quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 18:56 schreef Djeez het volgende:[..]
Waar is dat precies voor? Voor harde ontlasting?
Enne, ik blijf hier wel komen! Krijg idd genoeg goede tips! Kim heeft vandaag van 10.15 t/m 16.00 geen voeding gehad. Daarna had ze megahonger! Ook hier een poepbroek tot op haar rug.
Ze heeft mooie kleertjes van oma gehad!
En hoe doen jullie het als je een flesje mee moet nemen? Water in een thermosfles meenemen om het warm te houden? En losse poeder mee? Er vanuit gaande dat er gen magnetron beschikbaar is.
Lactulose is om te helpen poepen. Het is een soort laxeermiddeltje. Maar dat hebben we op advies van de kinderarts gekregen hoor, niet zelf mee gaan rommelen hoor!
Ik vind de tijd tussen de flesjes ook wel heel erg lang hoor. Amber krijgt nu 5 flessen maar de ene keer komt ze overdag na 3 uur en de andere keer na 4 of 5 uur, maar echt niet langer. 's Nachts krijgt ze geen fles meer omdat ze nu doorslaapt.
Water meenemen in een thermoskan is een goed idee. Je hebt bij de Prenatal, Hema, V&D enzo van die makkelijke torentjes om de poeder in mee te nemen...
Gaat het verder goed bij jullie?? Geef optijd aan als je het niet trekt hoor. Mijn zusje komt regelmatig langs overdag zodat ik ook even wat tijd voor mezelf heb..
Amber had vandaag een huildagje. Echt de hele dag alleen maar huilen huilen huilen. Ze heeft 2x een half uurtje geslapen overdag. Na de 4e fles viel ze op me buik in slaap en heeft ze zeker 2 uur geslapen, tja die was natuurlijk doodop. Ze krijgt nu het laatste flesje en gaat dan lekker slapen.
De fysio is langsgeweest en heeft een paar hele goede tips gegeven om Amber over te laten gaan van slapen in de Maxi naar haar bedje, beter als de tips vanhet cb...