Je loopt naar de koffiekan, schenkt een bakje koffie in, loopt terug en gaat weer aan het werk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef greatgonzo het volgende:
Ehh, volgens mij is het bji een normale baan ook niet de bedoeling dat je gaat lopen koffieleuten buiten de pauzes
oftewel, aan het werk, lui varken!
Je vergeet Talpaquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef sr_firewire het volgende:
Kansloze baan
Kansloos bedrijf
Koffie/Thee/Water
Als team de schouders eronder en gaan
Actieve werkhouding
TS
Gaston Starreveld
Het gaat over koffie zetten. En volgens mij mag je overal wel een kop koffie drinken tijdens het werk.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef greatgonzo het volgende:
Ehh, volgens mij is het bij een normale baan ook niet de bedoeling dat je gaat lopen koffieleuten buiten de pauzes
het is een utopie om te denken dat dergelijke maatregelen leiden tot een hogere productiviteit...quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef greatgonzo het volgende:
Ehh, volgens mij is het bij een normale baan ook niet de bedoeling dat je gaat lopen koffieleuten buiten de pauzes
Juist. Het werkt juist averechts.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is een utopie om te denken dat dergelijke maatregelen leiden tot een hogere productiviteit...
Hebben jullie ook eenquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook moeten we lijstjes met namen doorgeven aan de supervisie van mensen van wie we vermoeden dat ze hun werk niet goed doen.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:10 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Hebben jullie ook een [afbeelding] knopje?
Drink gewoon niets dan ga je vanzelf wel gorgelen en onverstaanbaar worden. Wedden dat niemand iets van je wilquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, een eigen thermoskannetje meenemen mocht ook niet
En als je de hele tijd moet praten is een slokje thee of water geen overbodige luxe...
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook moeten we lijstjes met namen doorgeven aan de supervisie van mensen van wie we vermoeden dat ze hun werk niet goed doen.
Worden de verklikkers beloond en de verklikten berispt?quote:
Meteen weggaan. Zonder koffie functioneer ik niet zo goed, dus ik zou lekkerquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:13 schreef greatgonzo het volgende:
Het zal dus wel weer aan mij liggen dat bij een kantoorbaan dit schijnbaar wel normaal is.
Bij mijn vroegere bijbaantje (AH) of het lab waar ik nu werk hoef ik dit dus niet te flikken
Stelletje NSB-ers als ze dat doen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:15 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Worden de verklikkers beloond en de verklikten berispt?
Het lijkt wel alsof het motto "Arbeit macht frei" nieuw leven wordt ingeblazen
Krijg je echt een lekkere, gemotiveerde sfeer van![]()
Ik denk dat dit idd alles wel opsomt (alleen koffie is wel ok, vrind)quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef sr_firewire het volgende:
Kansloze baan
Kansloos bedrijf
Thee/Water
Als team de schouders eronder en gaan
Actieve werkhouding
TS
Gaston Starreveld
Huh, nee hoor. Er wordt juist meer personeel aangetrokken en we zijn geen onderdeel van een groter bedrijf ofzo. Geheel zelfstandig.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:20 schreef omapietje het volgende:
Binnenkort staat ze dus gewoon op straat .. reorganisatie .. een overname ... is allemaal taktiek die ik eerder gezien heb.
Dat is niet echt de carrieremove die ik in gedachten hadquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:17 schreef Maikuuul het volgende:
Zo gaar, kun je liever bij de C1000 gaan werken. Met zoveel mensen kun je dan praten
Je zou het kunnen doen voor een paar maanden, totdat je een nieuwe baan hebtquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is niet echt de carrieremove die ik in gedachten had. Maar bedankt voor de tip
.
Op het gemiddelde kantoor wordt de hele dag door koffie gezet/gehaald/gedronken en echt geen 8 uur per dag aktief gewerkt, maar eerder 5-6 uur.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef greatgonzo het volgende:
En je mag wel fokken onder werktijd?quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
BLA BLA BLA
Ze worden dus idd opgedragen om elkaar te naaien.quote:
Er is niet eens internetquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:59 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
En je mag wel fokken onder werktijd?
Je bent serveerster ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:18 schreef ozzyat105 het volgende:
omg wat erg lijken wel nazi's...
ik doe bijna de helft van de dag niks anders als koffie halen of opdrinken en iedereen vind het best!
HA!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |