Slijmbalquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De theorie is mooi natuurlijk, maar wie wil nog iemand anders als hij jou heeft...![]()
Ik ga er vanuit dat je hem wel hebt opgeschreven in je aantekeningenboekje?quote:
Daar zeg je zo wat... je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De theorie is mooi natuurlijk, maar wie wil nog iemand anders als hij jou heeft...![]()
Omgekeerd daarintegen...![]()
Zekers niet verkeerd . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 12:55 schreef Litpho het volgende:
Eén man, meerdere vrouwen. Niet verkeerd.
Ja, dat heb ik van jou overgenomen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zeg je zo wat... je hebt gelijk
Hij staat onder: Te erg voor de hand liggend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga er vanuit dat je hem wel hebt opgeschreven in je aantekeningenboekje?
Na-aperd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik van jou overgenomen!![]()
Nah, ik was slijmerig genoeg om die nog wel te kunnen faken op het gepaste momentquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je hem wel hebt opgeschreven in je aantekeningenboekje?
Te erg voor de hand liggend, doch immer effectief?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Hij staat onder: Te erg voor de hand liggend.
100% waarheidquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:11 schreef nixxx het volgende:
ik denk dat ik mijn handen al wel vol heb aan 1 vrouw... en het andere is GEEN optie![]()
Nog meer kwaliteiten die wel de moeite waard zijn om over te nemen?quote:
Ik heb je liever zoals je bentquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog meer kwaliteiten die wel de moeite waard zijn om over te nemen?
Gebeurt vaker zeker ??quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:10 schreef Godlike02 het volgende:
Zat bijna door het slotje heen
He's losing his touch, zeker sinds dat hij blauw is . . .quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
@Godt: hoe kan dat nou? toen je nog zwart was (like the rest of us) wist je toch ook de laatste post veelal feilloos te gebruiken voor een link naar het volgende topic?
ow... dus dat had ik als ontbijt op....quote:
Nee, 'Alleen te gebruiken indien niet gemeend'.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:12 schreef AirwiN het volgende:
Te erg voor de hand liggend, doch immer effectief?
Lees: minderwaardig aan jou...quote:
Ik heb er spontaan drie tabbladen bij minimaal.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
Gewaagde TT...
@Godt: hoe kan dat nou? toen je nog zwart was (like the rest of us) wist je toch ook de laatste post veelal feilloos te gebruiken voor een link naar het volgende topic?
Ter ere van onze beschermvrouwe van 'zoveel mogelijk sex met mannen tussen de 16 en de 30'... Jij dus!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef Mokster het volgende:
Gewaagde TT...
Wat heb ik daar nou gister over gezegd lieverd?quote:
Hmmm... volgens mij heb je iemand anders voor je. De categorie 16 t/m 21/22-jarigen laat ik namelijk geheel over aan de jongere dames onder ons... Die zijn tegenwoordig verboden terrein voor mijquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter ere van onze beschermvrouwe van 'zoveel mogelijk sex met mannen tussen de 16 en de 30'... Jij dus!![]()
Moksquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ter ere van onze beschermvrouwe van 'zoveel mogelijk sex met mannen tussen de 16 en de 30'... Jij dus!![]()
enquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm... volgens mij heb je iemand anders voor je. De categorie 16 t/m 21/22-jarigen laat ik namelijk geheel over aan de jongere dames onder ons... Die zijn tegenwoordig verboden terrein voor mij![]()
Ik tussen de 20 en 35quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
slaafje spelen kan misschien iets voor jou zijn. SM is geen taboequote:
Mager excuusje hoor Godt...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb er spontaan drie tabbladen bij minimaal.
Dus ik heb wat andere ingeleverd
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou gister over gezegd lieverd?
en hoever staat de teller?quote:
Ik kon het me al niet voorstellen bij jouquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmmm... volgens mij heb je iemand anders voor je. De categorie 16 t/m 21/22-jarigen laat ik namelijk geheel over aan de jongere dames onder ons... Die zijn tegenwoordig verboden terrein voor mij![]()
Ik hoor het alweer, dankbaarheid alom... Had ik toch voor [R&P slowchat] Vieren bijna driekoningen moeten kiezen...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb je nog een sms erover gestuurd gekquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geen idee, want ik heb m'n logfiles hier niet, maar 't zal vast wel iets liefs zijn geweest dan!![]()
Ik ben vrij dominant aangelegd!quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
slaafje spelen kan misschien iets voor jou zijn. SM is geen taboe
Ik wilde bijna zeggen: daar zul je mijn nieuwe baan hebben.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet aan je neus hangenquote:
die heeft dan ook een leuke vriendin van zichzelf je moet alles geprobeerd hebben hequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
Die neuk ik dan ook niet!![]()
Ik neuk helemaal niet tegenwoordig... Is weer eens wat anders![]()
Amateurtjequote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef Mokster het volgende:
Ik neuk helemaal niet tegenwoordig... Is weer eens wat anders![]()
dat hoeft niet.. je mag het gewoon typenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ga ik jou niet aan je neus hangen
Daar had ik nog niets over gezegd he. Kan nog leuk wordenquote:
Nee bedanktquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:25 schreef nixxx het volgende:
[..]
dat hoeft niet.. je mag het gewoon typen
Zoveel als je wilt en kunt krijgenquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb je nog een sms erover gestuurd gek
Forum Opties | |
---|---|