk vindt en het geld is een (leuke) bijzaak.
Op zich is iemand overmeesteren met een numerieke meerderheid nauwelijks meer sportief te noemen natuurlijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou ze aan het werk kunnen zetten natuurlijk.
ongeschoren grootgeschapen mannen voor Alicey gezochtquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:33 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Knuppel kan ik nog wel regelen, berenvel wordt wat lastiger . . .![]()
![]()
Daar zit idd wat in . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:32 schreef petitlapin het volgende:
waarom zou je meerderen mannen vrouwen willen als je die ene ware al hebt had. De lest is dan toch maar overbodige ballast
Hmm, verleidelijk...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
ongeschoren grootgeschapen mannen voor Alicey gezocht
Kijk, ik had zelf graag Germaanse literatuur gestudeerd maar ik besefte toen al dat daar niet veel jobmogelijkheden mee waren, noch in frankrijk, noch in belgië ( of het was lesgeven, yuck), daar werd ik langs alle kanten voor gewaarschuwd, dus heb ik dat maar niet gedaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:32 schreef _Arual_ het volgende:
Dat valt tegen hoor. Ik heb verschillende malen op werkervaringsplaatsen gesolliciteerd. Maar dan werd toch echt de voorkeur gegeven aan een praktischere HBO-er.
Ik had nooit naar de uni moeten gaan. Voor HBO-ers is tien keer meer werk te vinden.
ja, als je je ware kwijtraakt, moet je een nieuwe zoeken héquote:
Dat blijkt zeker niet uit de statistieken. Pas afgestudeerde academici verdienen gemiddeld meer en vinden gemiddeld gezien eerder een baan dan mensen die pas een HBO-opleiding in dezelfde richting hebben gevolgd. Iemand met HEAO-accountancy zal vermoedelijk inderdaad eerder werk vinden dan iemand met universitair Klassieke Talen. Maar een doctorandus Engels vindt eerder werk dan iemand met een HBO-opleiding Engels.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:32 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat valt tegen hoor. Ik heb verschillende malen op werkervaringsplaatsen gesolliciteerd. Maar dan werd toch echt de voorkeur gegeven aan een praktischere HBO-er.
Ik had nooit naar de uni moeten gaan. Voor HBO-ers is tien keer meer werk te vinden.
Jij voelt je wel thuis in de categorie 'ongeschoren grote apenmannen'?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:35 schreef Litpho het volgende:
Hmm, verleidelijk...
Dat is idd wat anders maar jij gooit je in de uitverkoopquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef Mokster het volgende:
Niet moeilijk doen over het feit dat je van sex houdt is m.i. iets heel anders dan jezelf in de uitverkoop gooien!![]()
da's iets anders, ... dan heb je pech gehad, jammerquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:37 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben daar gaan studeren met de belofte dat er promotieplaatsen waren. En toen kwamen de bezuinigingen.
je kijkt teveel naar statistiekenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat blijkt zeker niet uit de statistieken. Pas afgestudeerde academici verdienen gemiddeld meer en vinden gemiddeld gezien eerder een baan dan mensen die pas een HBO-opleiding in dezelfde richting hebben gevolgd. Iemand met HEAO-accountancy zal vermoedelijk inderdaad eerder werk vinden dan iemand met universitair Klassieke Talen. Maar een doctorandus Engels vindt eerder werk dan iemand met een HBO-opleiding Engels.
Toch wel hè?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
da's iets anders, ... dan heb je pech gehad, jammer
Dat is waar, maar desondanks bestaan dagbladredacties voornamelijk uit academici en komen mensen met HBO-journalistiek vaker terecht bij plaatselijke bladen etc.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef _Arual_ het volgende:
Maar een HBO-er journalistiek heeft nu eenmaal meer ervaring opgedaan tijdens zijn studie dan iemand die op de uni Nederlands heeft gedaan.
Ik voel me al gauw thuis, broer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:39 schreef broer het volgende:
[..]
Jij voelt je wel thuis in de categorie 'ongeschoren grote apenmannen'?
Het is nou eenmaal een feit Pheno. Gemiddeld gezien, zoals ik al zei, uitzonderingen zijn altijd te vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
je kijkt teveel naar statistieken
Die mensen kijken naar een schermpje, maar als ze nou eens in de buitenlucht zouden komen.....
Jij moet nog veel leren mannetjequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
dames zijn 50+ met een geblondeerd permanentje
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is idd wat anders maar jij gooit je in de uitverkoop
ik krijg de rillingen van je als je zo doet Arual....quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef _Arual_ het volgende:
Van mij komt duidelijk helemaal niks terecht...
![]()
Waar meld ik me aan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om braaf te leren. ik eindig toch wel in de gootquote:
Dan mag je bij elk verzoek dat hier binnenkomt voor een partner wel 'hmm, verleidelijk' antwoorden. Plato en BttD, grijp je kans!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:41 schreef Litpho het volgende:
Ik voel me al gauw thuis, broer.
Alle cijfers doen zich voor als feiten. Vreemd genoeg ken ik altijd heel veel uitzonderingen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal een feit Pheno. Gemiddeld gezien, zoals ik al zei, uitzonderingen zijn altijd te vinden.
en zo moet je al helemaal niet gaan denken, want dan lukt het juist nietquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef _Arual_ het volgende:
![]()
Is een prima plek, woon er zelf ook al jaren.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef nixxx het volgende:
Ik heb geen zin om braaf te leren. ik eindig toch wel in de goot![]()
Ik heb denk ik 25 open solli´s gestuurd, en 25 keer gereageerd op een advertentie. 90 procent van de bedrijven waar ik een open sollicitatie deed, moet nu nog contact met mij opnemen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:44 schreef Ynske het volgende:
het klinkt misschien heel bot
maar ik blijf erbij dat je er dan voor moet zorgen dat je ervaring moet opdoen.
jezelf verdiepen, interesse tonen
als je ergens echt graag wilt komen, dan solliciteer daar. en niet een keer, nee meerdere keren
en ook wanneer er geen openstaande vacatures zijn
Dan geloof je het niet, ook goed.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle cijfers doen zich voor als feiten. Vreemd genoeg ken ik altijd heel veel uitzonderingen.
Cijfers zijn voor mensen die zich ergens achter willen verschuilen, wat de politiek bv maar al te graag doet.
Ze wilt wel ervaring opdoen maar ze krijgt de kans niet. Ze heeft alle bedrijven die haar wat leken een open sollictatie geschreven, sommige met de hand, om toch iets proberen op te vallen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:44 schreef Ynske het volgende:
het klinkt misschien heel bot
maar ik blijf erbij dat je er dan voor moet zorgen dat je ervaring moet opdoen.
jezelf verdiepen, interesse tonen
als je ergens echt graag wilt komen, dan solliciteer daar. en niet een keer, nee meerdere keren
en ook wanneer er geen openstaande vacatures zijn
hey ben jij het henk!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Is een prima plek, woon er zelf ook al jaren.
Die ene warequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je zou ze aan het werk kunnen zetten natuurlijk.
Verleiding komt natuurlijk wel van twee kanten, broer.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef broer het volgende:
[..]
Dan mag je bij elk verzoek dat hier binnenkomt voor een partner wel 'hmm, verleidelijk' antwoorden.
je moet ook niet afblijven wachtenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 25 open solli´s gestuurd, en 25 keer gereageerd op een advertentie. 90 procent van de bedrijven waar ik een open sollicitatie deed, moet nu nog contact met mij opnemen.
* MissMSX eens is met betreffende user.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef Mokster het volgende:
Niet moeilijk doen over het feit dat je van sex houdt is m.i. iets heel anders dan jezelf in de uitverkoop gooien!![]()
dan kijk ook eens bij de bedrijven die je eigenlijk niets lijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze wilt wel ervaring opdoen maar ze krijgt de kans niet. Ze heeft alle bedrijven die haar wat leken een open sollictatie geschreven, sommige met de hand, om toch iets proberen op te vallen.
Tuurlijk wel! het zijn gewoon domme mensen die niet inzien dat ze wat aan je hebben. Arme zielen zijn het dat ze zo blind zijn... maar het is hun loss zou ik maar denken als ik jou wasquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:42 schreef _Arual_ het volgende:
![]()
Ik heb gewoon mijn hele leven gehoord dat ik het zo goed deed. Bij mijn oude middelbare school kon ik zó stage gaan lopen, het is dat ik voor geen goud voor een klas met pubers wil staan. En op de uni waren ze ook blij met me, maar waren er uiteindelijk gewoon geen banen meer. Nu weer hetzelfde: iedereen vindt dat ik mijn werk goed doe, dat ik zeker van toegevoegde waarde ben voor dat bedrijfje. Maar ze kunnen het loon amper ophoesten.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
en zo moet je al helemaal niet gaan denken, want dan lukt het juist niet
hier loopt nog zoiemand die zichzelf lekkker de grond in kan boren door zich voor te houden dat ze nergens goed voor is, maar dat werkt niet en zo word je niet gelukkig
Ik ben nu eenmaal pragmatisch ingesteld en kan me geen zier interesseren in cijfers. Het is maar hoe ze het hele onderzoek opgezet hebben, dat maakt heel wat uit voor een resultaat. Dus een resultaat is een weerspiegeling van die ranvoorwaarden, maar hebben ze bij jouw resultaat bv gekeken hoeveel mensen er na bv een jaar weer ontslagen waren? En of ze wel in hun richting werk gevonden hadden?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet, ook geod.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef Pheno het volgende:
Alle cijfers doen zich voor als feiten. Vreemd genoeg ken ik altijd heel veel uitzonderingen.
Cijfers zijn voor mensen die zich ergens achter willen verschuilen, wat de politiek bv maar al te graag doet.
Ja, ja. En dan tóch opeens moeilijk gaan doen, hè?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:47 schreef Litpho het volgende:
Verleiding komt natuurlijk wel van twee kanten, broer.
Twist.quote:
We heten hier allemaal Henkquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef nixxx het volgende:
hey ben jij het henk!
Wat ik al zei, ik heb op meerdere paarden gewed. Maar dan werd ik bij voorbaat al afgewimpeld. `Met zo´n CV en opleiding moet je iets in je eigen richting zoeken joh´.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kijk ook eens bij de bedrijven die je eigenlijk niets lijken
het gaat nu om de ervaring, en niet om een vaste baan voor altijd
dan moet je ook je eisen niet te hoog leggen
er zijn toch ook uitzendbureaus voor uniérs?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:52 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wat ik al zei, ik heb op meerdere paarden gewed. Maar dan werd ik bij voorbaat al afgewimpeld. `Met zo´n CV en opleiding moet je iets in je eigen richting zoeken joh´.
Bij uitzendbureaus wilden ze me niet eens inschrijven omdat ik te hoog was opgeleid, en te hoog opgeleide mensen er een handje van hebben om net na de inwerkperiode een betere baan gevonden te hebben.
Ik doe het gewoon helemaal fout blijkbaar.
Topstart van Uitzendbureau Start enzo? Ja klopt. Maar bij Topstart wed ik niet ingeschreven, omdat je minimaal 2 jaar werkervaring moest hebben. En bij andere bureautjes zochten ze eigenlijk alleen maar mensen die rechten, economie of IT gestudeerd hadden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
er zijn toch ook uitzendbureaus voor uniérs?
misschien ben je op deze leeftijd nog niet in staat om echt je droomjob te vinden ... maar er moet wel brood op de plank komen, dus mischien toch tijdelijk les geven, doe je toch al weer werkervaring op en iets meer voor op je cv te zetten, al is het niet echt de meest relevante werkervaring voor je droomjobquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb gewoon mijn hele leven gehoord dat ik het zo goed deed. Bij mijn oude middelbare school kon ik zó stage gaan lopen, het is dat ik voor geen goud voor een klas met pubers wil staan.
JIJ weet dat er uitzonderingen zijn, maar geloof me, iedereen schermt met die dingen alsof het de feiten zijn. Feiten zijn dingen die je niet kunt kraken, iets waar statistiek dus niet bij hoort. Du sik geef alleen aan dat men zich niet zo moet ophangen aan cijfers. Dat jij meteen denkt dat ik elke CBS resultaat moet gaan afkraken, hou vast die gedachte, je komt er ooit welquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Statistieken zijn statistieken, iedereen weet dat er uitzonderingen zijn, doet er niets van af dat ze wel een tendens kunnen aangeven.
als er wordt gezegd dat statistisch mannen groter zijn dan vrouwen, ga jij dan opeens alle kleine ventjes beginnen opsommen en alle dames van groter dan 1.90 om dan toch maar de statistiek weer te kraken, pffffffffff
makkelijker gezegd, maar zij hebben een baan en _arual_ niet. Wie heeft er dan een loss?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! het zijn gewoon domme mensen die niet inzien dat ze wat aan je hebben. Arme zielen zijn het dat ze zo blind zijn... maar het is hun loss zou ik maar denken als ik jou was
Hij heeft maar wel mooi een discussie over polygamie doen losbarsten hier, dus er moet meer in zitten dan dat. Toch?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:57 schreef MissMSX het volgende:
De leuke collega is een beetje een sukkel. Shame about the looks [afbeelding]
Hoeft ook niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op zich is iemand overmeesteren met een numerieke meerderheid nauwelijks meer sportief te noemen natuurlijk.
Iemand die het snaptquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:51 schreef nixxx het volgende:
lies, damn lies and statistics ..
Verbazingwekkend genoeg beschik ik op mijn werk noch over die foto, noch over de gelegenheid om op dergelijke wijze te poserenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Post eens een foto van jezelf in berenvel?
Dan moet ik weer anderhalf jaar terug naar school om de lerarenopleiding te doen, dat is dus al helemaal geen optie op het moment.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
misschien ben je op deze leeftijd nog niet in staat om echt je droomjob te vinden ... maar er moet wel brood op de plank komen, dus mischien toch tijdelijk les geven, doe je toch al weer werkervaring op en iets meer voor op je cv te zetten, al is het niet echt de meest relevante werkervaring voor je droomjob
Never give up! Never surrender!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
makkelijker gezegd, maar zij hebben een baan en _arual_ niet. Wie heeft er dan een loss?
Beetje jammer dus weerquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:57 schreef MissMSX het volgende:
bedankt voor het complimentquote:
Het is een dork die traag van begrip isquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft maar wel mooi een discussie over polygamie doen losbarsten hier, dus er moet meer in zitten dan dat. Toch?
Oh, dan is het gewoon niks.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een dork die traag van begrip is
Idd, dat is wat ik zeg, maar mensen hier gillen maar over feiten enzo. Leuk feit als jij die zieke bent....weet je in ieder geval dat je de kans kleiner maakt dat een ander het heeftquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:00 schreef nixxx het volgende:
[..]
bedankt voor het complimentstatistieken hebben wel zo hun nut, maar je moet er altijd voorzichtig mee zijn, het nut is beperkt. Leuk hoor, 0.0001% van de mensen krijgt een ongeneeslijke ziekte.. das een troost als jij het bent
geef hem de url van dit topicquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is een dork die traag van begrip is
en misschien is dat wel de juiste actiequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dan moet ik weer anderhalf jaar terug naar school om de lerarenopleiding te doen, dat is dus al helemaal geen optie op het moment.
Leuk vooruitzichtquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:02 schreef nixxx het volgende:
ik ga me klaarmaken om eens wat boekhouding door te nemen
dat dus juist niet.. die kans blijft hetzelfde..quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idd, dat is wat ik zeg, maar mensen hier gillen maar over feiten enzo. Leuk feit als jij die zieke bent....weet je in ieder geval dat je de kans kleiner maakt dat een ander het heeft
Waarom geen gelegenheid? Of ben je bang dat je besprongen wordt?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Verbazingwekkend genoeg beschik ik op mijn werk noch over die foto, noch over de gelegenheid om op dergelijke wijze te poseren.
als je de cijfers absoluut zou zien welquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat dus juist niet.. die kans blijft hetzelfde..
Ik weet zeker dat dat geen optie is. Vraag maar aan Pheno. Bovendien, waar moet ik dan die anderhalf jaar collegegeld vandaan toveren?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
en misschien is dat wel de juiste actie
aangezien het duidelijk is dat je hier geen kant meer opkunt
dan moet je jezelf zo aanbieden dat je van meerdere dingen weet
* Ynske is blij dat ze 2 opleidingen gedaan heeft die breed zijn, en waar ze zelf haar verdiepingen gekozen heeft
Nu welquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of ben je bang dat je besprongen wordt?
kansen zijn nooit absoluut.. das het verneukeratievequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je de cijfers absoluut zou zien wel
I know nothing, ich habe es nicht gewusst. Euh, wat moet ik weten?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat geen optie is. Vraag maar aan Pheno. Bovendien, waar moet ik dan die anderhalf jaar collegegeld vandaan toveren?
Dat valt te regelen, vaak kun je al beginnen met lesgeven.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat dat geen optie is. Vraag maar aan Pheno. Bovendien, waar moet ik dan die anderhalf jaar collegegeld vandaan toveren?
Zie je mij al voor de klas staan?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
I know nothing, ich habe es nicht gewusst. Euh, wat moet ik weten?
maar veel mensen zien dat dus wel en gaan over uitzonderingen ijlen. Zie voorbeelden hierbovenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
kansen zijn nooit absoluut.. das het verneukeratieve
pardon my french
Precies, als jij de academicus zonder werk bent heb je niks aan die cijfers, maar dat wil niet zeggen dat de trend die ze aangeven niet klopt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idd, dat is wat ik zeg, maar mensen hier gillen maar over feiten enzo. Leuk feit als jij die zieke bent....weet je in ieder geval dat je de kans kleiner maakt dat een ander het heeft
Het is dat je het zelf niet wilt. Maar ik denk dat je niet voor een puberende klas wilt staan, nee.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zie je mij al voor de klas staan?!
Dat is geen ijlen dat is een feit, alleen heeft arual daar nu niets aan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
maar veel mensen zien dat dus wel en gaan over uitzonderingen ijlen. Zie voorbeelden hierboven
Why not? Ik vind dat je het moet doen als dat de enige manier is om werk op jouw niveau en vakgebied te krijgen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
t komt op mij op dit moment over dat je je zinnen ergens op gezet hebt wat momenteel totaal niet haalbaar is, en dat je ook niet iets anders wiltquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Als ik ergens niet geschikt voor ben, dan is het voor lerares. Ik wil veel doen, ook onder mijn niveau. Al moet ik stroopwafels inpakken. Maar voor de klas, nee, sorry, dat is echt niks voor mij. En nog minder voor de leerlingen in de klas.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Why not? Ik vind dat je het moet doen als dat de enige manier is om werk op jouw niveau en vakgebied te krijgen.
whehehehehehe nr 7quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef I_doubt het volgende:
Over de voordelen van polygamie:
.......
Dus moet je niet iemand gaan aanmoedigen door met cijfers te gaan schermen. _Arual_ is blijkbaar een uitzondering, dus die heeft er niets aan. capiche?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies, als jij de academicus zonder werk bent heb je niks aan die cijfers, maar dat wil niet zeggen dat de trend die ze aangeven niet klopt.
Ik reageerde alleen ergens op, had niet direct iets met Arual te maken.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus moet je niet iemand gaan aanmoedigen door met cijfers te gaan schermen. _Arual_ is blijkbaar een uitzondering, dus die heeft er niets aan. capiche?
Het kan een opstap zijn naar een baan als universitair doecent en dat wil je wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:11 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Als ik ergens niet geschikt voor ben, dan is het voor lerares. Ik wil veel doen, ook onder mijn niveau. Al moet ik stroopwafels inpakken. Maar voor de klas, nee, sorry, dat is echt niks voor mij. En nog minder voor de leerlingen in de klas.
dat idee had ik ook alquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het kan een opstap zijn naar een baan als universitair doecent en dat wil je wel.
Tien maanden is best nog een behoorlijke tijd. Als je (zoals je later aangeeft) geen moeite hebt om tussendoor werkzaamheden te doen die totaal niet lijken op hetgeen waar je naar op zoek bent, dan zal het uiteindelijk allemaal best meevallen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:09 schreef _Arual_ het volgende:
Wacht even mensen. Ik héb nog wel werk. Niet fulltime, dat klopt. Het hele punt is dat daar over 10 maanden verandering in komt. En voor die tijd moet ik dus iets zien te regelen.
omdat ze als pas afgestudeerde een pak eisen heeft en een heel specifiek soort job wil ... dat had ik als groentje niet, en voor mij was het OOK AL niet zo eenvoudig om werk te vinden, en ik had werkelijk ALLES aangenomen wat men mij aanbood, zelfs bandwerk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef Pheno het volgende:
Dus moet je niet iemand gaan aanmoedigen door met cijfers te gaan schermen. _Arual_ is blijkbaar een uitzondering, dus die heeft er niets aan. capiche?
Zo´n pakket eisen heb ik helemaal neit? Er is maar 1 ding: ik wil niet voor een klas pubers staan. Voor de rest wil ik zowat alles doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
omdat ze als pas afgestudeerde een pak eisen heeft en een heel specifiek soort job wil ... dat had ik als groentje niet, en voor mij was het OOK AL niet zo eenvoudig om werk te vinden, en ik had werkelijk ALLES aangenomen wat men mij aanbood, zelfs bandwerk.
en het is niet omdat je in de minderheid bent, dat een statistiek dan zijn waarde niet meer heeft ... en iedereen wil binnen 'de norm' vallen, waarover het ook moge gaan.
Volgens mij zijn er bij uitzendbureau's voor een gezonde twintiger altijd wel baantjes te vinden. Natuurlijk, het zijn lang niet allemaal baantjes op jouw niveau, maar tijdelijk een baan op een lager niveau aannemen om zo rustig naar ander werk te kunnen zoeken lijkt me geen probleem.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef _Arual_ het volgende:
Voor uitzendbaantjes ben ik blijkbaar te hoog opgeleid, terwijl ik voor mijn droombaan nog te weinig ervaring heb.
het probleem is dat ( in belgië toch) zo'n 90 % van taalkundigen wel in het onderwijs terechtkomtquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:29 schreef _Arual_ het volgende:
Zo´n pakket eisen heb ik helemaal neit? Er is maar 1 ding: ik wil niet voor een klas pubers staan. Voor de rest wil ik zowat alles doen.
Hey, jij hierquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:08 schreef I_doubt het volgende:
Over de voordelen van polygamie:
1. je bent niet zo afhankelijk van de perikelen van één jongens-figuur
2. het beste dat jongetjes klaar weten te speken is 4, misschien 5 keer op een nacht, dat is toch echt aan de magere kant![]()
3. variatie van menu; je hoeft niet zelf allerlei fantasieën te bedenken; door de multipele insteek veroorzaakt door polygame relatie wordt dit eerder een vanzelfsprkendheid
4. polygaam impliceert, maar niet noodzakelijkerwijs trio's kwartetten en zelfs quintetten voor de moderne vrouw. Ik zie het al voor me.
5. Het leven krijgt op deze manier een nieuwe inhoud. De niet alleen emotionele lading van de polygame verhouding leidt snel tot een positiever mensbeeld en sociaal gedrag (bestudeer het bonobo gedrag)
6. de natuur heeft dit polygame gedrag eigenlijk al in de genen gestopt: de mannekes zijn mono-functioneel en de vrouwen zijn multi-functioneel; dus waarom tegenstribbelen tegen iets natuurlijks?
7. voor het moment last but not least, macht. Het idee en de realisatie dat je op eenvoudige manier macht kunt uitoefenen over meerdere mannekes die allemaal zo hun best doen voor jou!![]()
Tien maanden is een lange tijd . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:09 schreef _Arual_ het volgende:
Wacht even mensen. Ik héb nog wel werk. Niet fulltime, dat klopt. Het hele punt is dat daar over 10 maanden verandering in komt. En voor die tijd moet ik dus iets zien te regelen.
Plato, luister nou eens:quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er bij uitzendbureau's voor een gezonde twintiger altijd wel baantjes te vinden. Natuurlijk, het zijn lang niet allemaal baantjes op jouw niveau, maar tijdelijk een baan op een lager niveau aannemen om zo rustig naar ander werk te kunnen zoeken lijkt me geen probleem.
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:36 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Plato, luister nou eens:
Ik ben bij een hoop uitzendbureaus binnengewandeld. Ze wilden me vanwege mijn opleiding niet eens inschrijven! Niet één! Ik heb benadrukt dat ik ALLES aan wilde nemen, en kreeg vervolgens standaard de volgende reactie:
Je hebt een prima opleiding, straks hebben we je net ergens ingewerkt, en dan heb je iets beters gevonden. En dan vertrek je weer. Wij gaan niet met je in zee.
Alleen toen ik me voordeed als iemand met slechts mavo, was er interesse!
Het is nog erger. Ik ben een letterkundige.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het probleem is dat ( in belgië toch) zo'n 90 % van taalkundigen wel in het onderwijs terechtkomtveel andere jobmogelijkheden zijn er niet, er zijn er wel, maar niet veel ...
en andere universiteiten aanscrijven, voor een positie als onderzoekster of weet ik veel ?
Jij studeert ook nog. Probeer het eens als je je diploma´s binnen hebt. Dan wijzen ze je direct de deur.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Daar zal ik dan van de zomer wel achterkomen mocht dat zo zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Jij studeert ook nog. Probeer het eens als je je diploma´s binnen hebt. Dan wijzen ze je direct de deur.
Ik heb dezelfde ervaring als jij, maar uiteindelijk kan je best ergens een voet tussen de deur krijgen en voor je het weet heb je een leuke job. Dat is tenminste wat ik zelf heb meegemaakt en wat ik in mijn omgeving zie.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Jij studeert ook nog. Probeer het eens als je je diploma´s binnen hebt. Dan wijzen ze je direct de deur.
Heel vreemd jaquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:05 schreef Gronings_Mopje het volgende:
[..]
Hoi ThunderChild! En meteen weer doei ik moet weer werken.
En dan vinden ze het nog gek dat er hier nauwelijks vers bloed bijkomtquote:
Hoeveel moeten er nog uit de sloot worden gevist?quote:
ik wel ...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:38 schreef Plato1980 het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Klopt, ze willen je ook nergens inschrijven.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wel ...
interimbureau's kunnen echt niet veel aanvangen met pas afgestudeerde universitairen ...
Kennelijk heel veel en Godt bewijst dat 'ie geen mod materiaal is, want anders had 'ie het allang en breed verwijderd . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:10 schreef MSXUser het volgende:
Hoeveel moeten er nog uit de sloot worden gevist?![]()
Rustig aan TC, het is maar een grapje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kennelijk heel veel en Godt bewijst dat 'ie geen mod materiaal is, want anders had 'ie het allang en breed verwijderd . . .![]()
![]()
Waar moet je dan beginnen als universitair afgestudeerde?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wel ...
interimbureau's kunnen echt niet veel aanvangen met pas afgestudeerde universitairen ...
Déja-vuquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben ook benieuwd of ik ooit aan het werk kom. De hoogtijdagen van de informatica zijn allang voorbij![]()
Klopt, je moet ergens beginnen. Er hoeft maar één bedrijf zo gek te zijn je die kans te geven... gewoon blijven proberen dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Waar moet je dan beginnen als universitair afgestudeerde?
Doet me een beetje denken aan die horeca-advertenties "Personeel gezocht m/v, ervaring in de horeca is een pré", dat vragen ze allemaal! Het is dus een cirkeltje, je moet ervaring opdoen voor je mag beginnen en je kunt nooit ervaring opdoen omdat je moet beginnen (hoe komen café's aan hun personeel?)![]()
Ik ben ook benieuwd of ik ooit aan het werk kom. De hoogtijdagen van de informatica zijn allang voorbij![]()
Succes in ieder geval _Arual_!
*mompelt iets over inmiddels al heel oud, zeer flauw, niet meer leuk en obsessief gedragquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
Rustig aan TC, het is maar een grapje.![]()
Hey, dit is niet de echte Sabrinaquote:
Zooooo, dat duurde lang...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hey, dit is niet de echte Sabrina
Mijn werkgever heeft gewoon geweldig inzicht gehad mij aan te nemenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, je moet ergens beginnen. Er hoeft maar één bedrijf zo gek te zijn je die kans te geven... gewoon blijven proberen dus
Dat klopt, ik zal het vast al vaker gezegd hebbenquote:
Dat betekent niet dat het niet best nog eens mag hoorquote:
Dat is ook de reden geweest waarom in niet in die richting verder gegaan ben . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hoe kan dat danquote:
Dat je dat nu al opvalt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hey, dit is niet de echte Sabrina
Gelukkig maar danquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het niet best nog eens mag hoor.
Alleen twee jaar later herborenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan. Het is wel dezelfde nickname
Verstandigquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:16 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is ook de reden geweest waarom in niet in die richting verder gegaan ben . . .
idd, en er komt altijd wel een moment dat er een nijpend tekort is aan personeel, en ze echt niets anders kunnen dan een groentje aannemen, en soms willen ze echt een groentje omdat die heel goedkoop is.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:15 schreef Christine het volgende:
Klopt, je moet ergens beginnen. Er hoeft maar één bedrijf zo gek te zijn je die kans te geven... gewoon blijven proberen dus
Je kunt het beter als volgt omschrijven: De tijd dat iedereen werk kon vinden in de ICT is gelukkig voorbij. In de aanloop naar 2000 werd echt alles en iedereen aangenomen. Als je 'Windows' correct kon spellen en je kon een muis van een toetsenbord onderscheiden dan was je verzekerd van een baan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
De hoogtijdagen van de informatica zijn allang voorbij![]()
Milleniumbughuntersquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef MSXUser het volgende:
Dergelijke figuren hebben de markt ook behoorlijk verziekt.
Precies, dat is toch ergquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je kunt het beter als volgt omschrijven: De tijd dat iedereen werk kon vinden in de ICT is gelukkig voorbij. In de aanloop naar 2000 werd echt alles en iedereen aangenomen. Als je 'Windows' correct kon spellen en je kon een muis van een toetsenbord onderscheiden dan was je verzekerd van een baan.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
op een mooie dag komt zo wel iedereen eens aan de beurt voor een job, ook als groentje
quote:
Kleine toevoeging: Toen ik begon met mijn studie Informatica (in 2001!!!) waren er zo'n 150 vooraanmeldingen (INF, BIT en TEL, alledrie ICT studies), dat ging naar 100 in het jaar daarna, toen 60, toen 40. Geeft weer genoeg aan dusquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:18 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Je kunt het beter als volgt omschrijven: De tijd dat iedereen werk kon vinden in de ICT is gelukkig voorbij. In de aanloop naar 2000 werd echt alles en iedereen aangenomen. Als je 'Windows' correct kon spellen en je kon een muis van een toetsenbord onderscheiden dan was je verzekerd van een baan.
Zeg, dat is hardware... kunnen we hier even een MBO'er krijgen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:22 schreef MSXUser het volgende:
niet in staat zijn om een PC aan te sluiten (ja, dat heb ik meegemaakt)
Twee dingen die ik hierover wil zeggen: Ik zou wensen dat ik iets van een MCSE/MCSA certificering kon halen. Niet dat ik het niet zou kunnen, maar het is gruwelijk duur en om dat nou in m'n studietijd te doen. De reden ervoor is dat je hier op de universiteit totaal niet dat soort kennis opdoet. Sta je dan met je modelletjes en je theoretisch geneuzel. "Kun je even deze Exchange server installeren?" (ik weet wat het is, maar daar houdt het echt mee op)quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:22 schreef MSXUser het volgende:
[..]
De categorie "ik weet alles, want ik ben MCSE'er", maar ondertussen niet weten hoe je nu daadwerklijk een Echange server moet opbouwen of nog erger... niet in staat zijn om een PC aan te sluiten (ja, dat heb ik meegemaakt)
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik zal maar bekennen: ik had doodsangsten!quote:
Daar komen ze nog wel op terug. Grote, 1e lijns helpdesks kun je op die manier inrichten, maar in vrijwel alle gevallen gaat het niet werken. Dergelijke centra zijn totaal niet op de hoogte van de stuctuur en kunnen alleen wat standaard oplossingen geven. Daarnaast hebben veel mensen nogal wat moeite met het volgen van het 'rice & curry Engels' wat die mensen spreken. Leuk accent hoor, maar als je iets 'moeilijks' uitgelegd krijgt, werkt dat in veel gevallen nog het beste wanneer dit in de eigen taal gebeurd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
"Het werk dat jij hier doet kan ook gedaan worden door 10 mensen uit India voor een tiende van wat we aan jou kwijt zouden zijn.
Ik zou je nooit hebben ingeruild hoorquote:
Die dansmeneer?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef Christine het volgende:
Ik kijk mijn nieuwe Michael Flatley DVD
Even voor de goede orde he... jullie zijn de meest on-burgerlijke mensen die ik ken, jullie gaan het toch niet klaarspelen om samen burgerlijk te gaan worden he?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou je nooit hebben ingeruild hoor
Zoiets jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:23 schreef Litpho het volgende:
Zeg, dat is hardware... kunnen we hier even een MBO'er krijgen?
Het volledige MCSE/MCSA is vrij duur. Wat je wel kunt doen is een deelcertificaat halen (MCP). Dit is niet zo duur en studiemateriaal is overal wel te vinden (Transcender, Brain Dumps, Test King,...). Het vergroot in ieder geval de kans op een baan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
Twee dingen die ik hierover wil zeggen: Ik zou wensen dat ik iets van een MCSE/MCSA certificering kon halen. Niet dat ik het niet zou kunnen, maar het is gruwelijk duur en om dat nou in m'n studietijd te doen. De reden ervoor is dat je hier op de universiteit totaal niet dat soort kennis opdoet. Sta je dan met je modelletjes en je theoretisch geneuzel. "Kun je even deze Exchange server installeren?" (ik weet wat het is, maar daar houdt het echt mee op)![]()
Is het die flash van die gast die je cursor 'opeet'?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:39 schreef Christine het volgende:
http://www.yonkis.com/mediaflash/cursor.swf
Ja, helemaal leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Is het die flash van die gast die je cursor 'opeet'?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef Christine het volgende:
CC het lijkt nu net of je schizofreen bent, omdat we maar één kant van het verhaal lezen zo.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef Christine het volgende:
CC het lijkt nu net of je schizofreen bent, omdat we maar één kant van het verhaal lezen zo.
Gelukkig is daar de tweede kant van de driehoekquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:41 schreef Alicey het volgende:
Kan die discussie over die cloon misschien verder in FB, gewoon open?
Ik was hier heul niet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
TC nogmaals:
Kom dan even naar het feedback topic want op deze manier communiceren werkt voor geen meter. Jij zal dan wel zo slim en ik zo dom zijn, maar bashen, stelselmatig zelfs, zie ik dus echt niet. Leg het mij, en mijn medemods, dan eens in feedback uit.
Nu is het wachten op de bermudaquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig is daar de tweede kant van de driehoek.
Schat, jij bent geen TC, want jouw c is geen kapitaalquote:
Transepansekevertjequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schat, jij bent geen TC, want jouw c is geen kapitaal.
Jij bent Transepansje.
TP?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent Transepansje.
Nee, daar zijn jullie te dom voor. Kennelijk mag in R&P stelselmatig users gebashed worden onder de mom van "het is een grap", iets wat onder Frenkie en Zwaaibaai totaal niet aan de orde was . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:40 schreef Copycat het volgende:
TC nogmaals:
Kom dan even naar het feedback topic want op deze manier communiceren werkt voor geen meter. Jij zal dan wel zo slim en ik zo dom zijn, maar bashen, stelselmatig zelfs, zie ik dus echt niet. Leg het mij, en mijn medemods, dan eens in feedback uit.
Ik heb me laatst een kwartier lang zitten afvragen waarom de afkorting van jouw nickname maar twee t's had (BttD) en niet drie...quote:
Ik ben Jezus voor jou, voor anderen TC.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij bent Transepansje.
Volgens mij is iemand een beetje gefrustreerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, daar zijn jullie te dom voor. Kennelijk mag in R&P stelselmatig users gebashed worden onder de mom van "het is een grap", iets wat onder Frenkie en Zwaaibaai totaal niet aan de orde was . . .![]()
Als we er te dom voor zijn, zeur er dan ook niet over.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nee, daar zijn jullie te dom voor. Kennelijk mag in R&P stelselmatig users gebashed worden onder de mom van "het is een grap", iets wat onder Frenkie en Zwaaibaai totaal niet aan de orde was . . .![]()
Kansloze loser met grote verhalen, er is dus niets veranderd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij is iemand een beetje gefrustreerd
Wat is er eigenlijk van Frenkie geworden?
Jij bent toch gewoon een tranceptueel?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is geen andere TC, wel een Thunderchild.![]()
Ik zie 'm alleen nergens meer. Heeeeerlijk rustig zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kansloze loser met grote verhalen, er is dus niets veranderd.
Wat jij wil schatje.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Jij bent toch gewoon een tranceptueel?
Dat is de vrolijke noot in het verhaal.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik zie 'm alleen nergens meer. Heeeeerlijk rustig zo.
In vroeger tijden hoefde ik er niet over te zeuren, toen werd er automatisch al ingegrepen . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef Alicey het volgende:
Als we er te dom voor zijn, zeur er dan ook niet over.![]()
In vroegere tijden had je nog een lul en ballen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
In vroeger tijden hoefde ik er niet over te zeuren, toen werd er automatisch al ingegrepen . . .![]()
![]()
lieverd die naam is wel met een Cquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:46 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er is geen andere TC, wel een ThunderChild.![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb me laatst een kwartier lang zitten afvragen waarom de afkorting van jouw nickname maar twee t's had (BttD) en niet drie...![]()
Verder in feedback, mkay?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
In vroeger tijden hoefde ik er niet over te zeuren, toen werd er automatisch al ingegrepen . . .![]()
![]()
In your dreamsquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:49 schreef Tranceptor het volgende:
Er is maar 1 TC en dat ben ik!
Ik ben je schatje niet, ga ergens anders slijmen.
Ik ga uit mijn dakjequote:Op woensdag 4 januari 2006 15:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is de vrolijke noot in het verhaal.![]()
Prima.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:51 schreef ThunderChild het volgende:
En anders offer ik me wel op, ben ik wel haar schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |