ja hoor, helemaal zelf gegoogled toen ik op zoek was naar voorbeelden van jongenskamers.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:46 schreef daniman het volgende:
ben je weer creatief beziggeweest Lady-wrb?
Hij leeft voor Christanquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef moussy het volgende:
Triest eigenlijk voor je vader Rewimo, moet je op zo'n leeftijd weer opnieuw leren lopen en zo. Zit er nog wel een beetje wilskracht in de man, of ziet ie het allemaal niet meer zo zitten?
dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:17 schreef moussy het volgende:
Dr huis of zo is niet vies hoor, opgeruimd en enorm schoonzelfs. Maar ze heeft gister zichzelf bescheten en ondergekotst en dat was idd echt goor!
Juist wel, kunnen ze zien wat drank met je doet. Maar daar zijn mijn DNA'tjes te klein voor.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:31 schreef daniman het volgende:
[..]
dat kan ik me goed voorstellen.Niet echt een goed voorbeeld voor de jeugd in de buurt. Succes bij deze met haar wegkrijgen!
als je het vanuit dat oogpunt bekijkt is dat inderdaad wel zo.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:32 schreef moussy het volgende:
[..]
Juist wel, kunnen ze zien wat drank met je doet. Maar daar zijn mijn DNA'tjes te klein voor.
tijd voor een opname lijkt mequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:33 schreef daniman het volgende:
hm die heeft dus psychische hulp nodig
Die is wel heel gaaf! Alleen hebben we pas zo`n uitschuifbed van Ikea gekocht en die is op standje half precies groot genoeg voor in zijn kamer. In een hok van 2 bij 4 kun je niet zoveel kwijtquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:45 schreef lady-wrb het volgende:
gaaf, een zeemanskamer
ga je dr ook zo'n bed bij maken coolbabe?
[[url=http://x11.putfile.com/1/306440077.jpg]afbeelding][/url]
maar zo is het ook heel leuk hoorquote:Op woensdag 4 januari 2006 17:19 schreef coolbabe het volgende:
[..]
Die is wel heel gaaf! Alleen hebben we pas zo`n uitschuifbed van Ikea gekocht en die is op standje half precies groot genoeg voor in zijn kamer. In een hok van 2 bij 4 kun je niet zoveel kwijt
Het moet zoiets worden [afbeelding]
Maar dan met meer versiering, oude zeevaarderskaart aan de muur, ik wil nog een vuurtoren maken van hout met bovenin een zwaailamp enzo
Heel lief van je, maar ik heb nieteens een fiets, laat staan een stoeltje....quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:16 schreef poemojn het volgende:
O en Igraine, naast mijn pc ligt nog steeds een kussentje voor een BoBike-fietsstoeltje. Als je er in geinteresseerd bent wil je me dan mailen? poemojn@gmail.com Hij is wel duidelijk oud, en ik vind 'm niet mooi meer, maar misschien is hij met een ander stofje erom nog bruikbaar. Ik kan wel een foto maken natuurlijk.
Knor en Danny hebben een huis gekocht in Zwolle (er loopt een topic in het Klusforum) en Danny werkt niet meer bij BCC.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:16 schreef poemojn het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Knorretje en Danny, zoeken die nog een huis etc? Ik hoorde dat er in Lelystad een nieuw winkelcentrum komt met een BCC, dus evt is dat misschien een optie - L'stad is erg goedkoop..?
Nou ja ze hadden nooit gezegd hoe lang het zou duren voordat ze een beslissing zouden nemen en iets zouden laten horen. Maar omdat ze mijn opzegtermijn een minpuntje vonden, nam ik aan dat ik voor 1 januari toch wel iets zou horen omdat het anders nog een maand later zou worden als ze me wilden hebben zeg maar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:29 schreef jessie het volgende:
Tex ben je nog wel enthousiast nu je toch nog mag komen? En wat zeiden ze er eigenlijk op dat ze je zo lang niks hebben laten horen?
en waarom hebben wij nooit foto's gezien vand ie kamer?!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:58 schreef coolbabe het volgende:
CarOnline, heel lief maar wel hebben al een boei. Die hadden we nog hangen van zijn vorige kamer, die als zee was geschilder
Dankje wel
Die lamp is trouwens ook errug leuk
Bij dezequote:Op woensdag 4 januari 2006 22:01 schreef coolbabe het volgende:
omdat jullie daar nooit om gevraagd hebben
Ohhquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:08 schreef Brighteyes het volgende:
Klinkt goed Spuug!
Ik krijg die krengen ook nooit dicht. Toevallig stond er van de week een url in de viva van online laarzen met grote kuit maten.
Ik vond ze niet goed koop (min. 200 Eur) maar goed, ik vind laarzen sowieso duur.
(www.duoboots.nl)
helaasquote:Op donderdag 5 januari 2006 06:06 schreef Maggie het volgende:
Even speciaal voor Belana: Ik hoop dat je nog slaapt!
Andersom is ook niet echt allesquote:Op donderdag 5 januari 2006 06:10 schreef Maggie het volgende:
[..]
OhhIk heb even op die site gekeken. Wel erg prijzig inderdaad. Maar er is dus wel hoop op ooit nog een paar laarzen met goede kuitmaat!
![]()
LB, jij moet vandaag toch?quote:Op donderdag 5 januari 2006 07:41 schreef Luchtbel het volgende:
Yeah Textoch nieuw werk!
Ik wil ook, ik wil ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |