Ach welnee, trek je niet te veel aan van leuke cadeautips. Je ziet dat bijna iedereen je gewoon normale en goeie tips geeft. En terecht. Uiteindelijk zal het makkelijker gaan, door eigen ervaring en rust én door de gegeven tips. Prima, toch? Use it.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 04:30 schreef Ingrid19 het volgende:
Als jullie mij vinden zeuren en dat ik teveel vragen stel, zeg het maar dan ben ik zo weg!
Wat dacht je van de (verhoging van) de lactulose?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:37 schreef Vicky het volgende:
En Amber flikte het vandaag voor de 2e keer om zich helemaal onder te poepen net voordat we wegmoesten.. De poep zat tot op haar rug. Nu had ik dat net weer. Zijn haar luiers nou te klein of poept mijn kind gewoon een beetje vreemd??
ze krijgt pas sin ds vandaag 2,5 meer. daarvoor kreeg ze 5 ml en dat deed weinig.. werkt lactulose zo snel??quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:44 schreef nebelung het volgende:
[..]
Wat dacht je van de (verhoging van) de lactulose?
Maar poepluiers tot op de rug zijn niet heel uitzonderlijk, in dit huishouden althans niet
Ja, lactulose kan heel snel werkenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Vicky het volgende:
[..]
ze krijgt pas sin ds vandaag 2,5 meer. daarvoor kreeg ze 5 ml en dat deed weinig.. werkt lactulose zo snel??
hmm oke... nou ja, beter dat dan dat ze krijst van de pijn in haar buikje...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:45 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ja, lactulose kan heel snel werken![]()
Waar is dat precies voor? Voor harde ontlasting?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
hmm oke... nou ja, beter dat dan dat ze krijst van de pijn in haar buikje...
Ik zit el een poosje te twijfelen of ik wel of niet hier op zal reageren, maar is dat niet een beetje langquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Kim heeft vandaag van 10.15 t/m 16.00 geen voeding gehad.
Had ze geen honger dat ze zolang niets te eten heeft gehad ? Of was er een andere reden voor ? Ik zou toch zorgen dat ze wel op tijd haar flesjes krijgt hoor, da's voor die kleintjes echt heel belangrijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
! Kim heeft vandaag van 10.15 t/m 16.00 geen voeding gehad. Daarna had ze megahonger! Ook hier een poepbroek tot op haar rug.
En hoe doen jullie het als je een flesje mee moet nemen? Water in een thermosfles meenemen om het warm te houden? En losse poeder mee? Er vanuit gaande dat er gen magnetron beschikbaar is.
jups overdag is de max vier en een half uur zoverre mij verteld is.. en dat heeft idd te maken met die suikerspiegel..quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:25 schreef Leah het volgende:
Maar die 8 uur geldt voor de nacht toch Evenstar? Anders kom je toch nooit aan je aantal voedingen, lijkt me. Overigens was hier de regel 6 uur, maar ik had (en heb) kinderen met bloedsuikerproblemen, dus daar zal die 6 uur vandaan komen.
staat geen email in je profiel.. wil je even fototje mailenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:33 schreef Leah het volgende:
Ja hoor, of is het een grapje? Weet even niet goed hoe ik diemoet plaatsen.
Voor Evenstar dus.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:33 schreef Leah het volgende:
Ja hoor, of is het een grapje? Weet even niet goed hoe ik diemoet plaatsen.
Je hoeft niet bezorgd te zijn. En waar ben je dan precies bezorgd om?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:10 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik zit el een poosje te twijfelen of ik wel of niet hier op zal reageren, maar is dat niet een beetje lang![]()
Ik maak me echt bezorgd over Kim als ik jullie verhalen hier lees![]()
het gaat hier om nutriTon (johannesbroodpitmeel), niet nutriLon.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:11 schreef Xanthe het volgende:
Ik hoop dat ik het helemaal verkeerd begrepen heb , maar Isis kreeg rond die leeftijd ook 100cc voeding (90 cc water en 3 schepjes voeding). Ik lees dat Kim 1 schepje overdag en 2 s'nachts krijgt , is dat niet een beetje te weinig?
Schrok al een beetje , maar idd (zoals ik al hoopte) verkeerd begrepen....quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:20 schreef bixister het volgende:
[..]
het gaat hier om nutriTon (johannesbroodpitmeel), niet nutriLon.
updates volgen nogquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:43 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar, werkt die link nog steeds?Of zijn er nog geen updates?
Lactulose is om te helpen poepen. Het is een soort laxeermiddeltje. Maar dat hebben we op advies van de kinderarts gekregen hoor, niet zelf mee gaan rommelen hoor!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef Djeez het volgende:
[..]
Waar is dat precies voor? Voor harde ontlasting?
Enne, ik blijf hier wel komen! Krijg idd genoeg goede tips! Kim heeft vandaag van 10.15 t/m 16.00 geen voeding gehad. Daarna had ze megahonger! Ook hier een poepbroek tot op haar rug.
Ze heeft mooie kleertjes van oma gehad!
En hoe doen jullie het als je een flesje mee moet nemen? Water in een thermosfles meenemen om het warm te houden? En losse poeder mee? Er vanuit gaande dat er gen magnetron beschikbaar is.
We smeren altijd met een vette lotion uit het kraampakket. Ben net bij het CB geweest, en ze heeft idd een erg droge huid. We moeten haar nou 2 keer per dag helemaal insmeren met een zo vet mogelijke neutrale creme, dus die ga ik zo halen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:20 schreef bixister het volgende:
fuente, misschien van de kou, die schrale plekjes? en waar smeer je mee? anna heeft ook wel eens schrale plekjes of juist van die 'smetplekjes' (in haar nek bijvoorbeeld). bepanthen zalf helpt hier dan wel redelijk maar ook niet altijd. ik las laatst in een ander topic (geloof ik) de tip van cardiflor creme/zalf van vsm, wil ik ook nog eens proberen. maar wie weet heb je inmiddels al heel goede tips van 't CB.
vicky, fijn!
Dat is leuk om te horen zeker! Lijkt me wel moeilijk hoor, m'n kindje drie dagen in de crèche achterlaten! Wel fijn dat hij het er naar z'n zin heeft...dat scheelt een hoop!quote:Op woensdag 11 januari 2006 14:14 schreef Libel het volgende:
Aiken is ondertussen al drie daagjes naar de crèche geweest en hij doet het reuzegoed! Hij huilt niet,eet flink alles op en speelt met alles wat ze hem daar geven.
'Een echte charmeur' stond er vandaag in zijn dagboekje![]()
Als dit een reactie is op mijn berichtje , ik had het verkeerd gelezenquote:Op woensdag 11 januari 2006 17:59 schreef Djeez het volgende:
Wat Ingrid eigenlijk bedoelde met de hoeveelheid voeding, is slechts het water wat in de fles gaat. Daarbij komen de schepjes voeding, zodat je met zo 'n 100 ml water, toch op bijna 120 ml voeding uitkomt.
Dat had ik nou ook al even...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:10 schreef easy-going het volgende:
Ik maak me echt bezorgd over Kim als ik jullie verhalen hier lees![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |