Ik werk al een tijdje bij een marktonderzoeksbureau hier in de buurt en ik ben het geloof ik een beetje beu aan het worden
![]()
.
En nee, ik bel geen particulieren
Kom maandag op het werk, werden we bij elkaar geroepen en werd ons medegedeeld dat we buiten de pauzes om géén koffie/thee/water meer mogen pakken, omdat mensen onder werktijd koffie gingen zetten en dat zou toch wel heel veel belminuten schelen.
Nou is het zo dat we een paar maand geleden op onze flikker kregen als we géén nieuwe koffie zetten als we het hadden opgemaakt. "Het is toch een kleine moeite om even nieuwe koffie of thee te zetten als je het laatste beetje pakt?" Nu krijgen we dus deze sanctie omdat we het wél doen
![]()
.
Ze hebben het de hele tijd over "als team de schouders eronder en ervoor gaan", nou als dit hun manier van motiveren is, vrees ik het ergste.
We moeten ook onderling elkaar aanspreken als iemand "geen actieve werkhouding" heeft. Dus je mag niet meer even achterover leunen of even wat tegen je buurman zeggen, want dan ben je niet "actief aan het werk". Ook moeten we lijstjes met namen doorgeven aan de supervisie van mensen van wie we vermoeden dat ze hun werk niet goed doen
![]()
. Ik denk dat ik maar
![]()
zeg en me fulltime op m'n scriptie ga richten zodat ik snel een fatsoenlijke baan kan vinden
![]()
.
[b]Op
dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef
Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!