ja hoor, helemaal zelf gegoogled toen ik op zoek was naar voorbeelden van jongenskamers.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef daniman het volgende:
ben je weer creatief beziggeweest Lady-wrb?
Hij leeft voor Christanquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef moussy het volgende:
Triest eigenlijk voor je vader Rewimo, moet je op zo'n leeftijd weer opnieuw leren lopen en zo. Zit er nog wel een beetje wilskracht in de man, of ziet ie het allemaal niet meer zo zitten?
dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef moussy het volgende:
Dr huis of zo is niet vies hoor, opgeruimd en enorm schoonzelfs. Maar ze heeft gister zichzelf bescheten en ondergekotst en dat was idd echt goor!
Juist wel, kunnen ze zien wat drank met je doet. Maar daar zijn mijn DNA'tjes te klein voor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef daniman het volgende:
[..]
dat kan ik me goed voorstellen.Niet echt een goed voorbeeld voor de jeugd in de buurt. Succes bij deze met haar wegkrijgen!
als je het vanuit dat oogpunt bekijkt is dat inderdaad wel zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Juist wel, kunnen ze zien wat drank met je doet. Maar daar zijn mijn DNA'tjes te klein voor.
tijd voor een opname lijkt mequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:33 schreef daniman het volgende:
hm die heeft dus psychische hulp nodig
Die is wel heel gaaf! Alleen hebben we pas zo`n uitschuifbed van Ikea gekocht en die is op standje half precies groot genoeg voor in zijn kamer. In een hok van 2 bij 4 kun je niet zoveel kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
gaaf, een zeemanskamer
ga je dr ook zo'n bed bij maken coolbabe?
[[url=http://x11.putfile.com/1/306440077.jpg]afbeelding][/url]
maar zo is het ook heel leuk hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:19 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Die is wel heel gaaf! Alleen hebben we pas zo`n uitschuifbed van Ikea gekocht en die is op standje half precies groot genoeg voor in zijn kamer. In een hok van 2 bij 4 kun je niet zoveel kwijt
Het moet zoiets worden [afbeelding]
Maar dan met meer versiering, oude zeevaarderskaart aan de muur, ik wil nog een vuurtoren maken van hout met bovenin een zwaailamp enzo
Heel lief van je, maar ik heb nieteens een fiets, laat staan een stoeltje....quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:16 schreef poemojn het volgende:
O en Igraine, naast mijn pc ligt nog steeds een kussentje voor een BoBike-fietsstoeltje. Als je er in geinteresseerd bent wil je me dan mailen? poemojn@gmail.com Hij is wel duidelijk oud, en ik vind 'm niet mooi meer, maar misschien is hij met een ander stofje erom nog bruikbaar. Ik kan wel een foto maken natuurlijk.
Knor en Danny hebben een huis gekocht in Zwolle (er loopt een topic in het Klusforum) en Danny werkt niet meer bij BCC.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:16 schreef poemojn het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Knorretje en Danny, zoeken die nog een huis etc? Ik hoorde dat er in Lelystad een nieuw winkelcentrum komt met een BCC, dus evt is dat misschien een optie - L'stad is erg goedkoop..?
Nou ja ze hadden nooit gezegd hoe lang het zou duren voordat ze een beslissing zouden nemen en iets zouden laten horen. Maar omdat ze mijn opzegtermijn een minpuntje vonden, nam ik aan dat ik voor 1 januari toch wel iets zou horen omdat het anders nog een maand later zou worden als ze me wilden hebben zeg maar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef jessie het volgende:
Tex ben je nog wel enthousiast nu je toch nog mag komen? En wat zeiden ze er eigenlijk op dat ze je zo lang niks hebben laten horen?
en waarom hebben wij nooit foto's gezien vand ie kamer?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef coolbabe het volgende:
CarOnline, heel lief maar wel hebben al een boei. Die hadden we nog hangen van zijn vorige kamer, die als zee was geschilder
Dankje wel
Die lamp is trouwens ook errug leuk
Bij dezequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:01 schreef coolbabe het volgende:
omdat jullie daar nooit om gevraagd hebben
Ohhquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed Spuug!
Ik krijg die krengen ook nooit dicht. Toevallig stond er van de week een url in de viva van online laarzen met grote kuit maten.
Ik vond ze niet goed koop (min. 200 Eur) maar goed, ik vind laarzen sowieso duur.
(www.duoboots.nl)
helaasquote:Op donderdag 5 januari 2006 06:06 schreef Maggie het volgende:
Even speciaal voor Belana: Ik hoop dat je nog slaapt!
Andersom is ook niet echt allesquote:Op donderdag 5 januari 2006 06:10 schreef Maggie het volgende:
[..]
OhhIk heb even op die site gekeken. Wel erg prijzig inderdaad. Maar er is dus wel hoop op ooit nog een paar laarzen met goede kuitmaat!
![]()
LB, jij moet vandaag toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 07:41 schreef Luchtbel het volgende:
Yeah Textoch nieuw werk!
Ik wil ook, ik wil ook
Ik had dit in de zwangerschap van Liam ook heel erg, het wekt bij mij blijkbaar beetje depri gevoelens op en idd, ik moet mezelf gewoon een schop geven, maar soms lukt dat niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:40 schreef sjak het volgende:
Ja, dat ken ik. Heb ik regelmatig. Rotgevoel hoor! Het enoge wat bij mij dan helpt is me er overheen zetten, anders wordt het alleen maar erger. Maar dat wil je vast niet horen
Rewimo, gefeliciteerd!![]()
Oe, die site ga ik bookmarken. Ik kan ook nooit ergens passende laarzen vinden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed Spuug!
Ik krijg die krengen ook nooit dicht. Toevallig stond er van de week een url in de viva van online laarzen met grote kuit maten.
Ik vond ze niet goed koop (min. 200 Eur) maar goed, ik vind laarzen sowieso duur.
(www.duoboots.nl)
Het merk Verhulst ken ik ook niet. Maar ook al had ik het wel gekend, dan nog wilde ik vast wel foto's zien!![]()
I know, we hebben hier ook een schoenmaker die dat doet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 08:20 schreef moussy het volgende:
Als je laarzen niet dicht gaan kan je bij de schoenmaker gewoon een stuk in de schacht laten zetten hooriig bij een orthopedische schoenmaker.
Die operatie heeft mijn opa ook gehad is best wel zwaar schijnt. Hopelijk heeft je moeder er meer baad bij als hemquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:28 schreef Githa het volgende:
Lekker duidelijk weer Tex!
Anders geef je ze toch elkaars nummer en zeg je dat je graag van ze hoort als ze eruit zijn![]()
Wanneer mag je nu beginnen op de nieuwe plek ?
Ik zit nagelbijtend te wachten op een telefoontje van het ziekenhuisMijn moeder zou vandaag 8.00 u een operatie krijgen 'n nieuwe broek, zoals ze dat noemen en moet daarna naar de IC afhankelijk van haar temp. houden ze haar slapend.
Spannend...spannend.... ik hoop dat alles goed is gegaan.... telefoontje kon ook wel even duren zeiden ze, 14.00 uur hooguit.
hahahaha, dat kunnen wij dus ook doenquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:48 schreef Sugar het volgende:
Sjak en Belana, jullie vroegen naar onze vloer!Dat is gewoon de "ondervloer" van een jaren dertig huis zoals ie er lag. Gelakt (niet door ons, dus misschien ook al eeuwig) en daardoor mooi van kleur. Meer kan ik er dus niet over zeggen!
Nee, jij bedoelt die zwarte 'wijnballen'. Zijn van Venco geloof ik van die bolletjes, ik meen met salmiak binnenin.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:00 schreef Belana het volgende:
van die dingen die je op de kermis kan kopen dutch?
Faja
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef dutchie het volgende:
Icicle, sorry! Het water zal je nu wel in de mond lopen denk ik.
Hijs echt onwijs stoer!quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef Luchtbel het volgende:
Hoezo blij heb overgewicht genoegquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:50 schreef Belana het volgende:
wees blij rottdog!
nou ja, dan zou het nog erger zijn misschienquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:54 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Hoezo blij heb overgewicht genoeg
Das denk ik wel waar jaquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:55 schreef Belana het volgende:
[..]
nou ja, dan zou het nog erger zijn misschien
ik zal 't vanavond nog eens opzoeken maar in de laatste nieuwsbrief van de consumentenbond las ik dus juist dat het onzin is dat er in drop geen vet zou zitten.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:34 schreef Rewimo het volgende:
Drop, hmmm lekkerBehalve die heeeeeeeeeeeele zoute dan. Ik koop af en toe maar eens een zakje suikervrije, daar zitten ook best lekkere bij. Overigens is Katja op de vingers getikt omdat ze '0% vet' op hun dropverpakkingen zetten, terwijl drop sowieso geen vet bevat.
Op de Evenaar zit een tweedehands kledingwinkel. Soms hebben ze niks leuks maar soms (zoals vandaag) dus wel. Ik heb twee van zulke broeken en een rokje voor Jolie gekocht. Alles was 50% van de normale prijs. Ze hadden best veel leuke jongensspijkerbroeken, misschien wat om te kijken!quote:
die broek is onverwoestbaar, alicia heb hem ook, zowel de zomer als de wintervariant van rib en draagt ze voor de tweede winter en hij blijft super ! goede koop, zeker voor 2 euro.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:41 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb een leuke broek gekocht voor Jolie voor 2 euro, de tweedehands kleding winkel heeft uitverkoop. Een beetje onder bij de pijp maar dat was anders toch maar een kwestie van tijd :") Ik vind hem zo leuk!
[afbeelding]
Dat komt omdat er een waslaagje overheen zit. Dropjes worden gegoten in mallen, die met een laagje bloem zijn bestrooid. Na het wegpoetsen van het bloemlaagje worden de dropjes met een waslaagje bestreken om ze te laten glanzen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:06 schreef Troel het volgende:
Ik vind drop wel altijd vettig aanvoelen, ik denk dat daarom veel mensen denken dat er vet in zit.
He zit ik net heel gezond manderijntjes te kopen hebben jullie het hier over dropquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat komt omdat er een waslaagje overheen zit. Dropjes worden gegoten in mallen, die met een laagje bloem zijn bestrooid. Na het wegpoetsen van het bloemlaagje worden de dropjes met een waslaagje bestreken om ze te laten glanzen.
Toch handig als je weleens Klokhuis kijkt
Ja, dit is voor mij standaard, en werk dus altijd nachten, zoals andere mensen altijd dagen werken. Het went wel, maar hele normale dingen kunnen ineens echt een uitdaging worden, een afspraak bij de dokter ofzo, weet je wel, dingen die alleen overdag kunnen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 07:26 schreef Belana het volgende:
wow! en dat doe je altijd? dat lijkt me heel zwaar! je hele leven staat dan op zijn kop lijkt me.
Ja we hebben ook deze gekocht. Die was ook maar 2 euro, die broeken zijn inderdaad fijn maar nieuw echt veeeeel te duur. Oeh en leuk rokjequote:Op donderdag 5 januari 2006 15:37 schreef Danny het volgende:
[..]
die broek is onverwoestbaar, alicia heb hem ook, zowel de zomer als de wintervariant van rib en draagt ze voor de tweede winter en hij blijft super ! goede koop, zeker voor 2 euro.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:55 schreef Sugar het volgende:
Er staat hier een pot snoep op een bureau. Geen wonder dat ik fluitend op mijn werk zit, he?BE, al jaloers? Met die zoetkick van je?
Maatje 56quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:34 schreef Syrena het volgende:
Oh, een jochie van 53 cm en 3,8 kg, welke maat zou ie hebben? Ik heb dat ene stoere spijkerbroekje van de H&M nog in mijn hoofd.....
Trachytol helpt (zuig- (of kauw?-)tabletten wel maar helemaal geweldig is Buckley's (hoestdrank). Het is echt vies maar werkt als een trein.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:20 schreef Lishe het volgende:
O, Rewimo, nog bedankt voor de tip; ik heb inmiddels al een paar bekertjes ijswater op. Dat verlicht tenminste een beetje. Verder is de keelpijn nog luid en duidelijk aanwezig. Stom stom!!!
Trachytol helpt (zuig- (of kauw?-)tabletten) wel maar helemaal geweldig is Buckley's (hoestdrank). Het is echt vies maar werkt als een trein.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:20 schreef Lishe het volgende:
O, Rewimo, nog bedankt voor de tip; ik heb inmiddels al een paar bekertjes ijswater op. Dat verlicht tenminste een beetje. Verder is de keelpijn nog luid en duidelijk aanwezig. Stom stom!!!
En? En en en en en?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo. Muntdrop gehaald, flinke beker thee naast me staan,
Morgen begint softbal en over 2 weken gaan stinkie en ik dus op dansles.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef dutchie het volgende:
BE goed bezig joh! Met dat sporten bedoel ik natuurlijk en niet roken, niet die muntdrop en vla en slagroom.
Ik doe het met zoethout. Dat is dan weer niet zo slecht voor de lijn gelukkig.quote:Ik kan je gerust stellen hoor, het is maar een fase dat je daar last van hebt. Ik heb toen een week lang (valt dus mee) met lollies in mijn giechel gelopen. Om maar iets in mijn mond te hebben.
quote:En vooral op de momenten dat je er behoefte aan hebt; sta op, ga je handen wassen ofzo. De kleinste domme afleiding helpt. Het is een gevoel die opkomt en door afleiding ook zo weer verdwijnt. Geloof me, werkt super.
Dat dingen ruiken is nu al zo!quote:En na 2 maanden ruik je ineens alles weer en als je een paar weken 2x per week sport vliegt je conditie met sprongen vooruit. Allemaal positieve dingen ga je ervaren.
ik vertel maar niet, dat ik toen meer dan 2 weken verkouden ben geweest.Succes!
Neh... ik hou het bij melk.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:52 schreef Rewimo het volgende:
En? En en en en en?
Je weet niet wat lekker is, jij...quote:
JA dat ken ikquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef Luchtbel het volgende:
Syrena wat fijn dat het goed gaat met dat kindje!
Kennen jullie dat? Vakantie bijna voorbij en het was lekker hoor maar ik heb echt helehelehelemaal niks gedaan![]()
Hmm, volgens die horoscoop kan mijn dochter aan de drugs raken en gaat ze in het buitenland wonen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:02 schreef Syrena het volgende:
Ik wilde een geboortehoroscoop voor Sten maken, voor de lol, heb ik toen een ander kindje werd geboren ook gedaan (maar dat was in 2001 en ik ben dus die site kwijt).
Toen kwam ik op deze: http://www.1horoscoop.nl/ Maar die is creepy! Er staat zelfs in wanneer je dood gaat enzo! Verder is het wel grappig trouwens, maar niet echt wat ik in gedachten had...![]()
Ja Sten ging dus ook dood in het buitenland en van karakter zou ie ook niet echt aardig wordenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:25 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hmm, volgens die horoscoop kan mijn dochter aan de drugs raken en gaat ze in het buitenland wonen.
En ik ga volgens die horoscoop dood in het buitenland..
Terwijl ik op bezoek ben bij m'n dochter zeker...gezellig
Ja bij mij stond een keer of 10 'zij houdt van kinderen' en ergens 'ze zorgt voor een gelukkig huwelijk en gezinsleven' maar een stukje verder weer 'het huwelijk is niets voor haar en draait uit op een scheiding'quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja Sten ging dus ook dood in het buitenland en van karakter zou ie ook niet echt aardig wordenDat kan ik z'n moeder niet aandoen hoor, er stonden echt nare dingen in.
Ik ging gewoon thuis dood, als ik oud was, als de omstandigheden het toelieten o.i.d.(dus als ik niet morgen overreden wordt ofzo?). Mijn eerste huwelijk werd niks, het tweede eigenlijk ook niet...
Bij mij stond er dat ik problemen heb met mijn ouders, relaties niet van langdurige aard zijn en ik banen zal gaan verslijten en dat laatste stond bij het positieve gedeeltequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja bij mij stond een keer of 10 'zij houdt van kinderen' en ergens 'ze zorgt voor een gelukkig huwelijk en gezinsleven' maar een stukje verder weer 'het huwelijk is niets voor haar en draait uit op een scheiding'
beetje tegenstrijdig...
Waar zie je waar je dood gaat kan het niet vinden?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ja Sten ging dus ook dood in het buitenland en van karakter zou ie ook niet echt aardig wordenDat kan ik z'n moeder niet aandoen hoor, er stonden echt nare dingen in.
Ik ging gewoon thuis dood, als ik oud was, als de omstandigheden het toelieten o.i.d.(dus als ik niet morgen overreden wordt ofzo?). Mijn eerste huwelijk werd niks, het tweede eigenlijk ook niet...
Beetje afwisseling kan nooit kwaad, toch? "Ik heb leuk afwisselend werk" klinkt beter dan "Ik verslijt banen"quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Bij mij stond er dat ik problemen heb met mijn ouders, relaties niet van langdurige aard zijn en ik banen zal gaan verslijten en dat laatste stond bij het positieve gedeelte![]()
Haha we zullen wel zien! Ik hoop het wel heel erg!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:34 schreef texelonia het volgende:
Ah het ging dus wel goed Luchtbel? Ben benieuwd! Zal voor je duimen! Als ik een baan kan krijgen kan jij het ookzeker!
Flight 815?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:37 schreef Syrena het volgende:
Oja ik moest idd ook los en ver weg van mijn familie om ooit nog wat te kunnen worden...
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:38 schreef Leah het volgende:
Maar nou durf ik het van mijn kinderen toch niet echt te gaan zoeken![]()
Ik weet niet hoe laat mijn lief geboren is en om nu te gaan bellen....(hm...toch ff invullen wat ik wel weet hihi)quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
We gaan maar niet trouwenbij allebei staat er een tweede huwelijk op stapel
Volgens mij staat het er niet altijd, bij die van mijn dochtertje kon ik het ook niet vinden...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
kan nogsteeds niet vinden waar staat hoe je dood gaat..
Het staat er ook niet altijd bij zag ik. Lief gaat niet doodquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
kan nogsteeds niet vinden waar staat hoe je dood gaat..
Ik zeg: door de stand van de zon ten opzichte van de maan op je geboortedag zijn je twee bijzondere kenmerken toegekend; je heb 0,0 concentratie en geeft gauw opquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef texelonia het volgende:
Ik heb het niet eens afgelezen vond het te lange tekst
de aliens komenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:54 schreef Syrena het volgende:
Zowel bij Sten, als bij mij, als bij mijn lief staat dat we problemen krijgen in het buitenland of met buitenlanders. Of zou dat er standaard bij staan als je aangeeft uit NL te komen ofzo? Vaag.
Hee, die had ik ook...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:58 schreef Leah het volgende:
"wordt gevreesd en gerespecteerd in eigen kring"
Oef![]()
Bij mij ook, staat er tig keer 'goed in het werk, zeer gewaardeerd, goede carriere' maar ook 'maakt in het werk nooit iets af, is daar niet geconcentreerd genoeg voor'. Ja hoor, dat is iets waar de baas blij mee isquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:32 schreef Igraine het volgende:
beetje tegenstrijdig...
Weegschaal?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef snoopy het volgende:
Zij houdt van water, zeereizen en van eigenaardige mensen.![]()
Oh ja, ik leef lang en sterf een natuurlijke dood mits ik net als Syrena niet onder een vrachtwagen fiets. Denk ik...
Ja of toch een keertje buiten de boot valtquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:02 schreef snoopy het volgende:
Zij houdt van water, zeereizen en van eigenaardige mensen.![]()
Oh ja, ik leef lang en sterf een natuurlijke dood mits ik net als Syrena niet onder een vrachtwagen fiets. Denk ik...
Hier ook hoor...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Igraine het volgende:
[..]
Hee, die had ik ook...
Maar zit ook wel een kern van waarheid in moet ik eerlijk bekennen...
Of niet noikenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:53 schreef moussy het volgende:
Ah Leah, volgens Peet moeten we dan toch maar noiken in burka
Ascedant is weegschaal ja, ik ben een Leeuw:quote:
bangerikquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef Luchtbel het volgende:
Ja of toch een keertje buiten de boot valt
hear hearquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ascedant is weegschaal ja, ik ben een Leeuw:
De Leeuw is geboren onder het teken van grootmoedigheid en nobele gevoelens. De Leeuw is een vuurteken met de Zon als heerser. De Leeuw is genereus, zoekt het voetlicht om te kunnen schitteren, om midden in de aandacht te staan. Zij is dominerend, houdt van authoriteit, hunkert naar een ideaal. Een beetje te pretentieus en altijd dingen begeren. Zij geeft graag raad. Zij is eerlijk, openhartig, loyaal, open en oprecht.
Zwakheden: trots, ijdel, arrogant, aanmatigend en anderen minachtend
![]()
*weg*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:03 schreef Leah het volgende:
Linkje??
Ik ook nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:11 schreef jessie het volgende:
Ik wist niet eens dat ze een forum hadden joh op marktplaats
Grappig, bij ons beginnen de zaaltrainingen ook weer dit weekend. Ik ga maar niet meedoen, maar ga wel kijken: mijn vriend geeft training en ik vind het gewoon gezellig om iedereen weer te zien na 3 maanden.quote:
Beter maar even niet spelen nee. Hoewel er meiden zat zijn die nog een paar maanden door gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:20 schreef Tamea het volgende:
Grappig, bij ons beginnen de zaaltrainingen ook weer dit weekend. Ik ga maar niet meedoen, maar ga wel kijken: mijn vriend geeft training en ik vind het gewoon gezellig om iedereen weer te zien na 3 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |